- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Autóhifi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13482 üzenetére
saguaro megmondta azt, amit én is akartam. E39 még sikeresebb volt, pedig akkor még a BMW nem volt jelen ennyi piacon. És a válság csak az E60 éra kis részén volt jelen.
Dragon, akkor nekem ne higgy, olvass utána, bizony az E39 utódja ez, nem az E60-é. De ha mind okosabbak vagytok, mint a BMW-s promoterek, akkor le a kalappal. Nem tudom még mit kerestek a fórumon, már BMW-nél kellene dolgozni, marketing stratégia osztályon.
Pont az E34 után csinált a BMW egy minőségi ugrást az E39-el, ezzel zárkóztak rá a Mercedesra ami az E34 alatt igen csak elhúzott. Ugyan ez történt most is, csak most az F10 csinálta az E60-al után. Olvasd el a BMW törikönyvet, ott ezt is leírják.1, 2 És ezek szerint az F10 elég sikeres az eddigi adatokat nézve, hiába a magasabb árazás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me