- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
válasz proci985 #25550 üzenetére
De nem ugyanez történik a kamerák képével is? A HMD-ből kerül a nyers képi információ az asztaliba, ott kiszámolja az elmozdulásokat, és a kiszámolt képet küldi vissza a HMD-be.
Én azt hiszem, innen mindegy, hogy számol e némi extra tartalmat, vagy sem.
Illetve, természetesen, bizonyos fokig persze, hogy nem kndegy, hiszem extra információ, de ráérzésre beleférne az. -
válasz #48613632 #25551 üzenetére
igen es nem
viszont a szenzor adatot ahelyett, hogy siman feldolgozza es kuldi tovabb a jelet a szamitogepnek (es max a virtualis kez kesik kicsit), ugy a raw inputot kuldi a szamitogepnek, amibol jelet kell csinalni, majd utana lehet szamolni a grafikat. idoben valahogy persze ezt el lehetne maszkolni.
de ettol fuggetlenul a 835 4+4 magos, szoval lehet ott talaltak valamit (a keynoteot meg kene neznem), amire epp nem volt szukseg, de lehetett hasznalni. namost adott esetben latency szempontbol egyszerubb fix cpu magra kotni a threadet (jobb throughput, CPU load nem szempont), amit PCn szamoltatva lehet ugy jonne le, hogy a rift s minimum gepigenye hirtelen felugrana az 1700 / 9900 szintjere.
VR latency / roundtrip szempontbol kihivas. nem eleg, hogy eleve valaszido varianciara erzekeny valosideju rendszerekre hasznaljak amik meg ezen felul teljesitmenyre is erzekenyek (technikailag a jatekok azok), erre jon meg az extra kor a szenzorokkal. az "oldjak meg" nem olyan egyszeru sajnos.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
a2d2
addikt
Na közben találtam összehasonlító videót (ALVR v8 + Virtual Desktop + Link).
Ennél a résznél a jobb felső kis felíratnál egyértelműen látszik hogy nem lesz szükségem a Linkre még az ülős játékoknál sem: [link]
De látszik pl a mikrofon körvonalán is, ...
Van a srácnak több videója is amúgy a témában.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
abydos
aktív tag
Már szinte minden kártyát támogat a Link
És persze már lehet felbontást is állítani
[ Szerkesztve ]
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
Márton
nagyúr
válasz tobias88888 #25553 üzenetére
Már mér ne lenne _semmi_ értelme?
Nem tömörített kép, 80Hz, kisebb SDE, nem pentile, sokkal kényelmesebb viselet alapból, kisebb godray, nem kell tölteni.
Mint látható, van még pár paraméter.. Én várnék a Quest 2-re, az ütni fog.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
OS v12 debug tool:
"Yes, there is now options to input encode resolution and FVR curvature."
"Can't test now but you can enter any encoding resolution you want and there is a high FVR setting that increases resolution in the center of the image.
Will try tomorrow morning, will be interesting as link renders at lower than native Quest resolution by default."
A reddit-es fw update thread-bol. Nalam meg a PC es a Quest is v11 es az eddigi tapasztalatok alapjan hogy mennyit kellett varnom az update-ekre nem is fogom kiprobalni a het vegenel hamarabbDe nekem ez szoftware oldalrol jo eselyel eleg lesz, mar csak a vekony hosszu Oculus kabel kell.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #25552 üzenetére
Az image processign DSP-t hasznaljak ra a Quest-en. Meg lehet irni x64-re is es nem egy eszement kovetelmeny lenne teljesitmenyileg (lasd Leap Motion) de ugy nez ki nem akarnak idot es penzt beleolni a portolasba es a tesztelesbe.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Figyelembe veve hogy messze a legtobb fejlesztest a Qualcomm nyom ezekbe ez nem meglepo. Most hogy dobtak a GearVR-t a jovobeli SDK-kbol [link] mar nem kell az Exynos-okkal foglalkozni egyaltalan. Azt is mondtak OC6-on hogy a kovetkezo standalone HMD-nel mar az aktualis modern SoC-ot fogjak hasznalni nem par eveset mint a Go es a Quest eseteben. A Qualcomm is szepen fedi le a VR igenyeket [link] Single pass lense correction (Lense Matched Shading az asztali SDK-ban), chromatic aberratio correction es ATW. Azert nagyon ugy nez ki hogy az egyuttmukodes a ket ceg kozott szoros es ketiranyu.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #25562 üzenetére
"Most hogy dobtak a GearVR-t "
Végre! Akkor nem lesz több "update required" üzenet egy rendezvény kezdete előtt, ahol demóznám panorámaképeim? (ami persze netkapcsolatot igényelt és addig el sem indult a képnéző..)
köszi Oculus!Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Dyingsoul
Topikgazda
Ne már, hogy nem látod... 11:26-tól ott van az ALVR képén az amitől konkrétan be lehet hányni... És ebben a scene-ben még akció sem volt, csak finoman körbenézett az egyén. Én nem így játszom a vr játékokat, ilyen finom fejmozdulatokat tényleg csak demo közben tesz az ember...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
a2d2
addikt
válasz Dyingsoul #25564 üzenetére
Látom mit mondasz, az oldalsó fekete csíkokra gondolsz?
Ha igen akkor az teljesen kiiktatható.
Nálam két esetben jöttek ezek:
- teszteltem hogy mit bír a rendszer és felhúztam 150-200Mbps közé a tömörítést
- nem kapcsoltam át a hálókártyát 1GB Full duplexre hanem "Auto"-n maradt a speed.
A saját beállításaimmal nálam nincs ilyen probléma.
@Raymond?A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Dyingsoul
Topikgazda
Igen, csak így pont semmi értelme összehasonlítást végezni... Érted, felveszed 150-200Mbps közé a tömörítést és felveszed a képernyőképet, hogy bevágd egy ilyen videóba és lehet vele villogni, hogy jéé nincs is közte különbség. Közben ha így használod a felhasználó nem ezt érzi.
Magát az ALVR-t én nem próbáltam, se a Quest linket. Ezért nekem nincs jogom ítéletet mondani ezen technológiák felett. A jelenséget amire a videóban hivatkoztam (igen az oldalsó fekete sáv közelítése középre oldalra fordulás közben) már tapasztaltam Rifttel is így tudom milyen érzés. Ezt nem csak szemre mondom, rögzítettem videóba is a képet (ami kb ugyanígy nézett ki, mint a videóban) és tudom mennyire hányingert keltő jelenség egy sima szobában állva forgódva is, pláne lövöldözős-mászkálós játékokban, szimulátorról nem is beszélve. Velem CV1 esetén akkor fordult elő, mikor túlterhelt volt az USB és a szenzorok nem bírtak elég adatot adni még ASW-vel sem.Szóval a jelenséget ismerem de ezek alapján a leírásban lévő beállításokban is kételkedem. De lehet, hogy csak a leírásban szereplő gépe nem tudta kiszolgálni ezeket a beállításokat.
SteamVR-ban 144%-os SS-t nem tudom hogy tudja kiszogálni egy 1070. Persze játékfüggő is, de nekem volt 1070-em és a CV1-et sem mertem 1.2-es SS fölé húzni és úgy is sokszor bekapcsolt az ASW a legtöbb játékban.Mindent egybevéve szerintem ez az összehasonlítás nem sokat ér mivel sehol sem szerepel a frametime, a latency érték csak hogy a legfontosabbakat említsem.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
a2d2
addikt
válasz Dyingsoul #25567 üzenetére
A leírás alapján 100Mbps-ot használ, ezt gond nélkül viszi az én hálózatom.
Azt én sem értettem hogy miért tolta fel ennyire az AA-t játékban is és Steam alatt is. Totál felesleges. Én natívan használva a Questet nem kapcsolok semmilyen AA-t inkább az FPS legyen meg. Simán lehet hogy géptúlterhelés okozta a fekete csíkokat ez miatt nem is a hálózatával volt gond.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Dyingsoul
Topikgazda
Szerintem egész egyszerűen addig kísérletezgetett a beállításokkal, amíg Quest Link-nek megfelelő képet kapott a felvételre. Az más kérdés, hogy ez így a játszhatatlan kategória, na az az ami a felvételen nem látszik csak a korábban említett adatok mellékelésével.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
a2d2
addikt
válasz Dyingsoul #25569 üzenetére
Egyet tudok mondani:
- A VR csatornák szerint fantasztikus képe van a Linknek.
- Raymond szerint és ennek a [link] végén elmondottak alapján is az ALVR-nek szebb a képe.
- Az ALVR számomra a totálisan játszható kategória (külön BT fejhallgatóval)
Innentől kezdve a kör számomra bezárult
A felbontás és codec állítás még dobhat a Linken, de számomra túl nagy megkötés a kábel.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kiskuplung
őstag
válasz kazmerr #25549 üzenetére
Én is megvettem, de így az első óra után refund. Ez nem az én játékom.
Már ott sejtettem, hogy bajban leszek ezzel a koncepcióval, mikor valamihez hozzáérve "arrébbtolódik" nézőpontom, jelezvén hogy fizikai kiterjedése van a testemnek. Vagy amikor nyúlok valamiért és nem a tárgyat fogja meg, hanem pl egy asztal peremét és el is kezdi a "mászást" . Na, ez nálam így fél óra után is generálta már a rosszullét első tüneteit, de amikor az első nagyobb puzzlénél háromszori próbálkozás után se sikerült átugranom egy kisebb szakadékot, akkor quit.
Koncepciónak mondjuk nagyon érdekes, de szerintem ez a fizika inkább idegesítő, mint jó. Kb. a harmadik szobában magamra rántottam egy polcot, és eszméletlen szánalmas módon, a bugzó, ide-oda ugráló polcot rángatva sikerült csak kikecmeregnem.
-
kazmerr
aktív tag
válasz kiskuplung #25571 üzenetére
Ezekben teljesen igazad van, valóban megszokást igényel, az elején én is szívtam ezekkel, de az oktató rész után, ami kb 60 perc, már simán helyrekerülnek ezek fejben.
Mondjuk pont ezek a "hibák" miatt élvezem iszonyatosan, szerintem jobb beleélhetőséget biztosít, de nincs túl jól kommunikálva... (A múzeumban letudják egy vicces vitrinnel a folyamatos interakciót, de pl azt hogy a tested is így működik, azt nem mondják el. Pedig érdemes lenne, mert a VR játékok nagy része itt is "rosszul működik" és ez égett be mindenkinek) .
Egyetlen nagyon zavaró dolgot találtam: a tárgyak nem egyenértékűek. Ami fontos az a kezedbe repül, ami nem, az nem. Oké, segít is a játékban, de eléggé immerzió romboló, amikor meg akarsz nézni valami kacatot. -
Márton
nagyúr
Karácsonyi store és steam akciók mikor jönnek (ha lesznek) ?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
válasz kazmerr #25572 üzenetére
Igen - igen, ezért mondom, hogy útkeresésnek nem rossz, sőt úttörőnek mondható. Tényleg érezni lehet a tárgyakat, a súlyukat. Erre fel is hívják a figyelmet, hogy súlyos tárgyak cipelésébe próbáljam meg beleélni magam. Csak nekem úgy tűnik, hogy mindent alárendeltek ennek a fizikának. Pl. Ezt a test dolgot kikapcsolhatóvá lehetne tenni, mert az a része elég vicces, hogy egy kuka mellé állok, és letérdelek, akkor a behajlított térdem fellöki a kukát. De az, hogy szabályosan hullámzik, odébbcsúszik a látott kép, mert hozzáérek valamihez, az szerintem elpuskázott dolog.
Amúgy ja, nekem már az első percben bajom volt ezzel a rendszerrel, hogy van ami a kezembe repül, valami meg nem.
-
docee82
csendes tag
Sziasztok Lenne köztünk valaki Vas esetleg Zala megyéből aki vállalná VR - ek letesztelését? Részletekről priviben köszi
-
abydos
aktív tag
Amikor volt 3 méteres változat, azonnal vettem egyet, ez a hivatalos Oculus által ajánlott kábel a Link érkezéséig.
Ma megérkezett, vastag és nehéz, de mivel az előlapi USB 3.0-n is szépen működik és ügyesen felerősíthető a kábel a headsetre, így bátran tudom javasolni.
Lesz majd részletesebb beszámolóm is, ahol megpróbálok majd felbontást is állítani, de a helyzet az, hogy egy 5 perces teszt alapján azt kell mondanom, hogy kiváló a képe, de elmarad a Rift S-től, így nem váltja azt le. Kicsit a régi CV1-re emlékeztet. De akinek csak Questje van, annak tökéletes megoldás a teljes értékű PC-s VR élmény eléréséhez.
VIDEÓ[ Szerkesztve ]
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
goldb
tag
válasz abydos #25577 üzenetére
Nekem is van egy ilyen 3m-es Anker kábelem, amitől szívesen megválnék az eredeti ár plusz szállítási költség feléért (mivel anno rendeltem plusz egyet, hátha valakinek kelleni fog a topikból).
@abydos Egyébként miért tartott nálad ilyen sokáig a szállítás? Nekem 2 nappal rá, már hozta a csomagszállító. -
Márton
nagyúr
válasz abydos #25577 üzenetére
Tehát kb. úgy látszódnak a pixelek mint CV1-en? Míg a Rift az egy kategóriával feljebb van ilyen téren, kb. mint a GO?
Rift S = GO ha csak a képminőséget nézzük? (lcd, felbontás, lencse, ua. nem?)Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz abydos #25577 üzenetére
Köszi a beszámolót!
Pont feljött témának kollégák körében, egyikük venni szeretne egy VR kütyüt, én is a Quest-et ajánlottam. Viszont 64 GB-os változat most mindenhol hiánycikk. Durva, hogy így fogy.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
abydos
aktív tag
Karácsony :D
Több pixel nem lesz. Csak nem a kijelző natív felbontása ezért kicsit homályosabb lesz a kép.
Rendes teszt nem majd megpróbálom körülírni, de ahhoz V12 kell, aki még nincs, illetve hétvégén elutazom.
Az S viszont nem hallott szerintem, csak még több mindenkinek jobb a Quest
A VR halott Dyingsoul. Azért nincs 64 gigás Quest mert senki nem akar venni és ezért nem is gyártják már :D
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
barcalaci84
őstag
válasz abydos #25582 üzenetére
valahogy engem nem hoz lázba a quest...az előnye az lenne h vezetéknélküli...de ha megnézem a játékokakt questre , akkor konkrétan egyiket se venném meg (vagy ami tetszene az jobb pcvr-ban)
ha meg csak pcvr-ra használja az ember akkor meg jobb az S és a többi pcvr headset (kivéve persze a Cosmost ) -
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #25583 üzenetére
Augusztus óta megvan a Questem, eddig csak az első Vader Immortalt vettem meg rá de azt is refundoltam. Böngészőből nyomtam még Moon Ridert, bohóckodtam kicsit Recroomban, meg pár demót próbáltam, ennyi. Annyira engem sem fogtak meg eddig a Quest játékok.
BS-t mondjuk megvenném rá ha jóval olcsóbb lenne.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
#54625216
törölt tag
válasz barcalaci84 #25583 üzenetére
Talán mert van elég erős PC-d. A többség azért veszi a Quest-et belépő szintre, mert nem kell PC-re is beruháznia, mégsem vágja el magát végleg a PC-s VR-től.
Aki VR-en vacillál, de nincs VR ready gépe, az talán még hajlandó karira kiköhögni a Quest 400EUR árát, de ha még rájönne további 1000EUR vga, alaplap, cpu, ram cserére (és ezzel csak a belépő szintet kaparászná), akkor inkább lemond a VR-ezésről. Na őket célozza a Quest. -
Márton
nagyúr
Persze, láttam is többször a videót.
De ahogy Jamie is mondja:
Through the lense images never really capture what your eye seesEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #25583 üzenetére
Dettó ezen a véleményen voltam én is. De el kell tudni fogadni azt, hogy másnak meg pont annyira a Quest való, mint nekink a PC only VR. Nekem ez azért időbe telt, de csak beért. Mert én is úgy vagyok vele, hogy a VR nekem egy csakis otthoni szórakozás otthon nekem viszont igényem van a lehető legjobb minőségre (kép, tracking, stb minden téren). Ha a családhoz megyek haza vagy nyaralni vagy baráti társasághoz, szívesebben csinálok bármi mást, mint VR-ozni. Na másnál meg ez pont fordítva lehet. Régen azt is nehezen sikerült elfogadnom, hogy egyeseknek a kábel zavaró. Hát na bumm, biztos korlátozva érzik magukat vagy csak a tudat zavarja őket, hogy ott van ez pedig már elég az immerzió rombolásához.
Persze van egyébként mindennek létjogosultsága, a Rift S-nek is. Csak szvsz a Rift S pont nem éri meg az árát még így sem, hogy a legolcsóbb HMD-k között van. A piacon persze nincs párja, alternatívája és ez valahol szomorú is. A WMR headseteket meg inkább fel sem hozom... (persze ott a Reverb is kitűnik a tömegből).
Én már megvárom a következő félgenerációs lépést... Ha addig nem megy tönkre a CV1-em, akkor nem veszek semmit. Ha tönkremenne én is a Rift S felé hajlanék.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
barcalaci84
őstag
válasz Dyingsoul #25588 üzenetére
Én ezt elfogadom és a Quest et egy nagyon jó eszköznek tartom. És nagyon kellett a Vr - nak a terjedeshez... DE
Link ide vagy oda, aki PC - hez akar egy vr sisakot, annak r szerintem rohadt félrevezető h páran a Quest et ajanlgatjak...
Pont azért mert ŐK nem értik meg h sok embernek nem kell az Áll in one eszköz, mert nem fog soha venni semmit a Quest storebol, mert PC hez akrt venni hmdt...
És rohadt félre ezeto ha azt mondják "Vegyél questet, mert egy kábellel rift lesz belőle"
Hát ja, lehet használni de sokkal jobban járt volna egy S-sel, indexxel..Ui: azért egy akciósan is elég drága cosmos ra beneveztel :)
Az S - t szeretted volna, azt kellett volna rendelni:)[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #25589 üzenetére
Ha ez kárörvendés akart lenni, akkor el kell keserítselek: már nincs nálam a Cosmos. Mindemellett így is azt gondolom, hogy megérte megrendelnem, kipróbálnom, mert tapasztaltam ezzel is, hátrányom sajnálatodra nem származott belőle.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #25590 üzenetére
Hát, ha minden jól megy jövő hét kedden már lesz időm VR-ozni, addig talán kezdenek vele valamit. Ha nem akkor majd a gravitáció hátha meggyógyítja...
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Márton
nagyúr
válasz Gigi01 #25591 üzenetére
Én sem értem a kérdést
De az S miért nem felel meg? Nem az az arany középút jelenleg, ha minden paramétert figyelembe veszünk?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Dyingsoul
Topikgazda
Na ezen is túl vagyok: megtudtam milyen az amikor egy percen keresztül folyamatosan kiráz a hideg...
Hellblade II
Remélem ebből is lesz VR verzió.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Hunner
senior tag
válasz Dyingsoul #25597 üzenetére
Borzalmas volt az a trailer (borzalmasan jó, de rendkívül nyomasztó).
Mivel a Ninja Theory már nem független fejlesztő cég, hanem az Xbox Game Studios égisze alatt futnak, az xbox nagyfejes meg kijelentette, hogy senkinek nem kell a VR, erősen kételkedem benne hogy jön. Persze jó lenne.[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
-
@tco@
aktív tag
Amúgy ez megvolt? VR teheneknek, hogy több tejet adjanak.