Hirdetés

2015. április 19., vasárnap

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250

Hozzászólások

(#2101) csabyka666 válasza hevizms (#2097) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Na igen, de ha csak kicsit is mozgatom, akkor a levegőt nem rántja vissza a fékcsőből?

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2102) hevizms válasza csabyka666 (#2101) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Nem.
Azért irtam hogy finoman pöcögtetve 1 ujjal.
Azért kell ezt csinálni mert kiengedett fékkarnál nem folyik le az olaj magától,ha viszont teljesen behúzva tartanád,akkor sem.
Nem szoktam ezt a pumpál,megáll behúzva,légtelenitő kinyit majd zár,azt újra kezdeni a procedúrát dolgot csinálni.
A gravitáció megoldja a légtelenitést.
Azért kell a kormányt elforditani balra is pld,mert akkor kerül a légtelenitő a legmagasabb pontjára a féknyeregnek és akkor nem marad levegő benne.
Vagy jobbra???? :F
Most hirtelen nem ugrik be.
De a lényeget érted.

(#2103) hevizms válasza teko99 (#2099) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Hát abszolút semmi logika nincs benne,de ha neked ez bejött akkor szuper.
Sose lehet tudni egy Mz esetében,éppen mi válik be :)

(#2104) csabyka666 válasza hevizms (#2102) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Jaja, értem, persze, legmagasabb pontra kerüljön a tartály, és kicsit húzgáljam csak a kart. Oké, megnézem így, mert ezt még nem próbáltam, viszont ez tűnik a legegyszerűbbnek. :)
Ilyenkor a légtelenítőt gondolom kinyitod kissé?

De a végén, amikor már nem lesz buborékos, akkor csak meg kell csinálni a leírt procedúrát is, nem? Azzal kipréseled az esetleg benn maradt bubikat...

Más: nézegettem a fékbetéteket is, 1.000 forinttól 3.000 forintig vannak ETZ-hez, na most ez a párezer forint nem lenne tétel, ha tudnám, hogy jó, és nem csikorog. Láttam olyat, aminek a közepén van egy függőleges sáv, illetve a hagyományos tömör betétet is megtaláltam. Te milye használsz?
Azt tudom, hogy teko-é csikorog. :(

[ Szerkesztve ]

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2105) teko99 válasza csabyka666 (#2104) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

kormány balra fordít,légtelenítő kinyit és feltöltöd olajjal. ahogy elkezd folyni a légtelenítőn,elzárod és úgyhagyod nyitott fedéllel. néha megpöcögteted a csövet hogy felmenjenek a bubik. Vagy ami még nálam régebben bevélt az a sapka rá,és vákumképződés a pumpálás közben. De ez egy egyszerű folyamat,elrontani nem tudod :D

Hát igen nem megszokott dolog hogy a keréken fordítani kell,de nekem ez vált be most utoljára :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2106) hevizms válasza csabyka666 (#2104) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Nekem most gyári van benne.
Sajnos ha ez elkopik akkor már nekem is vennem kell valamilyet.
Fogalmam sincs melyik a jó a boltban kaphatóak közül.
Ezeket a gyáriakat pár éve vettem egy hagyatékból,már bánom nem vettem többet,pedig volt még ott.
De csak volt :O

(#2107) hevizms válasza teko99 (#2105) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Na kb valahogy így kell légteleniteni. :C

(#2108) csabyka666 válasza teko99 (#2105) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Oké, így fogok tenni! Köszi mindkettőtöknek! :) :R

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2109) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Fars levegőt hol szívhat a motor? Gyújtás felőli szimeringen kívűl?

(#2110) csabyka666 válasza sarkany01 (#2109) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Pl. karbi csatlakozása a szívócsonkra, amennyiben a tiéden is olyan a karbi, mint az ETZ-ken, tehát úgy kell rászorítani a csonkra. Ha azt nem húzza meg rendesen az ember, akkor elforoghat rajta, és nem zár rendesen.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2111) teko99 válasza sarkany01 (#2109) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

gyújtás felől tud,kuplung felől ugye olajat szívogatna.

vagy a karbicsonknál is bír ha nincs meghúzva jól/vagy lelazul.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2112) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Igen, olyan karburátorom van. szerintem minden mz-n olyan. De ma csinálgattam és észrevettem hogy én hülye nem is volt váltó olaj benne szóval nagy valószínú hogy itt is farsot szívótt,

(#2113) Popes válasza sarkany01 (#2112) üzenetére


Popes
(fanatikus tag)

Bocs hogy beleszólok de azért azt illett volna észrevenni hogy megette a váltó olajat.(elég szépen füstölhetett :) )
Viszont azt a szimeringet már nem lessz olyan egyszerű kicserélni mint a gyújtás oldalit.
Meg azért még a szívócsonknál sem árt jól megnézni mert sokszor már hiába húzod meg nem biztos hogy jól tömít mert már nem mai darabok.
Ja és a hengertalpnál is ránézhetsz hogy nem-e olajos.
(ha van féktisztítód, kicsiket fújsz a szívócsonk csatlakozásához és ha megváltozik a motorhang akkor még ott is falsot szív)

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#2114) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Már töltöttem bele. A hengertalpot meg fogom nézni, meg a szívócsonknál is. Mikozben cserélem ott lesz felettem fater, majd ő adja az ívet ha nem jó. Igaz oda is a 20X30X7-es szimering kell? Csak azért kérdezem mert a motor még mindig szeret pörögni kis gázadásnál egy olyan 3-4 mp-ig. Aztán szépen visszaál. Kb ezt csinálja egy 10p-ig. Utána nem annyira észlelhető.

[ Szerkesztve ]

(#2115) Popes válasza sarkany01 (#2114) üzenetére


Popes
(fanatikus tag)

Most olvastam vissza hogy neked 150-es van, azt már jó rég szereltem ezért a szimeringre inkább keress rá(de én is hasonlóra emlékszem) de ha öntöttél bele olajat és onnan is szív akkor taknyolni fogja a gyertyát és a füstjén is látnod (érezned) kell hogy a motorolajat szívja. A 10perc után nem annyira észlelhető az azt jelenti hogy melegen?

Deus ex machina

(#2116) csabyka666


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ma voltam Kanizsán egy mocisboltban, és megkérdeztem a fékbetétet. Az eladó azt mondta, hogy csak egyetlen fajtát tart, egy pár ára 3.500 forint. Elmondása szerint az olcsóbbat (bár ez se túl drága) nem érdemes megvenni, szóval ha már ott voltam, elhoztam ezt a 3.500-ast. A mostanihoz képest mérföldekkel jobban néz ki, igényesebb megmunkálás, lekerekített sarkok...szóval engem már ez meggyőzött.

A héten felszerelem, aztán akkor tudok róla mondani véleményt is.

Így néz ki, szerintem tényleg egész pofás darab:


Ja, és japán technológia, hát meglátjuk, mennyire japán. :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2117) teko99 válasza csabyka666 (#2116) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

majd csinálja hogy nyik-nyik-nyik :D Na neem ezzel még viccelni is rossz,legalábbis az enyém most csikorog,énis leakarom cserélni

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2118) csabyka666 válasza teko99 (#2117) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ha nekem beválik (értsd: ~500 km múlva sem csikorog), akkor merem csak ajánlani. Egyelőre annyi biztos, hogy legalább kulturáltan néz ki, nem mint a másik.

Egyébként a másik sem csikorog összerakás után, csak ha már fékeztem vele párat. Aztán lehet, hogy a régi tárcsám miatt csinálta, fene se tudja...

[ Szerkesztve ]

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2119) sisu2 válasza csabyka666 (#2118) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Nem ismerem de nem néz ki rosszul igényes már amennyire egy fékbetét lehet :)

(#2120) csabyka666 válasza sisu2 (#2119) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ja, legalább annyi, a másik az nagyon gagyinak hat, de legalább gagyi is. :DDD

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2121) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Az miért van hogy egy kicsit melegedik a trafó?

(#2122) sisu2 válasza sarkany01 (#2121) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Ha kicsit melegszik az nem baj akkor szokott melegedni ha fordítva van bekötve.

(#2123) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Hát nem tudom eldönteni őszintén hogy most ez átlagos vagy nem. A trafót hogy is kell bekötni, az 1-es a gyujtásról jövő, a 15-ös vagy 51-es nem tudom az meg az aksi + igaz?

(#2124) sisu2 válasza sarkany01 (#2123) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Az 1 es megy a megszakítóhoz 15 ös re 2 db vezeték megy a gyújtáskapcsolóból meg a biztosítéktól ezek kicsit vastagabbak legalább is az ETZ- nél . :) Nézd meg ezt most találtam .:[link]

[ Szerkesztve ]

(#2125) csabyka666


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Üdv!

