Hirdetés
- iPad topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házi hangfal építés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
...Sokat vacillálok rajta, hogy eladjam-e. Amúgy meg vagyok vele elégedve..
De egy nagyobb talán jobb lenne.
Mindenesetre, munkába járni príma itt városon belül. -
Topiccsendőr
addikt
Udv!
Nem tudom, ezt lattatok-e mar...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dik
őstag
válasz Topiccsendőr #4053 üzenetére
Az azt igen ez valami gusztustalan.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
válasz Topiccsendőr #4055 üzenetére
Izlések és pofonok! Nálam 10-ből -1000...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok! ETZ 250 új hátsó rugóstag vásárlás. Melyik az ajánlott? Ahogy látom van német, török (kanuni), taiwani, cseh...
Szólóban és 2 személlyel is használom a mocit, főleg túrázni.
Fontoa lenne, hogy ha egyedül mgyek, a 70 kilóm alatt se üssön a motor segge.
Köszi"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Francia91
veterán
-
sarkany01
tag
Sziasztok. Kis Ts-nél a blokk jobb oldalán, a kuplung kinyomó rúdnál folyik az olaj. Melyik/milyen szimering lehet a ludas? És az mennyire baj, ha ez a rúd simán kihúzható a blokkból?
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok! Egy barátom keres megvételre ETZ 250 vagy TS 250/1 motort donornak. Ha jól esjtrm versenyezni akar vele, tehát papírjai nem kell hogy legyenek, a váz meg a blokk legyen egyben.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
sarkany01
tag
Sziasztok. Tudtok abban segíteni mi baja lehet a tárcsafékemnek? Ha lassan húzom be a fékkart, akkor nem fog, ellenállás nélkül be lehet húzni teljesen. Viszont ha erősen berántom, akkor viszont blokkol.Légtelenítettem többször is, és nem tudok rájönni, mi lehet a baj.
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4064 üzenetére
Főfékhengerben a karmantyú nagy eséllyel megadta magát, vagy halad a megadás irányába
Ha gyári, eredeti a főfékhengered, akkor nehéz ügy lesz normálisan megcsinálni, érdemesebb egy másikat venni, ami nem a gyári forma
De először meg kell bizonyosodni, hogy tényleg a főfékhengernél van-e a probléma. De a leírt jelenség alapján 90%, hogy ott van a kutya elásva
Hová valósi vagy? Van egy ilyen, a linken szereplő főfékhengerem tartalékba, ha nem vagy messze, egy próbára fel tudjuk tenni[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
dik
őstag
Nekem pont ezt csinálta annó! Kuka szétkopott a bele...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
sarkany01
tag
Hogy tudom egyébként a belét kiszedni? Mert nem szeretném feleslegesen eltörni, kihúzom simán, vagy hogyan?
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4068 üzenetére
Nem egyszerű normálisan megcsinálni, ha ki van kopva a háza, kész szopás.
8 ezer Ft-ért jobban megéri a Grimeca főfékhenger, amihez normális féklámpakapcsoló is jár
De ez az én véleményemJó erősen húzni kell a dugattyút kifele, fogóval, amivel rá tudsz fogni. Ha van sűrített levegőd otthon, akkor azzal rásegíteni a fékolajtartály felől a két kis furat egyikén (a másik kis furatot pedig befogod. De ha könnyen kijön, vigyázz, mert repül szépen ki a levegőtől!
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Esetleg méretet tudsz mondani a szimeringhez?
-
sarkany01
tag
Meg még egy olyan kérdésem lenne, hogy a hátsó fékbowden nektek milyen? mert már 2 utángyári szakadt el kis időn belül.
-
sarkany01
tag
Na, megjött a Grimeca főfékhenger, tényleg jó, viszont a gyári régit is megcsináltuk, az is működik. Egyébként csapszegből és tűgőrgőből milyet érdemes venni?
-
Francia91
veterán
válasz HANDO88 #4080 üzenetére
Csakhát van alul is csapszeg - tűgörgő, meg felül is...
Csak a mondandójából nem derült ki, hogy melyikre kíváncsi. Mert ahogy írtam, ha a felsőre gondol, akkor azokat a dugóval együtt kapnia kell.
Az alsónál meg a hajtókarral"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz HANDO88 #4082 üzenetére
Én meg Bertával kaptam
De csörögni fog bármelyik, nem tudsz mit tenni neki. Nekem kb 500 km-ig nem csörgött, azóta elég jó (34.000 km van benne kb), de nem zavar, amíg van erő a motorban, mert bitang jól megy még mindig :)[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
dik
őstag
Prox-t neki felülre egy soros csodát... Alulra meg olyan sok választás nincs...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
sarkany01
tag
Szerintetek Prox-al is csörögni fog? Nem mintha baj lenne, mikor gyárból kihozva is csörgött.
-
sarkany01
tag
Valakinek valami ötlete, hogy lehet a kipufogót kitisztítani égetés nélkül? Nem égettem még sosem, aztán nem igazán merek.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
srácok egy gyors kérdés: ha az első teleszkópon cserélek porvédő gumit és szeretnék felrakni "harmónika gumit", akkor a gyári porvédőt meg kell hagynom, vagy a harmónika gumi annak a helyére megy fel? Nem Mz-ről van szó, csak a többi fórum olyan "hangos", hogy tuti nem kapok rá választ. (Honda cg125-ről van szó)
Köszönöm!(Teleszkóp szimmeringet cserélnék, és ott jött az ötlet, hogy inkább a hosszabb gumit raknám fel, ne legyen pőrén a telószár)
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Időközben megoldódott!
-
sarkany01
tag
Sae 80w90 olaj jó a kis ts-be?
-
fer
őstag
válasz sarkany01 #4097 üzenetére
Az túl sűrű, inkább 10W 40 4T JASO MA olajat tegyél bele a kuplung miatt! Ez tökéletes lenne: [link]
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4097 üzenetére
SAE és a 80W90 jelölésnek egymáshoz semmi köze
Vagy SAE80-as olaj, vagy 80W90-es olaj. A kettő tök másAmúgy ahogy a kolléga is írta, 10W40 vagy 15W40-es olaj jó az MZ-khajtóműveibe, de arra figyelj, hogy ne legyen benne kuplung adalék, az már a modern kuplungszerkezetekhez jó, az MZ-nél csak problémákat okoz
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Rendben. Köszönöm. Egyébként most imádkozok, hogy ne legyen főtengely szimeringes, és ne egye az olajat. Füstöl kicsit a gép, és mikor kis fordulaton húzok neki nagyobb gázt, mintha gondolkodna, és 2-3 másodpercig nem húz, aztán persze elindul.
-
sarkany01
tag
Sajna srácok a félelmem kezd beigazolódni. Ha öntök bele olajat alig akar beindulni, füstöl, nincs benne erő. Jár össze-vissza a motor. Olaj nélkül minden rendbe van, de csak pár métert mertem vele olaj nélkül menni, nehogy leégjen a kuplung.
-
sarkany01
tag
A régi ts karbi helyett tudtok valami új és jót ajánlani?