Hirdetés

2015. március 29., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250

Hozzászólások

(#1901) Francia91 válasza csabyka666 (#1900) üzenetére


Francia91
(őstag)
LOGOUT blog

Én szoktam vele stabil 120-as tempót menni, szintén 251-esem van.
Én Szeged - Hódmezővásárhely között szoktam olyan 8-10 km-en keresztül tartani a 120-as tempót, lazán veszi, még a 130-at is megkíséreltem, azzal sem volt baja 10 km-en keresztül
Amúgy meg mennie kéne 130-at szerintem, az enyém megy ennyit, legalábbis 10 km-en keresztül szépen tartotta
De karbibeállításra nem árt figyelni, nekem volt olyan problémám, ami csak stabil és hosszantartó 120-as tempónál jelentkezett, alatta sosem. Olyan 5-6 km után 120-as tempónál elkezdett visszafulladni a motor, mintha nem kapna benzint... Hazaértem, adtam vissza egy kis cuccot a karbin lévő csavarral, következő útnál nem csinálta ezt.

Én még 5000 fölé sem nagyon pörgettem, egy évben esetleg 2x ha előfordult :D
szerintem felesleges addig pörgetni, 5000-ig elég azt. De csak szerintem

Útdíjakról nem tudok semmit...

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#1902) csabyka666 válasza Francia91 (#1901) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Köszi a választ!

Igazából az mindegy is, hogy 251 vagy 250, a köbcenti legyen meg, mert azért pályára már kell a plusz paci.

A hibával kapcsolatban: ott szerintem a benzinszinttel volt probléma, nagy fordulaton kikapta az úszóházból a benyát, és azért dadogott, mert nem folyt utána olyan gyorsan. A csavarral ezt nem tudod állítani, ahhoz hajlítgatni kell az úszó nyelvét, ami a tűszelepet elzárja. Elvileg, ha az úszóházban lévő jelig van a benzin, annak jónak kell lennie, persze csak akkor, ha a főfúvókád gyári. A csavarokkal a benzin-levegő keverék arányát lehet állítani, de ha megoldódott, akkor oké, és végülis az a lényeg. :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1903) teko99


teko99
(kvázi-tag)

na közbe megjött a főfékhengó,már felis mókoltam. Csak sajna a kézvédőim ugrottam a tükörtartó más helyzete végett. :(

Viszon most se nem vonyít,senem kopog,senem karistol a fékbetét,lehet hogy a rossz karmantyú végett volt az a sok gubancom vele :)

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1904) teko99 válasza csabyka666 (#1900) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

mehetsz ott lassaban is,haveromék 1300as ladával 90-100-al tépettek tavaly nyáron mert nembírt többet :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1905) Retro DJ válasza teko99 (#1903) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Szép, szép, csak számomra nem gyárias. Azonban a biztonság mindenek előtt!

Retro

(#1906) sisu2 válasza teko99 (#1903) üzenetére


sisu2
(újonc)

Ilyen van nekem is jó kis ablak van rajta ,a kézvédőt nehéz felrakni van ott a fékhengernél egy nyílás jön be a huzat :)
Azért a karmantyú miatt nem kellett volna csikorogni a betétnek lehet állandóan hozzá ért a tárcsához nem tudom.
Mennyibe volt a fékhenger a csővel együtt vetted?

(#1907) Retro DJ válasza sisu2 (#1906) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Talán van köze, a karmantyúnak van minimális visszahúzó hatása, ha szar, és "nem húz vissza" akkor jöhet a zajolás...

Retro

(#1908) csabyka666 válasza Retro DJ (#1907) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Mármint a főfékhenger karmantyújára gondolsz? Remélem nálam is ez a baj, és akkor megoldódik a gyártatott cuccokkal! :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1909) sisu2 válasza Retro DJ (#1907) üzenetére


sisu2
(újonc)

Akkor hozzá ér a betét a tárcsához, és a munkahenger miért nem húzza vissza ?

