Hirdetés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házi hangfal építés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2550 üzenetére
Szerintem meg nem gyújtja be. Nem azért nem rúg vissza, mert van rajta gyújtás, vagy sem, hanem mert rossz ütemben rúgja a polgár.
A kapálógép is visszaránt, sőt minden motor, amiben van erő, ha ész nélkül akarja indítani az ember.Gyújtás nélkül is visszarúg a motor, pedig akkor biztos nem robbantja be semmi az elegyet.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #2551 üzenetére
Gyujtas nelkul nem rug vissza! Nem a teljes kevereket poffenti ki, mert a tobbi kicsapodik. A dusabb keverek miatt biztosabb az indulas nem rug vissza.
Ne vekengj, mindenki ugy indit ahogy akarja!
Retro
-
sarkany01
tag
Na szóval! Kérdeztem több helyről is, és a válaszok azok voltak hogy mikor megvan szívatva ugye, akkor az arány változik, több benzin és kevesebb levegő jut a hengerbe. Ez által ha rajta van a gyújtás akkor ugye szikra van, és körülbelül mindegy hogy hol van a dugó szinte robbanna egyből. Azaz fel se ment a holpontra a dugó, és már robbant is lefele, és ugye ekkor löki vissza a kart rendesen. És gyujtás nélkül soha de soha nem rug vissza.
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #2554 üzenetére
-
csabyka666
addikt
válasz sarkany01 #2555 üzenetére
Hidegindításkor több a benzin, és ugyanannyi a levegő egységnyi keverékben. A levegőt te változtatod a súber emelésével (gyakorlatilag a gázkarral).
Szikra csak a felső holtpont közelében van, mi értelme lenne a semmit begyújtani? Bár úgy tudom, vannak olyan 4T motorok, ahol a káros ütemben is van gyújtás, de az más tészta.
...fel se ment a holtpontra a dugó, és már robbant is lefele, és ugye ekkor löki vissza a kart rendesen... ezt mondom, hogy nem gyújthat csak úgy vaktában, másként miért kellene pontosan beállítani a gyújtást?
Még mindig tudatlan maradtam, de azért talán tudok majd aludni.
De most komolyan, ha begyújtana már az első rúgásnál, az csak jó, mert ad egy lendületet a motornak, és utána minden menne magától. Továbbra sem értem, hogy emögött tényleg valami mérnöki dolog áll, vagy csak egy városi legenda? Oké, így indítjátok, én meg nem így, ezen lépjünk túl.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Teljesen mindegy, amelyik motor össze van rakva rendesen, teljesen mindegy melyik módon indítják! Ha indul az egyikkel is fog, ha nem indul a másikkal sem fog. Ennyi! Egy biztos, gyujtás nélkül soha nem fog visszarugni, de egy bizonyos szempontból az is igaz lehet amit te állítasz!
[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2557 üzenetére
de gázkart csak a gyújtás ráadás utánn kell húzni na jolvan kirobbantottunk egy "vitát" zárjuk le van aki így,van aki úgy,és van aki tolásra indítja. Az elemes motorokat meg önindítóval.
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Inkább azt mondjátok meg, mi a legkíméletesebb módja a kipufogó kiégetésének?
-
sisu2
tag
válasz sarkany01 #2560 üzenetére
Valahogy be kel gyújtanod hogy izzon a benne lévő olajos lerakodás de ne benzinnel én izzó faszenet raktam bele valaki meg gázolajjal csinálja aztán meg porszívóval fújtam bele a levegőt, hogy legyen oxigén de ha nagyon begyullad izzik, az egész cső lila lesz.
[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
válasz sarkany01 #2560 üzenetére
Csak beleugatok... Ha még nem tömődött el annyira, hogy ne menne vele a motor, akkor úgy nem lehet kiégetni, hogy sokat mész tempósan a motorral? Mondjuk pályán, ahol tudsz hosszan menni magas fordulaton. Meg persze nem ásványi adalékot kell használni, hanem jó minősítésű fullszintetikust.
Sokszor olvasom ezt az eltömődést, mint problémát, meg hogy folyik az olaj a kipufból, hát amióta fullszintetikus adalékot használok (JASO FD minősítésűt), ennek nyoma sincs, a kipufogó vége inkább kicsit barnás-feketés, de száraz, nem folyik belőle trutyi. Simsonba félszintetikusat használtam (JASO FC, szóval kicsit gyengébb minősítésű), annál állandóan nedves-olajos volt volt a végén.
Egy szó, mint száz, nem tudom, milyen adalékot használsz, de nem véletlen, hogy annyian ajánlják a fullszintetikust, mert igaz, hogy drágább, de legalább nincs vele macera.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2564 üzenetére
Nem kell ott pálya, jó neki a rendes közút lakott területen kívül 90-es tempóval 3-as fokozatban
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
hevizms
addikt
Menetközben sosem ég el a koksz,akárhogy tolja neki az ember.Max széthajtja a gépet vele.
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2564 üzenetére
Na pontosan ezt kellene mindenkinek tenni.Inkább megelőzni az elkokszosodást,mint később szenvedni miatta.Nem Arol 2T olajat kell tenni bele,meg nem 1:40-be keverni,plusz kicsit pörgősebben járni és akkor sokáig nem lesz gond a koksszal.
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2566 üzenetére
Ha felhevül a kipufogó, akkor van rá esély, de nem 5 kilométeren, hanem tartósan, jó tempóban kell húzni neki. Habár az is igaz, hogy az ásványi olaj lerakódik rendesen, szóval igen, a megelőzés a legjobb védekezés.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2568 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz Francia91 #2571 üzenetére
Most komolyan, neked van ilyen könyved???
Én ezt találtam nemrég, légyszi nézz rá, hogy ugyanez van-e neked is, mert tervezem, hogy kinyomtatom, és lefűzetem.
MOD: Ja ok, most látom, hogy a tiéd magyar. Akkor nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2572 üzenetére
Komolyan van ilyen konyvem, azt fenykepeztem le
Sot, megvan az eredeti kapcsolasi rajza is, szinten magyarul"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2569 üzenetére
Az sosem fog kiégni ha 100km keresztül hajtod is nyélgázon,akkor sem.Aki égetett már ki kipufogót,az tudja milyen az amikor tényleg kiég végig a koksz belőle.Ezt a hőfokot sosem éred el semmilyen nyélgázas hajtással.
-
hevizms
addikt
-
-
sarkany01
tag
Hát mikor hozzáfogtam foglalkozni a géppel, már akkor is tömődött volt. De gondoltam majd kiég, de nem így lett. Mondjuk nem is szoktam tartósan húzatni neki, egy olyan max 5-10 mp nyélgáz és szevasz. Csak remélem hogy az égetősnél nem fog a króm megrekkenni.
-
sisu2
tag
-
csabyka666
addikt
Az én kipufogómról (is?) kezd lejönni a fényes felület, helyenként rozsdás is, illetve az előző tulajnál vagy nekitoltak valamit, vagy eldőlt a motor, mert be is van horpadva egy jó tenyérnyi helyen.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért festik le frankón, hőálló festékkel? Gondolkodom rajta, hogy a télen leveszem, és elviszem valami műhelybe, hogy fessék le nekem matt feketére.
Ilyet valaki csináltatott már?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #2579 üzenetére
Nem tudom hogy mivel kéne lefesteni, hőálló matt fekete van de hogyan fog tapadni arra a felületre az itt a kérdés
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #2579 üzenetére
Szerintem nehez lesz korrekt muhelyet talalni. De drukkolok neked!
Retro
-
csabyka666
addikt
Hát azért gondoltam szakemberekre bízni, mert nem hinném, hogy a Maestro akrilfesték bírná a hőt. Mondjuk jól mutatna.
Annyira nem égető, de azért látszik a kipufogón, hogy nem mai darab. Mondjuk legalább eredeti.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2576 üzenetére
Ne csináld meg, nekem megvan PDF-ben
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz Francia91 #2583 üzenetére
Jaja, csak ebben is vannak kétoldalasak. De köszi, minél több verzió van meg, annál jobb, elteszem későbbre ezt is!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
Na közben elszántam magam,és visszaalakítom fater régi szimóját indexesre,kap új gyujtáskapcsolót,fékbetéteket,egykis festést szóval a blokkon kívül teljes repair.
A simókba hány amperes aksit ajánlotok?
csak az indexek eszik majd,meg a féklámpa de a töltés az jólesz mert ránézetek minden elektromos bajára.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Hú, micsoda Ninja-színű Simo! Enyém is ilyesmi zöld.
Akksit, hát, örök igazság, hogy a lehető legnagyobb kapacitásút, ami elfér bele. Gondolom 6V-os a rendszer, azok az akksit úgy tudom, vaskosabbak.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2586 üzenetére
12V-os a rendszer,gyárilag S51E a simó szinte minden gyári rajta,fater sosem nyult hozzá,kicsit sötétebb a festés a teló kicsit túlcsicsázta,de a festése is gyári,ilyet szeretnék majd valahogy kikeverni festéskor is.
szerintem majd amilyen az mz-ben is van jp moto veszek egy ugyan olyat,az elis fér benne,meg annyira nemis drága.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Én inkább gondozásmentest vennék, bár nem tudom, a Simo töltését mennyire fogja szeretni.
Nekem van amúgy egy 12V / 9Ah-s szünetmentes tápba való akksim, ezresért vihető kb, igaz nem új, de szerintem használható, de arra azt mondták, motorba nem való, ahhoz képest sokan azzal hajtják, hát jó kérdés, hogy hol az igazság.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
-
teko99
tag
egyébként etz-ken látok néha olyan szép lilulást a könyökön hogy ihaj,ez hogy lesz ilyen szép lilás? Mert az enyém nem akar az istenért se "színülni. pedíg járok hoszabb távakra is ahol eléggé felmelegszik. Vagy ez inkább az utángyártott könyökökre mondható el hogy színeződik? Gondolom nincs olyan anyagból azsem mint a gyáriak.
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
Hát azért nem picit volt az rozsdás
szerk.: Szerintem a felületvédelem/kezelés nincs olyan, mint a gyárinak. Jelenlegi tudásom szerint először rezezni kéne a felületet, majd arra egy nikkelréteget tenni. ezeken pedig csak simán egy krómréteg van, és csókolom
Ezért nem akartam utángyártottat venni, sajnos török könyököt nem kaptam, nem tudják, mikor lesz készleten megint. Viszont az eredetit így fogom megcsináltatni, rezezés, majd arra nikkelréteg
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
Egyrészt az utángyártott valószínűleg gyengébb, mint az eredeti, másrészt a rosszul beállított gyújtás miatt is lehet. De többet én se tudom, még Simsonos időkből maradt meg ez az infó.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
A lilás torokcső a rosszul beállított gyujtástól van. A ba***** nagy utógyújtás okozza.
-
sisu2
tag
válasz Francia91 #2594 üzenetére
Igen jól tudod az eljárást én vettem Lengyel könyököt 2 évig bírta most kb 8 éves tiszta rozsda nem tudom melyik lenne jó Magyar volt meg Lengyel de néztem videókat Lengyel rendszámos 251 - es ETZ tök jó állapotban voltak csak fehér index bura volt rajtuk meg hátsó lámpa .