Hirdetés
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #13446 üzenetére
Fújj te jó ég ezmiez?!
3kilóval repeszteni egy E36-al... Ahhoz már bátorság kell.
Nem értek a fizikához meg az aerodimanikához de mennyire lenne stabil ez a vas ekkora segességnél ugy hogy hátul nem igazán van súly és leszorítóerő...?
Hangjától borsoízika hátam kr hogy egy gázfröccsnél halottam esik össze a benzinszint mutató.850csi... 1900kg?! Van benne anyag. irigylem én is a mostani és a leendőbeli tulajt is bár 8,5gurigáért lehet kapni már 1-2 jó féle vasat....
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13452 üzenetére
Félre értés ne essék tényleg iszonyat nyálcsorgatós darab de -mint ahogy te is írtad- nem könnyű eladni az ilyen autókat...
8,5kk környén már ilyenek is vannak. Modernebb, biztonságosabb de a feelinget nem adja..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Persze. Ha nem CSI lenne, akkor 1/6-ede lenne az ára. De mivel CSI, amiből ugye limitált darabszám van, és ráadásul első tulajos, így reális. Ezt nem azért veszik, hogy mindennapi autóként használják. Nem arra való, sokkal inkább kiállításokra, kisebb hétvégi találkozókra. Ez már egy érték, és az ára egy idő után fölfelé fog kúszni, nem lefelé. Hosszú távon akár jó befektetés is lehet, mondjuk 10 év múlva, ugyan ilyen jó állapotban. Akkor elképzelhető, hogy dupla ennyit fog érni. Míg az a 6-os bagóért se nagyon fog elmenni 10 év múlva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13455 üzenetére
e60 éra rulez mondtam.
hogy néz már ez ki??ford-opel öszvér, 3 henger, bio hidro aukkus, elsőkerék.ez már nem bmw
5 GT is mia xar??hányás...és lesz 3GT és 1GT is ha jól tom.
x6 nagy dög.x1 kéne."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #13462 üzenetére
Nem a képre gondoltam Tiii....
Hanem a 3 hengerre és az első kerék meghajtásra. Az a gusztustalan. Nekem az új design -el semmi problémám nincsen, F10 a valaha legyártott legszebb BMW. Amióta úgy láttam, hogy egy E60 és egy F10 áll egymás mellett, rájöttem, hogy óriási minőségi ugrás történ minden téren, kinézetben is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Tudják mi a jó 1:02 és 1:06-nál főleg
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13454 üzenetére
No igen a CSi sokat dob rajta.
Az fogja megvenni aki szerelmes ebbe a típusba.
Befektetésnek azért nem olyan jó mert sokat elvisz de ezért legalább ad élményt is!
Félre értés ne essék a seggem verném örömömben a falhoz ha csak egy icsit birtokolhatnám.....Elsőkerék hajtás? 3Henger?! Mi ez egy Fábia?!
Kép az csak kép.. Tényleg van sok fikció de a BMW mostanság igen jó uton van!
Egy-két szép mozzanat van a videoban de ez az ocsmány nyivákolás... Fújjj!
Lehet akár milyen luxus kurv@ ha meglátnám hogy az F10-em motorháztetején fetreng tuti lerángatnám![ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
A bangle előtti érának (e30-34-36-38-39-46) ki volt a tervezője?
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
picsába, 2szer ment el
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Első löki aljáról a tengeri malacok szája jut róla eszembe .
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13478 üzenetére
E36-od van, és Bangle -t vissza? LOL, pedig óriási különbség van egy Bangle féle gusztustalanság, és egy E36 között. A BMW-sek többségének tetszik az új style, végre felvehetik a versenyt a Mercedes -el pl. a belső tér kialakítását nézve. Mert eddig a puritánságával sajnos a középkategóriába sorolta a BMW-t, kivétel a 7-es, mondjuk az is ocsmány volt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13480 üzenetére
Igen. Mert ha elolvasod a prezentációt megtudhatod, a BMW az új modellekkel azt folytatja, amit az E46/E39/E38 -al Bangle miatt abbahagytak. Mert Bangle eltért minden eddigi BMW-s filozófiától a megjelenésben. Ilyen az autó oldalán hosszában végigfutó vágás, a nagyobb, kicsit cápára hasonlító vese, és pl. a vezető felé forduló premium -os középkonzol. Olvass utána, mert így van. Az F10 az E39 folytatása, csak 2 generáció különbségét viseli.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13479 üzenetére
nem LOL.lehet nem Bangle és az e36 ég és föld.de ez a mostani 5ös gány.ennyi smemi köze a régi érához.pl e34.
a vágás igenis jol mutat az e90en.
