Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foolti
csendes tag
Elso telokra visszateve: szilent csere a folyasra es folyadek feltoltes eleg neki? Mit erdemes meg csinalni rajta?
Foolti
-
Foolti
csendes tag
-
Foolti
csendes tag
válasz hevizms #3904 üzenetére
24 oraval kesobb mar szinte tokeletes, de Francia91 javaslata alapjan kap meg 1 kort. Eleg makacs, amit kiontottem belole is ilyen fura zoldes szinu, rozsdas, dzsuvas trutyi. A mai haladast elnezve tuti nagyon jo lesz a vegen
Mas tema: ha az oldal sztenderen van a gep, akkor folyik az olaj a vato / berugokar mellett. Miert lehet ez szerintetek?
Foolti
-
Foolti
csendes tag
2x24 ora aztatas, elso alkalommal 125g, 2. alkalommal 100g citromsavval. A kulonbseg szignifikans, de meg messze nem tokeletes. Szerintetek kell neki a 3. 24 ora?
Ami furcsa volt szamomra az az, hogy az elso adaggal latszott, hogy pezseg szepen. Kiontottem, kimostam mososzeres vizzel, majd azt is szep tisztara oblitettem. Ezutan ujra feltoltottem, ez alkalommal 100g citromsavval, viszont egyaltalan nem pezsgett mar.
Foolti
-
dik
őstag
Amúgy hol sikerült azt a fasza piros gumicsövet beszerezni ha szabad érdeklődni?
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Foolti
csendes tag
Sziasztok!
Az normalis jelenseg (gondolom nem), hogy hiaba csavargatom a levego csavart nem tortenik semmi? Alapjaraton ketyeg szepen a gep, tok mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor. Ha becsavarom tovig sincs semmi, ha a gyari 1.5 fordulat helyett 3.5 -re csavarom ki, akkor sincs. Menet kozben sem erezni kulonbseget, egyforman megy.
Valamint:
Valahogy nem huz jol a motor. Regebben (10 eve) volt egy 150 -es ETZ-m, sport kipufogoval. Annak ha oda rantottam a gazt, iszonyat jol huzott. A vege alig volt 90, azt is csak megfelelo korulmenyek kozott, de 70 -ig nagyon jol huzott. Ez a mostani gep 125 -os. Eleg lomha, alig gyorsul, viszont van benne ero. Azt a kicsi gyorsulast stabilan hozza, 100 -ig (legalabbis 95 es 105 kozott integet a gyari oraja ). Ezt mindig, minden korulmenyek kozott hozza, csak eleg oregesen. Ez miert lehet szerintetek?
Egyebkent azt a fura jelenseget csinalja gyorsitaskor, hogy ha csutka gazt huzok neki, akkor szinte menni sem akar. Nem dadog meg semmi, csak nem huz meg annyira sem. Vissza kell engednem egy kicsit a gazt, hogy normalisan huzzon. Ez is valami karbi problema ugye?
Koszi!
[ Szerkesztve ]
Foolti
-
Francia91
veterán
"ha csutka gazt huzok neki, akkor szinte menni sem akar. Nem dadog meg semmi, csak nem huz meg annyira sem. Vissza kell engednem egy kicsit a gazt, hogy normalisan huzzon. Ez is valami karbi problema ugye?"
Nem feltétlen, ha tövig rántod neki a gázt 3.000 - 3.500 rpm alatt, akkor azért nem olyan a gyorsulása, mert besokall, túl sok üzemanyagot kap
dik:
Tuning webáruházból vettem intercooler-hez való szilikoncsövet
Címet délután tudok írni[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Nem lett még próbálva, mert tartaléknak vettem, mivel a leesztergált csonkomon van sorja, és picit megkezdte a jelenlegi kék csőnek a belsejét. Rendeltem ilyet, hogy ne akkor kelljen keresgélni, ha megvan a baj, hanem pikkpakk kicserélem. Meg kellett másnak is ilyen cső, így berendeltem többet
No, ilyet vettem, csak akkor épp kizárólag pirosban volt, telefonáltak, hogy jó-e úgy
Hosszra ebből 2 db jön ki ETZ-re (35-40 mm hosszú kell belőle, de ez a 80 mm-es a kapható legrövidebb darab)
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
dik
őstag
válasz Francia91 #3917 üzenetére
Le kell durni a sorjátt akkor. És nem lesz több gond belőle. Mennyi van még neked otthon belőle? Piros motohoz még menne is csak azért kérdem!?
Természetesen köszönöm a linket. Ez a koso őrület engem is kezd fertőzni, de egyenlőre még ellenálok de nemhiszem sokáig..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Francia91
veterán
-
Foolti
csendes tag
válasz Francia91 #3915 üzenetére
Nem csak 3000-3500 alatt, hanem a teljes tartomanyban. 80-90 kornyeken erezheto a kulonbseg a gyorsulasban, ha tovig huzom vagy picit visszaengedem.
Az elozo postom tobbi reszerol mit gondolsz? Miert lehet az, hogy nem gyorsul megfeleloen? Vajon miert nem reagal semmit a levego csavarra?
Foolti
-
fer
őstag
Ha nem reagál a levegő csavarra, ez csak attól lehet, hogy falsot szív valahol! Szimeringnél, vagy a szívótoroknál, de nem ritka az sem, hogy a henger talptömítésénél falsol, de erre féktisztító vagy hidegindító segítségével könnyen rá lehet jönni! És ez magyarázat arra is, hogy miért nem megy jól a moci!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
-
fer
őstag
válasz wolfy84 #3928 üzenetére
Ne aggódj, a ciripelés hamar vissza fog térni, de ha így nézett ki a csapszeg és a tűgörgő, akkor a hajtókar sem lehet jobb állapotban!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
wolfy84
csendes tag
Az könnyen meglehet. Elvileg az nem edzettebb anagból van mint a csapszeg?
Nem tudom. Szóval nem lesz kicserélve a hajtókar egyenlőre.Motorikusan nagon megbízható. Sok-sok km-t levezettem vele. A motor 2002 óta van nálam Azóta fel lett újítva a komlet belseje(csapágy és szimering) minőségikre lett cserélve. 63700km van konkrétan.wolfy
-
fer
őstag
válasz wolfy84 #3932 üzenetére
Amúgy a korai ciripelés ellen nem lehet semmit tenni, mivel a mostani trágya benzinek okozzák, régen is előjött, csak sokkal később, meg lehet próbálni adalékokat, vagy lukoil-t kell tankolni, én most tankoltam először, és ahogy megcsapott a szag (illata) e gyerek éveim jutottak eszembe (amikor még kemény 200 ft-ért tankoltam tele a rometet), na annak a benzinnek volt ilyen illata! Tehát lehet benne valami, hogy a Lukoil nincs agyon adalékolva!, csak sajna nekem a legközelebbi Lukoil 32km-re van!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
sarkany01
tag
Szerintetek a legjobb minőségű motorikus dolgokat hol tudom megvásárolni ? Ja és ugye a ts 150 gyári mérete 56mm, és futott már 34 ezret, ha rakok rá egy 56,5 mm-es gyűrűt jó lesz ?
-
sarkany01
tag
És ha csak egy gyűrűt és csapszeget cserélek, azt mennyire kell járatni ?
-
dik
őstag
válasz Francia91 #3944 üzenetére
Helló szomszéd te figyu már. Ha szabad érdeklődnöm mi a terved azzal a sok megszakítóval amit majsáról hozol? Ha eladásra is lesz tudnál rám gondolni pár darabbal? Most elektronikus igaz meg az is lesz, de tartalékba sosem lehet tudni a textil bakelitesek mellé elteszem....
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
-
dik
őstag
válasz Francia91 #3948 üzenetére
Jó akkor majd ha tudsz darabonkénti árat és ki lesz mustrálva a cucc mennyire jónak tűnik még értekezünk a darabszámról mennyi kell. Ja igen és bronz csúszógyűrűd nincs feles vagy nem tudsz szerezni véletlenül vagy bent csinálni?
[ Szerkesztve ]
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"