(#1910) teko99 válasza sisu2 (#1906) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

Retro: én arra gondoltam amit írsz,mert ezzel nincs semmi para egyenlőre,de majd kiderül meddíg bírja a taiwani karmantyú.

sisu: ami van jelenlegi kézvédőm azt csak feltudom vissza tenni,csak kicsit átkell alakítanom a felfogatóját,mert az direkt etz-hez volt szabva.

hááát 18e öccá a futárral együtt,komplett főfék csővel együtt adták.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1911) sisu2 válasza teko99 (#1910) üzenetére


sisu2
(újonc)

Nem olcsó de nekem megvan 5 éve hibátlan még mindig, csak féklámpa kapcsolót cseréltem 1000 ft volt.

(#1912) teko99 válasza sisu2 (#1911) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

na ezt jó hallani ha bírja sokáig. A féklámpa kapcsolótól féltem de akkor ezek szerint ezis cserélhető ahogy írtad.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1913) sdavic01 válasza hevizms (#1899) üzenetére


sdavic01
(fanatikus tag)

Na a féklámpa már nem világit kedve szerint!! :)
Itt vannak a képek a tegnapi búrából, ami nem látszódott rendesen. :)

--- LG F6 --- Mz Etz 125 DeLuxe ---

(#1914) Retro DJ válasza teko99 (#1910) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Uhhh... Beindítom a munkahenger felújító projectemet. Ahogy számolgattam hibátlanul felújított garantált főcit lehetne kihozni feléből (újraszinterezve, tükörmenet meghelicoilozva, új tömítésekkel).

Retro

(#1915) teko99 válasza Retro DJ (#1914) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

igen énis ezt számolgattam már amiutánn megrendeltem hogy símán megcsinálnák faszántosan 6-7e-ből símán. Csak annyira felhúzott hogy az első sárvédőmre ráfolyt a fékolaj és levitte a festéket hogy elszállt az agyam és rendeltem egyet. még jóhogy a kalapácsot nem találtam hirtelen,mert így a gyári megmaradt tartaléknak ha lesz valami az újjal :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1916) hevizms válasza sdavic01 (#1913) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Na így már rendesen látszik,amit eddig is sejtettünk :)
Ennek így kell lennie.
A képekből számomra nem derült ki hogy mi lehet a hiba forrása.
Persze mindent nem láttunk még,szóval lehetne folytatni a kivánság műsort :)

Csak 1 kérdés,ennek nincs köze a töltéshez elméletileg,csak kiváncsiskodok:
A biztositékoknál,mi az a plusz szál a legbelső biztinél?
Ott gyárilag 3 lenne,neked meg 4 van
1:akku+
2:fesszab 51
3:gyujtáskapcsoló
4: ????

Aztán még egy dolgot nézzél már meg légyszi.
A töltésjelző izzód honnan kapja a pozitivot?Elméletileg fekete szál.A másik az meg a piros/zöld.
Ehhez kikell tolnod a helyéről a fordulatszámmérőt és ha már kitoltad csinálj arról is képet.

(#1917) Retro DJ válasza hevizms (#1916) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Lehet, hogy a töltésvisszajelző rosszul van bekötve...

Egyébként egy érdekesség, elektronikus fesszabályzóm van, és a vasárnapi túrán a benzinkútnál észre vettem, hogy nem világít a töltésjelzőm, de ugye van feszmérőm, ott pedig minden rendben van.

100 km folyamatos világítás után is jó volt a rendszerfeszültség, hol világított a töltésjelző hol nem. Elképzelhető, hogy az elektronikus megoldás esetén a töltésvisszajelzés nem vesz részt a szabályzásban, csak visszajelzés.

Retro

(#1918) hevizms válasza Retro DJ (#1917) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Lehet, hogy a töltésvisszajelző rosszul van bekötve.
Hát igen,arra vagyok kiváncsi én is hogy mi a helyzet az izzónál azon a gépen.

Zoli én már nem tudom követni te milyen fesszabot használsz :)
Most akkor a wartburg fesszab van neked eredeti házba bujtatva vagy az csak egy készülő projekt?

(#1919) hevizms válasza Francia91 (#1901) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Most hirtelen nem találtam a neten a 251-hez sebesség/fordulat diagramot,de a 250-es Etz 5000-nél 5.-ben 110 körül megy.