és az e60 az egyik legsikeresebb 5ös szóval ennyit arról kinek a munkája volt ütős.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13482 üzenetére
saguaro megmondta azt, amit én is akartam. E39 még sikeresebb volt, pedig akkor még a BMW nem volt jelen ennyi piacon. És a válság csak az E60 éra kis részén volt jelen.
Dragon, akkor nekem ne higgy, olvass utána, bizony az E39 utódja ez, nem az E60-é. De ha mind okosabbak vagytok, mint a BMW-s promoterek, akkor le a kalappal. Nem tudom még mit kerestek a fórumon, már BMW-nél kellene dolgozni, marketing stratégia osztályon.
Pont az E34 után csinált a BMW egy minőségi ugrást az E39-el, ezzel zárkóztak rá a Mercedesra ami az E34 alatt igen csak elhúzott. Ugyan ez történt most is, csak most az F10 csinálta az E60-al után. Olvasd el a BMW törikönyvet, ott ezt is leírják.1, 2 És ezek szerint az F10 elég sikeres az eddigi adatokat nézve, hiába a magasabb árazás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13484 üzenetére
felőlem lehet akármelyik sikeresebb statisztikába történeembe az e60 fényévekkel veri a mostanit kinézetre. .
én nem mondtam az közel el bármeliyk 5ös egymáshoz.az e60 minden tekintetben tesztben jobb volt mint a merci.
régebben pláne.motorválaszték miatt.
a merci már más kategória.
úgy érzi abmw.t csak az audi.val lehet összevetni.merci más."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13485 üzenetére
"az e60 minden tekintetben tesztben jobb volt mint a merci."
Nem volt jobb minden tekintetben. A BMW luxusautóként elmaradt a Mercedestől, a puritán belsővel együtt a maga kényelmetlenségével. Az Audi-val pont nem kellene összevetni, ha mégis azzal akarod, akkor nagy szégyen, hogy így lehúzod a márkát.
Az F10-el a BMW újra belépett a luxus autók világába, és ez mellett megmarad a sportosság is, ami jobb mint az E60 esetében. Hiszen laposabb, és egy jávorszarvas teszten nem borul fel, mint ahogy az E60 ezt majdnem megtette. Ráadásul sokkal biztonságosabb lett. Mindenki elfelejtette, hogy az E60 csak a BMW nyomására kapta meg a 4 csillagot az Euro NCAP -n a 3 helyett. Egyszerűen papír volt, az E39 biztonságosabb volt egy frontális ütközésnél.
És Nálad veri, a többség ezt nem így gondolja. Ormótlan Bangle bálna, nincs semmi alakja, csak úgy van. Végre megint van legalább derékszögű hűtőrács, így már BMW-nek néz ki.
Ha nem érted meg a statisztikákat, akkor ne mondj hülyeségeket. Az a tény, hogy ott az igazság. És azok szerint az E39 és az F10 a jóval magasabb induló árához képest, és a válság mellett is sikeresebb, mint az E60 volt. Pont.Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz MPowerPH #13486 üzenetére
"Az F10-el a BMW újra belépett a luxus autók világába, és ez mellett megmarad a sportosság is, ami jobb mint az E60 esetében."
Pont amiket linkeltél a #13484 hsz-edben az első videóban mondja a csóka, hogy valamivel kevésbé sportos az F10 a elődeihez képest, de sokat rádobtak a belső kényelemre.
Tehát lehet, hogy "belépett" a luxus kategóriába, de a sportosság enyhe rovására...
