Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Xiaomi Mi Box S: butából okostévét, jó áron
- Steam Deck
Új hozzászólás Aktív témák
-
sarkany01
tag
Nálam is csak akkor van, ha nem megfelelő fokozatba megyek vele. Másképp nálam sincs
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2953 üzenetére
Eredeti új Kanuni (török gyártmányú) kipufogót találok, ez gyárinak tekinthető, de 44.000 Ft... Annyit pedig nem adok ki érte, csak mert rövidebb, mikor a Bambi3 15.000 Ft
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
Én csak ezért nem veszek rá új kiput, főleg nem azt a hosszút, mondjuk ha lenne a rövid, akkor nem sajnálnék érte 15-öt.
Ez a rángatás pedig igazából lehet csak nekem zavaró, mert én úgy megyek autóval, motorral, hogy szeretem, ha minden fokozatban van tartalék, szóval nem kapcsolok 5.-et 50-nél... Amíg 4-ben megyek 50-et, semmi gond, és ha 70-ig gyorsítok, akkor sincs, csak ha tartani kell a 70-et, akkor nekem már bántóan rángat a motor, lehet másnak fel se tűnne, de én kénytelen vagyok elkapcsolni. Ha gyorsítok, akkor 90-100 körül kapja az 5-ös fokozatot, akkor nem rángat semennyit se.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2955 üzenetére
Én kb 20k-t lennék hajlandó kiadni maximum új 251-es kipuért... Nem tudom, mekkora munka lenne készíteni 15-20 db 251-es kipufogót Bambiéknak, de biztosan lenne rá igény. Majd még azért rágom a fülét e felől
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz Francia91 #2957 üzenetére
Megköszönném.
Legyártanak 20-30 darabot, felét tuti eladják hamar, mert azért van pár 251-es. A 150-esé nem ekkora amúgy?Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2958 üzenetére
Nem, azé teljesen más. Átmérőben is kisebb
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2960 üzenetére
Azért nem mindegy, hogy 150 ccm vagy 250 ccm
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2962 üzenetére
meg a 125 is most hogy renoválgatom a simsont alig tudok vele elindulni,mondom faternak ebből szétszaladt az a pár ló is ami volt,de kiderült kutya baja csak már hozzászoktam a tz-hez. ráadásul simó alig megy 70et max
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Ülni is teljesen más rajta, azt hittem előrebukok, amikor mentem vele. Ettől függetlenül nem adom el, nagyon fájna érte a szívem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Lehet azért rángat az motor, mert azt szeretné hogy húzd neki, ne tötymörögjél, mint én szoktam mostanába a faluba. Jó mondjuk nincs is olyan hosszú út ahol meglehetne húzatni mondjuk 4.-ig. De ez más téma. Egyébként szerintem a leömlő ugyanakkora, de lehet hülyeséget beszélek. A torok is ugyanakkora az enyémen is, mint mondjuk a 251-esen, a képen.
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2958 üzenetére
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
teko99
tag
válasz csaby69 #2970 üzenetére
na egy 125ös tesó akkor már lenne itt az oldalon ha valami nyavaja lesz vele tudok segíteni
hát azzal a benzinnel ne indítsd el semmiképp szerintem. A tank rozsdásodást azt kitudod pucolni egykis pepsivel meg pár csapágygolyóval vagy kavicsokkal.
Képet tudsz felrakni,rakhatnál is mert én perpill kiváncsi vagyok rá.
tedd fel ide a képeket és aztán itt az oldalon a "kép"re kattintva az url-t másold be egyesével.
Ui: kicsit keveslem a km-et de fene tudja,kellenek azok a képek
BAZINGA!
-
Popes
őstag
válasz csaby69 #2974 üzenetére
Képek alapján is hihetőnek tűnik a KM-er, és halgass az előttem szólóra, csak friss benzinnel próbáld indítani ami benne van már csak mosóbenzinnek jó.
Ha esetleg nem lehet berugni mert akad akkor előfordolhat hogy a sok állástól vagy ha nem megfelelően volt tárolva henger meg a gyűrű összerozsdásodot, ezért csak óvatosan az első indítással.Deus ex machina
-
csabyka666
addikt
válasz csaby69 #2976 üzenetére
Igen, a motor a képek alapján egyben van, de azért jöhettek volna közelebbiek is.
Ha kétszeméllyel akarsz menni, akkor kell a nagyobb köbcenti, de a 250-es is csak sík úton motorozható, nagy emelkedőn hiányzik a nyomaték, és mivel forgatni kell, nem lehet vele szépen menni, főleg amikor szerpentines az út, és nem tudsz lendületesen haladni - de ettől még szerethető ám.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2977 üzenetére
Tanusitom, az Alfoldon, es sik utakon eleg a 250 ccm, de ha emelkedo jon, akkor porgetni kell szegeny motort. A 251-esem 2 szemellyel lazan veszi a tartos 100-110-es (ora szerint, gps szerint 95-105) tempot. Nem gondolnam, hogy kozel fele akkora loketterfogat elvezheto 2 szemelyes utazast tenne lehetove. Meg hosszabb utakra sem art a 250/251-es ETZ, egy szemellyel barhova elvisz megfelelo tempoban
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Egyszeméllyel élvezhető a 125-ös is. De igazából a mai kor 125-ösei se nagyon mennek két személlyel, úgyhogy nem tudom mit vagytok ezen fellázadva Egy japán vagy olasz 125-ös sem megy kétszeméllyel 150-et. Úgyhogy ez elég jó teljesítmény ha azt nézzük egy 25+ éves géptől. Ezt nem úgy kell venni, hogy ráül két ember és alig bír elindulni, csak két személlyel nem lennne egészséges vele tartani a 90+-os tempót.
-
sarkany01
tag
Hát azok közt se mind megy 130-al. nézegettem 125-ös gépekről vidiket a yutun, mindnek 115-125 volt kb a végsebessége, úgy hogy a vége fele már nagyon kellett neki húzni hogy elérje. ( a 10.000-11.000 Rpm azért megvolt ) Kétszemélyel valszeg nekik se lenne kényelmes húzatni, mint ahogy az MZ-knek se. Szóval kb ugyan ott van a kettő tudása. Úgyhogy ez egy igen jó dolog az Mz javára. A végsebességük se nagyon marad el a maiaktól, az alkatrész olcsóbb, és valószínű hogy kevesebbet is fogyaszt. Nézegettem 250-esekről is vidit. Hát a nagyrésze az se megy sokkal jobban a 250-es Mz-ktől. 150 volt szentem a max amit láttam. Úgyhogy inkább azt kell mondani, hogy a 125ös gépek egyike se való két személlyel hosszabb húzamosabb tempójú útra. Nem csak az Mz-knek.
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2982 üzenetére
Nem a végsebesség számít a kérdésben, hogy 125/150 vagy 250, hanem az erő, gyorsítás, hosszabb távon lévő tartós tempó. Azért megnézném, hogy egy 125-ös ETZ-vel hogy járod meg Erdélyt, aztán pedig egy 250-es ETZ-vel . Erő és nyomaték....
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Meglehetne járni a 125-el is nem csak a 251-el. Nagyon lenézitek a kissebb ccm-es gépet, mert neked 251-es van. Simán lehet 125-el is tartani a 90-es tempót. Nem halna meg a hegyekben sem, csak lassabb tempoval. Több olaj a benzinbe h esély se legyen a szorulásra, és sima 90 es tempo hegynek fel meg vissza 3.ba és kész. Esetleg előre 1-el kissebb lánckerék és kész.
[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
válasz sarkany01 #2984 üzenetére
szerintem nem leszólni akarják,csak nekik ez tény hogy a 250/251esek erősebbek és lenem cserélnék. Ez nekik olyan lehet mint nekünk a 125ös és a kisebb ccm a simson pl. Énis egy 251esre pályázok csak még se jogsi,meg a moci is ritka nagyon. Igen lehet tartani a 90et,meg felmenne ez a hegyre is ha visszakapcsolna az ember és nem úgy röpülne fel,hanem csak pl 3ikba 50el kb.
BAZINGA!
-
teko99
tag
egyébként sok fórumon olvastam hogy a 125ös etz-t istenítették olyanok akik váltottak 250re. De ez is egy olyan dolog hogy kifoghattak egy "széthajtott" 250est ezért írhatták.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Nincs szó lenézésről, ezek tények - nagyobb köbcenti, nagyobb teljesítmény. Ettől még nem rosszabb motor a kisebb, a gond a közlekedés többi résztvevőjével (autósok, kamionosok) van, akik letolnak az útról, ha nem mész a forgalommal.
Simsonoztam jópár kilométert, és ugyanannyira nem veszik észre a Simo-t se mint az MZ-t, de azért nem mindegy, hogy a 251-essel tudok menni 110-et minden körülmények között, a Simson meg kizsírozott szakadékba ment max 70-et.A tartós 90-es tempóval azért vitatkoznék, oké, tudja a motor, de szerintem szétforogja magát ott már. Mondjuk az én 65 kilóm alatt jól viselkedne, de kétszeméllyel tényleg necces. Még néha a 250ccm is kevés, ha jön a part.
Poweres gépekkel meg nincs értelme összehasonlítani, teljesen más technológia, meg 3x akkora fordulat.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2984 üzenetére
Látom nem esett le a mondandó lényege...
Persze, lehet tartani a 90-es tempót, de erősen kétlem, hogy 250 km-en keresztül is egészséges lenne neki...Nem lenézem a kisebb köbcentit, csupán tisztában vagyok vele, hogy mire képes. Nagy különbség
Meg azért ma nem egy hátrány, ha aránylag tudod tartani a magad a forgalom ritmusával, 30 évvel ezelőtt nem volt ilyen sebességű forgalom. Meg azért egy 250-essel egy 80-90-nel haladó autóst nem ügy megelőzni, visszarakom 4-esbe, és hadd szóljon. 150-essel ezt már nem nagyon tudnám erőltetni, hogy 80-90-es tempónál egy erőteljeset előzök[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Én értem mit akartál ezzel közölni. Részben igaz. Hát az hogy 90nél szétforogja magát a motor, az viszont nem igaz. De az viszont igen, hogy mögötted bőgetik az Audit, meg a megnem mondom milyen gépet, ha mondjuk nem velük egy tempóba mész. Képesek lelökni az útról. Mondjuk azért akik messzebb távakra járnak vele na ott igen, ott kell vele menni, de itt a faluba nagy király vagyok a 150-el is ! Rossz kis robogók mindenhol, azok megmár 50nél füstölnek agyba főve. Simson is sok van, na azoknak mindig intek, egy alomból valóak. Nagyobb motor nem is nagyon van a faluba, meg egy Etz, meg egy 125-ös Dt. Az se valami nagyon akar menni. Pedig fiatalabb konstrukció, és 125-ös. Szóval aligha kissebb. Lehet csak szét van hajtva. Hát valahol csak össze kell a mai poweres géppekkel is hasonlítani, mert egy ccm osztályba tartoznak. Viszont nem sokkal tudnak többet.
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2989 üzenetére
Hat igen, kinek mekkora tavokra kell
Nalam nem ritka a 3-400 km-es ut sem a 251-essel, augusztusban is peldaul megyek ki 5 napra Erdelybe, csak a falu, ahol megszallok, 625 km-re van. Meg aztan minden nap elmegyek valamerre, Gyilkos-to, Fogarasi-havasok, Görgényi-havasok. Igy az ossztav kb 2.500 km lesz. Nos akarhogy nezzuk, azert ilyen helyeken szerintem mar keves lenne a 125-os/150-es MZ"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
Az igazság valahol ott van, hogy ki amire használja, úgy kell választani motort! Ha faluba/városba kell, és feltételezzük, hogy a Simson-t segédmotoros kerékpárként használjuk, tehát max 40-nel közlekedhetsz vele, akkor oda jobb választás a 125/150 - kisebb fogyasztás, a forgalmat lakott területen (50-70km/h, mikor mennyi) lehet vele tartani, emelkedő sem akadály neki ekkora sebességnél, stb...
Ha valaki sokat megy lakott területen kívül, netán kétszeméllyel hajtja, oda már kell a nagyobb ccm.Én sokáig "lenéztem" a robogósokat, hogy az milyen gáz, de bizony van létjogosultsága! Miután a tanulómotorral 2 óra városi vezetés alatt véresre dugdostam a lábfejem az egymillió váltással, beláttam, egy robogó sokkal jobb városba!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2991 üzenetére
En azert szoktam a 251-essel jarni Szegeden a varosban, de még az MZ-vel sem faj a labfejem a sok valtastol
En pl egy Honda CBF500-ason tanultam, ott is tobb ora varosozas volt, szinten nem volt gond az allando valtogatas... Mondjuk ez nagyban cipofuggo is, en pl acelbetetes cipoben szeretek motorozni, es mondjuk ott az acelbetettel valtasz"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz Francia91 #2992 üzenetére
Akkor nekem gyenge a lábfejem.
Mondjuk a 600-as GPZ-nek elég rossz volt a váltója, sokat kellett rugdosni, nehezen vette a fokozatokat.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2993 üzenetére
A Honda valtojan csak egy picit poccintettem, es bepattant a helyere . Picit szokni kellett utana az ETZ-t, de azt kell mondjam, most hogy par hete picit allitottam a kuplungon, eleg finoman veszi a fokozatokat
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Nem csípem a robogót. Se váltó, se élmény.
-
teko99
tag
Hmm az elöbb 4be gyorsításnál szaggatott be egy kicsit a motor,hazaérve ki a gyertyát és hát sajnos látom hogy nem az a szép őzbarna mint amilyen volt egykét hónapja.
korom fekete,a kép csal nem kék színű.
beletettem az új gyertyát majd kiderül,de szerintem vagy a karbi állítódott el(bár szépen tartja az alapjáratot is meg minden) vagy megint eszi az olajat.
Apropó ahogy megböngettem eléggé kékesen füstölt(2t-hez megszokottan) de a füstje iszonyatul csípte a szemem. Ilyet még nem ba.zam sose,legalábbis a keverék nem csípte még a szemem sosem. Annó a zsigulinak volt ilyen szaga mikor ette az olajat
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Nem lehet hogy felcserélted az arányt? 5 liter olajhoz 1 deci benzin ! Nyílván csak vicc volt. Egyébként lehet szimeringes. Bár nekem kezdetbe akk is picit feketébb volt a gyertya, és nem barna, mikor a kipuffomon kipöffentett termék sehogy nem jutott át. De ahogy írtad, ez nem lehetséges nálad, ha füstölt meg minden. Viszont a karbi magától el nem állítódik, a levegő vagy alapjárati csavarod egy picit elmozdulhat, de nem olyan mértékben, hogy ilyen legyen a gyertya. Az úszószint szerintem sehogy nemm állítódhat el, hisz mitől? A levegőszűrőd nem gedvás? Kétlem, hogy az lenne, de egy próbát megér. De hátha csak a gyertyád járta már a végét.
[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
válasz sarkany01 #2998 üzenetére
persze nincs felcserélve,eddíg is így kevertem a sprint olajjal és szép volt a gyertya bár nemigen nézegettem már vagy 2hónapja biztos. A légszűrő tiszta mivel újnak tekinthető,1éves.
a karbi ha nem állítódott el akkor elképzelhető hogy az olajat eszi. Majd nézzétek már meg hogy a kipufogófüstbe ha beleszagoltok csípja-e a szemetek Elég hülye kérés de így megbizonyosodnék hogy az olajat eheti-e. Bár sanszos mert kissé furcsa szaga is van a füstnek. Bár a gyertya is rúghatta a végét mert ahogy írtam már pár alkalommal szaggatott ebbe a nagymelegekbe,de majd kiderül az újjal.
BAZINGA!
-
teko99
tag
azért sok oka lehet,a kipu biztos tiszta,bár ritkán szoktam meghúzatni 90el általában csak a városban flangálok vele napi szinten 10km-et naponta kb. De azért ittis van hogy néha az utcákban odarántom a fülét,csak mostmár vannak trafik mindenfelé úgyhogy nemigen száguldozok lakott területen belül. A könyököt mondjuk nemtudom mennyire lehet kormos azt nem cseréltem csak a kipufogót,de úgyis venni akartam egy könyököt hogy liluljon mert nekem kimondottan tetszik. Azért ránézek a légszűrőre is majd,és a benzinszintre is,na szóval mindenre. Amúgy az normális hogy kb mióta nálam van a motor ha 1év alatt 3x csinálta de indításkor nagyon de nagyonritkán mondom 1év alatt 3x amikor szivítok kettőt,utána rá a gyujtást és cusszant a kipu,tehát a láng kiment a könyökön gondolom(tipikus gyujtáshiba simsonnál láttam ilyet),de etz-nél nagyon ritkán fordult elő,gyújtással sosem volt bajom,csak a multkorában hogy elégett a generátorcsatlakozó,de az nem függ össze a kormolódással szerintem.
BAZINGA!