Hirdetés
- Milyen házat vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Jókora kijelzővel indít a Blackview új sorozata
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sarkany01
tag
Az mennyire "engedett" hogy a megszakító kb 10 nyitásonként körülbelül egyszer egy picit szikrázik? Mert úgy olvastam hogy tilos. De akárhogy tisztítom (csiszolni ugye nem nagyon szabad)szerintem óhatatlan.
-
teko99
tag
válasz sarkany01 #2752 üzenetére
hát mz-nél nemtudom,de simsonnál minimálisan szikráznia is kell tán,mert az tisztitja a pogácsát. De az utángyártott megszakítók úgy szikráznak simsonoknál hogy azok meg elégetik a pogácsát,bár pont az a lényeg a mai világban hogy minél sűrűbben kelljen alkatrészt cserélni,abban van a pénz
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Meglehet, mert nagyon ritka. Igen tudom. ezért vettem rá bontott gyárit, mert 3-assával kéne venni, mint a tájváni kondit.
-
sarkany01
tag
Ellenállás tekercsből is inkább bontottat vettem. Nézelődtem youtubon, és rábukkantam erre. [link] Ez gyári? vagy házi? Mindenesetre patent.
-
sdavic01
tag
A 60:1 keveres arany milyen a motorba ?
-
Francia91
veterán
válasz sdavic01 #2759 üzenetére
Elsore nem tunik olyan rossznak, de mintha picit sok lenne az olaj...
De ha sok az olaj, az nem a keveresi aranytol sok, nekem a 251-es gyertyaja az 1:33-as keverektol sem volt olajos (mikor megvettem, fel tank 1:33-assal hajtottam, mert elotte 2 evet allt a motor).De majd jonnek a tobbiek is, es megmondjak. De sem 1:40-nel, sem 1:50-nel nem szabad olajosnak lennie a gyertyanak.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
Tartozom nektek egy beismerő vallomással! Beszéltük, hogy gyújtás nélkül nem rúg vissza a motor, gyújtással meg visszarúg(hat). Én kardoskodtam amellett, hogy mindenhogy vissza tud rúgni, de be kell ismernem, tévedtem.
Amióta szó volt róla, én is úgy indítom, hogy gyújtás nélkül teljes szívatóval 1 rúgás, majd szívató vissza, gyújtás rá, 1 rúgás és már pöfög is a gép!Büntetésből ma megtankolom a motort.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2762 üzenetére
na ugye ugye. csakis gyújtással rúg vissza. büntiből az enyémet is tankolhatod mond melyik benzinkútnál vársz majd.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz sdavic01 #2761 üzenetére
szerintem szép száraz a gyertyád,bár nem olyan őzbarna mint az "előírtak". ha kormos akkor oké,ha olajos akkor bajos egy kicsit de attól ugye elmegy a motor.
1:60 az egy kissé száraz,1:50et is csak sprint olajjal merek keverni,annó 1:33ra a simsont mindíg mondjuk az arol2t volt,azt már kitárgyaltuk
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Fél szintetikus olajom van, és 1:33-ba keverem. De lehet csak én vagyok ilyen buta.
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2768 üzenetére
Bejáratáskor kell olyan arányba keverni, amúgy bőven jó neki az 1:50-es keverék, az a gyári előírt keverési arány is (amit ugyebár még 88 oktánszámú benzin és full ásványi olaj alapján határoztak meg...). Ne keverd olyan sűrűre, csak pazarlod az olajat
A 251-eshez én is félszintetikus olajat használok, 1:50 körül keverem, semmi baja, pöpec!
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Lehet pazarlás Bár azt mondták a több olaj nem árt neki, és egyáltalán nem füstöl így sem csak egy picit hidegen.
-
sisu2
tag
Én úgy tudom ,hogy ETZ bejáratáshoz is 1:50 keveréket ír elő.
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2770 üzenetére
Nem árt a több olaj, csak éppen teljesen felesleges...
A 251-esem sem füstölt 1:33-assal, nem is szabad füstölnie 33-as keverékkel sem, de ez nem azt jelenti, hogy azzal kell hajtani . Mikor megvettem, fél tanknyi 1:33-as keveréket hajtottam le vele, mert előtte 1,5 évig állt a motor. De a fél tank után, és azóta is 1:50 - 1:40 közti keverékkel járok (ahogy éppen sikerül)
Amúgy hidegen a 251-esem is füstöl az 1:50-nel is, ez természetes. Az első 2-3 km-en füstöl, ha odarántom neki, aztán már semmi(#2771) sisu2
1:33-ra emlékszem, de a lényegen nem változtat: felesleges az 1:33[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Retro DJ
aktív tag
-
hevizms
addikt
Bejáratáskor nem a benzin:2T olaj arányán kell változtatni,hanem a benzin:levegő arányon.
Magyarul a súbertűn kell emelni,nem pedig a 2Tolaj mennyiségén.
Bejáratáskor is jó az 1:50 -
sarkany01
tag
Hát nekem állt egy pár évig a motor. Fogjuk erre hogy 33-ba keverem
-
hevizms
addikt
válasz sarkany01 #2776 üzenetére
Szerintem úgysem lehet meggyőzni észérvekkel,úgyhogy keverd továbbra is 1:33-ba teljesen feleslegesen,de ne csodálkozz ha hamar elkokszosodik a kipufrendszer és majd elkezd többet enni és szarabbul menni Mindenki úgy használja a motorját ahogy akarja.
Egy kérdésem lenne azért.
Ha van autód,akkor abban is a max jelölés felett van az olajszinted?Mert akkor azt is úgy kell ám használni .[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2776 üzenetére
Na ja, majd a kipufogo gyorsan el fog tomodni az olajtol...
A motor pedig kevesebb benzint kap, tobb olajat, igy tenyleg nem kell majd csodalkozni a fogyasztason.
Csak jozan paraszt esszel gondolj bele: mibol nyeri az energiat a motor? --> a BENZIN elégetéséből
Az olaj mire valo a benzinben --> hogy kenje a motort.
Tehat kevesebb benzint, es tobb olajat kap az eloirtnal, ezaltal majd zabalni is fog jobban... Meg par ev mulva el lesz kokszosodva a kipuffod is... Nekem nem baj, engem nem erint , ha neked ez megfelel, akkor keverd igy . Nem veletlen ajanljuk Neked az 1:50-et, es nem veletlen hataroztak meg a mernokok ezt az aranyt, akik terveztek a motort...."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Jólvan na. Át fogok térni az 1:50-re.
-
csabyka666
addikt
A keveréssel kapcsolatban, a gyári érték csalóka, mert az akkori benzin - úgy tudom - ólmozott volt, a maiak meg ólommentesek, a kenése így rosszabb. Ezt csak hallottam, de szerintem hihető. Szoktak tenni régi gépekbe (LADA és társaik) ólompótló adalékot, pont ezért.
Én úgy vagyok vele, de tényleg kitárgyaltuk már sokszor, hogy nem megyek annyit a motorral, hogy megérje megvennem az olcsó ásványi olajat. Inkább megveszem 3.500/literért a fullszintetikus JASO FD minősítésűt, és boldog vagyok, hogy nem folyik a kipufogóból az olajos gané, szép a gyertya, és nem büdös (annyira) a motor. Ha netán elmegy a blokkom 10.000 kilométerrel többet, akkor már be is hozta az árát.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #2784 üzenetére
Az ólmozott a szelepek vagy szelepfészek kenése miatt volt jó de az nincs az MZ-ben
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2784 üzenetére
Próbáltad már a Sprintet?
Nagyon sokan használják megelégedettséggel és azért mégiscsak feleannyiba kerül mint a fullszinti.
De az biztos hogy a legjobb az amit most használsz,csak az nem biztos hogy szükséges egy Mz-nek.
Sosem fogod megtudni számít e hosszú távon. -
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2787 üzenetére
Azt nem próbáltam, de félszintetiussal kevertem már, ugyanúgy 1:50-be, és olajos volt a kipu. Ezzel a fullszintetikussal enyhén kormos csak, de nem is igazán a vége érdekel, sokkal inkább a belseje miatt aggódom, a lerakódás miatt.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2791 üzenetére
Akkor te a kúton nem 2T olajat kérsz hanem 2T adalékot? Jó igaz hogy nem éppen jól sikerült kifejezést használt anno a fordító,de ilyenbe belekötni?
Most lezsibbasztottál.[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
válasz Francia91 #2793 üzenetére
És megint elbuktam...igazatok van, tényleg kétütemű motorolaj.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #2795 üzenetére
Sokba fog ez neked kerülni
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #2790 üzenetére
A kipu vege nem csak a rossz olaj, vagy hibas olaj arany okozhatja, hanem potyogos tatas hasznalat vagy hibas karbi beallitas is okozhatja.
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #2797 üzenetére
Azt elhiszem, de nálam biztosan amiatt volt, mert ahogy kicseréltem az adalékot, hamar elhagyta az olajozást. De igen, a tötymörgéstől is lehet, ez amúgy akkor is tapasztalható, ha városban araszolgatok 1-2-3-ba, aztán főúton meg 90-100, na az elején füstöl eléggé láthatóan.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Megőrít ez a benzin csap. Ha kinyitom a csapot. annyi folyik a karburátorba, amennyi elég ahoz hogy az úszó szint beálljon, Ezután még egy két csepp folyik. Aztán az istennek sem akar folyni. Ha pici levegőt kap akkor folyik egy ideig. Tudom, azt fogjátok mondani a tanksapkán az a kis lukacska. De ha a tanksapkát leveszem se folyik, pedig akkor már kapna levegőt és nem lenne vákum. De ha a csövet leveszem, akkor szpen folyik. Segitsetek, mi lehet?