Hirdetés

2014. július 31., csütörtök

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250

Hozzászólások

(#1) Vki


Vki
(tag)

Sziasztok!
Szóval,ahogy a címben is ven szeretnék a két járműről véleményeket kérni. :)

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#2) Sir Pocok


Sir Pocok
(senior tag)
LOGOUT blog

Tanuló motornak jó.....

Óvakodj attól az embertől, aki az álmait nem saját maga, hanem mások legyőzésével kívánja elérni.

(#3) Vki válasza Sir Pocok (#2) üzenetére


Vki
(tag)

Tanulónak?? :Y Egy 250 CM3-is motor?Vagy egy 150-es?? :F

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#4) pilóta válasza Vki (#1) üzenetére


pilóta
(PH! kedvence)

Szerintem tök jók! Nekem tizenévvel ezelőtt volt 250-es MTZ, meg 350-es jaffa is! Naggyon ment mind a kettő, csak többet kellett javítani, mint menni vele (főleg a jaffát). Az MTZ már elég jó volt. Ment mind a kettő 150-et. (na jó, fel voltak fúrva a 3. túlméretre :D)

Aki él és nem boldog, az téved!

(#5) Vki válasza pilóta (#4) üzenetére


Vki
(tag)

Helyes,hogy neked is tetszik!!! :C :DDD

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#6) Szalma válasza Vki (#3) üzenetére


Szalma
(őstag)

(Igen. Ezek nem újgenerációs, kihegyezett japán kétüteműek... Egy Suzuki VavVan ezerszer jobb és megbízhatóbb náluk.

(Mielőtt megölnétek: évekig kergettem (és kendácsoltam) egy 150-est. Még megvan valahol öcsémnél...))

Szeretettel:
Szalma

(#7) Vki válasza Szalma (#6) üzenetére


Vki
(tag)

Figyuzzá má!Mind a kettőt csak dícsérni tudom.Amúgy a Suzukiknál meg a
Honda CBR-1000RR százszor jobb!!
Az meg helyes,hogy volt 150-esed.
:C

[Szerkesztve]

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#8) fzr1000


fzr1000
(tag)

tegnap ültem egy 125-ösön, kicsit furcsa volt, így több év és más motorok után... 6 éve váltam meg a 250-esemtől... tanulónak mindekettő jó szerintem, de a 250-es érezhetően erősebb... jó gumival nagyon jól lehet velük kanyarogni is... olcsó a karbantartása, de azért a 250-es tud sok benyát enni (5 l/100 km)... egy 250-essel 4 évig motoroztam, kb. 25000 km-t, gyújtókábel meghibásodás + elszakadt láncon kívül semmi gondom nem volt vele...

(#9) Szalma válasza Vki (#7) üzenetére


Szalma
(őstag)

(Örülök, hogy tisztában vagy egy S. VanVan mibenlétével és egy vele összemérhető (árban és teljesítményben) motorról nyilatkozol. :) )

Szeretettel:
Szalma

(#10) Vki válasza fzr1000 (#8) üzenetére


Vki
(tag)

Sztem nem sokat fogyaszt. :B

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#11) Den válasza Vki (#10) üzenetére


Den
(VIP)
LOGOUT blog

picit a hozzászólások szinvonaylán próbálj meg emelni.

www.simson4t.hu

(#12) Zoli bácsi válasza Vki (#1) üzenetére


Zoli bácsi
(őstag)
LOGOUT blog

Nekem voltak MZ-k, és egy ETZ-m. 1989-ben vettem egy 150 cm3-es ETZ-t. Az első 1000km alatt tönkrement az elektronikus gyújtás, visszaalakították megszakítósra. Utána a sebváltó szarakodott, és a nagy fogyasztás miatt hamarosan el is adtam. Haveri körbe sok ETZ volt, sajnos elég hamar kinyúltak. Értem ezalatt hogy 25-35e. km után olyan gyengék lettek, hogy fúratni kellett őket. Persze nem éppen kíméletesen hajtottunk.... :DD Inkább a régebbi, TS sorozatot használtam, strapabíróbbak voltak. Láttam 200e. km-t futott TS250-est, aminek a motorjához nem volt hozzányúlva. Legtovább TS125-öst hajtottam, szerintem jóval többet kibírt mint az ETZ-k. Én is venni akartam valamit, nosztalgiából. Találtam egy 900km-t futott TS125-öst, majdnem megvettem. De miután mentem vele, rájöttem hogy kevés az a 10 lóerő a mostani 120 kilómhoz. Néztem utána 250-es ETZ-ket. Elég leharcolt állapotban árulták őket 60-70e ft körül, ilyet inkább nem vettem. Szerintem inkább valami négyütemű 125-250cm3-es gépet kellene venni........

