- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaGi91
senior tag
válasz DummyBoy #24750 üzenetére
Feltéve, ha nem crashel Michigan-en
Egyébként igazat adok. A nagyobb sim címek (AC,iRacing,Dirt Rally) időigényesek nagyon, hogy élvezni tudd, míg az ilyen PC, Dirt4, Forza játékokba csak belépsz és nem kell beállítani semmit csak nyomod neki. Nem repkedsz bele a falakba, fákba olyan könnyen.
-
DummyBoy
senior tag
válasz tobias88888 #24752 üzenetére
Érthető persze, csak eredetileg Xbox-hoz keresett kormányt a kolléga
Ezért is gondoltam, hogy a kőkemény szimuláció valószínűleg nem top prioritás
Én szereterm, ha minél valósághűbbek a szimulátrorok, amivel játszom, de nem szeretem az élvezhetetlenné bonyolított dolgokat. Egyszerűen néha jó egy kicsit lazításképpen elővenni a kevésbé hardcore játékokat is.
Life is shor...
-
-
arty
veterán
válasz RobexX10 #24745 üzenetére
mihez képest gyenge? egy pcars/assettohoz képest igen.
ellenben a játék tartalom üt mindent, szép grafikája van és jól is fut (ellentétben a fenti kettővel)
és ősszel jön az fm7, hátha... (dehogy lesz az SOKKAL jobb...)"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ForRedGlory
félisten
Mennyire működik együtt a T300RS a Fanatec Clubsport pedálokkal? Utóbbi USB-s tudtommal, így elvileg bedugom és kész, de vajon működik normálisan a kormánnyal? Van-e valakinek tapasztalata?
-
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24759 üzenetére
Két külön dolog, egymáshoz nincs közük. T300am van CSL pedállal, tökéletesen működnek
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz tobias88888 #24760 üzenetére
Kösz az infót
Gondolkodom, hogy veszek egyet, mert nagyobb előrelépés lenne a pedél csere, mintha a kormányt cserélném. Legalábbis szerintem.
-
Amantius
senior tag
válasz ForRedGlory #24761 üzenetére
Ez szerintem is így van, Én is így kezdtem.
A Fanatec pedálok USB-sek (is). Teljesen független a kormánytól. G27-tel használtam egy hónapig.[ Szerkesztve ]
Nagy gáz, kis szerencse!
-
atomeec
senior tag
válasz Nyethuszar #24755 üzenetére
Azért ajánlom a bőrápolót, mert nem szárad ki hosszútávon és lehet hülyén hangzik, de regeneráló hatása van. Szerintem ha rendes cucc, akkor mindegy mit veszel (nem olcsót vettem, de évek óta használom, lehet már lejárt a szavideje ), viszont az enyém krém állagú fehér cucc, ami a pöttyös részén a lyukakban ott marad fehéren (többit szépen beszívja), és később max tűvel lehet kitakarítani... ez csak esztétikai dolog. Anno volt ilyen folyadék állagú ápolóm is, az volt a tökéletes. Mondjuk ez meg jó illatot ad neki és láthatóan szép lesz tőle a kormány. Nagyon nem bántam meg, bár mostanában nagyon nézegetem a Fanatec v2.5-öt, de nem tudok fél millát félre tenni rá, a g27-et meg eladni 50-ért (de lehet nem is kéne senkinek, mert pár mod van benne, ami tényleg javított rajta és 5 éve tökéletes...).
-
kozmy
őstag
Kissé szarúl jártam most meg vettem a fana v2.5 és egy CSL P1 perecet, össze raktam tekertem 3 órát vele, s azt vettem észre, hogy a CSL P1 perec bajonett zárnál 2 helyen behasadt a műanyag úgy, hogy mehet vissza a fanának. A CSL P1 silány műanyagból van azt senkinek nem ajánlom.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Viper26
nagyúr
válasz Nyethuszar #24755 üzenetére
Nálam ugyanez a G27, meg sem mondanád, hogy nem most vettem ki a dobozból.
iPhone 14 | FR955
-
This_is_Ice
tag
Valaki tudna nekem segíteni Fanatec felújításban? Jó cimborám GT3RS v2-jét szeretnénk helyre pofozni, tulajdonképpen nagygenerálról van szó. Aki foglalkozott már ilyennel, kérném, hogy ha tud, legyen a segítségemre. Az alábbiak érdekelnének, hogy milyen kell és honnan lehet beszerezni:
-motor (máshol szó volt róla, hogy a Mabuchi 550 működhet, csak dual shaft verzió kell)
-mikrokapcsolók a fülekhez
-esetleg PCB?