Néhányszor volt alkalmam ülni E60-ban, nekem az eléggé luxusautónak tűnt felesleges csokiszökőkutat szerelni a váltóbokszra (mondom én )Mondjuk szerintem mond failokat a csávó a videóban, a hátsó lámpákra azt mondja, hogy "szerintem az E34-es (a hárommal ezelőtti generáció) lámpáihoz hasonlítanak..." eközben húzza az ujjait a felfelé kunkorodó hátsólámpán.
Ja "az új 5-ös BMW-ben már kulccsal is kinyithatjuk a csomagtartót".
WTF? Eddig nem lehetett? Dehogy nem (akkor mért "már", mért nem "is")?[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz DreaD88 #13487 üzenetére
Igen, kinézetben. A megjelenés az, amiből faragtak, mert gusztustalan volt, a sportosság megmaradt maga az autóban. Kanyarstabilitásban az új F10 messze az E60 előtt áll, még az ezt segítő elektronika nélkül is. És hogy őszinte legyek, egy kanyargós pályán még egy E39 is beveri a széria E60 -at, ugyan azzal a motorral. A sportosság fogalma nálam itt kezdődik. Egy erősebb kanyarban félő, hogy egészen elemelkednek a belső íven lévő kerekek. Ekkora szégyent még nem élt a BMW, amit az E60 megjelenésekor kapott. És ezt is kár tusolni ,mert óriási bajok voltak, amit csak sok pénzel, és mellébeszéléssel tudtak orvosolni, csak hogy védjék a jó hírnevet.
E60 annyira nem volt luxus autó, hogy az A6-al kezelték 1 lapon, ami elég lekezelő volt, belegondolva, hogy az A6 mennyire puritán. Bangle még ennél is rosszabbat alkotott, a gagyi utastérrel, és a kezelhetetlen i-drive -al.
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz MPowerPH #13490 üzenetére
Ha nem Bangle szapulás van, hanem E60 szapulás, akkor értem az iDrive dolgot.
Bár haverom az E60-ban olyan gyorsan állít bármit az idriveval, hogy csak lesek, hogy mi volt.
Első alkalommal mikor vele utaztam, akkor vezetés közben 20 percen keresztül mutatta, hogy miket jelez ki, mit hol lehet beállítani rajta, stb. Nekem totál nem tűnt "kezelhetetlennek", de majd rákérdezek nála, hogy mennyi idő volt megtanulnia kezelni és mennyire volt szenvedés az elején...Lehet azt is meg lehetett volna csinálni egyszerűbbre, de ha tesztekben azt írják, hogy kezelhetetlen nem biztos, hogy aki megveszi saját magának az autót és már x hónapja azzal jár az nem tudja megtanulni.
Kb. mint egy új szoftvert, azt is meg kell tanulni.
Vagy E60 tulajdonosok véleménye, hogy "kezelhetetlen"?[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #13481 üzenetére
Tudom, de attól még az E39 és az F10 között kinézetben is jelentős különbség van, ezt lásd be
Az E60 szapulásoddal nem értek egyet, a belseje is rendben van, igaz tény, az F10 belseje kibaszott szép, még hasonlót sem láttam!
(#13491) DreaD88: Azt elfelejtetted, hogy még a facelift nélküli I-drive van neki, az újabb(E60 ban 2007től) már sokkal egyszerűbb.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #13492 üzenetére
Még szép, hogy van különbség. A vonal tovább vitelét nem úgy értettem, hogy ugyan úgy néz ki. Hanem azok a stílusjegyek, amik az E60-ból kimaradtak.
Újra legalább derékszögű a vese, ami BMW-s stílusjegy. Az autó oldalán végigfutó vágás, ami formát ad a kasztninak, már nem is olyan bálna. A motorháztető ívei, és a belső vezetőközpontuság. Ezek pl. olyan stílusjegyek.
De azt már nem mondom, hogy újra lapos az autó, és kanyarban, vagy hirtelen irányváltásnál sem jön zavarba.Az F10 belseje méltó ellenfele lehet a Mercedes -ének, ami ebben nagyon elhúzott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen