- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- ASUS ROG Ally
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emunem
aktív tag
válasz Emunem #40546 üzenetére
Na, megvan az ítélet: (szerk: Hosszú lett )
Osztrák haver tapasztalata a játékos közösségével együtt:
Logi 29/920 szerintük:
+ Ha nincs elég pénz
+ Elektronikusan nem rosszabb, mint a t300
- darabos működés megszokás kérdése
+ jobb Support (garanciális is)
+ jó pedálok
+ érzésre minőségibb a bőr miatt.
- Méret és gombok zsúfoltsága miatt játékszer élmény (plussz a hangja miatt)
+ Ha nem állatias használat a cél, akkor sokáig halk marad a fogaskerekes történet, nem annyira zavaró (tapasztaltam egy 1,5 éves g920 nem hangosabb mint egy t300 ! normális ventivel, mindjárt miért normális venti)
+ Nem melegszik
- "csak" 900° ( nem is kell több)
- kicsit lötyög a váltó, de lehet okosítani.
++ Kicsi gyerekes apukának inkább ezt.T300rs GT (ajánlották inkább ezt,, ha szétvet a pénz, mert még mindig lehet hozzá logi váltót venni, ahogy ti is mondtátok )
- Hamar melegszik
- Vagy ventit cserélsz, vagy teljesítményt leveszed, vagy rövidebb menetek (kb max 2 óra egyhuzamba.)
++** NAGYON JÓ VISSZAJELZÉS MINDENRŐL!! (Itt jön ki az árrés)
- Gyérebb szupport még sógoréknál is (garanciális valamivel jobb)
- drága és idegesítő problémák (szíj szakadás, motor leégés, elektronika leég, olvadó műanyagszag, kormánykapcsolók elektronikája elfárad hamar, meg még miegymás)
- Rögzítés kis ügyességet igényel (sztem meg tök egyértelmű volt, de mind1)
+ nagyobb kormány
-- néha előforduló középpontállás elvesztés (gariba eddig 3-at cseréltek ismerős körben)
- Széria nyikorgások (amit ti is leírtatok)
- drágábbért veszed a jó pedálokat meg váltót (amit ti is írtatok) , és akkor megvan a szinte tökéletes élmény, csak nem éri meg, ha hétvégi apuka vagy. (kerek perec megmondták nekem )Én véleményem kiegészítve még:
G29/920 vs t300 rs GT
> Annyira nem zavart a darabossága (amíg nem próbáltam a másikat )
> A lötyögés még nekem teljesen ok volt. (Ültek volna 300+e Km-es transitban, na abban lötyögött minden) 300-é kicsivel jobb volt, de nem szálltam el tőle.
> Kicsinek hatot a rendes autós kormány után, de elmegy. A t300-é se nagyobb annyival, hogy hátast dobjak, de ez kb 15 perc használat véleménye, optikailag is nagyobb mert nincs lecsapva a vége, mint egy A6 RS kormány, aka g29 .
> megfelelőnek éreztem a logi motorjának az erejét és (ők is mondták) talán gyorsabban is reagál, mint a t300, ámde abban nagyobb az erő, és finomabb.
> FF lyuk nem vettem észre, csak amíg a TM-et ki nem próbáltam.
> Logi hűvös volt, TM érezhetően melegedett (használták mondjuk előtte kb 30-40 percet, logi dobozból került ki, sajnos nem eladó, mert gyűjtői darabnak marad)
> 265€ vs 550+€ (ha 3 pedál + váltó)Loginál reménykedjek, hogy poti kopások még gari időben jönnek elő, mert szó nélkül javítják, ha addig nem kopik/romlik el, akkor sokáig örülhetek neki. (tísztítási ápolási tanácsok ütköztek, néha igen heves ellenérvekkel, vicces volt. )
Kipróbáltam még szerv donor áron is kormányt, azt inkább nem kommentálom.
Nemhiába evés pudingja a próba . Logi lesz amit megveszek, de mindig meg fog maradni az a gondolat, hogy a t300 fincsibb, csak nem nekem való. Kísérteni fog váltásig... Valaki mondta már, hogy ez az "Áldott tudatlanság" állapota jó dolog, de nálam sajnos már nem áll fenn, és szívom is a fogam, de ez van.
Köszönök mindent!
