- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sdavic01
tag
válasz csabyka666 #3700 üzenetére
én is így ismerem
-
teko99
tag
senkinek semmi élmény,javítás?
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
hevizms
addikt
-
Balint1408
aktív tag
Tanulni jó.
A térerő veled van!
-
Francia91
veterán
válasz Balint1408 #3710 üzenetére
?
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sdavic01
tag
Nemsokára megjon a fúrt henger és az új dugó. Az lenne a kérdésem hogy kell levenni a régit és felrakni az ujjat ?
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #3712 üzenetére
Először is az új hengert nézd meg hogy a szívó,kipufogó és átömlő nyílások széleit lereszelték e kissé?
Nem szokták,úgyhogy azt neked kell.
Tűreszelővel kicsit letöröd a széleket hogy ne legyen éles,sorjás.
Aztán mondjuk féktisztító sprével átfújod belül az összes járatot,majd kompresszorral kifújatod.A lényeg hogy kitisztisd mert a fúráskor ment bele fémpor bővenEkkor jöhet a csere.Kipufogó,karbi leszerel.A láncot szétkötöd vagy teljesen meglazitod(lehet az is elég)
A hengerfej(blokktartó) 2 tartócsavarját lecsavarod,a blokk lebillen.
Nem tudom a kis Etz-nél ez elég e ahhoz hogy letudd huzni a hengert.
Ha igen akkor hengerfej le,hengert lehúzod.
Dugyattyú csapszeg biztositó gyűrűket kiveszed
Dugattyúcsapszeget kinyomod kézzel.
Ha nem megy akkor csinálj csapszegkinyomót.
Ütni ne üsd.Ha kijött,akkor dugó le.
Új dugót megmelegited rezsón vagy akár finoman hőlégfúvóval és úgy melegen bele kell tudd tolni a csapszeget.Nem kell túlságosan megmelegiteni,olyan 70-80 fok elég,de lehet még kevesebb is.Annyi hogy azért megtudd fogni még csupasz kézzel is,de inkább kesztyűben
Biztositók vissza és jöhet a henger.
Érdemes fából vagy műanyagból dugattyú alátámaszt késziteni.
Beolajozod 2T olajjal a dugó külsejét és mehet rá a henger óvatosan,A gyűrűkre vigyázz hogy jó helyen legyenek(stift).
Rátolod finoman de azért határozottan és rá a hengerfejtömités majd a hengerfej és 2 átlós csavarral leszoritod.Mérsz egy préssávot(0,9-1,2) és ha jó akkor mehet a másik 2 csavar is.
Meghúzod 25 Nm-el azt kész[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
Kis tz-nèl lejön a henger blokk billentès nèlkül is,úgyhogy a láncot ne akaszd szèt. A hajtókar körè tegyèl valami rongyot,mert ha beleesik a biztosító a blokkba amikor szeded le a dugót akkor az ciki
BAZINGA!
-
sdavic01
tag
Köszönöm a válaszokat esemény dús de megoldhatato
A hengert már levettem mert az furtak meg.
Rongyot egyből tettem köre levétel után. -
hevizms
addikt
-
sdavic01
tag
a kérdés a régi és az új dugora vonatkozott
-
hevizms
addikt
Ez a szerelési videó nagy segitség lehet a kis Etz-seknek.
33:00 percnél olajozza be belülről a hengert.
De nemcsak az összerakás megkönnyitése miatt érdemes,hanem azért is hogy ne csontszárazon súrlodjon az első fordulatokkor a motor.[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
Francia91. szerintem pedíg a tárcsavédő csinatos lett volna szürkében a mocidon.
BAZINGA!
-
Dragovich
csendes tag
szevasztok 125 etz-men leakarom cserélni a gyári tükröt egy műanyagra mit tudnátok ajánlani?
-
Francia91
veterán
válasz Dragovich #3731 üzenetére
10-es menetű legyen a szára, kb ennyi a lényeg, és robogótükörként vedd
Nekem pontosan ez a tükröm van fent a 251-es ETZ-men
A menetét nézd meg, én 10-esre emlékszem, de ha véletlen 8-as, ugyanezen az oldalon van ennek a tükörnek 8-as verziója isÉn azért vettem ezt rá, mert szerintem sokkal jobban néz ki vele, ráadásul nem verem le a nagy gyári tükröket a kapun betolva a motort
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
teko99
tag
8as a simsoné és egyéb robogóké
BAZINGA!
-
teko99
tag
Voltam ma egy 80Km-es túrán,szépen barnul a könyök
BAZINGA!
-
Dragovich
csendes tag
valakinek nincs véletlenül képe egy 125 etz gyári akkumulátor tartójáról és akkumulátor leszorítójáról? mer én ugy vetem a motort hogy a tartó kicsit meg van hajolgatva és a leszorító meg meg sincs és szeretném helyre állítani
-
#43301120
törölt tag
Sziasztok!
A sima MZ topik nem nagyon porog, ugyhogy gondoltam ide irok. Szoval tudnatok szerelot ajanlani aki a nagygenerált plusz mindennek az ellenőrzését elvégzi? Tudom, hogy ezt az utszelen is meg lehet csinalni, de en normalis minosegben szeretnem ezt megcsinaltatni, es a szakertelmem sajnos ehhez a feladathoz keves. Egy TS125-rol lenne szo. Elore is koszonom a segitseget!
Ui.: Pesten es kornyeken lenne nekem a legjobb.
-
Francia91
veterán
válasz #43301120 #3741 üzenetére
Októberben megadta magát a blokkom, az alsó tűgörgő összereccsent
Amit csinált:
- Fúrás
- Dugó, gyűrű, hajtókar, csapágyak, tűgörgők, csapszegek, szimmeringek cseréje
- Mindenből a legjobbat kértem bele, Lengyel dugó, taiwani kovácsolt hajtókar, Viton szimmering, német csapágyak, tűgörgők és csapszegek
- így került 61.800 Ft-ba. De ez egy teljes blokkfelújítás voltEzek kerültek ki a blokkomból, ezeket cseréltem:
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Dragovich
csendes tag
a légszűrő nincs beragasztva a motorba gyárilag ugye? mer az enyémbe nincs tömítés hanem helyette valami gumis ragasztóval be van ragasztva ami szerintem a régi tulaj maszek munkája
-
astroshooter
csendes tag
Sziasztok! Az index visszajelző lámpa diódázását leírná valaki? Vettem led-es égőket és egy tranzisztoros indexrelét, de villog mind a négy lámpa, bármerre kapcsolom. Ha a visszajelző égőt kiszedem, akkor működik rendesen. M.Szabolcs azt mondta, hogy be kell diódázni. Valaki leírná nekem, vagy küldenétek rajzot? Előre is köszönöm!
-
Francia91
veterán
válasz astroshooter #3749 üzenetére
Pff, jó kérdés... Nekem Szabolcs már diódázva küldte a visszajelző LED-et
Itt egy leírás, ahogy látom, itt a visszajelzőről is van szó
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.