- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
teko99
tag
Sziasztok.
na végre találtam egy mz-s totyikot.
olyan lenne a problémám,hogy a blokkba megy benzin valahol a forgattyúsháznál szerintem,mert örökkén ha kicsavarom a szintjelzőt akkor dől a benzines olaj belőle. és ennek köszönhetően jobboldali dekninél ahol a tengelyen megy át a kuplungpálca ott is nyomatja kifelé az olajat,ill a fordulatszám kivezetésnél is. valakinek van ötlete hogy mi lehet a gubi? a szieringek szerintem jók,mert akkor ugye az olajat befelé cipákolná,és akkor füstölne a moci.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Sziasztok.
Megint a szakvéleményetekre lennék kíváncsi.
Mint korábban írtam van egy 125-ös etz-m. a korábbi gyujtásbajok mostmár kikuszöbölve.
Most egy olyan kérdésem lenne hogy mennyivel bír menni egy etz 125? semmi tuning,csak rezó kipufogó.
22-es karbi,115ös főfúvóka,35ös alapjárati fúvóka. valamiért mindíg kifúj a hengerfej,és nemtudom hogy ezért-e de csak 90-et megy alattam.. 90kg vagyok,elektronikus gyujtás van a mocin. a gyári sebessége ha jól tudom 100km/h,de láttam sok ember írta hogy megy 110-et símán,és ezért nemtudom hogy most valamit még álligassak,vagy örüljek neki hogy megy ennyit a régi gépezet.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Aha értelek titeket. Igen nem erőgépek,dehát ezt azelőtt is tudtam hogy megvettem,hisz vehettem volna valami ujabb mocit is 125ösbe ami viszi a 130-at lazán,de csak az etz-nél maradtam.
Sajna igen a "gagyirezó" van rajta,a gyári megvan,csak nincs benne folytás és a végét is szétfúrkálta az első tulaj mert eléggé bevolt kormolódva állítólag. Azt igen észrevettem hogy ezzel a 115ös fúvókával 2-ikban homokúton azért megrúgja alattam szóval van benne erő,meghát ugye nemrég lett fúrva,még bejáratós a gép.
ha minden klappol holnap akkor dobok énis fel egy képet,bár még nem olyan szép sajnos,van rajta mit festegetni..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #440 üzenetére
nagyon még nem nyelezgetem neki,csak egykétszer azért odarántom elne lustuljon.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Sziasztok na ittvagyok újra.
Itt az én gépkecském is.
kecske-kecske inkább "haspók" amilyen mohóIsmét kérdésem lenne felétek.
Mondom majd lecserélem a hátsó fogaskerék bakelitet,de valamiért az új (utángyártott) bakelitbe félre áll,akad,karistol a fogaskerék. össze se raktam vele,mert mondom pár méter és lehet hogy széttörné. Nektek milyen tapasztalatotok van/volt vele? Összekophat egy idő utánn,vagy nekem kell belőle csiszolni valamerről egy kicsit.?BAZINGA!
-
teko99
tag
gyerekek az a rezó miatt van hogy a fordulat lassan esik vissza? vagy az órával lehet valami gubi? alapjáraton se ugrál úgy mint a többi etz-n,hanem csak áll egyhelybe,attól függ mekkora fordulaton van az alapjárat. vagy épp ha odarántom neki felpörög,de az óra szép lassan jön le vissza..
egyébként valakinek van tapasztalata a ma kapható (magyar) utángyártott kipuffancsal? 10K-ért láttam motoralkatrészes oldalon,szándékozok venni egyet,bár gondolom nincs olyan mint a gyári!?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #563 üzenetére
Nem szimeringes,kilettek küszöbölve a hibák,"makulátlan" a blokk,a henger tavasszal lett megfúrva,1:33-asra keverem a benyát dinamic Sprint olajjal,mondta is a szerelő hogy elég szép a dugó még mindíg(dícséret).
Szerintem is a kipuff lehet az oka,mert nincs visszafolytva a gagyirezóval. kiput veszek,az a kérdés hogy van-e olyan hatása a jelenleg kapható új kipufogóknak mint egy gyárinak.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Petipapa17 #565 üzenetére
hát ugye 125-ös de fúrt henger,első fúrás és nem valami veszedelmesen nagy,csak azért lett hogy legyen erő,mert még a gyári hengerméret,dugó volt és azért azzal is ment volna csak mondom legalább átesek rajta. ezért 33-asra keverem.
ilyen kipuffot akarok rá venni. remélhetőleg jól van megcsinálva és dob majd valamennyit a teljesítményen.
Mondom megnézem hátha a fordulat spirállal van valami,de nem. még mindíg lassan esik vissza a fordulat,mármint a mutató lassan jön le.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Szakbarbár #567 üzenetére
na hát igen a másik hogy az alapjáratom hát eléggé kivan csavarva,de nemis igazán sikerült beállítanom azóta mióta beletettem a 115-ös főfúvókát. egy 90-es volt benne,és az alapjárati alja teljesen kivolt szakadva ezért nagyobb lyuk volt rajta mint egy 135-ös fúvókán
beletettem a 115-öst,de teleszedte magát levegővel az alapjáratin,és 60-nál bedadogott,sehogy se ment gyorsabban. aztán sikerült bele vadásznom egy 35ös alapjáratit,de szerintem egy 45-öst elis bírna ehhez a főfúvókához. Fizukor rendelek egy pár cuccot,a légszűrőt is kicserélem a biztonság kedvéért,meg egy 45ös alapjárati fúvót is dobok bele,és majd ezutánn próbálok neki egy gyönyörű alapjáratot varázsolni ha tudok
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #569 üzenetére
A karbit kipuceráltam amennyire tudtam,viszont tegnap amit Szakbarbár javasolt az bevált.
teljesen becsavartam a levegőt,aztán 2 és fél fordulat kifelé,és olyan 1000 körül szépen pöfög,tartja az alapjáratot.
Én a MOL benzinkúton amit lehet kapni Dinamic Sprint 2t olajat használok,olyan 2ezer ft körül van literje.
Viszont így hogy 33-asra keverem eléggé gyorsan elfogy egy littyó belőle,főleg amennyit motorozgatok az öreg géppel. (2013.decemberben vettem,és a mostani óraállás szerint már belezavartam 2160km-et,pedíg még most jön a motoros szezon)BAZINGA!
-
teko99
tag
na itt egy rövidke kis videó az incidensről. erről beszéltem hogy ez miért lehet hogy ilyen lassú az óra.? és alapjáraton is fix-en mutatja az adott fordulatot,nem ugrál úgy mint a többi etz-n amiket láttam idáig. Ez az óra hibája lehet?
http://indavideo.hu/video/ETZ_fordulat_mero
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #573 üzenetére
csinálok helyet a telón és készítek holnap egy hosszabb videót.
BAZINGA!
-
teko99
tag
na itt egy hosszú videó,remélem látszik minden rajta ami "fontos"
az üresjelzőm az nem világít,de ez a legkevesebb majd orvosolva lesz.
videnyó: http://indavideo.hu/video/ETZ_fordulat_mero_2
ápropó. az hogy lehet hogy csak 6kW-os a moci? ha jól tudom a 125-ösök ilyen 10kW körül vannak nem?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Szakbarbár #576 üzenetére
hát igeazából nemtudom hogy volt-e már szétszedve. de énis az órára gondoltam már a legelején is. Netet vadászgattam és találtam egykét olyan videót ahol ugyanígy jár az óra. de az összes etz-nél ugrál ingadozik ha jól tudom. van egy etz-s haver,majd megnézem az övével hogy mi a helyzet.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Hmmm. úgynézki egy újabb problémám adódik,lehet hogy csak kicsi dolog,csak én nem jövök rá hogy mi lehet.
Naszóval. mentem hosszabb távot ma,és elkezdett olyan 70-nél dadogni egyet kettőt rántgatni a moci. Hazafelé már még rossszabb volt,40-nél is rángatott,puffogott a kipufogón kifelé.
Itthon kicseréltem a gyertyát,azzal is ez volt a gond. aztán kicseréltem a gyertyapipát,mert rájöttem hogy a blokk lerázza,és ugrál a tetején a gyertyának,ezért nem érintkezik rendesen.
gyertyapipa kicserélve!
Namost viszont olyan van,hogy megyek vele 80-nal egy kb 400mérert és utána kezd el beszaggatni egykettőt,de már most nem puffog,a gyertyapipa is rávan szorulva,nem jön le.
A gyertyával lehet a gond?(használt,de csak ez volt itthon)
vagy valami más?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #584 üzenetére
Brisk gyertya,de amit beletettem az is brisk,bár ugye attól még lehet rossz.
azlesz majd vissza belerakom ami benne volt,. csak már nemigen tudom kipróbálni,majd holnap melóba menet,hazafelé meg tankolok és utána bírok tesztelgetni.
Egyébként elektronikus gyújtás,töltés van,szóval a gyertyára gyanakszom most is,bár majd ez holnap elválik.
Hézagnak mekkorának kell lennie? asszem gyújtástól is függ,tehát így elektronikusnál.?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #589 üzenetére
na igen az NGK.
Régebben hallottam énis hogy jó gyertya. vettem is egyet egy 1000ésrt.
faternak kellett a szimóba mert az övé behalt. odaadtam neki 3nap múlva teljesen meghalt. semmi szikra. Persze lehet ez is sorozatgyártási hiba.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Egy újabb szakmai tanács kellene.
szerintetek ez az etz a látható állapotban megér 25ezret? Gondolkodtam hogy jólenne ha valamikor véletlen kellene alkatrész(teló,sárvédő,vagy bármi)
http://olx.hu/hirdetes/etz-125-ID2cCCp.html#0bc1998ccb
ittvan a közelbe ezért eltudnám hozni könnyedén.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #595 üzenetére
fater szimóján megszakítós a gyújtás,de ami gyertyája volt benne kb 10évig azzal hajtotta. szép barnára kiégve,stb. már a végén nemis az hogy meghalt,hanem a gyertyapipánál már teljesen elvolt égve ezért a pipa nem kapaszkodott rá. NGK-t beletette,3nap és kampó. persze arra gyanakszom hogy gyártási hiba volt,bár a mai világban ugye mindent úgy gyártanak sajnos hogy minél többször kelljen cserélni,abba nincs nekik pénz ha megveszed és bírja évekig.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #598 üzenetére
énis így gondolkodtam,jó egyenlőre nemkell semmi,de ha véletlen kell majd idővel,akkor meg ne kelljen szaladgálni gyári használt cuccokért sehová. hely meg úgyis van. szerintem lecsapok rá.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Na vettem a gépezetbe egy Brisk N17C gyertyát.
A karbim épp néztem hogy jól lehet belőve,mert nekem is szép őzbarna a jelenlegi gyertya is,nem olajos,koszos..Apropó. valamiért az üresjelzőm nem világít. Már amikor hozzám került akkor is ilyen volt.
Csak akkor világít,ha a váltókart fölfelé húzom,és amikor már érezni hogy "kemény" akkor világít.a gyújtás felől ami van jelző,azon csavargattam kifelé/befelé de nem javult. Valahol a blokkközépben is lehet valami ahol a gubi lehet.?
BAZINGA!
-
teko99
tag
Hmm.
Zsír új gyertya,és párszát méter múlva elkezd dadogni,durrogni a motor. Itt nem gyertya baj lesz..
Valami ötlet esetleg? eléggé elszomorít hogy nemtudom mi lehet. Elektronikus gyújtás szóval az gondolom nem mászhat el. de ez miért lehet hogy elkezd dadogni olyan 70fölött ha megyek vele párszáz métert.. Utána ha megállok akkor is tartani kell a gázt mert lefulladna,kicsit járatom aztén eltudok vele indulni,de ahogy elérek 70fölé megint dadogni kezd.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #610 üzenetére
épp most puceráltam ki a csapot,mert még ahogy felkerült a gyárban az lenemvolt véve. a fémszűrő apró cafatokra szétmálva,stb. épp nézegettem hogy hazaértem vele és a + szűrőn látszódott hogy a benya folyik. mondom mi a fene. szétszedtem és eléggé szutykos volt. most megyek próbaútra,meglássuk mi lesz belőle.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #610 üzenetére
Hmm. na most messzebbre eljutottam vele, kb egy 5km,de megint elkezdett rángatni viszont most nem durrogott. a végén leis állt ahogy behúztam a cuplungot. na mondom otthagy,tolhatom. Ahogy megállt ránéztem a csapra,és ahogy hajtanám tartalékra,és ahogy kinyitva áll a csap lefelé,na tartalék és kinyitva között kezdett el jönni felfelé a légbuborék a csövön. Natehát akkor ahogy elnézem csak a naftával lehet valami. a karbit kipuceráltam még amikor a csapot is,szóval ott nincs gubi. Holnap veszek rá egy új csapot,mert ez lehet hogy vagy megint eltömődhetett,vagy nem tud annyit átereszteni nagyobb fordulaton mint amennyi lötyi kellene neki. A Városban mikor megyek melóba nincs ilyen gond,dehát ugye nincs akkora fordulat/sebesség,és így ha lassan is de utána tud folyni a benya a karbiba. Ja a benzinszint pont a jelzőnél áll.
És amikor leállt a moci,utána ahogy a légbubi feljött egyből elindult,szóval szerintem benyagond lehet,legalábbis nagyon remélem hogy csap baja van.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #613 üzenetére
a tanksapka szelel,belefújtam és szépen nyomta kifelé a lyukon a levegőt.
Szerintem dugulás lehet megint vagy valami,mert a mocim a legelső tulaj idős embernél évekig állt,mert a tankom még most is láthatóan rozsdás eléggé. A csapon ugye nincs felül szűrő,így gondolom amikor leszívtam a benyát akkor a tank falán lerakódott azért a roszdadarabka. Így hiába puceráltam ki,szűrő nélkül megint eldugulhatott a csap. Hát nemtudom csapokkal még nemvolt gondom az utángyártottal sem,lecserélem egy újra és lesz ami lesz,rossz esetben az újból átteszem a szűrőket a jelenlegi gyárira.Egyébként nem vagyok szerintem vak,de nem találom a túlfolyót a karbin. Simsonnál oké volt mert folyt kifelé ha oldalradöntöttem a mocit,de az etz-t akárhogy oldalra döntöm ezen seholse folyik,de még túlfolyót se találok
BAZINGA!
-
teko99
tag
Hmmm navégre megjavult a kicsike. Biza a benyacsap dugulás volt a gond. Új benzincsap,már nincs is gond(legalábbis remélem nem azért mert hűvösebb az idő és nem melegszik fel annyira a gyújtás... de leis kopogom)
Egyébként a gyújtás az normális ha sütős? Gondolom átveszi a hőt..?
őőőm egyébként milyen olajat ajánlotok váltóba? Utólag én Hicomol-t tettem bele, 80w90 de eléggé fekete valamiért..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #618 üzenetére
az lesz,decsak autópálya felüljárót tudok ami megfelel.. erre felénk Délen semmi emelkedő sincs..
BAZINGA!
-
-
teko99
tag
Apropó a borongós idővel kapcsolatban eszembe jutott még valami.
A gumim mintázata,vagy az etz tervezésének köszönhető hogy esős időben mindkét lábam térdig vizes? Az első villákon folyik lefelé a víz,és a menetszél meg terít engem..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #625 üzenetére
Hmm hát nemigen nyugodtam meg,sőt mostmár jobban félek az esőtől mint ahogyan eddíg régebben simsonnal. ott nemvolt ilyen gond
BAZINGA!
-
teko99
tag
Na halisztok.
megjött a futár,hozta a jókis cuccokat.
légszűrő,alapjárati fufu,kipuffancs,index-ek stb..
beszerelve minden,faján klappol a gép,olyan 95-100-at viszi (bár a hangja nemigen tetszik,nagyon halk egy etz-hez képest.) hallani ahogy a légszűrő "duruzsol" gázfröccsnél annyira halk a kipu,bár remélem majd kissé hangosul ahogy járkálok vele.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #638 üzenetére
Persze akkor hangot azért nem vártam,de szerintem csak a rezó utánn halk nekem,mert az olyan volt hogy mire beértem szeged-re(35km) akkorra csengett a fülem
Ámbár most ezzel a kipuval hogy jobban megy,és kapott új légszűrőt is,és a jelenlegi 115ös fő/45ös alapjárati fufukkal szeged-re oda-vissza 70Km és benyalt olyan 5-6 littyót. pedíg 90km/h-nál nemmentem jobban
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #646 üzenetére
150-es az azért érezhetően erősebb mint a 125-ös,asszem azokon 24es karbi van, gondolom az is dob rajta
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #649 üzenetére
választ nem tudok adni,de ez engem is érdekelne,ugyanis tegnap szépen lekoppantam egy hatalmas buckán és kimentek a szimeringek szerintem,mert eléggé "hányják" az olajat..
BAZINGA!
-
teko99
tag
Hmmm valakinek volt már olyan gondja hogy az elsőféknél a tárcsánál koppan valami ha pörgetem a kereket? elkophatott a fékbetét? valami a fékkel lesz,mert ha behúzom,utánna vagy kisebbet,vagy nagyobbat koppan. a tárcsa nincs (elferdülve)
BAZINGA!
-
teko99
tag
Na okés,kevés volt az olaj,ezért koppant a tárcsán a fékbetét..
viszont most ha megyek egy hosszabb távot,akkor utánna ha váltok lefelé igencsak nagyokat csattog a váltóm. bukóban is eléggé hangosan hallani. ez az olaj minőségétől lehetséges?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #706 üzenetére
a koppanás most megszűnt,de nemtudom hogy mi volt az a tárcsánál..
őőőő nem akkor csattog ha 5-ből 4be ledobom,mondjuk nem is szoktam lefelé váltani csak hamár lelassultam olyan 50re akkor teszem 4be és lefelé.
ha felmelegszik a blokk egy hosszabb távnál,akkor ha az utcákban megyek olyan 50-el,és lassítok,váltok lefelé akkor csattog eléggé nagyokat. de csak ha meleg a blokk,tehát az olajra gyanakodom.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #708 üzenetére
na igen akkor az olyan mocik is jók,főleg vizsgakor ha nehezen veszi az ürest,és véletlen lefullasztod. bár nekem valamiért 4T-nél tetszik ahogy a szelep csattan amikor lefullad..
olaj lesz az,énis arra gyanakszom,leis fogom cserélni majd..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #710 üzenetére
ezen is közel van,de szerencsére nem ér "bele" a lábtartóba az olajfolyás.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #722 üzenetére
Látom a féket bűvölöd.
röviden letudod írni hogy kell kicserélni a fékbetéteket? szerintem csutkára elkoptak ezért kattoghat valami a tárcsán.. ráadásul csikorognak is elég szépen..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #725 üzenetére
ühüm értem köszi szépen,remélem menni fog majd. gondoltam hogy nem egy ördöngősség,de inkább rákérdezek.
háát remélem tudok majd vadászni valamilyet,bár gondoltam hogy ezek az "utángyártottak" hitványabb minőségűek. ha majd oda jutok hogy cserélem őket,még úgyis írok ha valami nem sikerülne,vagy nekem is hasonló probléma merülne fel mint neked.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #739 üzenetére
ja hát igen gondolom egy tervezett rezót lehet hogy elfogadnak műszakin. az enyémen a gagyirezóra egyből mondták hogy azzal oda se merjek majd menni ha viszem jövőre műszakira. Viszont az előző tulaj szeged-en kpm-nél volt vizsgán,és a (gyári) de semmi folytásos atomhangos kipuval meg megadták..
BAZINGA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- YouTube
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PHP programozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...