Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daneeeeee

    aktív tag

    válasz gbors #8480 üzenetére

    Közben utána néztem a Cuda valóban licencelhető, tehát pénzbe kerül ellentétben a Mantel-el ami ingyenes. Ez az AMD részéről egy komoly gesztus amivel kvázi nyit a konkurencia felé. A két cég hozzáállása tehát merőben különbözik ennyiben sántít szerintem a PhyX-es példád.

    "van precedens, sajnos. nézd meg az R9 285 tesztekben, hogy megy a Thief Mantle alatt. ha egy kis mértékben módosított architektúra begyűjt 10-15% hátrányt, akkor egy teljesen más architektúránál mi lehet a helyzet?"

    Tudtommal ez nem a VGA hibája hanem a low level api-k használatának egyik velejárója. Ebben az esetben a játékot kell optimalizálni, hogy támogassa az adott VGA-t Mantle alatt (vagy később ezt javítócsomagokkal pótolni). forrás
    DX 12 esetén is fent fog állni ez a probléma, szóval előbb-utóbb az AMD mellett majd az NVidia-nak is szembe kell néznie vele (ahogy Mantle mellett is kellene ha támogatnák). Tehát ez nyilván nem lehet akadálya egy Mantle támogatásnak az NVidia részéről.

    Szinte biztos hogy üzleti okokból nem állnak a Mantle mellé megvárják inkább a DX 12-t. Pedig jó pár kellemetlenségtől (pl: Wach Dogs, AC Unity) megkímélhettek volna minket. Akár az említett játékok mantle portjai is elkészülhetek volna ha anno beálltak volna az api mögé. Mennyivel másképp alakulhatott volna minden. Na mindegy ez már történelem.

Új hozzászólás Aktív témák