- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Dell notebook topic
- Mini-ITX
- Autós kamerák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
Üdv mindenkinek!
Ts250/1-es motorom van.
Most találtam erre a fórumra.Szeretem az Mz-t.
-
hevizms
addikt
válasz Iron Funeral #190 üzenetére
Bár nekem sosem volt 125-öm de azt tudom hogy gépmunkával is jár a dolog az biztos.Kérdezz rá inkább a szocimotoros.hu-n vagy a mzclubhungary.com-on vagy az index mz-s fórumán.Ezeken a helyeken biztosan kapsz kimeritő választ a kérdésedre.
-
-
hevizms
addikt
válasz streetficsor #195 üzenetére
Csak formában olyan,egyébként nem olyan.
-
hevizms
addikt
válasz Petipapa17 #237 üzenetére
Hát ezzel én erőteljesen vitatkoznék.Szerintem meg pont a gyári elektronikus Hall jeladós gyújtás a sokkal megbizhatóbb mint a megszakitós.
Sok ezer km óta használom és azt sem tudom mi fán terem a gyújtásprobléma.
Nincs megszakitó beéégés,szenvedés az utángyártott szar megszakitókkal,nincs gond a kondenzátorra,na és nem utolsósorban nem kell utánállitanom a megszakitó hézagot sosem.
Meg még elég sok más előnye is van az elektronikus gyújtásnak.Egyetlen egy hátránya van neki.
Ha mégis meghibásodik,akkor az út mellett nem javitható,de hansúlyozom nekem sok éve semmi bajom vele és ezt tanusithatják az Mz clubban is.Tavaly pld Erdély túrán(3000 km)míg mások az út felénél megszakitó utánállitást/ellenőrzést végeztek,addig én ittam a sörömet mert semmi dolog nem volt veleAki attól tart hogy esetleg mégis elromlik neki,az meg vigyen magával egy bütyköt,egy kondit,egy megszakitó alaplapot megszakitóval és kb 5 perc alatt visszalakithatja megszakitósnak.Az egész elfér kis helyen.
Megsúgom nekem is van egy ilyen kis csomagom a dobozomban ,de még nem volt rá szükségem.
-
hevizms
addikt
A gyárival meg pont az a baj hogy kemény bakelit és nagyon könnyen törik.Lehet az utángyártók ezért próbálták inkább a puhább műanyagot,ami jobban viseli ha pld odacsap a laza lánc.Viszont nem sikerült méretpontosra cserébe .
Amúgy lehet találni utángyártottban jó minőséget,amibe raktak merevitő éleket.Láttam börzén tavaly csak én marha nem vettem meg. -
hevizms
addikt
válasz Retro DJ #1716 üzenetére
Akkor én szar mocis vagyok.
Nálam nem szakadt el lánc és nem lett leejtve mégis kitörött egy darab belőle.
Börzéken szinte az összes használt gyáriból ki van törve.
Meg ha nem törne olyan könnyen,akkor nem is beszélnénk most róla,hisz akkor senkinek nem kellene sosem másik.
Sajnos ez bizony törik mint állat.
Lehet nem a laza lánc miatt,hanem a kerék mondjuk odarúg egy kavicsot vagy tudomisén miért,de tény hogy nagyon sok a kitört bakelit.
Ez olyan mint a sztender bakelitje.
Szinte kivétel nélkül mindenkinél eltörik előbb utóbb -
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #1735 üzenetére
Szerintem túl bonyolitod.
Baromira nem fognak csinálni semmit ez miatt.Örülnek ha náluk maradsz.
Egyszerűen csak mondd el az egészet hogy mi a helyzet a lakcímeddel,azt ennyi.
Szinte biztos vagyok benne hogy ebből nem csinálnak ügyet,főleg úgy hogy befizetted minden évben rendesen.
Te egy megbizható ügyfél vagy a szemükben,az ilyeneknek örülnek,nem fognak elüldözni ilyen apróság miatt.
De nem vagyok biztositásban szakértő,szóval ez nem szentírás,de én el nem tudom képzelni hogy ezért büntessenek.Ez annyira nem számít.Lehet az a biztositó ahol vagy nem is ad kedvezményt a lakhely szerint. -
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #1798 üzenetére
Hát én sok hibáról és tünetről olvastam már az utóbbi pár évben,de ilyet még sosem.
Ráadod a világitást és akkor elalszik a töltésjelző?
Hát ez érdekes.
Amúgy meg ha az a feszmérő az akkut méri,akkor a töltéseddel ilyen szempontból nézve nincs baj,hisz 14,2V az nem rossz érték.
Viszont a töltésjelző lámpa működése nem kicsit rejtélyes.
Milyen fesszabod van beszerelve?[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
sdavic01!
Megválogatod hogy kivel állsz szóba,vagy csak elkerülte a figyelmed hogy kérdeztem tőled valamit.
Nem probléma ha átnézel rajtam,csak jelezd és akkor az ember nem töri magát feleslegesen -
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #1829 üzenetére
Azért egy Mz nem egy atomreaktor szintű valami.
Egy minimális elektronikai tudással simán áttudja valaki nézni,főleg annak tudatában hogy nagyon jó kis kapcsolási rajzok vannak a neten.
Egy villanyszerelő,akinek van némi kreativitása is vagy bárki műszaki ember aki szeret foglalkozni az elektromossággal. -
hevizms
addikt
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #1852 üzenetére
Nem is lehet változás hisz ott mindegy melyikben van.Összeköttetésben van egymással a 2 szélső csatlakozópont.
Meg az a szürke az amúgy is a helyzetjelző vezetéke,szóval nincs köze a töltéshez.Viszont az látszik hogy még gyári a vezetékelésed.
Ha gondolod csinálj még pár fotót a fontosabb helyekről,akkor esetleg meglátjuk hogy hol van a bibi.
Ezekre gondolok elsősorban:
fordulatszámmérő vezetékelése
fesszabályzó
generátor
lámpafej belüklről úgy hogy rendesen látszódjon a bal illetve jobb oldali vezetékösszekötő[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #1858 üzenetére
Sosem lehet tudni.Több szem többet lát.
Mondanám még a gyújtáskapcsolót is alulról,de ahhoz elég szar hozzáférni,talán elég lesz a többi is.Azt még nem is kérdezte senki itt,hogy ezen a töltésvisszajelző és akkumerülésen kívül más minden rendesen működik elektromosan?
Indexelés,világitás,duda stb -
hevizms
addikt
válasz Francia91 #1862 üzenetére
Nekem sincs eredetim,nekem is csak ilyen van most,ezt fogom én is használni egyelőre a készülő Etz-n,amíg nem találok gyárit.
Sajnos nem lehet kapni külön zárlemezt,úgy kell legyártani majd,meg kell köszörülni az első részét hogy rendesen befeküdjön a doboz,szóval van macera vele rendesen.
A /1-emre savállóból készitettem tartót,ha ez nem válik be és nem is jutok hozzá gyárihoz,akkor gyártok megint abból.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Retro DJ #1865 üzenetére
Persze hogy jó.Tudom én azt.
De én nem ez helyett akarok,hanem az Etz-re.Ez marad a /1-en.
Csak nincs kedvem nekiállni még egy gyártásának.
Úgyhogy jó áron vennék inkább egy gyárit.
Nekem az a 15000 nem jó ár amit az olx-en találni.Amúgy ismerem a srácot és egy picit engedett is nekem a múltkor,de még nem találkoztunk össze elképzelésben.
Kb 10000 a max amit én szánok ilyenre.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Retro DJ #1892 üzenetére
Te ezt honnan tudod?Láttad a motorját?
Azt én is tudom hogy össze kell hogy legyen kötve(hisz írtam is),de itt most pont hibákat keresünk és az ott elég fura hogy az egyik zöld/piros a másik meg zöld.
De az is lehet hogy ott is zöld/piros csak a vezeték pont úgy van fordulva hogy zöldnek látszik.Na meg ugye az sem gond ha rendesen össze van kötve hogy különböző színű,csak ugye pont ez nem látszik a képen hogy mi a helyzet vele.
Ráadásul pont ezzel van a probléma(legalábbis az egyik),szóval mindent egyértelműen tisztázni kell.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Retro DJ #1894 üzenetére
Nagyon furmányos ez a hiba.
A feszmérő szerint van töltése.
A töltésvisszajelző gyújtáson nem alszik el,de a feszmérő 14,2V-t mutat,ha rákapcsolja a világitást akkor meg elalszik a visszajelző.
Nagyon érthetetlen számomra és tökre logikátlan.
Ja és közben meg lemerül az új akku 14,2V töltés mellett[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #1879 üzenetére
A féklámpád meg nagy valószínűséggel azért világit gyújtás nélkül,mert bár nehezen kivehető,de ha az a vezeték amit jelöltem a nyíllal(tőlünk számolva a legutolsó vezeték),az a féklámpa pozitvja(magyarul az a hátsó lámpához megy),akkor azt dugd át a képen tőlünk számitott 2-ik biztositékhoz és jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #1898 üzenetére
Érdemes megmérni.Jó ötlet.
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #1913 üzenetére
Na így már rendesen látszik,amit eddig is sejtettünk
Ennek így kell lennie.
A képekből számomra nem derült ki hogy mi lehet a hiba forrása.
Persze mindent nem láttunk még,szóval lehetne folytatni a kivánság műsortCsak 1 kérdés,ennek nincs köze a töltéshez elméletileg,csak kiváncsiskodok:
A biztositékoknál,mi az a plusz szál a legbelső biztinél?
Ott gyárilag 3 lenne,neked meg 4 van
1:akku+
2:fesszab 51
3:gyujtáskapcsoló
4: ????Aztán még egy dolgot nézzél már meg légyszi.
A töltésjelző izzód honnan kapja a pozitivot?Elméletileg fekete szál.A másik az meg a piros/zöld.
Ehhez kikell tolnod a helyéről a fordulatszámmérőt és ha már kitoltad csinálj arról is képet. -
hevizms
addikt
válasz Retro DJ #1917 üzenetére
Lehet, hogy a töltésvisszajelző rosszul van bekötve.
Hát igen,arra vagyok kiváncsi én is hogy mi a helyzet az izzónál azon a gépen.Zoli én már nem tudom követni te milyen fesszabot használsz
Most akkor a wartburg fesszab van neked eredeti házba bujtatva vagy az csak egy készülő projekt? -
hevizms
addikt
válasz Francia91 #1901 üzenetére
Most hirtelen nem találtam a neten a 251-hez sebesség/fordulat diagramot,de a 250-es Etz 5000-nél 5.-ben 110 körül megy.
Szerintem olyan nagy eltérés nem lehet a 251-nél sem.
Tudom hogy más a kerékméret meg ebből kifolyólag a lánckerekek mérete is,de szerintem kb hasonló lehet a fordulatszám/sebesség összefüggésSzóval vagy a fordulatszámmérőd vagy a km órád nem pontos.
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #1931 üzenetére
Szinte minden jármú km órája többet mutat mint a valós sebesség.
Gondolom a gyárak ezt direkt csinálják egyrészt az eladások miatt,másrészt meg tutira nem szeretnék ha bárki beperelné őket gyorshajtási büntetés miatt,hogy az óra kevesebbet mért.Inkább mérjen többet és akkor tuti nincs baj.A GPS az pontos.
Mz-nél meg különösen nem mindegy hogy mivel mérjük,a gyári órák hajlamosak nagyon is többet mérni.
Amikor jönnek emberek az űrsebességű Mz-ikkel,akkor már tudni lehet hogy nem GPS-el mérték. -
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #1934 üzenetére
Na ezt én is így szoktam.Így helyes.
-
hevizms
addikt
Megnyugtatlak nem csak neked nem megy ez olyan könnyen.Elég idióta ez a megoldás.
Egyébként sokkal egyszerűbb kikapni a kerék bal oldalát,hisz csak 3 csavart kell letekerni,azt már ki is jön a kerék.
Hamarabb megvan mint óvatoskodva,próbálgatni hogy rámegy e.
Hisz a jobb oldali kerékanyát még meglazitani sem kell[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Külön kellene megvizsgálni a jobb oldali egységet és a kereket.
Magyarul először csak a lánckereket és a láncvédő bakelitet kellene felcsavarozni a jobb oldali lengővilla tengelyre,meghúzni a csavart és megnézni hogy úgy forgatható e a lánckerék.Egyébként a bekelitnek nem szabadna befolyásolni a dolgot.Ha igen,akkor rendesen el van szabva a mérete.Van az az aluminium távtartó,amire megy a bakelit lyuka.Na annak ha minmálisat is,de kikell lógnia a bakelitből de minimum egy szintben kell lennie. -
hevizms
addikt
válasz hevizms #1962 üzenetére
A csavar meghúzása a következő dolgokat szoritja egymáshoz:
tengely.csapágy,távtartó,lengővillatengely.Sem a kmóra spiráljának a ferdefogazású kereke,sem a lánckerék,sem pedig a bakelit nincs benne ebben a sorban.
Türelemjáték,de kb ebben a sorrendben hagyd ki ezeket a dolgokat.Amelyik beépitésekor szorulni kezd,ott lesz a baj
Kezd azzal hogya bakelitet nem teszed fel.
Ha olyankor meghúzod a csavart,akkor is szorul?Na ezt nézd meg[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Nem huzhatja bele ha a távtartó kicsit is túllóg a bakeliten,márpedig te azt mondtad túllóg.Meg van az a távtartó neked biztosan?A lánckerekes képen nem látom ugyanis.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gumi és felni topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- YouTube
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sweet.tv - internetes TV
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000