Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Dilikutya #6213 üzenetére

    Az egy dolog, hogy nem terheli maximumra a Crysis3, de attól még elég jól ki tudja használni. Nyilván, van akadálya a skálázódásnak, pl. leginkább maga a DX11 API, ami akkoriban elérhető volt. Amiatt alapból nem túl életszerű, hogy bármin 100% terhelést láss. Másfelől a HT/SMT természete is olyan, hogy nem életszerű velük 100%-ot látni, de igazából 50% felett már érdekes dolgok történhetnek.
    De nézd meg így is pl. 20%-ot proiftált a 6 mag 12 szálból a 4 mag 8 szálhoz képest, ami szvsz egyáltalán nem elhanyagolható: [link].

    Az pedig sanjos nem igaz, hogy ma "ereje teljében" lenne egy négymagos, személy szerint egy i5-4690K-t hajtottam gyors 2133Mhz ramokkal 4,4Ghz-re húzva, és bizony volt, ami kifektette FHD-n, leginkább a BF4 és a Crysis 3. Mindkét cím FHD kb. maxgrafikán, R9 290 és 290X mellett, és mindkettő lényegesen jobban fut a mostani hatmagosomon. Mint láthatod, itt nem 144FPS-ekről beszélünk, hanem a Crysis esetén masszívan 60 alattiról, és a BF4 esetében is csak 80-100 magassága. Persze, lehet jönni az i7-ekkel, amik papíron erősebbek az i5-nél gyakkorlatileg meg amennyivel gyorsabbak, annyival problémásabbak a HT jóvoltából.

Új hozzászólás Aktív témák