Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz Busterftw #64025 üzenetére

    Az a poén, hogy a fejlesztők szerint a DLSS frame generation-t könnyebb implementálni, mint az FSR-t, hiába teljesen nyitott a kód. Ancient Gameplays kérdezgetett körbe ezzel kapcsolatban. Nem véletlenül javítottak a debugolhatóságon is az FSR3.1 esetén.

    Nagyon félrevezető a neten elterjedt feltevés, hogy az AMD mekkora jófej, mert open-source és emiatt mennyivel könnyebb velük dolgozni. Én mindig azt figyelem egy cég esetén, hogy amit mond, egybevág-e azzal amit csinál. AMD hangoztathatja, hogy "for the gamers", csakhogy ha éveket kell várni egy normális felskálázóra és implementációkra akkor ezt nem tudom mindig teljes komolysággal venni, hogy tényleg értem is dolgoznak. Mindenesetre a mostani irány bíztató, mint hardver, mind szoftver oldalon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák