Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz fatallerror #5553 üzenetére

    A DX11.1-es draft speckókat a gyártók 2010 elején kapták meg. Azóta csak olyan változás érte az API-t, ami nem igényel hardveres módosítást. Nyilván ezek a hardver oldalán így lényegtelenek. A DX11.1 két olyan újítást tartalmaz, ami hardverben is változást igényel, ilyen a logikai operációk lehetősége a render targeteken, és a kényszerített mintaszámítás lehetősége a reszterizáló státusz készítésénél. Ennyi. Minden más szoftveres oldalon történő változás. Ami még kiegészítés, hogy a partnerek kaptak egy ID3D11Device::CheckFeatureSupport kiterjesztést, így saját funkciókat írhatnak a DX11.1-be. Ez főleg az ARM-os vállalatok miatt fontos, mert nehéz ennyire összeegyeztetni a mobil és a PC-s fejlesztéseket. Persze az itt listázott funkciókat nem kötelező támogatni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák