- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Házimozi belépő szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós kamerák
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz atee_13 #12776 üzenetére
A turbó meghalt 100 000 km körül, mert eltömte a lerakódott koksz az olajzócsövét. Ennek a 30 000 km-es szervizciklus és a hulladék GM olaj volt az oka. Ezt leszámítva minden gyári. A kuplung bírta.
A kuplung a mostani autómban (benzines VW, 80 000 km, elvileg 350 -> 450 Nm) nem bírja a tuningboxot, 2000 rpm körül megcsúszik nagy gázra.
Régen minden jobb volt!