-szíjak (valaki ebben a topicban javasolt egy csepeli szíj boltot, azt hiszem megtaláltam, de nem tudom, mit keressek náluk)Bármilyen segítséget szívesen fogadunk, előre is köszönöm!
-
Chrys_
addikt
Base V2-t cseréltél V2.5-re? Megéri?
-
#48967168
törölt tag
Páran írtatok privit a CSL Elite PS4 Editionnal kapcsolatban, a közszolgálatiság jegyében itt is megosztom az első tapasztalatokat:
Én WB2,5-öt cseréltem le erre, mert szerettem volna PS4-en is használni. A fő cél a Dirtally VR kipróbálása és a közelgő Gran Turismo Sport is piszkálta a csőrömet. (Tudom-tudom, kövezzetek meg...)
Eddig a WB-t XBox Hubra szerelt valódi 38cm-es MOMO kormánykerékkel használtam, alapvetően PC-n (Assetto, D) és hébe-hóba a társaság kedvéért XO-n is ment a Dirt. Nagyon megvoltam elégedve, tök jól működött a Clubsport V3 pedálommal és H-s Shifterrel-kézivel.
Nos, a CSL Elite PS4 PC-módban szintén ugyanezt tudja, egy kicsit mintha hangosabb lenne az FFB-je, de lehet hogy egy gumitalp megoldja a dolgot és nem fogja ennyire hangosan rázni a cockpitet. A Base-en lévő LED-sor nekem még sehol sem működött (nem merültem el benne) a Rim-en lévő viszont igen. Hozzáteszem, sötétben inkább zavaró, úgyhogy ez kikapcsolásra van ítélve.
PS4-módban viszont eddig csalódás, mert a Dirtally nem ismeri fel a kuplungot és a kéziféket (se rajtolás, se szűk alárúgott fordulók) a GT Sport demo-ban meg még nincs Fana-profil. Itt T500-ast választva működik, de FFB nincs és a H-s váltó is felejtős a kézivel együtt.
Ez persze még változhat, mert lesz új PS4-es firmware a kormányhoz és valószínűleg a végleges GTS-ben lesz dedikált kapcsolat, de jelenleg almás...
A legnagyobb poén viszont az, hogy a CSL-Base-re szerelt XO-HUB is tökéletesen működik mindhárom platformon! Sátáni vigyorral az arcomon nyomtam meg a nagy "X"-et, amikor a PS4 arra kért hogy nyomjam meg a PS-gombot. Jó, nyilván az adott gombok kissé máshol vannak, de akkor is, a GT2-es Fana után újra van egy konfiguráció ami minden jelenleg elérhető masinán szerelgetés nélkül működik!
Úgyhogy a CSL PS4 Rim bújik vissza a dobozába rosszabb időkre...
-
arty
veterán
válasz #48967168 #24778 üzenetére
nagyon gáz, amit a ps4 kompatibilitásról írsz (majd írd meg, hogy a fw frisítés önmagában megoldja-e!)
ps3on a kormánykompatibilitás úgy volt megoldva, hogy a játéknak direktben kellett az adott típust támogatnia, cserébe nem kellett a kormánykészítőknek licenszdíjat fizetni, így ment a "pécés" logitech kormány, sok thrustmaster, stb. persze hogy melyik játékban melyik mennyire jól, az már a más kérdés...
ps4en a kormánygyárosok komoly pénzeket fizetnek, hogy mehessen egyáltalán a kormányuk a játékokban - feltételeztem, hogy ezekután legalább van egy rendes API, amire a játékot megírják és így MINDEN és BÁRMELYIK ps4 kompatibilis matricás kormány megy bármivel - mint történik ez az első xbox 2001-es debütje óta a túloldalon
hát a leírásod alapján nem... csak akkor nem értem, mire fizetsz te és mire a fanatec?
sony... japánok.... (vagy fanatec...) pf.[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
rfjanika
tag
Na nekem is ma megjott a csl elite. Holnap lesz idom osszeraknifelrakni a frissitest az oldalrol ra es a project carsal ps4 en tesztelni.
