- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG LCD és LED TV-k
- Dell asztali gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JColee
őstag
Ph F1 Team szeretettel vár minden érdeklődőt, a harmadik szezonjába. Saját szerverünkön 0-24 gyakorolhattok, illetve versenyezhettek a csapat modjával. További információkat a topikunkban olvashattok. A szükséges modról, és a telepítési sorrendről itt találtok információt.
üdv
PhF1Team -
maszati
tag
válasz maszati #6177 üzenetére
Ismét Kérném a segítségetek.
Sziasztok!
Nekem az lenne a nagy problémám, hogy vettem egy manta compressor 4 supreme monza (mm626) kormányt, és a pedálban nem tudom kihasználni a potmétereket mert gombnak érzékeli a gépem, az összes játékban. Kérlek segítsetek...[ Szerkesztve ]
Üdv.: Ati
-
sz_abika
addikt
válasz Kocmsie #6096 üzenetére
csatlakozom!
Most cseréltem DFGT-re, de fáj a szívem a kis wingmanért. 12 éves koromban kaptam az elsőt, amiben tavaly ősszel durrant el valami.. 8évig nyúztam, a kormány most is jó meg a pedálok is azok voltak - annyi hogy nincs feedback.
Szerintem ennyit a g25ösök nem bírnának kiKényelmes, stabilan van az asztalon, a pedálok jók... bátran vedd meg, főleg mostanság 5000ftért, messze a legjobb!
Vezetgettem trust és társait is..egy vicc ehhez képest.PSN: xszabikax
-
goyo206
aktív tag
válasz KaraDani #6192 üzenetére
Nem vagy bamba, eléggé el van az rejtve!
Szóval autó set függvénye a történet, mivel itt a max. 792 (ami ajánlott), így én ahhoz mérten mondom. Én 270-en játszottam nagyon sokáig, aztán elkezdtem emelni, a max. 315fok volt.
Efölött nekem már nagyon kezelhetetlen az autó, pontosabban jól kezelhető egészen addig, amíg nem "indul el"! Akkor viszont eldobom, kisebb szögnél pedig meg tudom fogni. Viszont, említetted, h. Te sokat pálya autóztál, nos, ebben az esetben lehetséges, h. rallyban is az íven autózós stílust fogod erősíteni, ebben az esetben be lehet próbálkozni akár nagyobbal is, ez már tényleg egyénre szabott lesz.
Ajánlom figyelmedbe a Magyar Simfans Plugint, ezen belül az EVO IX-et, default setuppal, ehhez mérten állítgasd be magadnak a kormány szögét, kb. olyanra, h. fasza legyen aszfalton is és murván is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
KaraDani
addikt
válasz goyo206 #6208 üzenetére
Köszi! (benned bíztam, mint nagy rallys) Sejtettem, hogy sokkal érzékenyebb kormánnyal mentek, de hogy ennyire azt nem gondoltam volna. Na majd szépen szoktatom magam fokozatosan hozzá, ahogy mostanában mentem az igen csak munkás volt kormánytekerés terén, mint valami japán drift video Most nézegettem élő onboardot, hát nem tekerik annyit mint én A bizalmat meg kösz, egyelőre max azt a stílust szeretném erősíteni, aki nem veri oda az autót minden szakaszon legalább egyszer
-
goyo206
aktív tag
válasz KaraDani #6209 üzenetére
Köszönöm!
Csak kicsit elhavazódtam, aztán ezért a késői válasz, bocsi!
Amennyiben Neked érzékeny, akkor nyugodtan mehetsz 360 körülivel is, aszfalton nagy hasznát tudod szerintem venni, pontosabban lehet menni, jobb időket, csak ne legyen baj. Nekem az volt a baj, h. Force EX-el kezdtem, így a kis korm. elfordulás miatt így szoktam meg, akkor nem nagyon tudtam ezt a matekolást a fokokkal, szögekkel... (hogy őszinte legyek, most sem sokat foglalkozok vele, maxon az autó setupban, aztán érzésre a kormány, aztán csókolom! )
Szóval én mindenképpen 360-on mennék egy (jó) pár gyorsaságit!
Hajrá!
(egyébként milyen RBR-ed van fönn? Magyar Pluginnal szoktál menni? ...de ez már I D E tartozó dolog!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
KaraDani
addikt
válasz goyo206 #6210 üzenetére
Én is EX-ről váltottam fél éve, de nagyon gyorsan hozzászoktam pályán, a finom irányításhoz. Az EX et is finom érzékenységgel használtam, ez is lett a veszte, rommátört a sok lekoppintástól a tengely Sima RBR van még csak tanulni jó lesz, majd átnézek a topicba ha tartok valahol köszi
-
felon
tag
Üdv
Nem rég lett g27-em és egyszerűen nem tudom működésre bírni LFS alatt a fordulatszámot jelző led sort,ill. sikerült de csak úgy hogy kikapcsolt az ffb,ha visszakapcsolom akkor elmegy a led... ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban kérem segítsen!
-
Tazo93
csendes tag
Sziasztok !
Érdeklődni szeretnék hogy mi a véleményetek erről a kormányról ?!
" MANTA MM626 Compressor 4 "
Köszönöm előre a válaszaitokat !
Néha a kezdők látnak legtovább....... ;)
-
cselt
senior tag
-
Chrys_
addikt
Tegnap az uccsó pillanatban visszaléptem egy Fanatec GT2 szett vásárlásától, mert 655€ loadcell-pedállal, shifterrel, állvánnyal együtt De lehet egyszer rászánom magam, mert a momo haldoklik
-
Bakitm
tag
A momo-m nekem is haldoklik. Én most azon gondolkozom, hogy dfgt-t kéne venni, mert hallottam valamit, hogy a g27 gyártását felfüggesztették valami hiba miatt. Pontosat nem tudok. Csak azt nem tudom még, hogy lehet-e majd később a dfgt-hez normális áron egy normális 3 pedálos pedált venni, mert az nem ártana. Csak a pedálok miatt akartam g27-ot, de annak még az ára is kicsit húzós.
-
messi7
csendes tag
Nekem már több mint 2 és fél éve van meg a Logitech Formula Force EX-em és azt kell mondjam hogy az árához képest nagyon jó vásár volt. Tehát aki nem akar több 10ezret költeni kormányra az nyugodtan vegyen egy ilyen darabot szerintem megéri
-
messi7
csendes tag
Igen sajnos nem gyártják de ha valahol egy jó állapotút találsz akkor az megbecsülendő legalábbis az én szememben.
-
sz_abika
addikt
A DFGT és GTR2 valahogy nem akarja egymást megérteni...360fok van a profilerben, a játék meg koppanásig hagyja az elforgást...
ingame beállítás nincs ahogy elnézem...vagy mégis?PSN: xszabikax
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6226 üzenetére
Nincs semmi köze a játékhoz, ez csak a profiler helyes beállításán múlik. Sztem inkább a profil nem aktiválódik a játék indításkor, biztos jól állítottad be?
A másik kérdés, hogy mi a csudáért 360 fokot állítasz be? A játékban a setupban a steering lockot állítsd maximumra és ahhoz lődd be a kormány elfordulásod
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Bakitm
tag
válasz KKK-007 #6231 üzenetére
Hogy a gombok elektronikája környékén van valami probléma, valami összeakadás vagy ilyesmi. Pontosan nem határozták meg hogy mi. És annyi, hogy nagy valószínűséggel valami gyári hiba lehet, ami viszont nem biztos hogy mindenkinél előjöhet. Arról sem írtak konkrétat, hogy ez kivégzi e a teljes kormány elektronikát vagy csak a kormányon lévő gombokat vagy lehet semmit sem okoz.
Azt már, hogy pontosan, hol is találtam meg azt nem tudom. Könnyen előfordulhat, hogy kacsa az egész, mert hiába kerestem, most nem találtam már meg ez a hírt. -
neilszab
őstag
-
sz_abika
addikt
válasz neilszab #6234 üzenetére
Hát ez eléggé eltérő beállításokat alkalmaz mint amivel én vezetek ide-s-tova 7-8 éve
Mennyivel "jobb" a ps3, hogy ott nincs lehetőség ezeket állítgatni, ott adott egy fix, amit meg kell szokni.
Csak kényszerből vetemedtem a gtr2re most, míg a ps3 lehaltPSN: xszabikax
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6235 üzenetére
Konzolra nem készült még igazi szimulátor (a GT5 sem ), oda felesleges is lenne ezen beállítások nagy része, me' hát minek?
Viszont az ott leírt beállításokkal tényleg egy valósághoz közeli vezetési élményt kapsz egy arra alkalmas szimulátorban.
A minap vezettem pályán egy kis 170 lóerős kis forma autót és a legmeghökkentőbb az volt a számomra, hogy a fizikai hatásokon, a "tele a gatyám" érzésen - nah meg a fullos grafikán - kívül maga az élmény és az egész érzés nem volt annyira lényegesen más, mint az otthon faszán beállított szimulátorban... tehát nem volt az az ég és föld, intenzív dimenzióugrás szerű érzés, mint amire számítottam.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6236 üzenetére
Gratulálok!
"nah meg a fullos grafika!" -> ez nagyon király!!
Még szerencse, h. tudták update-elni a pc-s grafikát!
Esetleg ha lehetőséged adná, próbáld már ki légy szíves az RBR-t is, nagyon kíváncsi lennék, h. abban Neked milyen kormányelfordulás jönne be! (természetesen a setupban állítható 792fokhoz társítva.) Murván, aszfalton külön külön, mondjuk a megszokott saját fokoddal, meg 540-el, 360-al és 300fokkal (esetleg 270is).
Köszi előre is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
neilszab
őstag
válasz goyo206 #6237 üzenetére
Szia, párszor már felraktam és nyomtam vele pár hetet (és hát tetszik is, csak kéne még 2-3 élet mindenhez ami tetszik ), de annyira más a beállítási része, hogy miután letörlöm és 1-2 év múlva újrakezdem, addigra mindig elfejeltem és újra kell tanulnom az egészet és újra beállítani/kitalálni mindent!
Ha majd újra rám tört a rallyizhatnék, akkor ígérem, hogy lejegyzetelek mindent!
Bár a különböző fokokkal nem hiszem hogy érdemes bajlódni, tekintve, hogy ki kell használni a játék adta maximális határokat, mert annak van csak értelme. 540 fokot is be lehet álíltani úgy, hogy pontosan ugyan úgy történténjen minden 360 fokig, mint egy 360 fokos kormánnyal... csak így még tovább tudod fordítani ha kell, akko meg mé' ne?
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6238 üzenetére
Szia!
Rendben, remélem minél előbb lesz ez! Egyébként hasonlóképpen vagyok én is, sok-sok simet kipróbáltam már, de pár kör"öcske" után v.hogy visszahúzott a szívem az RBR-hez, meg az idő nálam is... Szóval hiába RBR-ezek pár éve, nagyon kevésnek érzem magam, így nem adok időt más játékokra.
Amennyiben újra nekifogsz tedd légyszi' a Magyar Pluginnal, azon belül is pl.: az EVO IX N4-el, ahhoz (legalábbis murvára) elég jó default setup van berakva, így adott egy jó kiinduló alap, amivel nekivághatsz, nem kell teljesen 0-ról kezdeni.Nem tudom, miért van nálam baj, de nekem nem az elmondottak alapján van! Tehát mondjuk a játékban belövöm a max. 792 lock-ot, és ahhoz ha mondjuk nagyobb fokot állítok 360-nál, akkor már egyszerűen nem tudom megfogni az autót, ha elindul. Lehet, h. csak megszokás kérdése lenne, de az úgy nagyon melós! Elég sokat csúsztatom az autót, így egy hirtelen megtapadásnál már nem tudom visszatekergetni nagyobb szögbeállítás esetén!
Így a 900 fokból durván a harmadát használom ki "csak"! No, de most hallgatok Rád, tolok egyet 900-on!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
KaraDani
addikt
válasz goyo206 #6239 üzenetére
neilszab amit írt azt nem így értette. A legtöbb simben steering lockot állítasz, de az ott a kerék elfordulás szöge. Ha 20 fokos steering lockhoz álítassz 400 fokos kormányelfordulást, az ugyanolyan mint ha 36 fokhoz 720-at, kivéve a maximumot amekkorát fordulni tudsz. Szóval erre értette, hogy ha az autóban mondjuk max 36-os steering lock van akkor mért ne ahhoz állítsa be az ember a kormányt, és legyen meg a lehetősége a legkisebb fordulókört is kihasználni, ha szükség lenne rá.
RBR-nek más a logikája, de annyira rájöttem, hogy nem vagyok életképes benne, olyan érzékeny kormányzással, mint te Finommabbal is noob vagyok benne, de jobban érzem. Biztos a megszokás. -
Bakitm
tag
Nem tudjátok, hogy kb mennyi időt bírhat a g27 és a dfgt? Viszonylag intenzív használat mellett.
-
goyo206
aktív tag
válasz KaraDani #6240 üzenetére
Ja-ja, persze, én értettem ezt, csak pont ezért kértem, h. majd alkalomadtán tesztelje már le, mert nálam (pontosabban így már világos, h. az RBR-nél) ez v.hogy nem úgy adja.
Ezért vagyok kíváncsi az Ő, v. a Te tapasztalatodra is!
Tehát az alap, h. max. steering lock-al tolom és ehhez szabom a profilerben a szöget, csak kíváncsi vagyok, egy olyan tapasztalt pilóta, mint Ő, mit érez jónak RBR-en belül!
Mivel Neked túl kicsi az általam beállított érték, így adott, h. még nyugodtan lehet emelni, sőőt, kellene is.
Te egyébként mit kezdesz a nagyobb szöggel, ha egy tempós murvás kanyarban elindul az autó? Meg tudod fogni anélkül, h. átcsapna? Neked hány fok vált be?Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
#49533440
törölt tag
Hali!
Thrustmaster Ferrari GT Experience tulaj lettem! úgyérzem számomra F1 hez tökéletesen megfelel...(komolyabb szimulátort meg se merek vele próbálni!! ) 14k-ért nem is várok sokat!
-
neilszab
őstag
válasz KKK-007 #6244 üzenetére
Hogy is fogalmazzak, de talán így lesz a legértelmesebb:
Jelenleg a piacon nem ismerünk olyan kormányt, ami tovább bírná rendszeres használat mellett, mint a DFP/DFGT/G25.
Legalábbis nem az elérhető árkategóriában.
Ha tényleg nagyon keményen tolod neki akkor ~2 év, ha nem olyan keményen, de nagy peched van, akkor is ~2 év, ha ésszel használod és a problémákat még csírájában észreveszed/kezeled, akkor sztem nagyon sokáig elkarikázhatsz velük.
De persze nem szabad elfelejteni, hogy ez egy olyan eszköz, ami rendszeresen igen komoly erőhatásoknak van kitéve, kopó, melegedő alakatrészekkel, tehát egyik sem az örökké valóságnak készült.
Nekem mind a DFP-ém, és mind a G25-öm 2-2 év lehúzása után teljesen újszerű hibátlan állapotban van... kopp - kopp
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
izomhod
senior tag
sziasztok!
kormányvásárlás előtt vagyok
10k-t szánok rá
nfs és társaihoz kéne
nem játszom sokat, de csak kéne egy kormány pedállal
csak új jöhet szóba
köszi
-
neilszab
őstag
válasz izomhod #6246 üzenetére
Inkább semmit.
15 K alatt új kormány pénzkidobás
NFS-hez és társaihoz kormány pénzkidobás.Egyébként pedig ha kitartasz az elképzelésed mellett, akkor valahol nézd meg személyesen őket, és olyat válassz, ami kellően masszív és strapabíró és lehetőleg minél kevesebb funkciót tud, annál kevesebb dolog fog rajta elromlani.
Viszont használt Logitech DFP remek vétel!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6247 üzenetére
izomhod:
Hasonló véleményem van, inkább egy használt DFP, mint az adott árkategóriában onnan bármelyik! A DFP-t utána is el fogod tudni adni, ha esetleg csalódás lenne az NFS-hez (ami eléggé sanszos!) és nem próbálsz ki egyetlen szimulátort sem!
...ha pedig onnan veszel, 90%-ra mondom, h. csak egy szekrénydísz lesz belőle!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
Nincs véletlenül valakinek sufniba dobva egy DFP, v. egy Momo pedál?
Egy cimborámnak bekaksiztak a pedáljában a potik, így szeretne egyet venni!
Hátha valakinek akad, köszi előre is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
izomhod
senior tag
ajaj
meggondolom, köszi