Hirdetés
- Házi hangfal építés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- Blu-ray lemez tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
Köszönöm Saját kezű felújítás.Mivel úgy vettem a gépet hogy nem tudtam kipróbálni,így azt sem tudhattam hogy a fordmérő milyen.Ez az első inditáskor derült ki.Természetesen orvosolva lesz.
-
Petipapa17
csendes tag
Ez a remegés attól is lehet, hogy elfáradt a rugó a fordulatszámmérőben.
-
Francia91
veterán
válasz Petipapa17 #3105 üzenetére
Vagy attól, vagy a spiráltól. Nekem a spirálcsere oldotta meg, az órával semmi gond nem volt. Új spirál, bőven megkenve, és remek azóta!
De természetesen lehet az óra is, de spirált cserélni első próbára egyszerűbb dolog"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
hevizms
addikt
Nos egy használt,de gyári spirál csodákat tett a fordmérővel.A végén meg egy kis töltőfesz mutatás Wartburg fesszabbal
[link][ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
-
teko99
tag
válasz Francia91 #3117 üzenetére
hát ezt még nem hallottam hogy sztenderen ugrál de ez hülyeség a javából. Utángyártott vagy már a gyári elhasznált "rolytolódott" spirál miatt ugrál mert akad,az új utángyártott meg kemény azért ugrál miatta. Km óránál is ez a helyzet,ha ugrál akkor a spirál a bibis. Vagy ritka esetben az óra,de szerintem olyan ember nem szedi szét aki nem módjával bánik a szét/összerakásával.
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
Ez sem a végleges spirál,lesz,azt még nem boltoltam el,de folyamatban van.
Ez gyári de használt,a tövénél van egy alig észrevehető sérülés a külső burkon,ezért is nem tettem fel,azt hittem az utángyári jó lesz.Tévedtem,a kukában landolt ezekután
Ami van most nálam zsír új sosem használt spirál az meg rövid.Gyanitom a kis Etz-hez vagy a kis Ts-hez való.
A képen a legrövidebb az zsír új,a következő a használt gyári és az utolsó az utángyártott gyöngyszem ami se nem jó meg még hosszabb is mint a gyáriak. -
sarkany01
tag
Szép nagyon az a 250-es. Bár egy 250-esre már nem kéne tárcsa? Én is raktam a Ts-re. Sokkal érezhetőbb a fék hatás. De ettől eltekintve nagyon szép. Ha nincs fordítva bekötve a trafó, akkor mitől melegedhet?
-
sarkany01
tag
Akkor már tényleg pöpec lesz.
-
hevizms
addikt
válasz Francia91 #3123 üzenetére
Te kis árulkodós
Nos a helyzet hogy amikor nekiálltam,akkor annyira gyári volt még,hogy ezen nem is akartam változtatni és már akkor elhatároztam hogy megpróbálom olyanra csinálni mint gyárilag.
Az biztos hogy egy darabig így fogom használni,dobfékkel és megszakitóval,de idővel úgyis modernizálom,mert amúgy annak a híve vagyok.Már így is eleve felkerült a feszmérő,meg a szivargyújtó/usb kombó.Na meg az elektronikus fesszab,de az ugyebár ahogy látható álcázva[ Szerkesztve ]
-
sarkany01
tag
Megszakítós gyújtás, és gyári 6 voltos trafó. Nincs fordítva bekötve. A motor pöcre röffen. Nem tudom mi lehet, de jobb utána járni hogy mégis mi lehet.
-
sarkany01
tag
EGyébként hogy nagy zárszög? kicsi gyertyahézag vagy megszakítóhézag?
-
hevizms
addikt
válasz Petipapa17 #3131 üzenetére
Ja hát természetesen az is benne van a pakliban, de én nem is feltételezem ilyenkor hogy valakinek ne az legyen az első hogy ezt kipróbálja.
-
sarkany01
tag
Vegyem nagyobbra a hézagot? de akkor a gyújtás alaplapon nem kell állítani? Mert nyítni ugyan akkor fog, csak zárni nem. egy picit kicsi volt a gyertya hézagom, azt összébb vettem.
-
nightshade
újonc
Üdvözletem!
Szeretnék tőletek egy kis tanácsot kérni! Főnökömnek van egy 150-es Etz-je de kb 10-15 éve nem használta, forgalmi nincs rajta, szerintem már az olaj is belerohadt. Ettől függetlenül tető alatt volt ez idő alatt igaz volt már rajta minden a fecskepotyadétól kezdve a darált zabig. Sokkal jobb sorsot érdemelne de egy kört emiatt a főnökömnél is kellene futni, hogy eladó legyen. Mennyit érdemes kérni érte, ha rábólint az eladásra? Mire érdemes figyelni? Mit kellene okvetlenül kicserélni? Köszi szépen a válaszokat!
-
sarkany01
tag
Igen. ugyan azon az elven. De mennyivel vegyem nagyobbra a hézagot? vagy mihez mérjem? vagy mégis hogyan?
-
Petipapa17
csendes tag
válasz nightshade #3135 üzenetére
A papírok abszolút nincsenek meg? Mert akkor ilyen állapotban ahogy leírtad 20 ezernél többet nem igazán ér. Innentől fogva nincs mire odafigyelni, minden beteg lehet, meg kell fúratni szimmeringet cserélni, minden gumi alkatrészt kicserélni szétszedni a blokkot kitakarítani csapágyat cserélni mert az is berohadhatott, teleszkópok is be lehetnek állva....
egyszóval még ha megvannak a papírjai akkor sem biztos, hogy érdemes vele foglalkozni, papírok nélkül meg tutira -
sarkany01
tag
Nanananana. Azért ennyire nem kell elásni azt a motort. Az enyém is állt jó pár évet. Szimering csere, gyertya csere, tank kitakarítása, gyertya kábel csere, kipuff takarítása, légszűrő takarítása, karbi takarítása, gyújtás beállítás, első-hátsó belső gumi csere, első-hátsó fék beállítása, lábtartó gumi csere, berúgókar és váltókar gumi cseréje, és tulajdonképpen ennyi Kissebb nagyobb hangolgatások és kész! Ha papíros,és jó kompresszó van benne, nincs széthajtva, megári az az 1-2 hónap munka. Ja meg olaj csere.
[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
válasz nightshade #3135 üzenetére
hello.
olvass visszább egykét oldalt valaki pont ilyen kérdéssel fordult felénk nemrég,de ahogy írta az előttem szóló hát elég sokat kell rá külteni/cserélni.
BAZINGA!
-
teko99
tag
srácok közben én leakarom festeni a műszerfalam,és az oldalsó blokkfedeleket. Alapozót kell fújnom rá? ahogy tudom anélkül leugrik egykis kavicsütődéstől is
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Akkor fölös rajta állítani mert annyi. 0,4nél nem is nagyon lehet kissebbet összehozni, már nem azért. De ha mégis állítok rajta, akkor ugye jobbra kell ütögetnem egy picit az alaplapot, hogy későbbl egyen a gyújtás pontja?
-
sarkany01
tag
És akkor mi baj lehet, hogyha 0,4-nél nagyobb a hézag?
-
sarkany01
tag
Ha egy picivel, mondjuk egy milivel nagyobbra veszem, az baj lesz? De valaki légyszives linkeljen már egy képet, ( ha tud) hogy neki mekkora a megszakító hézag.
-
sarkany01
tag
Vagy mit tudnék rakni a pofák közé ami körülbelől annyi?
-
csabyka666
addikt
válasz nightshade #3135 üzenetére
Üdv!
Attól függ, mire akarod használni. Ha totál papírtalan, se rendszám se semmi, akkor esélytelen, hogy visszahelyeztesd, szóval nem mehetsz vele közúton. Ha csak hobbi célra kell, akkor más téma, de tényleg sok meló lesz vele, ennyi idő alatt az alumínium alkatrészek kivételével minden tönkremehetett.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Az biztos. De ha papíros, A dugó nem szorult meg, és nem kell fúratni, vagy különösebb baj nincs a blokkjával, akkor megérheti. Rengeteg idő, munka lesz vele. Rengeteg sarki anyukája lesz a motornak. De egyszer menni fog
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vicces képek
- Éjszakai műszak
- Házi hangfal építés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Death Stranding (PC)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Renault, Dacia topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...