Szerintem olyan nagy eltérés nem lehet a 251-nél sem.
Tudom hogy más a kerékméret meg ebből kifolyólag a lánckerekek mérete is,de szerintem kb hasonló lehet a fordulatszám/sebesség összefüggés

Szóval vagy a fordulatszámmérőd vagy a km órád nem pontos.

[ Szerkesztve ]

(#1920) Francia91 válasza hevizms (#1919) üzenetére


Francia91
(őstag)
LOGOUT blog

Ott már nem figyelem a fordulatszámmérőt :)
Akkor mégis csak pörgettem :D
Azt tudom, hogy 90-nél pörög 4000 körül

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#1921) hevizms válasza Francia91 (#1920) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Ja jó csak te irtad a hozzászólásban a 2 értéket :)

(#1922) hevizms válasza Francia91 (#1920) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Az úgy kb reális.130-nál olyan 6000 körül kellene forognia.
Egyébként meg a GPS a legpontosabb sebességmérés,az Mz km órák csalnak általában.

(#1923) Francia91 válasza hevizms (#1922) üzenetére


Francia91
(őstag)
LOGOUT blog

Tudom, majd lesz egy tartóm a kormányra, abba pedig megy bele a telefonom (Nokia N8), az lesz a GPS-em és km órám is egyben :)

Csak rá - rá pillantok a ford.sz mérőre, nem nagyon szoktam lesni. Városban szoktam az üresjelző miatt sűrűbben nézegetni, lámpáknál

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#1924) sdavic01


sdavic01
(fanatikus tag)

koszonom a segitseget :)

majd erkezek az uj keppekkel :)

--- LG F6 --- Mz Etz 125 DeLuxe ---

(#1925) teko99 válasza Francia91 (#1920) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

dejók ezek a 250ek nekem a 125ös pörög 5-6 kötött 90nél :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1926) Francia91 válasza teko99 (#1925) üzenetére


Francia91
(őstag)
LOGOUT blog

Azt csak messziről és hallásból ismerem, én nem akartam azzal kezdeni, főleg, hogy túrázok is elég nagy távokat, itt lesz pl Erdély, oda kevéske a 125/150 :)

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#1927) Retro DJ válasza hevizms (#1918) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

A gépben a kereskedelemben kapható elektronikus szabályzó tuning változata van (még).

A Wartburg szabályzó csak hab a tortán! :)

Retro

(#1928) teko99 válasza Francia91 (#1926) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

na igen oda lehet kicsike lenne. De itt csongrád megyében semmi domb,tudok vele száguldozni :DDD

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1929) Francia91 válasza teko99 (#1928) üzenetére


Francia91
(őstag)
LOGOUT blog

Na, én is Csongrád megyei vagyok :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#1930) teko99 válasza Francia91 (#1929) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

Igen? na én Kistelek,bár errefelé nem láttam még a mocid szóval gondolom más vároka :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1931) csabyka666 válasza Francia91 (#1923) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Hm, na igen, az N8. Történetesen nekem is az van, eddig 3 autóval használtam (Opel Astra F, LADA 2107, Seat Toledo), és mindegyiken alámérte a sebességet az órához képest. 50-es óraállásnál a GPS 40-et mutat, viszont 100 fölött utoléri magát, és akkor már szinkronban van az órával. Nem tudom, hol az igazság. :F

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1932) csabyka666 válasza teko99 (#1925) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Normál használatnál kb tök mindegy, aki a pörgetőset szereti inkább, annak jobb a 125-ös, aki a töfögőset, annak meg a 250-es. Fogyasztásban kb ugyanaz 80-90-es tempónál, a különbség a dinamikában van, illetve a kétszemély a 125-ösön szerintem csak papíron használható, oda már kevés a ccm (izmosabb parton még a 250-es is gyenge sajna). Nagy emelkedőhöz már nyomaték kellene, ami 2T motoroknál elég visszafogott alacsony fordulaton, vagy pedig az van, hogy 3.-ban megyek felfelé 100-at, de akkor meg szétpörgetem. :(

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1933) hevizms válasza csabyka666 (#1931) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Szinte minden jármú km órája többet mutat mint a valós sebesség.
Gondolom a gyárak ezt direkt csinálják egyrészt az eladások miatt,másrészt meg tutira nem szeretnék ha bárki beperelné őket gyorshajtási büntetés miatt,hogy az óra kevesebbet mért.Inkább mérjen többet és akkor tuti nincs baj.

A GPS az pontos.

Mz-nél meg különösen nem mindegy hogy mivel mérjük,a gyári órák hajlamosak nagyon is többet mérni.
Amikor jönnek emberek az űrsebességű Mz-ikkel,akkor már tudni lehet hogy nem GPS-el mérték. :)

(#1934) csabyka666 válasza hevizms (#1933) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ja ebben lehet igazság. Én ezért teszem hozzá mindig, hogy "óra szerint" 120-at megy.

De javult, az biztos, mert "óra szerint" 105 volt a max, amikor megvettem. :B

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1935) hevizms válasza csabyka666 (#1934) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Na ezt én is így szoktam.Így helyes. :K

(#1936) Francia91 válasza teko99 (#1930) üzenetére


Francia91
(őstag)
LOGOUT blog

Szegeden szoktam jarni, Kistelek fele nem. Most vasarnap is lemotorozok Szegedre, amugy Szegváron lakom

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#1937) teko99 válasza Francia91 (#1936) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

na arra még nem jártam. Általában énis szegedi vonalon mozgok,bár ez a régi 5ös főút még motorral is szörnyű :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1938) teko99


teko99
(kvázi-tag)

Na így egy hét utánn levettem a deknit hogy megnézzem jólett-e a tömítésem. Háát szép tisztaság fogadott nagy örömömre,nincs már lehányva a hátsókerék :))

közben addíg agyaltam hogy egykis mókolással jólett a kézvédőm is szerencsére

Holnap teszem fel a 250esre való bakelitet,mert ennek van pereme a távtartónál ugyan úgy mint a gyáriaknak,remélhetőleg ezzel már nemfog kattogni a fogaskerék. Bár ugye vettem 500ft-ért kis porvédőt a km meghajtóra mert enélkül nem feküdne fel rendesen a távtartó. Mert ugye a gyári az miért is passzolna az utángyártott bakelithez. Na megvettem,erre itthon beletettem és ez a látvány fogadott.

Na mondom még amit hozzá gyártanak direkt aztse tudják megcsinálni méretpontosra.. :DD Tiszta vicc. Jó mondjuk baj nemlesz belőle mert a távtartó tengelyátmérője kisebb szóval nem akad,de azért na értitek..

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1939) sisu2 válasza teko99 (#1938) üzenetére


sisu2
(újonc)

Ja neked ilyen kézvédőd van volt nekem is csak fekete, most szövet van az a szőrös belül :)

Kicsit csálén áll tényleg a porvédő én tele raktam zsírral mögötte .

[ Szerkesztve ]

(#1940) teko99 válasza sisu2 (#1939) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

szövet? na olyat még nem láttam vagy nemtudom milyenre gondolsz :)

Közben kicseréltem a bakelitet is,mostmár fasza nem kattog nem kopog,ennyit számít az az 1cm-es perem hogy rendesen felfeküdjön.

Bár most a hátsófékem foglya a mocit érezni is rajta tolásnál is,meg menet közben,gondolom nagyon előre állítottam a "fékpöcköt"a multkor és mostmár hogy rendben van a bakelit is jól áll ezért most akadhat. Bár most nem szedem szét,remélem annyit kopni fog a betét,ha nem akkor szétkapom újból és állítok rajta

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1941) csabyka666 válasza teko99 (#1940) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Nem tudom, a tiéden milyen a hátsó fék, de gondolom minden ETZ-n ugyanaz lehet, azt nem kell szétszedni különösebben...szóval vagy tekersz a pöckön kifelé, vagy akasztasz egyet azon a "nevétnemtudommin".

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1942) teko99 válasza csabyka666 (#1941) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

na igen,de teljesen hátra van tekerve,ha jobban tekerem akkor már kiugrik a pálca belőle.
A nemtudommicsodán meg ha rakok hátrébb,akkor ha leveszem utánna nemtudom visszatenni mert benyomja a kis kockát ami a belsőfelén nyitja a betéteket. tehát ehhez a művelethez a dobot a kezemben kell tartanom mert csak így lehet visszatenni a racsnira. Gondolom érted miről beszélek :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1943) csabyka666 válasza teko99 (#1942) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ja óvatosan kell visszatenni, ide-oda mozgatva a racsnira, na ezt akartam kinyökögni. :D

De te látod igazán, ha neked úgy jobb, akkor oké. :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1944) teko99 válasza csabyka666 (#1943) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

sajnos nemtudom így rátenni,ez lenne a legjobb és legkönnyebb,de annyira szétfeszíteni meg nem akarom a kart hogy rátudjam tenni könnyen,azt utánna összehúzni a csavarral. csak nehézkesen megy rá,de nálam olyan ha kicsit meglököm már beis csúszik a racsni a dobba :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1945) sisu2 válasza teko99 (#1944) üzenetére


sisu2
(újonc)

Igen az a fékkulcs tényleg becsúszik a dobba ha rányomod a kart én kicsit megszoktam feszíteni a rést csavarhúzóval ,hogy könnyen rámenjen.

(#1946) csabyka666 válasza sisu2 (#1945) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ott a pont! Szétfeszíteni, lepucolni a racsnis részt, és szépen vissza lehet játszani. Csak előtte célszerű összejelölni, hogy hol volt... :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1947) sisu2 válasza csabyka666 (#1946) üzenetére


sisu2
(újonc)

igen pontosan mert ha egy recével arrébb dugod rá az se jó hacsak nem az volta célod :)
Nekem könnyebben vissza megy az eredeti helyére mintha eggyel arrébb raknám, de össze is van jelölve.

(#1948) teko99 válasza csabyka666 (#1946) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

azért nemvagyok analfabéta,ez lenne a cél,de annyit nem enged a cuccos hogy rátudjam szépen rakni. De úgyis szétakarom szedni holnap,mert ma mostan sokáig a hátsókereket is a mosóban,és belefolyt a víz mert eléggé fütyült hazafelé :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1949) sisu2 válasza teko99 (#1948) üzenetére


sisu2
(újonc)

Nekem is beázott mosó után pár fékezés és kiszárad csak amikor jövök ki a mosóból nem nagyon fog a hátsó a víztől erre kell vigyázni :)

(#1950) hevizms válasza teko99 (#1948) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Megnyugtatlak nem csak neked nem megy ez olyan könnyen.Elég idióta ez a megoldás.
Egyébként sokkal egyszerűbb kikapni a kerék bal oldalát,hisz csak 3 csavart kell letekerni,azt már ki is jön a kerék.
Hamarabb megvan mint óvatoskodva,próbálgatni hogy rámegy e.
Hisz a jobb oldali kerékanyát még meglazitani sem kell :)

[ Szerkesztve ]

(#1951) teko99 válasza hevizms (#1950) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

:K

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1952) teko99 válasza teko99 (#1951) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

na kipuceráltam a dobot azért hogy tiszta legyen. Közben visszatettem a gyári hézagolót,mert tegnap az oldalsztendert raktam fel mondom mostmár műszaki utánn így felrakom,de annak meg ugye az ármérője jóval kisebb mint a gyári hézagolónak. Háát most nem szorul annyira,de nincs is meghúzva nagyon a keréktengely mert akkor megint szorul de atommód,nemis a fékbetétek fogták. hézagolgatnom kellene belül csak nincs itthon akkora alátét,majd valahonnét szerzek.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1953) hevizms válasza teko99 (#1952) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Hú ez nem kicsit értelmetlen amit írsz.Vagy csak én nem értem? :F

[ Szerkesztve ]

(#1954) teko99 válasza hevizms (#1953) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

röviden: ha meghúzom jól a csavarokat (tengely/fogaskerék anya) akkor szorul a kerék :D Nincs meghúzva nagyon így most nem szorul,majd nézegetem hogy jobban felne lazuljon az anya a fogaskeréken elne hagyjam véletlen

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1955) hevizms válasza teko99 (#1954) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Most a jobb oldali kerékanyáról van szó vagy a bal oldaliról?Mondjuk nem szorulhatna egyik esetben sem,szóval ott valami nagyon nem okés

(#1956) teko99 válasza hevizms (#1955) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

míg a gyári bakelit volt tökre meghúztam a jobb oldali anyát is,meg a keréktengelyt is és faja volt. Ezekkel az utángyártottakkal már baj van,gondolom kisebbek is ezért utánna kellene hézagolni hogy jó legyen. :)

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1957) sisu2 válasza teko99 (#1956) üzenetére


sisu2
(újonc)

Lehet a hátsó kerékcsapágy közti távtartó nyomódott meg attól szorult nekem is ha megtéptem, csináltam 0.5 mm -rel hosszabbat és azóta jó, most nem tépem meg annyira sajnos az évek alatt zömül és akkor befeszül a csapágy.

[ Szerkesztve ]

(#1958) teko99 válasza sisu2 (#1957) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

elképzelhető. valami biztos ott lent van az tuti.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1959) hevizms válasza sisu2 (#1957) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

A csapágyak közti távtartónak nincs köze a lánckerékhez és a bakelithez.
Viszont az egész kerék szorulhat ha összenyomódott az évek során az igaz.

(#1960) hevizms válasza teko99 (#1958) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Külön kellene megvizsgálni a jobb oldali egységet és a kereket.
Magyarul először csak a lánckereket és a láncvédő bakelitet kellene felcsavarozni a jobb oldali lengővilla tengelyre,meghúzni a csavart és megnézni hogy úgy forgatható e a lánckerék.Egyébként a bekelitnek nem szabadna befolyásolni a dolgot.Ha igen,akkor rendesen el van szabva a mérete.Van az az aluminium távtartó,amire megy a bakelit lyuka.Na annak ha minmálisat is,de kikell lógnia a bakelitből de minimum egy szintben kell lennie.

(#1961) teko99 válasza hevizms (#1960) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

igen,az egy szintben van,tudom mire gondolsz. De ha jól meghúzom az anyacsavarját akkor szorul a fogaskerék kerék nélkül is. Nemtudom hogy mivan,most marad így ahogy van,már egy párszor szétszedtem ma is

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1962) hevizms válasza teko99 (#1961) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Ha itt is van egy kis rés és a bakeliton is kicsit kilóg a távtartó(vagy max 1 szintben van) akkor nem szorulhat.

[ Szerkesztve ]

(#1963) hevizms válasza hevizms (#1962) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

A csavar meghúzása a következő dolgokat szoritja egymáshoz:
tengely.csapágy,távtartó,lengővillatengely.

Sem a kmóra spiráljának a ferdefogazású kereke,sem a lánckerék,sem pedig a bakelit nincs benne ebben a sorban.
Türelemjáték,de kb ebben a sorrendben hagyd ki ezeket a dolgokat.Amelyik beépitésekor szorulni kezd,ott lesz a baj
Kezd azzal hogya bakelitet nem teszed fel.
Ha olyankor meghúzod a csavart,akkor is szorul?Na ezt nézd meg

[ Szerkesztve ]

(#1964) teko99 válasza hevizms (#1963) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

már nem emlékszem rá hogy mekkora hézagok vannak. De most nem akarom szétszedni csak ezért,most végre jólett csak nem tudom meghúzni rendesen a lánckerék anyáját. De nem zavar,eddíg is így motoroztam a másik bakelittel hogy nemvolt meghúzva az anya csak egy kicsit.

Persze majd ha lesz időm és türelmem akkor egy jóidőben nekiugrok

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1965) hevizms válasza teko99 (#1964) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Ez a te motorod,a te döntésed.

(#1966) teko99 válasza hevizms (#1965) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

:K

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250
Copyright © 2000-2015 PROHARDVER Informatikai Kft.