Húsz évvel ezelőtt arra vágytam, hogy keressek 60.000 Ft-ot havonta,és legyen egy 1986-os évjáratú Golfom....mára mindez teljesült.

(#13) fzr1000 válasza Vki (#10) üzenetére


fzr1000
(tag)

hááát... ha azt mondom, hogy a ZZR-1100 beérte 6 literrel két személlyel 180-as tempónál is, akkor mit mondasz? :)
gondolom, függ a karbi beállításától is, hogy mennyit eszik, szóval biztos lehet lejjebb tornászni az ETZ fogyasztását...
én az elmúlt egy hónapban kb. 5000 km-t szaladgáltam motorral, így ilyen esetben azért már kezd számottevővé válni, hogy mennyi a moci fogyasztása... igaz, én sosem az alapján választottam motort, hogy mennyit eszik... :)

(#14) Sick Boy válasza Vki (#1) üzenetére


Sick Boy
(őstag)
LOGOUT blog

Nahát, hogy pont most nyitottál témát, a barátom pont most tett szert egy 250-es MTZ-re, és mondhatom, nagyon király a cucc, nekem nagyon bejött, vezettem egy keveset és nagyon tetszik.
És mocskos 55 e forintért jutott hozzá. A gép pont 15 éves és nagyon szép állapotban van.
Figyu, nézz be ide: Bővebben: link nagyon sok jó cikk, és sok-sok letölthető kezelési és szerelési útmutató van, most töltöttem le ennek a barátomnak innen minden MZ-vel kapcsolatos anyagot!

Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

(#15) Vki válasza fzr1000 (#13) üzenetére


Vki
(tag)

Én is csak a saját szemszögemből nézve mondom,hogy nem fogyaszt sokat.
MOD:Sick Boy barátjának meg gratulálok. :D

[Szerkesztve]

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#16) Vki


Vki
(tag)

Hát nem gyönyörűség??
Bővebben: link

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#17) PumPi válasza Vki (#16) üzenetére


PumPi
(őstag)
LOGOUT blog

Szerintem te Integrának nagy haverja lennél.:D

Vorsprung durch Technik..

(#18) Szeke


Szeke
(senior tag)

Csak a keveredések tisztázása végett:
MTZ = traktor tipus
ETZ, MZ = motortipusok
:)

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#19) Vki válasza PumPi (#17) üzenetére


Vki
(tag)

Ki az az Integra?? :B :Y :F

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#20) pilóta válasza Vki (#16) üzenetére


pilóta
(PH! kedvence)

Á, ezek csak meghalni jók... :D

Aki él és nem boldog, az téved!

(#21) pilóta válasza Szeke (#18) üzenetére


pilóta
(PH! kedvence)

Az lehet, csak mindenki MTZ-nek hívja. :D

(Egyébként helyesen emcet-nek kell ejteni. Elvégre német az istenadta.)

Aki él és nem boldog, az téved!

(#22) Vki válasza pilóta (#20) üzenetére


Vki
(tag)

Mié??Azé én se vagyok az az állat-motoros típus...
:)

[Szerkesztve]

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#23) pilóta válasza Vki (#22) üzenetére


pilóta
(PH! kedvence)

Akkó meg minek ilyen motor? :D

Ha már megy, akkor mennyen!

Én egyébként túramotor párti vagyok. A csopper nehézkes városban, a gyorsaságival nem lehet lassan menni normálisan, gyorsan meg veszélyes. A túra lenne az igazi, de mióta lusta kövér disznó lettem csak autózom.
Vagy azóta vagyok lusta kövér disznó, mióta csak autózom? :D

Aki él és nem boldog, az téved!

(#24) Vki válasza pilóta (#23) üzenetére


Vki
(tag)

Mer nagyon emelkedős helyeken szeretek az erdőkben motorozni!

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#25) pilóta válasza Vki (#24) üzenetére


pilóta
(PH! kedvence)

Akkor meg endúró!

Az a honda nem is megy erdőben.
Kivéve persze ha betonozott az erdő... :D

Aki él és nem boldog, az téved!

(#26) Vki válasza pilóta (#25) üzenetére


Vki
(tag)

Hát... jó hogy endúrót (földtúrót) csinálok belőle... Meg azé az MZ-t megtartom.

[Szerkesztve]

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#27) Vki válasza Vki (#16) üzenetére


Vki
(tag)

Azé valahogy így nézhet ki az Isten is!

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#28) Vki válasza Szeke (#18) üzenetére


Vki
(tag)

Na,megvan-e mán a kaméleonod?? ;] :DDD

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#29) Szeke válasza Vki (#28) üzenetére


Szeke
(senior tag)

Nincs :O ;] :DDD

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#30) Csiaki válasza Szeke (#29) üzenetére


Csiaki
(újonc)

Akkor én nem is veszek!

(#31) Vki válasza Csiaki (#30) üzenetére


Vki
(tag)

Én csak ajánlani tudom...Jó befektetés. :DDD ;]

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#32) Vki válasza Szeke (#29) üzenetére


Vki
(tag)

No,akkor most átmegyek gonoszba:
Na,ennek örülök! ;]
Innentől kezdve:
GONOSZSÁG OFF!!

[Szerkesztve]

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#33) Vki


Vki
(tag)

Na,itt az első UP!

Nemigaz,hogy mindig,mindenki csak útálni tud engem... :(

(#34) Hequila


Hequila
(őstag)

Nem gondoltam volna, hogy még a PH!-n is van MZ-s téma...

Szóval az én meglátásom szerint kétfajta motoros létezik:

1.

Aki csak azért motorozik (és ők vannak többen), hogy minél nagyobb számot mutasson a sebességmérő, és ezt elmodhassa később a haverjainak, hogy milyen bátor is volt. Általában ők cserélgetik sűrűn a motorjukat egyre nagyobbra.

2.

Aki az ember és a gép közötti kölcsönös viszonyok élvezése miatt motorozik. Ismertetőjelük, hogy általában nincs motoros ruhájuk, és régi motorral járkálnak. Közéjük tartozom én is. Nem az számít, hogy mennyivel megy a gép, hanem az egésznek a fílingje.

Az egyik oldalon olvastam a következőt:
Egy MZ alapvetőleg semmire nem jó, éppen ezért fanatikusok azt tudnak belőle csinálni, amit csak akarnak.
Én ezt szeretem az MZ-kben, hogy olyanná alakítom, amilyenné csak akarom. Van még egy nagy előnyük a mai japán gépekkel szemben, mégpedig az, hogy nagyon könnyen szerelhető, és az alkatrészek jelentősen olcsóbbak, mint a japán masinériákba. Bárki meg tudja szerelni minimális szakértelemmel, míg a japán cuccokhoz értő kezeknek kell hozzányúlni.

És a foygasztáshoz egy kicsit visszatérve:
Ne felejtsük el, hogy az MZ az 2T (kétütemű), és ezért roszabb a hatásfoka, mint a négyüteműeknek. Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett. Ez ahoz képest, hogy a mia 50ccm-es robogók 4 lityó körül zabálnak, nem is annyira vészes.

''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda

(#35) dannnnn


dannnnn
(senior tag)

nananana!!!! hogy ezt eddig nem láttam....... :D
nekem is van egy ilyen motorom. MZ etz 251/300 :) fel van fúrva =>pontosan 3 x
jah és trabant dugo van benne. krosszosítva!!! elöl hátul krosszkerék... :D jah és tiszta fekete.
innetől ez a topic lesz a kedvencem.
amugy pont most jöttem meg vele motorozásból, mert már sötét van.... lámpa nincs rajta. aszfalton nem mehetek vele mer krosszekrék lekopik hamarjában....
lényeg a lényeg..... jo topic!! :)

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#36) V.ki


V.ki
(senior tag)

fene sem gondolta,h még ez a topic is megvan:D
Azóta az enyémet eladtam...:(

(#37) dannnnn válasza V.ki (#36) üzenetére


dannnnn
(senior tag)

akkor se adnám el ha karóbahúzással fenyegetnének.... :)

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#38) dannnnn


dannnnn
(senior tag)

menjen neki egy up

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#39) hz hefti válasza Hequila (#34) üzenetére


hz hefti
(tag)
LOGOUT blog

es van a 3. aki szereti a mitorokat, mindent megtesz ertuk es cucca is van.

nekem van komar, riga, simson es egy mz ts 150 kikrosszositva
mentem en is sokfele szocis motorral, es a nyugatabbi technikak megbizhatobbnak bizonyultak.

jah a fogyasztasrol annyit, h a simson 100km -en bekapta a 9,5 -os tank tartalmat, bar 64ccm -re volt furva, tulmeretes fuvokaval. 1esben gazfrocsire agaskodott :) egyszer a hatsovillat is eltepte. a rigalanc erosebbnek bizonyult :)

mz -t meg nincs mese szerelni kell, 120-130 -al kapkodja a labat

lowfast

(#40) dannnnn válasza hz hefti (#39) üzenetére


dannnnn
(senior tag)

hát azért egy átlagos ismétlem átlagos simo nem fogyszt annyit.....
mz azért egy kicsit jobban. ha beleteszek 5 littyót, akkor azért egy jóideig megyek vele..... pedig aztán én télleg egyfolytában fullgázon nyomom.

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#41) dannnnn


dannnnn
(senior tag)

holnap reggel lesz sorpnba vitettve a mz m. :D végre meglesz csinálva. mert sztem irtam hogy csak 3 as volt benne/ van.

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#42) dannnnn


dannnnn
(senior tag)

up.

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#43) dannnnn


dannnnn
(senior tag)

hát nem sok mz s van itt mitnemondjak... :(

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#44) rebel56 válasza dannnnn (#43) üzenetére


rebel56
(tag)

Azért akad... /ETZ251, 1991/ :))

Reggel mosolyogva ébredtem, egy Barkassal álmodtam. Szóba hoztam otthon, hogy vehetnénk egyet. A párom hallani sem akar róla, pszichológushoz küldene.

(#45) Mz/ts250@300


Mz/ts250@300
(fanatikus tag)

Még igy majdnem két év után is
Mz etz 250
Mz etz125-2db
Mz ts 250 /300hengerrel ami a nick nevem is

Üi:Támadj fel topik

A világ egy játszótér, és ezt tudod, amikor gyerek vagy, de valahogy idővel mindenki elfelejti.

(#46) degu


degu
(senior tag)
LOGOUT blog

Mijez?Ma?
Nosztalgia az oslenytani mujzeumba...?
Az Emze nem porogott 10.000-et,nem volt a vegsebessege 300...nem volt 100LE-s!

Abban az idoben egy csucsmotor volt?
Hogy nemet precizitassal keszult,hogy komfortos volt?/Labvedo-rulez!/
Hogy akkor a szoclagerbe, kereskedelmi forgalomba kaphato legjobb,legelegansabb motor volt? Minden motorbuzi fiatal alma...?
Hat igen!
Az Emze...fogalom... :R...volt! :C

verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga

(#47) Mz/ts250@300 válasza degu (#46) üzenetére


Mz/ts250@300
(fanatikus tag)

JA

A világ egy játszótér, és ezt tudod, amikor gyerek vagy, de valahogy idővel mindenki elfelejti.

(#48) ede353 válasza Vki (#5) üzenetére


ede353
(újonc)

Valaki nem tudja megmondani h hány ccm-es a 250-es etz mer nekem is van egy de nem tom mert mindenki össze vissza magyaráz valaki azt mondja h 27 lovas!!


Nekem semmi bajom sincs vele nem kell sohat szerelnem!!!megfelel nekem 16 éves vok szal jo ez

(#49) ede353 válasza degu (#46) üzenetére


ede353
(újonc)

hány lóerős a 250-es etz?

[Szerkesztve]

(#50) hoby36 válasza ede353 (#48) üzenetére


hoby36
(senior tag)

Szóval 17-21 ha jól tudom az etz 17 és a ts250/1 a 21 lóerős.

ETZ 125 ETZ 150 ETZ 250 ETZ 251 ETZ 301
Hubraum 123cm³ 143cm³ 243cm³ 243cm³ 291cm³
Leistung 10,2 PS 12,2-14,3 PS 17 oder 21 PS 17 oder21 PS 23 PS
Leergewicht 118...122kg 118...122kg 145-152kg 141-145kg 145kg


[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

A logikában semmi sem véletlen!

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250
Copyright © 2000-2014 PROHARDVER Informatikai Kft.