-
tobias88888
őstag
Ezt nem állítanám. Én nem lettem gyorsabb attól, hogy DFGT pedálról CSL Elite-re váltottam. Viszont ami fontos, hogy élvezetesebb, mert ki kell taposni a belét ahhoz hogy normálisan fékezzen.
Versenyzés szempontjából két dologban segít:
- nehezebben fékezed el a gumit ABS nélkül, mert jobban érzed hogy hol a maximum
- sokkal konzisztensebben lehet venni a féktávokat, ebben nagyon sokat javultam vele -
RaGi91
senior tag
válasz tobias88888 #24783 üzenetére
A konzisztens fékezés pedig versenytávon jobb időket eredményez, mert jobban tudsz vigyázni a gumikra -> bátrabban mehetsz végig. Én csak egy T3PA-t használok gumikúppal, de ABS nélküli gépeknél szoros helyzetekbe simán elfékezem magam.
-
koanla
aktív tag
-
-Solt-
veterán
válasz koanla #24789 üzenetére
De az legalább nem márkán belül van! Eladtak x darab CSL seat-t, kiadnak egy új bázist, pedált aminek a neve is azonos és az elvileg "örök darab" cockpitre nem tudod felfogatni! Még egy szaros konzolt sem csinálnak hozzá... ezektől én falnak megyek!
Írj a playseat supportnak mit mondanak erre... náluk nagyobb az esély arra, hogy kiadnak valami átalakító konzolt.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
koanla
aktív tag
válasz -Solt- #24790 üzenetére
Előbb még kicsit rágyúrok a 850 megteremtésére! Ha júliustól kezdve havi 10k-t meg tudnék spórolni, akkor jövő szeptemberre meg is lenne rá a lé.
Viccet félretéve: még mindig megvan a kissé avittas G27-em és még mindig nem tudom, mi lesz majd helyette. Azt sem, hogy mikor. De a fenti cucc tetszene a legjobban utódként. De megmondom, rettentő mód sajnálnék negyedmilliót egy kormányra eltoszni úgy, hogy az még csak egy base és egy perec. Árban még a T300 Alcantarát tudnám elképzelni. Ha megjön a döntés, sanszosan az is lesz különben. De ezt már beszéltük párszor, nem fárasztanék senkit vele -
zilazil
senior tag
-
#48967168
törölt tag
válasz zilazil #24793 üzenetére
Jaj, azért nehogy már ez ekkora probléma legyen!
Szépen le lehet csavarni a CSL Base aljáról a két műanyag bakot (imbusz) aztán már csak le kell tölteni a drilling-template-et a Fana oldaláról, és takarítással együtt 10 perc alatt ki lehet fúrni a felfogatás helyét, aztán durr bele 3 csavar és kész! A Keopsz-piramist már rég belepi a homok amikor ez a kötés még mindig áll...
Az én cock-pitemen már annyi lyuk van, hogy simán elmenne tésztaszűrőnek, de az is igaz hogy legalább 5 féle kormányt fel lehet rá csavarozni!
-
zilazil
senior tag
-
zilazil
senior tag
válasz RaGi91 #24796 üzenetére
Nem néztem utána annyira a felfogatási lehetőségekenek, nem tudtam, hogy a bázison vanak-e csavaroknak helye. Ha nincs, csak ez a pillanatszorítős megoldás, és az nem stimmel, akkor almás. De az imént néztem, a lyukak nem, stimmelnek hozzá. Kifúrom ha kell, nem arról van szó, de a bázisba nem fúrkálnék bele, hogy fel tudjam fogatni.
Egyébként egyszerre több dolog is van, amit jó lenne beszerezni, ezért vacilálok,mert a DFGT nem olyan rossz azért.
-
RaGi91
senior tag
válasz zilazil #24797 üzenetére
A bázisba nem is szabad. Illetve majd arra is figyelj, hogy az illetékes csavart meddig csavarod bele a bázisba, mert az is meg van adva, hogy meddig szabad.
Igazából minden (valamire való) FFB-s kormány bázis alján vannak rögzítésre kialakított csavarok cockpitre, az asztallapos felfogatási lehetőség mellett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Discord
- Milyen routert?
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...