Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz abydos #17533 üzenetére

    Ha visszaolvasol a topicban anno részletesen beszámoltam az esetről.

    Amikor a hiba jelentkezett, akkor az Oculus support először bekérte a szériaszámot és a számlát meg videót a hibás működésről.
    Közölték, hogy oké, ez garanciális hiba, küldenek egy cseredarabot, adjam meg a címem.
    A magyar postacímre azt mondták, hogy az nem támogatott országban van, oda nem tudnak küldeni.
    Erre megadtam egy bécsi címet, mire közölték, hogy oda sem küldik ki, mert a termék felhasználás helye nem támogatott országban volt (még akkor is, ha hivatalos viszonteladótól, támogatott országból vettem a cuccot) és erre hivatkozva tagadták meg a cserét.
    Tehát az Oculus elismerte, hogy érvényes a garncia és az ő dolguk lenne a pótlás és ha elsőre nem adok meg magyarországi címet, akkor simán kiküldik a cseredarabot.

    Az Oculus gyakrolata bezony minden EU szabályozásnak ellentmond, mert nyilvánvalóan jogsértő, hogy a termék felhasználási helyére hivatkozva tagadják meg a garanciát, pláne ha az szintén egy EU tagállam.

    Amikor egyébként azzal érveltem, hogy de hát az amazon.de-ről, hivatalos viszonteladótól vettem, akkor nem azt mondta az Oculus, hogy jah akkkor az amazon dolga a garanciális javítás, hanem hogy az amazon megsértette a viszonteladói szerződést, mert nem támogatott országba nem is szállíthattak volna.
    Ebből nekem az következik, hogy az Oculus szerint minden magyar forgalmazó, vagy azok a külföldi nagykerek, akik magyarországra szállítanak valójában megszegik az Oculussal a viszonteladói szerződést.
    Azaz bárhonnan is veszed a Riftet, ha maga a bolt nem ad két év garanciát, akkor az Oculus sem fog hiába kötelezi erre az EU jog.
    Az amazon.de annyival jobb, hogy az amazonnak nem éri meg ilyen tételeken szívózni és inkább fizet, minthogy összerúgja a port a beszállítóival vagy hogy az Oculus jogsértő garancia ügyintézése miatt vásárlókat veszítsen.

Új hozzászólás Aktív témák