Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Nekem se volt sokáig, de egy idő után kénytelen voltam menni a tömeggel, mert annyira sok minden ott zajlik, és kimaradnék könnyen.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sdavic01
tag
[link] Valakinek kategória váltás ? Vagy esetleg ismerősnek ?
-
Potrien
senior tag
Ts 150-nel is jöhetek ide?
-
Potrien
senior tag
Látnátok azóta
Majd rakok fel képet.
Itt még szolid. -
Potrien
senior tag
A motorját Bambi bűvölte,ledes hejzetjelző, és az összes izzó,index is ledes, két darab szünetmentes tápegység tartalékáramkörrel, bőr táskák,bukó cső,négy évszakos gumik, voltmérő,kipufogóbandázs stb.
Szeretem -
sdavic01
tag
-
sarkany01
tag
Sziasztok. Én lennék újra... Mitől lehet az, vagy mitől van az, hogy nem volt használva a kis TS körülbelül1-1,5 hónapig. És most a hidegindítás begajdult. Ennyire szarul sose indult, mikor beindul utána hibátlan, húz teljesen jó. De a hidegindítás rémálom. Karburátort átnéztem, hibát nem találtam. Kitisztítottam. Úggy indul, hogy szívatóval rugok rajta gyújtás nélkül kb 10-et vagy 15-öt. Aztán gyújtással rárugok valamikor visszarug és bepöffen, ha nem akkor ez előröl. 10-15 szívatás és beindul. Mitől lehet?
-
sarkany01
tag
Nem merült az aksi, benzint töltöttem bele másikat. Ha szimering akkor melyik?
-
teko99
tag
válasz sarkany01 #3825 üzenetére
gondoltam,de azért leírtam azokat a lehetőségeket is.
Nem biztos így addíg ne "dúrd" szét a blokkot,de szimering is okozhatja a nehéz indulást,de majd megerősítik az elképzelésem vagy esetleg mondanak mást.
Jó kérdés,kuplung felől,de gyújtás felől is lehet szimeringes.Ami még elképzelhető hogy a szívatóról a gumi leesett esetleg.? Így ha rugdosod szívatóval akkor is olyan mintha szívató nélkül rugdosnád... nézz rá esetleg.
Karbi/légszűrő kitakarítva.?BAZINGA!
-
sarkany01
tag
De akkor egy idő után miért rúg vissza? Csak azért mert megszívja magát. Vagy nem tudom. Igen kitakarítottam mndent.
-
sarkany01
tag
Mit is mondtatok, hogy kap dúsabb keveréket ha a tű alacsonyabban vagy, vagy magasabban? ( azaz ha a felső rovátkávba teszem vagy az alsókra azt a kis hengert??)
[ Szerkesztve ]
-
sarkany01
tag
Köszi. Tehát ha a tű magasabban van akkor dúsul? Mert ugye a tű így van magasabban.
-
teko99
tag
én simóval is de a kis tz-vel is úgy voltam eddíg hogy középen az ideális
BAZINGA!
-
Popes
őstag
Ezzel csak az a gond hogy a 250-hez nekem van minimum három különböző hosszúságú.(ennyi akadt a kezembe hirtelen )
És még akkor arról nem beszélve hogy van olyan is ami hosszra stimmel de a kúpossága más.
Vettem régen jó pár rom ETZ-t de szinte mindbe más volt.Deus ex machina
-
kmisi99
addikt
Sziasztok! 20 éve apum régi MZ TS 250/1 motorja leállítva várta míg én felnövök. Az idő nem kímélte. Itt van pár fotó.
Kb 37000km-t futott.
Új munkahelyemen amint megemlítettem, munkatársam azonnal meg akarta venni, mert szereti a retro motorka, és szeret felújítani. Mondtam neki, mivel amolyan családi emlék eladni nem akarom, de mondta hogy felújítja szívesen. Ti mit tippelnétek, úgy nagyon durván mennyibe kerülhet széppé pofozni? 20+ éve le van támasztva, fújta szél, eső,hó. Persze nagyjából le volt ponyvázva és takarva, de akkor is beállt az egész.
-
kmisi99
addikt
válasz Francia91 #3840 üzenetére
Heló! Kösz a válaszokat.
Az még nagyjából egy tűrhető érték. Pláne azért is, mert apum első járműve volt a 20 as évei legelején az NDK ban vette újonnan, majd ő állította le, miután már volt autója, viszont soha nem akarta eladni, de már sok éve elhunyt, és gondoltam rá, hogy ne legyen az enyészeté és legyen olyan mint régen mikor ő vitte vele anyumat mikor még csak a barátnője volt.
Már csak az a kérdés ehhez milyen jogsi kell? A1 vagy A2? (No igen, akarok én itten motor felújítást, de életemben egyszer ültem "motoron" az is robogó volt és azzal is 1 métert mentem majd nővérem le is zavart róla pedig ő adta oda. )
[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
válasz kmisi99 #3841 üzenetére
A2-vel vezethető,A1 csak 125cm-ig enged.
Nem kis mulatság,idő,és pénz lesz hogy visszahozzátok az életbe az tuti.
Ha még nemnagyon motoroztál szerezz egy simsont vagy egy rendszám nélküli 125ös motort és gyakorolgass a mezőn ha van lehetőség,szokatlan lenne nagyon elsőre egy ekkora motor.BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Gyönyörű és ritka példány.
Lenne még egy kérdésem eközben. Mivan akkor ha ugye egy picit a gyújtást az ember eltolja a holtpont felé? Mert ugye másabb oktánú benzin... Jobban melegedne? vagy nem lenne ereje? -
hevizms
addikt
Kmisi!
Nagyon szép és nemes gondolat hogy újjáéleszted apukád gépét.
A srácok itt szerintem nem akarták elvenni a kedvedet,de ez nem fog kijönni ha igazán szépre akarod 200000 alatt.
Nagy kérdés persze hogy mi az amit te magad vagy haveri alapon más munkadíj nélkül megcsinál.
Nagy vonalakban hogy mi az amiket a képek alapján cserélni kell(vagy rendbehozni)
Festés mindenhol cirka 70-80000 ft és ez még fokozható
Gumik,(valószínűleg küllők is)cseréje 30000 ft
Horganyzás 10-15000 ft
Krómozás a csillagos ég,de kb 30000
Blokk rendbetétele álapotfüggő,de kb 50-80000 ft közt
Kábelköteg 10-13000 ftEzek a tételek faraghatóak,de csak ha magad vagy haver csinálja.
-
kmisi99
addikt
válasz hevizms #3844 üzenetére
Még az a 200 se pénz érte, ha utána lesz egy remélhetőleg megbízható motorom. Munkatársam újrafújással is foglalkozik, nagyon szép munkákat végez. De ő is 200 000 ret tippelt. Persze még előtte azért gyűjtök rá, de semmiképp nem szabad hagyni az enyészetnek. Munkatársam oldtimer szintre szeretné hozatni vele, szóval, hogy 100% ban eredeti legyen. Ezt még meglátom, de szerintem ezt a motort én is örökrem eg akarom tartani.
-
hevizms
addikt
válasz kmisi99 #3846 üzenetére
100% eredetire nagyon nehéz lesz.
Illetve külön téma az eredetire megszólalásig hasonlitó felújitott motor,meg az eredeti alkatrészekkel rendbetett.
Az első variáció megvalósitható,a másodikhoz még a fél milla is kevés
Eredeti alkatrészeket nagyon nehéz beszerezni ezekhez újban.Természetesen amik nem kopó meg elhasználódó alkatrészek,azokat felleleht újitani szépen,de pld ma már egy főtengelyt nem találsz hozzá sehol újonnan,azt csak használtban és felújitani,de már taiwani hajtókarral.
Gumi cuccok,csak utángyártottban van,meg még sorolhatnám[ Szerkesztve ]
-
sarkany01
tag
Hát igen. Innen szép a győzelem, de nem lehetetlen. Jó munkát kívánok hozzá.
Hogyha FHP felé eltolom a gyújtást nem ér ki a torokba a láng? Nem lesz fordulaton gyengébb?
Ellenben ha Hamarabbra állítom a gyújtást akkor elvileg fordulaton erősebb lesz, de viszont nehezebben fog indulni. Jól gondolom? -
teko99
tag
Üdv.
Jön a tél,leteszem az etz-t és kicsit "modolgatni" akarom
piros hátsó teleszkóprugó,merevítős kormány,valami szép markolat miegyéb.
Visszakellene tennem a gyári főfékhengert hogy a két visszapillantó tükör is szépen egyforma helyen álljon a kormányon,mert ezzel a kínai főfékhengóval a jobb oldali kiljebb van és zavar.NAszóval volt már itt a főfékhenger karmantyúkról téma,hogy az újak is rosszak,de találtam most német SUPER-ELASTIK típusút.
Esetleg valaki szerelte már ilyennel? ez is szivárog.?
Vagy volt itt téma hogy valaki gyártatott spéci anyagút és "árulta". ? Mert érdekelne ha van még valamelyikőtöknél.BAZINGA!
-
teko99
tag
Urak ha nem a gyári kormány van a motoron azért szólnak műszakin?
BAZINGA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Renault, Dacia topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Hobby elektronika
- NBA és kosárlabda topic
- Fujifilm X
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...