Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #13150 üzenetére
igen.a legangyobbról.és utána egy közelia rendszámmal akkor már mehetsz 20szal.nekika rendszámod a lényeg már akkor csak.
az arany lámpa AE.re utal de a rács kissé elmosodott rossz kép.7es bmw vagy s80.de az arany 7esre utal-.
hol az az e46 nem vágom?
az e38 is odalépet szépen."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #13155 üzenetére
tessék csak megnézni a lentebbi félteken levő e46ot..azt kocsiból büntették!!
ez nagyon gáz.
isten igazából nagyon gyenge kocsinak kell lennie aki nem tudja könnyüszerrel ezt a 300k.t teljesíteni.
50 kontra 120 azért volt párszor."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
-
Eagl3
veterán
Szívesen vennék egy bicajt, csak attól félek, hogy nem használnám ki. Ha meg ott porosodik a biciklitárolóba a 100rongyos bicó annak nicns sok értelme... igazából egy motorra fáj a fogam, egy Ducatira, de ahhoz még jogsi is kell meg 5x drágább.
Tavaszra eldöntöm mi legyen. -
Kickass
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13161 üzenetére
gyenge szemem de mintha középen látnák ezüst elválasztót.akkor csak bmw lehet...a hetesnek is ilyne kancsal szomoru lámpái vannak.
nekem 200k.s bico áll itt. idei termés kb 150km .félek ellopják pesten ez az igazság.semmi kedvem 5 kilonyi zárakat hordani magammal.csak akkor emgyke ha nem kell otthagyni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Sötétítésre hogy van a szabályozás? 32k-ért mehet körbe sötétítés az autóra, 80% -os UV szűrő fóliával. Jó dolognak tartom, mert érezhetően nem éget annyira a nap nyáron. Nekem elég lenne körbe a közepes, nem kell a legsötétebb. A srác azt mondja, hogy ad bizonylatot, így az első két oldalablak is be lesz fóliázva. Csak az első szélvédő felső csíkjára nem tud adni, az szabálytalan lenne, ami mondjuk nem érint, mert az engem piszkosul zavarna. Nekem fura, mert tök úgy emléxem, hogy az első oldalablakokra sem szabad fóliát tenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez az M6 is elég zorall, G-Power kitett magáért.
Don't Tread On Me
-
Kickass
őstag
válasz MPowerPH #13166 üzenetére
első kettőn a fóliának min. 70%-ot kell átengednie, tehát ha pl van már rajta valami zöld vagy hasonló gyári hővédő fóliázás akkor szinte már semmit nem rakhatsz rá mert kevesebb lesz mint 70% hiába ad bizonylatot rá
b oszloptól hátrafele bármennyire sötétithetsz de ha ugyanannyit sötétitesz elöl is mint hátul akkor azt lekapartatják veled és csunyán fog nézni az NKH
-
MPowerPH
félisten
válasz Kickass #13169 üzenetére
Ezt értem. De akkor hogy ad bizonylatot erről, ráadásul pecséttel? Alapból van hővédelem, szóval megvan a gyári minimális zöldes árnyalatú sötétítés. Itt a környéken sok embernek így van megcsinálva, és mindegyik azt mondja, kapott rá bizonylatot, csak az első szélvédőn lévő csík miatt lehet baja.
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
Üdv minden bimmeresnek!
Most készülök megvenni az első autómat, ami ez lenne.
Az adatlap azért van törölve, mert már lefoglalóztam és nemsokára el is hozom.
Az adatlaphoz tartozó képek egyben itt.Elkezdtem nézelődni (golf III, golf IV, seatok, alfák) Tálydi segített a keresésben és mindig arra jutottunk, hogy a legjobb választás egy bmw lenne.
Néhány bmw közül egy különösen megtetszett, amit el is mentünk megnézni.
Szerelem volt első látásra...Ezután még 2x-3x visszamentem megnézni rajta még ez, meg még azt... mire elvittem a foglalót. Féltem, hogy elviszik, mert tényleg úgy tűnik, hogy nagyon rendben van a gép.
Kérdeztem az eladótól, hogy cserélt-e vezérműláncot, de azt mondta hogy nem és addig nem is kell vele foglalkoznom amíg nem hallat furcsa hangokat a motor. Na én ezt nem nagyon akarom megvárni, amúgy is az adás-vétel után első útja egy autószerelő ismerőshöz vezet majd.
De a kérdést azért feltenném, hogy a gyári vezérműlánc kb. hány km-re van tervezve, mennyit bír, érdemes-e lecserélnem és kb. mennyibe van a cseréje?
Az autóban a számláló szerint 178e km van, bár a számláló és a fogyasztásmérő nem üzemelt mikor először megnéztem, de miután beszéltem még az eladóval és mondtam neki, hogy le is foglalóznám ha ezeket megcsináltatja , ez meg is történt azóta.
Szal elmondása szerint ~190e km van benne.
