Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz -Solt- #3756 üzenetére

    Találtam egy friss gameplay vidit amiben látható, hogy ha hátra fordulsz a játékba rács jelenik (3 perces gameplaybe jó sokszor) meg és figyelmeztet , hogy nézz fordulj a szenzorokkal szemben : [link]

    Miért nem teszik a két szenzort előre és hátra? Miért terveznek ilyen idióta rácsot elfordulásra?
    Gondolom, hogy ha a 3. szenzort hátra helyezed akkor ezt a "rácsot" nem hozza fel a játék, mert lesz ott is szenzor, mert a Killing Floor jó játék lenne alapvetően... Azon mondjuk már meg se lepődöm, hogy szintén csak egyhelyben állás van és nagyon földre se nyúl le semmiért..VR source egyébként youtube on sok friss gameplayt tett fel a grafika tényleg meggyőző szinte mindegyik játéknál..

    Ez a hátra fordulás és rács megjelenés teljesen tönkre veri az élményt... Miért nem eleve 3 szenzorral árulják a pakkot? A 360 fok a minimum lenne egy VR játékba szerintem.. Kár hogy az Oculusnál ezt nem így gondolják..

    Az is furcsa, hogy a pár nappal ezelőtti Oculus Content en miért nem mutatták be szépen elbüszkélkedve, hogy hogy működik a room scale csak mondjuk egy pici 2,5*2,5 M en..[link]

    Fenntebbi VR source csatorna tele van friss gameplayel .. Látható, hogy csak ott van Oculus által beállított 360 forgás (pár játékba) ahol hátulra is van telepítve kamera egyébként nem alap szitu az elől 2 kamera és egyhelyben állás vagy max 1 lépés ide oda

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák