Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Üdv!
A 8.000km nagyon csábító! Tönkre lehet tenni 1.000km alatt is, nem is arról van szó, de ha garázsban tartották, gondolom vigyáztak rá.
Papíros? Ezt nem írtad. Ha nem papíros, értsd: forgalomból kivont, se törzskönyve se semmije, akkor felejtős, soha nem fogod visszahelyeztetni.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Hát ha olyan sokat állt akkor valszeg a szimering bekeményedett. És még a többiekhez szólva a kipuffot meg a légyszűrőt nézd meg nehogy darázs családokat meg pókhálokat találj benne,
-
csaby69
csendes tag
válasz csabyka666 #2901 üzenetére
Persze ,papiros sőt biztositás is van rá kötve mert olyan kis összeg hogy ezt fizette eddig is!
-
csabyka666
addikt
válasz csaby69 #2905 üzenetére
Ha papíros, akkor oké a buli! Azt nem mondom, hogy menj vele egy kört, mert ennyi állás után az óraburkolatok kivételével összes gumi alkatrészt cserélned kell, de ha ilyen jó áron van a motor, ez nem jelenhet problémát!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
hmm közben az előbb voltam tankolni,és a kis etz 3ikban kicsit hogy húztam neki elkezdett dadogni/rángatni. 4-5 ment símán. Elképzelhető hogy a melegtől? tartósabban mentem 2-3ban előtte. A multkor is a 40c-ban csinálta ezt akkor is gyorsításkor 3ikban. brisk n17c
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Enyém akkor szokott rángatni gyakorlatilag minden fokozatban, ha egyenletesen megyek, és 4500 körül pörög a motor - elszegényedik a keverék, "2T betegség", de inkább "jelenség" ez is.
Ha gyorsítasz, akkor viszont nem szabad rángatnia.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #2910 üzenetére
Ezt nekem is csinálta de csak akkor ha nem mozdítottam a gázkaron akkor cseréltem karbit és valamivel jobb lett.
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2910 üzenetére
olyat az enyém is csinál,de nagyon kicsiket ránt olyan érzés mintha a fogaskeréken darálna a lánc ha erre gondoltál.
nem ez csak nagyon ritka eset,a multkor a 40C-ba meg ma csinálta ezt szerintem a gyertya vagy haldoklik,vagy nagyon melege volt. érezhető volt rajta hogy szikra nincs,szóval szerintem biztos a gyertya szórakozott mert mondom csak a nagymelegben csinálja ezt és ha hoszabban megyek vele 2,vagy 3ikban és utána gyorsítok.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Pontosan, nekem is akkor csinálja, ha változatlan a gázállás. Nem tudom, ezen a karbi mennyit segít, egyszerűen elszegényül a keverék.
Szvsz a 2T motorok vezetéséhez több ész kell, mint a 4T-hez, értem ezalatt, hogy ha rángat a motor, akkor nem nyüstöljük, hosszú lejtőn nem motorfékezgetünk végig, stb...Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Annyira azért nem ránt, mintha ugrana a lánc, de érezhetően rángat, aha.
Ha kihagy a gyújtás, az megint más érzés, akkor inkább erőtlen lesz a motor, aztán húzod neki, csak morog, majd amikor megjön a szikra, akkor megindul, de azért ezek a köbcentik nem mennek ki az ember alól csak úgy.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2914 üzenetére
igen nem is azt mondtam hogy amikor visszajön a szikra akkor kiugrik alólam egykeréken és belrepül a motor az árokba.. De szerintem tuti a gyertya volt,nem hosszan megy el a szikra hanem gyorsan egymás után és vissza is jön egyből. Este mentem vele mikor már nemvolt annyira meleg,semmi betegség,úgyhogy szerintem tuti a gyertya a nagy meleg miatt.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Nekem csak az a furcsa, hogy a gyertya annyira melegen izzik, hogy ott 10-20 fok eltérés a külső hőmérsékletben nem okozhatna problémát. Inkább az lehet, hogy a gyertya gyengébb minőségű, vagy csak már élete végét járja.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2916 üzenetére
inkább az élete végét rugdoshatja szerintem,mert eddíg sosem csinálta ezt,csak a multkor a 40fokban meg tegnap. és ahogy írtam előtte pártizen métert mentem 3ikban kicsi gázzal a kátyuk végett az utcában,utána kigyorsításnál rángatott érezhetően hogy elmegy a szikra,majd visszajön de ezt gyorsan csinálta így tudtam hogy gyertyabaj lehet.
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
Ma munkába jövet megnéztem.Kb 1km-en keresztül mentem ugyanazon a fordulaton és semmi rángás.Ha valakinek ilyen van akkor ott karbi beállitási gond van.
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2918 üzenetére
Nem voltam egyértelmű. 5. fokozatban nekem sem rángat ugyanazon a fordulaton tartva, de próbáld meg, hogy 4.-ben mész vele 60-70 körül sík úton, és tartod a gázállást. Akkor (enyém) már rángat, lehet a Tiéd akkor sem, de ez tutira 2T jelenség, ugyanígy viselkedik a Simsonom, meg van itthon egy Barkas, az is ugyanezt csinálja, ha elszegényedik a keverék.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2919 üzenetére
Bár nem írtam,de ugy is próbáltam.Nekem nem rángat és még nem is hallottam erről senkit,hogy neki csinálná.Itt olvastam először tegnap tőled és pont ezért csodálkoztam is hogy ilyenről eddig miért nem hallottam ha szerinted "2T betegség"?
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2919 üzenetére
De mitől szegényedik el a keverék?Azért van a tű kúpossága és azért van a tű helyzetének a variálhatósága hogy ez ne lehessen.Azért mondom én azt hogy akkor ott vagy beállitási gondok vannak vagy kopási,vagy méretpontatlansági(utángyártott tű)
[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2920 üzenetére
Legyen úgy, mondjuk én különösebben nem foglalkozok vele, a motor amúgy működik, jó erőben van, egyszerűen feljebb kapcsolok, ha előjön ez a jelenség. Érdekes, mert inkább sokat kap, mint keveset, a gyertya barnás-feketés, semmiképp se szürke, de ettől még megtartom a motort.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2921 üzenetére
Emelkedik a fordulat, és több benzin kellene neki. Ha emelkedőn megyek 4.-be 110-et, akkor nem rángat, de ha sík úton, vagy enyhe lejtől akarom tartani mondjuk a 70-et 4.-ben, akkor igen. Nem értem, neked miért nem csinálja, lehet a tiéd 4T.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2923 üzenetére
Ez azért teljesen más amit most írsz.Állandó fordulatról beszéltél,nem állandó sebességről.A kettő nem ugyanaz.Amiről most beszélsz az nálam is jelentkezik,egész pontosan az hogy kis fordulatra visszaengedve,de a sebesség még ahhoz képest nagy,na akkor rángat
-
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2924 üzenetére
Hát állandó fordulat, az állandó sebesség is, ilyen értelemben. Nekem azóta rángat, amióta megvan. A karbi el volt dugulva, kipucoltam, 15-tel többet megy, de ugyanúgy ugrándozik a leírt esetben.
Ha visszaengeded a gázt (motorfék), az megint más téma. Oké, ha azt mondjátok, beállítás, legyen úgy, én nem fogom emiatt szétszedni a karbit. Úgyis érzem a motoron, mikor igényel több naftát.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2926 üzenetére
Igazad van.Szerinted akkor az ugyanaz ha lejtőn mész 70-el mintha egyenesen ugyanabban a fokozatban.Persze az áttétel miatt a fordulatszám ugyanaz,ebben igazad van én is rosszul írtam,de a gázállás már nem ugyanaz
[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
Ezt írtad:Enyém akkor szokott rángatni gyakorlatilag minden fokozatban, ha egyenletesen megyek, és 4500 körül pörög a motor.
Meg utána ezt ehhez kapcsolódva:
Változatlan gázállásnálEz baromira nem ugyanaz mint amiről később írtál.
[ Szerkesztve ]
-
sarkany01
tag
Nekem akkor rángat egy nagyon picit a motor, hogyha mondjuk 4.-be megyek vele mondjuk 60-nal, amit mondjuk a motor tudna 2.-3.-ban. És alacsony a fordulatszám és innnen gyorsítok. nekem akkor rángat 1-2 mp-re a motor.
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2923 üzenetére
Hát elmondanám, hogy feltettem a Bambi3-as kipufogót, és totál megszűnt ez a rángatás, amit az FB-s csoportban is írtam! Ezek alapján én arraa jutottam, hogy a kipufogó tisztasága szólhat bele.
De tényleg, egyáltalán nem rángat 4.-ikben 50-60 közötti tempónál sem, pedig eddig nekem is ilyen volt, tehát tudom, miről van szó"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2931 üzenetére
15.000 HUF
Most már kezd patika lenni a 251-es .Ráadásul a hangja gyönyörű"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz hevizms #2933 üzenetére
Igen! Tehát mikor 4-ikben tartom a folyamatos 50-60-as tempót, akkor picit rángat a motor. Eddig ezt csinálta. De most hogy a Bambi 3 rá lett téve, megszűnt! Szerintem az előző kipuban sok lehet a gané....
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sisu2
tag
mindhármunké
-
sarkany01
tag
Tényleg szép az a 251-es! Olyasmi fejidom nem kapható TS-re? Lehet benne valami, hogy a kipufogó. Ki kéne próbálni hogy kipu nélkül rángat-e. Ha nem, akkor az.
-
hevizms
addikt
-
-
teko99
tag
válasz hevizms #2941 üzenetére
gondolom senkit sem zavart ezért nem írták még,nálam is ilyen mióta megvettem de még nem írtam ki egyszer sem. Nem annyira zavaró,meg ha nemvagy "kifinomult" akkor nemis lehet észrevenni,de ha egyszer észreveszed hogy mi ez a kicsi rángatás akkor onnantól kezdve ezt már mindíg észrefogod venni. Legalábbis én így vagyok vele.
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2942 üzenetére
Igen, 250-es kipufogóról van szó, kérdeztem Bambit, nem csinálnak 251-eshez dobot...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
-
Francia91
veterán
válasz hevizms #2948 üzenetére
Ezek szerint tényleg nem 2T betegség, és ezek után én a kipufogó állapotában látom a hiba okát... Ugyanis csak kiput cseréltem, olyan 500 rpm-mel alacsonyabb fordulaton kezd el húzni a motor, és megszűnt a rángatás. Teljesen tiszta, új kipufogót tettem rá, így én arra gondolok, hogy a lerakódott koksz foghatja vissza a gázok kiáramlását, előidézve ezt a rángatást.... Ez az én elképzelésem
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- Fujifilm X
- Videó stream letöltése
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- További aktív témák...