Én azt mondanám, hogy még így is szépített rajta és legalább 200-220e km körül van.
Vélemény?"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Zewa
senior tag
Hol van ebben a kaki? Túlságosan szép hogy igaz legyen.. Ráadásul a 160kW-os dájzellel?
( mindenesetre én eljárogatnék egy ilyen vassal.. :p )DreaD88: Én inkább bölcs maradok.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Ez gyanús, eléggé irreális az ára. Az autó gyönyörű, lehet látni, hogy szerették. A belső nagyon igényes, imádom ezt a színkompozíciót. Nem tudom mi lehet. Talán a chippelt 30D motornak valami súlyos kehe van, ami nem ritka dolog. És annak a javítása bőven 500k fölött szokott lenni. Fel kellene hívni, kíváncsivá tett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #13174 üzenetére
Nekem is ezért ütötte meg a szememet a hirdetés.
Sajnos esélyem nincs hogy legyen bő 1,5millám autó vásárlásra ezért én nem fogom zaklatni de ha megtudtok valamit azért írjátok le pls. Csak kiváncsiságból.Olyan szokszor szóba jön a vasad de képet nem igazán látunk róla...
(kezdem egyre jobban megszeretni ezeket az E39eket... )ps.: Elég sok van ezekből a 3000-es dájzelekből a BMW-nél. És még így is ilyen marha drága az alkatrész hozzá?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz DreaD88 #13171 üzenetére
nem nyírtad ki csak mint említettem én nem írok ide és nem tudnak kibe belekötni akkor ennyire lelassul.kinéptelenedik a topik.de ezzela hsz.szel megalapozom 1-2 napra a forgalmat valószínű
gyár szerint 200e km után cserés a lánc inspection szerintem.gyakorlatba tényleg amikor csörög már.ne várd meg ja.kb 300e km után cserés.mivel ilyne angy alkatrész és ennyit elvisz én csak gyárit raknék bele.annak viszont csunya ára van.tuti 6számjegy a szett ami kell hozzá.
nem tul hihető az a 178, meg 190e se.pláne ora nem müködött.bár tény elég pöpecnek tünika verda.ja vidd el szerelőhöz.szerintme irto drágán vetted ha ennyiért vetted kb 600at ér.[link] .én 200e.re taksáltam ennek cseréjét de mint mutatja a link mégsincs annyi.egy jó 100asból kijön kb.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
200ló cserébe 6-7es fogyiért komoly pénzt kér a bmw.sokat mennek vele.kevés idő alatt pont ezért.jol néz ki a kocsi nekem is bejön.valszeg a motor tropára van vagy a váltó.
tényleg 500k+os a javítása egy ilyennek Ákos?
lehet +regadó vagy nem írta ki de hiteles.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13177 üzenetére
Köszi a választ!
Végül is, ha normálisan jártak vele, nem hajszolták agyon, akkor még csak elmegy pár ezer km-t, még ha átlagban a cserénél jár akkor is (remélem) , mert most minden pénzemet elvitte + majd az átírás és a 25k/ 1/4-ed év kötelező
De majd a szerelő úgy is megmondja a tutit...
De amúgy is max nyáron tudok majd hozzányúlni ami jobban igénybe veszi a pénztárcát, addig csak kisebb dolgokra számíthat :/Egyébként hosszú a történet és nem akartam ide regényt írni, de végül 680e-ért hozom majd el (úgy hogy elvitte és megcsináltatta a km számlálót a fogyasztásmérőt) + teli tank benzin, remélem
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz DreaD88 #13179 üzenetére
abba ne bizz ennyi árért.hát talán megérte ha jó állapotban van biztosan.ez ki fog derülni idővel.persze ez a lánc nem olyna hogy hopp 20km.t nem bír el.ha csörög sokan még sok ezret elmennek ugy vele.persze kockáztatják a szakadást aminek beláthatatlan következményei vannak de ez nem jellemző.pláne sokat nem mész vele.gondolom télen elsőre hátsókerekes no esp.s bömivel nem kéne annyira huzatni neki.hazsnálat függvénye is emnnyire kopik el.
ha minden igaz a linkről az 1,2,5 ös alkatrésze tuti kell.meg a járulékosak.vízpumpa.termosztát.stb...
jo soka biztid a0ba avgy?első auto?te neveden?sok örömed lesz benne meglátod.
de az aranyszabály ne felejtse senki, első hsz.be bele is fogom rakatni:
egy bmw olyan mint egy jó nő, ha foglalkozol költesz rá meghálálja, ha elhanyagolod cserbenhagy, megcsal.!!![ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13180 üzenetére
dragonfx: Én is a szakadástól félek, de mivel 0 tapasztalatom van ezzel kapcsolatban csak annyit tudok, hogy a láncos jobb mint a szíjas és többet bír.
Az autó amennyire 3-4 alkalommal meg lehetett nézni megnéztem.
