- Mikrofon topic
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Házimozi belépő szinten
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- 3D nyomtatás
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
7Sony7 #12950 üzenetére
Annyival egészíteném ki, hogy faterom vett utángyártottat a 2008 XC90 D5-höz, és berendelte a gyári Volvót is. Egy az egyben ugyan az volt, minden kis varrat, rücsök, illesztés, felirat stimmelt tökéletesen. Egyedül a Volvo feliratot reszelték ki belőle. A márkára már sajnos nem emlékszem.
-
válasz
7Sony7 #12955 üzenetére
És ha nem jönne be, akkor még1x ki kell adni a gyáriért a pénzt...
Nekem is lassan kell cserélni mind5 db-ot, és végül inkább a gyárit rakatom majd be. Nem kockáztatok. 1 ilyenet szettel mennyit lehet menni vele? 100-150e km-t? Bőven elég nekem.
[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
válasz
7Sony7 #12957 üzenetére
Az eddigi elolvasottak alapján: nagy baj nincs az után gyártotttal, csak azok néha kevesebbet bírnak, voltak, akik 1 évet írtak, hogy utána ki kellett dobni, és cserélni egy másikra.
Tudom, sokba kerülnek ezek, gyáriak nekem 200e ft lesz majd. Utángyárott meg kb 1/3 lenne.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
nrg.960
tag
válasz
7Sony7 #12990 üzenetére
Nagyon gondolkodom, mert kb heti 1-2x megyek hát hosszabb távnak azt sem mondanám, kb 50km-et.
A mostani kocsimba is tavalytól 8k km-et tettem bele, szóval elég keveset hajtom. Lehet, hogy ráfizetés lenne a dízel az összetettebb motor miatt.
Nem vagyok a szavak embere..
-
abéla
senior tag
válasz
7Sony7 #12948 üzenetére
Látom már megvetted a Febit, de ha majd kinyegdül idő előtt -mert sajnos ki fog, főleg ha a hátsó-felsőről van szó- vegyél Lemfördert, ők a gyári beszállító, igaz nem olcsó az u.gyártottak között, de még így is kb fele/kétharmada az "eredetinek".
Persze előtte érdemes rákérdezni Volvoéknál, időnként egész meglepő a gyári árképzésük (mondjuk mind poz., mind neg. irányba).
hootka!
-
Beus0726
újonc
válasz
7Sony7 #13051 üzenetére
Szia, 155 ezer km van benne. Ahogy észre vettem, eleinte kb 200km-enként regenerált. Most 100km-es út alatt előfordul, hogy 2x is.
Illetve, már 2x az is előfordult, hogy gyengült a motort és egy bizonyos fordulat / sebesség felé nem ment. Ezért is vittem diagnosztikára.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz
7Sony7 #13058 üzenetére
Szerintem ilyen nem létezik, hogy gyári beszállító.
Csak abban az esetben, ha még gyártásban van az adott modell, de ott is lehet duplikált a beszállító a gyártásbiztonság végett.
Miután kifutott a modell, nem feltétlen marad az eredeti beszállító (bár van pótalkatrészgyártási kötelezettsége 10 évig), de ha marad is, már más minőségű lesz az adott alkatrész. Ennek oka, hogy már nem az eredeti soron fog készülni a beszállítónál, hanem egy csökkentett műszaki színvonalú soron, mert ő már átállt az új modell alkatrészének gyártására, arra koncentrálja az erőforrásait.
Ettől függetlenül van az az eset, mikor ki van köszörülve a Volvo felirat az alkatrészből, ott valószínűleg olyan terméket kapsz, amit a Volvóban is vehetnél, de az sem biztos hogy az vagy olyan, mint az első beszerelésű volt.
(Magyarul lehet, hogy a Lemförder elküldte Kínába a levetett gépsor lényegi részeit, és ott gyártják a motortartó bakot, pl. minőségellenőrzés nélkül.)Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz
7Sony7 #13060 üzenetére
...és ezért a gyár, ill a beszállító utólag módosít rajta....
Nem ezért, hanem mert a pótalkatrész gyártás sokkal kisebb volument jelent, mint az első beszállítás. Pl. itt készül Mo.-n a Q7-Tuareg-Cayenne hátsó segédalváza, ~7500db/hét darabszámban. A gyári beszállítónak ez a biznisz, nem az utángyártás.Az oroszok már a spájzban vannak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrofon topic
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PR-Telecom
- EAFC 24
- Villanyszerelés
- További aktív témák...