[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Neck
veterán
válasz Emunem #40603 üzenetére
Én egy dolgot azért hozzáfűznék - nekem be van kapcsolva a venti maxra, viszont nem is melegszik, simán eljátszok vele 2 órát vagy többet úgy, hogy ugyanolyan, mint amikor bekapcsoltam. Szóval azért nem olyan szörnyű.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
arty
veterán
egy időben volt 2db t300-am, az egyiket eladtam, srác kb másnap írt, hogy idő után "elgyengül" az ffb.... wtf? nálam sose volt vele gond, nála azonnal előjött (assetto/f1).
én control panelen 75% erőn használom a T300-at, a hűtése se konstans megy - és kb ennyi volt a titok, hogy eleinte miért nem értettem a problémát... (azt hiszem még itt is futottunk egy kört a problémájával)
szóval a "nem olyan szörnyű", az erősen ember/használat/kifogott darab függő (utóbbit csak menekülő útnak írtam bele )
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Neck
veterán
Érdekes, biztos függ az elhelyezéstől, illetve gondolom ha "küzdős" stílusban vezet az ember, akkor hamarabb fárad a kormány is, mintha finoman, "smooth módon".
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Emunem
aktív tag
válasz papirzsepi93 #40610 üzenetére
Ne ilyedj meg, ez csak olyan őrült osztrák srácok véleménye, akiknek egyetem mellett van egy csomó idejük játszani, aztán ott nem finomkodnak. Ahogy én láttam, ez csak az ő véleményük (pénz nem kérdés), egy kis odafigyeléssel simán redukálható az a sok probléma, amit ők mondtak (lásd, szerintük problémás a felfogatás, sztem meg tök egyszerű volt elsőre is, csak nekik probléma, ha valamit még plusszban ode kell tenni, ki-be kell csavarni, amolyan plug-in-play emberkék, ahhoz képest hogy van tapasztalatuk).
Te sztem nem akarod mondjuk naponta 3-4 órát tekerni, hétvégén bele se gondolok mennyit játszanak vele...Ez olyan, hogy vannak olyan emberek, akik egy Toyot@ autót is képesek szétbarmolni, és vannak olyanok, akik Franciával is megtesznek boldog 500k+ km-t...
"... hát persze ..."
-
Emunem
aktív tag
válasz papirzsepi93 #40610 üzenetére
Amúgy majd ha itt lesz a cuccos, én is sorba állok egy jó g29 állításért, esetleg képekkel, de sztem sima leírást is megfejtem.
[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Géjza
őstag
válasz papirzsepi93 #40610 üzenetére
Nálam 85%-on megy (90%-hoz még puhány vagyok, fél óra után elfárad a kezem ) órákon át, igaz az én T300-asom egy picit tuningolt példány:
[link]Használtan vettem már gari nélkül, átépítése meg kb 1 éve történt (búgó táp triggerelte ezt, funkcionálisan hibátlan volt), volt használva azért.
ACC-ben kapja az ívet a kormány (pl az F1 2020 hozzá képest olyan, mintha nem is lenne benne FFB), de lekopogom eddig szuperül bírja. Rallizni nem rallizok, abban még kaphatna, de erről nem tudok nyilatkozni.
-
SoldierL
senior tag
Sziasztok most vettem TM Tmx-et nagyon tetszik. Viszont bajban vagyok mett gőzöm sincs mi lenne az optimális ffb beállítás. Kényelmesre és élettartam kímélőre szeretném belőni de azért érezzem is, hogy van ffb. Assetto corsa/ Project Cars 2. Tudnátok tippet adni?
-
h1mpi
nagyúr
Sziasztok!
Xbox One-hoz szeretnék a gyereknek Forzához és F1-hez venni egy kormány, pedál szettet. Mi a legalja ami alatt ne is nézegessek?
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
McFly78
csendes tag
Alzánál a T-LCM pedál is elég jó áron van..
-
AtaWrc
tag
A TH8A is "csak" 52k.
-
v2
senior tag
A TMX T-lcm páros 105k. Azért ez már jó kategória.
[ Szerkesztve ]
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
h1mpi
nagyúr
Köszi a válaszokat mindenkinek
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
barabasb
tag
Van egy nemrég vásárolt T300-asom (nem gt). Nem fogom gyakran használni, kb hetente 1-2-szer, nagyrészt rallyra. Nem éreztem kulonosebb gondot a pedállal, de a t-lcm mostani árán elgondolkodtam. Valaki osszefoglalná, hogy mitől jobb, mint az alap pedál? Persze azon tul, hogy van kuplung is. Köszi.
-
GalaHU
őstag
válasz barabasb #40632 üzenetére
A valódi (verseny)autóban amikor lenyomod a fékpedált, akkor egy hidraulikus rendszert működtetsz ami a (fék)folyadék összenyomhatatlanságán alapul. Ahogy folyamatosan nyomod lefelé a fék pedált elérkezik az a pont amikor a fékpofák összezáródásuk közben hozzáérnek a féktárcsához (a dobfékes rendszereket most hanyagoljuk) és kialakul a fékezés. A fékezés erejét és ezáltal a lassulás mértékét úgy szabályozod, hogy erősebben szorítod össze a fékpofákat, amit úgy érsz el, hogy nagyobb erővel taposod a fékpedált. Mivel a fékfolyadék összenyomhatatlan, a fékpofák és a féktárcsa közötti surlódásból adódó kopás egy-egy fékezésre vetítve elhanyagolható a nagyobb fékerő nem jár a fékpedál nagyobb útjával, mert nincs hova tovább mennie. Ellenben nagyob és nagyobb pedálerőt követel azonos pedálállás mellett.
A Load-cell-es pedálrendszerek ezt a helyzetet próbálják modellezni, a kialakuló fékhatás a pedál lenyomásának erejétől és nem a pedál útjától függ (az első néhány centin természetesen van mozgás a finomabb adagolhatóság érdekében)
A régi pedálok viszont pusztán csak egy potmétert tartalmaznak, amiben annak a szögelfordulásának mértékéhez lehet a játékban megjelenő pedálerőt társítani. Tömören egyáltalán nem számít milyen erővel nyomod, a lényeg az hogy mekkora a pedálút.
A játékos a két rendszer között nyilván érzi hogy melyik áll közelebb a valósághoz, és ami a legfontosabb, a Load-Cell rendszer sokkal finomabban adagolható, hiszen nem kell a pedálutat csökkenetni ahoz, hogy a megjelenített fékerő kevesebb legyen, csupán elég a lenyomási erőből visszavenni. Például Tail-Brake technikánál nélkülözhetetlen...
Összességében valósághűbb és finomabban adagolható, ergo ha belejösz gyorsabb leszel vele.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
igen, annyiba kerül a nyomás érzékelő, + erősítő, +DA konverter, +elasztomerek, +olyan mechanika ami elbírja, ha 90kg-al taposod.
Any question?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
v2
senior tag
válasz barabasb #40635 üzenetére
Mindenben más mint az alap pedál. Hall szenzoros például és alumínium a pedál . Minden kötekedés nélkül kérdezem , hogy miért nem használjátok a google keresőt és tájékozódtok az alapokról mielőtt itt kérdeztek? Vagy legalább itt a fórumon olvasnátok vissza. lassan naponta írja le valaki ugyan ezeket a válaszokat. tényleg nem bántásból írtam, béke.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
barabasb
tag
Olvasom egy ideje a topikot és nem láttam ezt kifejtve, naponta főleg nem. Felhasználó szintű véleményt akartam megismerni, nem azt, hogy miből van a pedál (leszarom). Ha meg mashol akarom nezni, minek van ez a topik? Péniszméregetés? Nem lehet simán teázni menni, ha nem tetszik egy hsz? Nem bantasbol. Ennyi ideje van valakinek? Nekem biztos nem, de lehet, hogy csak tul kell lepni 40-en, hogy ezt ertekelje az ember.
-
Neck
veterán
Minusz az a cucc, ami a nem loadcell pedálban van. De amit leírtál, az is max 10-20 ezer forint. Meg ne indokold már, hogy zéró margin van rajta, és kizárólag a gyártók jóindulatának köszönhetjük a loadcellt - ezt te se gondolod komolyan
De hogy on is legyek, a német Alzán is historical lowest, szóval megvettem az LCM pedált én is, 148 euróért
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
-
v2
senior tag
A keresőbe beírtam, hogy T-lcm. 129 oldal jött fel itt.
[ Szerkesztve ]
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
iceman007
aktív tag
válasz Emunem #40631 üzenetére
Persze
Előtte mondjuk jó lenne tisztázni, hogy melyik szimulátorral, voltak hajtva a kormányok. A megfelelő kormány kiválasztása attól is nagyon nagy mértékben függ, hogy milyen játékkal fogja használni az ember!
Logi 29/920 szerintük:
+ Ha nincs elég pénz - Ezzel egyet értek
+ Elektronikusan nem rosszabb, mint a t300 -Itt nem tudom hogy mire gondolt a költő az alatt hogy "elektronikusan"
- darabos működés megszokás kérdése - Igen de ez egy jó nagy közhely, a világon mindent meg lehet szokni. A "darabos" alatt az FFb lyukat értik középállás környékén?
+ jobb Support (garanciális is) - Osztrákiában? Itthon 3-szor küldtem vissza és írtam erős hangvételű levelet, mire hajlandóak voltak foglalkozni a problémámmal
+ jó pedálok - Jónak jók, de miben jobbak mint egy TM? Max kinézetben. Kopó potméterek?
+ érzésre minőségibb a bőr miatt. -T150-hezképest tuti, T300-at nem fogdostam még, de nem hiszem, hogy az olyan rossz lenne
- Méret és gombok zsúfoltsága miatt játékszer élmény (plussz a hangja miatt) -A gombok baromi jól jönnek, hogy sok van belőle, ez inkább pozitívum, a méret meg attól függ, hogy mire használod..ha formula/prototípus autó akkor ~minél kisebb annál jobb, ha nagyobb kormánymozdulatok kellenek ne adj isten meg kell fogni egy komolyabb megcsúszást akkor meg 30-30+-ig nagyvonalakban.
+ Ha nem állatias használat a cél, akkor sokáig halk marad a fogaskerekes történet, nem annyira zavaró (tapasztaltam egy 1,5 éves g920 nem hangosabb mint egy t300 ! normális ventivel, mindjárt miért normális venti) -Ezt nem is értem. Ha versenyzel és meccs van akkor nem tudom hogy létezik-e oylan ember aki azt mondja, hogy fúú most visszaveszek, hogy kíméljem a kormányt. A másik végletet meg szintén nem, ki az aki direkt izomból rángatja csapkodja csak úgy...
+ Nem melegszik - Melegszik ez is, max annyi, hogy műanyag szag nem lesz
- "csak" 900° ( nem is kell több) - Ez valóban mind1
- kicsit lötyög a váltó, de lehet okosítani. - A G25 váltójához képest sokat keményítettek a visszahúzó rugón, nem lesz olyan mint egy autóban, de használható és lehet vele játszani, arany középútnak amúgy ott az SSH Shifter...
++ Kicsi gyerekes apukának inkább ezt. -???
T300rs GT (ajánlották inkább ezt,, ha szétvet a pénz, mert még mindig lehet hozzá logi váltót venni, ahogy ti is mondtátok )
- Hamar melegszik - Nincs tapasztalatom
- Vagy ventit cserélsz, vagy teljesítményt leveszed, vagy rövidebb menetek (kb max 2 óra egyhuzamba.)
++** NAGYON JÓ VISSZAJELZÉS MINDENRŐL!! (Itt jön ki az árrés)
- Gyérebb szupport még sógoréknál is (garanciális valamivel jobb)
- drága és idegesítő problémák (szíj szakadás, motor leégés, elektronika leég, olvadó műanyagszag, kormánykapcsolók elektronikája elfárad hamar, meg még miegymás) - Személyes tapasztalatom nincs, de ezekről elvétve olvastam a fórumon, persze simán előfordulhat
- Rögzítés kis ügyességet igényel (sztem meg tök egyértelmű volt, de mind1)
+ nagyobb kormány - Ahogy már írtam ez nem mindig előny
-- néha előforduló középpontállás elvesztés (gariba eddig 3-at cseréltek ismerős körben)
- Széria nyikorgások (amit ti is leírtatok) - Nincs tapasztalatom
- drágábbért veszed a jó pedálokat meg váltót (amit ti is írtatok) , és akkor megvan a szinte tökéletes élmény, csak nem éri meg, ha hétvégi apuka vagy. (kerek perec megmondták nekem - Vagy úgy is lehet nézni, hogy van hozzá upgrade lehetőség, Loginál nincs gyári megoldás
Most is leírom, hogy jó választás volt a G29 és valszeg sok jó élményt fog okozni! -
FLx
addikt
válasz iceman007 #40649 üzenetére
Szerintem ez a lista tipikusan arra jo, hogy az ember megprobalja meggyozni magat, hogy nem kell a dragabb kormany. Eleg lett volna egy mondatban osszefoglalni, hogy nem akarok tobb penzt adni kormanyert es kesz. Ez egy teljesen ertheto es vallalhato erv, nem kell (al)tudomanyt moge krealni szerintem. A T300rs GT mindenkeppen egy jobb kormany, siman megeri a felarat, foleg amikor akciozzak. Ahogy a fanatec is siman megeri a felarat, akarki akarmit is mond. Ettol fuggetlenul nem akar mindenki ennyi penzt kifizetni, ezzel sincs baj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- Politika
- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600
- WD BLACK SN850P 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7300-6600 MBs - Eladó!