De az adásvétel után az átnézést nem hagyom ki.Első alkalommal:
+ Körbejártuk (ott volt Tálydi is velem, segített sok mindenben), kívülről tényleg mindenhol megnéztük, csak a vezető oldali ajtónak a zsanértól átellenes alsó sarka korrodálódik, de az is le van kezelve, sehol máshol, alváz sem amennyire alá lehetett nézni megnéztem (persze otthon első dolgom lesz aknából is megnézni).
Mentünk is vele (igaz csa kegy tesco parkolóban), én vezethettem.
A motor hidegen is pöcre indult. A kuplung, fékek jók voltak, gázadásra gyorsan reagált, egyenletesen gyorsult (már amennyire egy tesco parkolóban fel lehet gyorsítani), a kormány holtjátéka normális volt, a hátulját nem éreztem, hogy csóválná (hátsó szilentek pipa), a kijelzőn minden szegmense működik, hűtés fűtés hibátlan, ajtók tökéletesen nyíltak, csukódtak. A csomagtartó szép tiszta (megnéztem a kárpit alatt a sarkoknál hátul, sérülésmentes volt), a gyári szerszámkészlet majdnem összes eleme megvan.
Minden elektromos bizgentyű működött.
A motortérbe betekintve se volt semmi ellentmondásos, nem volt olajfolyás, stb.
Az utastér is pöpec, ülések nincsenek kiülve, nem sérült, működik minden.
- a km számláló és a fogyasztásmérő nem működött. Az utastérben a hátsó ajtókról a kárpit (az eladó elmondása szerint a) melegtől leváltak (lógnak), majd visszaragasztom, vagy cserélem. A kormány kicsit kopottas, de nem úgy mint egy 20 éve szolgáló taxinak...Második alkalommal:
Egy hosszabb próbaútra vittük...Harmadik alkalommal:
Mivel előzőleg elfelejtettem vinni rétegvastagság mérőt, ezt pótoltam és körbejártam az autót vele. Azt mondta a kis műszer, hogy törésmentes és annak is látszik + az eladó is nagyon magabiztosan állította, hogy törve nem volt.Negyedik alkalommal:
Vittem a foglalót.Bocsánat a túlrészletezésért, ennyiért tényleg azt szeretném kapni amit láttam
Majd meglátjuk, de az tuti, hogy nagyon megbecsült négylábú lesz"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
dragonfx
veterán
válasz DreaD88 #13182 üzenetére
persze át kell nézetni.hát ripproppsz ha nem hallasz hangot nem fog elszakadni szerintem.
jo sokat megnélztétek.probauton milyen volt?
szerintme tul jo a fényezése.ujra volt fujva.hogy ennek mi az oka az passz."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13178 üzenetére
7vége van, és nehezen tudok a gép előtt ülni. Valamiért fáj a szemem, alig bírom a monitort nézni.
Igen, annyi, ha valami olyan hal meg benne, ami a drágábbik alkatrészek közé tartozik. Chippelt, szóval tuti kapott a motor és a váltó is. Ugye autó váltós, alapból is sok neki a gyári nyomaték, nemhogy chip után. Szerintem az is tropa.
Jah, és számold rá, hogy ekkora felnivel a futómű, ami nem a magyar utakra lett tervezve, nem kicsit kaphatott már.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz Tálydi #13186 üzenetére
Oppps, sry! Azt hittem hogy erős cinizmussal irod hogy tettszetős a vas. Kialvatlanság.
Soha nem lehet tudni milyen állapotban van. Lehet az első tulaj vigyázott rá mint az állat.
Honnan tudod hogy chippelve van? Egy manuális váltó mondjuk -nekem- sokkal jobban tettszene....[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #13193 üzenetére
Kétes állapotú M5-öt? Jó mert facelift -es, szép a színe, kívülről szép állapotban van. Full-full extrás, de kis navis, a kormányán lehet látni, hogy bizony ebbe nem ennyi km van. Alap lenne a szervizkönyv egy ilyen autónál... És jelenleg Mo.-n nincs olyan E39 M5, ami nyugodt szívvel megvennék. A benzin-gáz üzeműek alapból kivannak lőve, hiába komoly a rendszer. Ez M-es motor, és nem a gázra van tervezve.
Zewa: Gusztustalan... De ennyiért el fog kelni, hidd el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13197 üzenetére
hát nem arra hanem hogy menjél vele.toljad neki.ahogy ez a leírásból ki is derül.
10 éves m5öt nem üzletember vesz.hanem hétvégi srác gyorsulni jampizni.
arra tökéletes még 20at be isver."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #13199 üzenetére
hát ezt nem tudom.de ha gyári eredeti alkatrészekből akar valaki egy m-power mocit generálozni akkor valószínű így van.2000es auto motorja már elég modern.e36 m3 mocijára is rá tud menni guriga.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- DIGI internet
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen