2014. november 23., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250

Hozzászólások

(#1151) csabyka666 válasza teko99 (#1150) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Hát nem szabályos... :U Én nem tenném bele. Mi a bajod az ETZ fényével? Nem tudom igaz, a tiédben milyen az izzó, de nálam a H3-as kb felszárítja az aszfaltot, mérföldekkel jobb, mint mondjuk az Astra-ban a refi.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1152) teko99 válasza csabyka666 (#1151) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

h4-es ha jól tudom. bajom nincs vele,világít ez elég szépen messzire,csak mondom kicsit szebb lenne a kék szín :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1153) csabyka666 válasza teko99 (#1152) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Én nem cserélném ki. :) Főleg az esetleges bünti miatt nem ér annyit az egész.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1154) teko99 válasza csabyka666 (#1153) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

hmm hát ez igaz sajnos. bár elég jól nézett volna ki vele :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1155) csabyka666 válasza teko99 (#1154) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ízlés dolga. Csajozni biztos lehet vele, de a rendőrt nem ez érdekli. :U

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1156) teko99


teko99
(lelkes újonc)

Na ma kicserélte haver a tekercseket,mostmár van töltés/jó világítás a simón.

Viszont hazafelé indulva éreztem rajta hogy nem úgy gyorsul,4ikben nem is akar menni. 5km utánn már elkezdett dadogni,durrogni nem csak dadogni. 3ik-ban félgázzal kb 25-el totyogtam hazafelé végig. A kipuffantókönyök itthon néztem elég szépen belilult,és a dob is egy könyöknél a kipudob is egy kicsit.

a kérdésem az lenne hogy ez mitől jöhetett elő.? Én gyújtásra tippelek,mert levolt véve,és utánna kezdödött,viszont haver a pontos hejére tette elmondása szerint.

Bár hallottam már hogy a benyacsap dugulásától is lehet ijen,bár ez akkor se ment jobban amikor megvártam míg megtelik a karbi. Gyertyacserével is ugyanez a gond volt..

Outletek? Holnap ránézek a dolgokra mi lehet.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1157) csabyka666 válasza teko99 (#1156) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Húha, szerintem elállítódott a gyújtás. Attól szokott lilulni a könyök, meg durrogni a motor. :( Nézzétek meg újra, addig ne használd inkább.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1158) teko99 válasza csabyka666 (#1157) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

gyújtásállításhoz valamennyit énis értek,szóval ezt majd holnap orvoslom ha ez lesz a baj.

Nem az hogy durrogott,hanem biztos hallottál már ojan szimót ami nem durrog,hanem úgymond "fújtat-lángot köp" a kipufogón. és terhelés alatt,gyorsításkor főleg,de alig bírtam vele jönni. És eléggé égett szaga is volt mire hazaértem,bár szerintem nem szimering mert a gyertya nemvolt csupaolaj,csak a simnonhoz megszokottan.. :D

gyújtás ugye levolt véve,énis ezért erre gyanakszom mert előtte meg letudtam vele menni haverhoz kb 65-öt biztos ment a moci. A tekercsek kicserélve,aksi bekötve fesszabbal,minden.

Bár azért egy teljes karbipucolást is beiktatok holnap

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1159) Acef válasza teko99 (#1158) üzenetére


Acef
(PH! addikt)
LOGOUT blog

rendesen meg lett húzva az alaplapot tartó/rögzítő csavar? nem mozdult el?
(írtad, hogy fokozatosan romlott a helyzet)

esetleg túlfesz (12V) miatt túlterhelődött az eredetileg 6V rendszer?

[ Szerkesztve ]

Galaxy S4 mini GT-I9195 // Fmod140818 rom

(#1160) teko99 válasza Acef (#1159) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

énis arra gondoltam,mert fokozatosan kezdett el "puffogni",de azt is gázadásnál,tehát ezért nemis húztam neki csak kicsit. megállásnál ugye induláskor gyorsítás közben ugyanúgy puffogott.

Holnap ránézek,remélem csak ez a baja hogy elmászott az alaplap.

Elméletileg így hogy a töltés/világítás 12v,a gyujtótekercs+trafó 6v nem szabadna gondnak lennie tán

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1161) teko99


teko99
(lelkes újonc)

hmm a megsza volt a gond,viszon levettem a hengert és hát dobtam egy hátast.

a hajtókart tudom oldalra mozgatni jónéhány centit. fölfelé és minden irányba is mozog. a nagyobb fúvókát beleraktam a karbiba és mostmár hogy megy jobban,hát menet közbe igencsak kopácsol.. :(

gondolom cserés a cucc.

letudna valaki írni komplett szimering+csapágyméreteket? tehát ami egy blokkfelújításhoz kell.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1162) Retro DJ válasza teko99 (#1161) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Pontosan miről beszélünk 125, 150, 250?

Retro

(#1163) teko99 válasza Retro DJ (#1162) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

hát áttértünk simsonra :D

51s

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1164) Retro DJ válasza teko99 (#1163) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Na eztet nem szeretem... :( Nem értem ma már nem sikk keresni?

Retro

(#1165) teko99 válasza Retro DJ (#1164) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

hát igen.. :B

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1166) csabyka666


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Üdv!

Ma megmértem a féktárcsám vastagságát. A kerületén 5,2mm, belül pedig 5mm. 4,5mm az alső határ, eddig lehet "koptatni". Kérdésem az lenne, hogy szerintetek ha egy ügyes szakemberrel felszabályoztatom, akkor ki tudja-e venni belőle azt a minimális ütést, és közben a tárcsa vastagsága nem megy 4,5mm alá?

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1167) teko99


teko99
(lelkes újonc)

Hello urak.

Etz-mben megnéztem már ezt az üresjelzőt mert kicsit már idegesített hogy nem világít csakha lábbal kettes fokozat felé emelem a váltókart. Kicsavartam,megtisztítottam bár ugye az olaj bírja kenni ahogy láttam. Ahogy néztem a végén a kis fémbütyöknek félkör alakunak kell lennie,és ahogy néztem rugós,tehát gondolom ezt a "kúpot" lökdösi valami amikor üresben van a motor. A félkör egy kissé már kopott,tehát nem félköralakú a vége. De most hogy kivettem és visszatettem,most világít az jelző de csakha egyesből veszem ki határozottabban,ha könnyedén kilököm akkor nem világít. De eddíg a kiszedése előtt még ilyen sem volt. Naszóval ennek a jelzőnek a cseréjével megoldódna a problémám szerintetek? tehát hogy olyan legyen mint normál esetben,hogy ha 2esből rakom ki üresbe akkor is világítson necsak ha határozottan lökdösöm a váltókart.?

Gondolom a kopása végett szórakozgat.?

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1168) Retro DJ válasza teko99 (#1167) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Nekem is van, hogy neha nem vilagit, ha vissza fele kapcsolok, ilyenkor megmozgatom a valtokart es felgyullad. Elkepzelheto, hogy cserevel javul, de az ellodal kopottsaga is lehet ok.

Retro

(#1169) teko99 válasza Retro DJ (#1168) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

ühüm értem. Azért erre gondoltam,mert eddíg csak ha lábbal tartottam felfele 2es felé a kart akkor világított,kiszedtem a jelzőt kicsit megpucoltam bár nemhiszem hogy sokat jelentett volna neki,de most jobb a helyzet vele mert világít,csak határozottabban kell kivennem 1esből,van hogy kicsit mozgatni kell hogy világítson. Hát kicserélem szerintem,majd meglátjuk mi sül ki belőle.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1170) teko99


teko99
(lelkes újonc)

na üresjelző kapcsoló kicserélve,egyből klappol :D jól selytettem hogy kúpos a vége,az enyémnek már síma volt ezért nem ért hozzá teljesen.. Happy van így majdnem egy év utánn mostmár világíít

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1171) Retro DJ válasza teko99 (#1170) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Öröm bódotta! :)

Retro

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250
Copyright © 2000-2014 PROHARDVER Informatikai Kft.