Hirdetés

Aktív témák

  • sede7

    tag

    válasz rizso #6978 üzenetére

    Áprilisig Dominos voltam - most lesz 10 éve. Akkor akartam váltani MédiaMánia L-re, egy iPhone 3Gs-sel. Pénzben épp nem álltam úgy, de azt számoltam, hogy az előfizetéssel jobb vagyok, mint Dominoval. Elmentem tehát egy T-Pontba, megkérdeztem az embert, hogy ha most megkötöm az előfizetést, semmi hűség, semmi vásárlás, akkor a későbbiekben tudok-e vásárolni a kedvezményes MédiaMánia árakon, és majd csak akkor kötök hűséget. Azt mondta, hogy semmi akadálya!
    Tegnap felhívtam őket, hogy hogy is van pontosan a garancia meg a függetlenítés, ha lejár a hűségidő, stb-stb. Majd a végén mondta az ügyfélszolgálatos nő, hogy mivel platinakártyás vagyok és mivel telefonos rendelésnél van kedvezmény is, kapcsolná egy kolléganőjét, hogy megnézzük, még mennyi kedvezményt kapnék. Ó, mondom remek, hadd szóljon! Átveszi a vonalat az említett kollegina, bájosan egyeztetjük az adatokat, miegymás, majd kisvártatva közli, egy/két éves hűség esetén nekem csak 73e/66e Forint. Mondom ácsi, a honlapon 50e/15e van feltüntetve. Akkor hogy van ez? Hát hogy az csak az új előfizetésekre vonatkozik. Mondom de nekem nincs hűségidőm, "szabadon igazolható" (~Free Agent :) ) vagyok, és amikor áprilisban átálltam szerződésre - értsd, valamilyen szinten garanciát vállaltam a T-Mobile felé -, külön rákérdeztem, hogy érvényesíthetem-e később. Hát de ő ezeket a számokat látja. Mondom, hölgyem, nem érti? ... Akkor ezt az oda-visszát még kétszer eljátszottuk. A végeredmény, hogy ha új szerződést kötök (új telefonszám), akkor minden további nélkül megkapom azt az árat.
    Normálisak ezek??! Komolyan! Az egy dolog, hogy hazudott az értékesítő, amiért nyilván panaszt teszek, amivel nyilván kitörölhetem, de hogy ebben mi a logika, hogy 10 év platinakártyás ügyfélviszony fabatkát sem ér egy új, nullperces ügyféllel szemben, az csak Magyarországon lehetséges. Nem mondom, amíg 50%-os a kereslet lefedettsége, megértem, hogy sokat ér az új ügyfél, mert könnyű megszerezni. De amikor Magyarországon a mobilpiac min. 90%-a lefedett, akkor talán az ügyfélmegtartással is kéne picit foglalkozni, hiszen lényegesen költségkímélőbb dolog.
    Hirtelen felbuzdulásból megnéztem, mit ajánl a másik kettő. Telenor nem jó és drága, Voda viszont 10500 Ft-ért 500 percet (21Ft), 250 SMSt (21Ft) és 3GB mobil internetet kínál, ami egyáltalán nem kedvezőtlenebb, mint a MédiaMánia L.
    Igazából a bánásmóddal van bajom. Azzal, hogy egy értéksítő (mivel a T-Pontban nincs "a beszélgetést rögzítjük") BÁRMIT hazudhat a százaléka érdekében. Azzal, hogy a már meglévő ügyfelet készpénznek veszik. Azzal, hogy rugalmatlanok és olykor erősen ostobák is. Egy cimborám kb havi 150e Ft-os ügyfelük volt, és valami hasonló baromságon veszítették el. Értem én, hogy alul vannak fizetve az ügyintézők, csak momentán ez nem annyira érdekel.
    8-9e Forint kedvezményért nem fogok aláírni semmit egy évre - még akkor sem, ha kényelmesen ott maradnék is amúgy. Egyszerűen az elv. Hogy egy szerződés legyen kétoldalú, hogy egyik fél se úgy álljon fel az asztaltól, hogy becsapták. Üzleti etika első lecke.

    Hosszú OFF volt, bocsánat. (Cserébe kaptok majd egy ajándékot, ha kész leszek vele...)

Aktív témák