Ma kb egész nap az első fékkel foglalkoztam. Levettem a régi főfékhengert, leszereltem a fékcsövet, kivettem a régi betéteket... Állványos fúró és csiszolópapír segítségével fényesre csiszoltam a stifteket, majd összeraktam a nyerget immáron az új betétekkel. Egyik oldalon kicsit nehezen ment be a helyére, ezért kihézagoltam (a konzol miatt még finomítani kell). Felszereltem az "új" főfékhengert és az új fékcsövet. Sajnos annyira hosszút sikerült vennem, hogy a kormány bal oldalán kellett elvezetnem, de lehet, hogy ki kell cserélnem, mert intenzív fékezéskor elképzelhető, hogy eléri a hengert. :( Ez majd kiderül a próbaúton.

És akkor az eredmény. A fékhatás a Brembo nyereggel eddig se volt gyenge, de most az új betétekkel és az "új" főfékhengerrel brutális lett! Lehet, hogy műszakin nem fog tetszeni elsőre a vizsgabiztosnak (a konzol miatt), de ha felteszi a padra, biztos átengedi a motort! Hú, hát tényleg durva!

Elég gyorsan sikerült légteleníteni (hevizms, köszi a tippet :) ), viszont a külső tömítésnél (ami kívülről is látszik) kicsit megjelent az olaj. Nem veszélyes mértékben, de azért ott van. Egyelőre nem tettem bele az új tömítéseket, azt későbbre tartogatom - ha ezzel beválik, akkor ezt a kis könnyezést megbocsájtom neki, és inkább utánatöltök egy szezonban párszor. Addigis egy ruhadarabból csináltam frankó tömítést, az felissza azt a kis olajat. :)

Az első tapasztalatok a betéttel kapcsolatban tehát jók, aztán a csikorgás majd egy párszáz kilométer múlva jelentkezik, ha jelentkezik. Ez tárcsa (is) üt egy kicsit, és ezért kicsit be is fog a fék (inkább csak épphogy karistol), de a régihez képest nulla.

Nyugtassatok meg, hogy ha az első kereket megpörgetitek, akkor nem fut szabadon nektek sem, hanem egy kicsit hozzáérnek a betétek?!

Illetve még egy dolog: valaki írja le nekem, hogyan kell szakszerűen szétszedni a főfékhengert, mert ha cserélnem kell a karmantyúkat, akkor jól jöhet az infó! :R

[ Szerkesztve ]

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2126) hevizms válasza csabyka666 (#2125) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Egy picit hozzáér nekem is.
Ha már ennyit dolgoztál hogy jó féked legyen,szerintem szánj még időt a tömités cserére.
Tudom én hogy van ez.Az ember nem szívesen szedi szét újra,de lehet csak rosszabb lesz idővel és az olajfolyás az nem játék a fék esetében.

(#2127) csabyka666 válasza hevizms (#2126) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Na ez jó hír, mert én már nem tudok többet kihozni a dologból. Az előző tárcsa botrányos volt, ahhoz képest ez egy király!

Teljesen igazad van, de most úgy vagyok vele (és most meg fogom győzni magam...), hogy a tárcsának is idomulnia kell, mert kicsit sorjás, és ezt meg akarom várni mindenképp. Olajfolyásnak nem nevezném, inkább csak gyenge szivárgás.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2128) Retro DJ


Retro DJ
(fanatikus tag)

Nézd csak meg a Facebookon az üzeneteidet! :)

Retro

(#2129) csabyka666 válasza Retro DJ (#2128) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Megnéztem, köszi a kerékpörgetős vidit! :) :R

Ezek az ETZ-k ezek szerint ilyenek, mert ha a Tiéd is hozzáér a tárcsához, akkor mindenkié. :D

Ja tényleg, a fullos 251-esé is karistol? :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2130) Francia91 válasza csabyka666 (#2129) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)
LOGOUT blog

A 251-esemen nekem is hozzaer egy hajszalnyit a pofa a tarcsahoz. Minden ETZ ilyen

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#2131) csabyka666 válasza Francia91 (#2130) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Na remek, az eddigi infók alapján 100%-ban hozzáér kicsit. :) Köszi! :R

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2132) csabyka666


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ma voltam egy 50 kilométeres tesztúton. A fékbetéttel kapcsolatban továbbra is jók a tapasztalatok, a fékhatás brutális, és a tárcsának is kezd "féktárcsa-kinézete" lenni: szépen fényesedik, és nem olyan durván karcos, mint a régi betétekkel. Eddig még nem is vinnyogott, kopp-kopp...

De hogy ne legyen minden szép és jó, most már nem csak szivárog az olaj, hanem konkrétan fossa a tömítés mellett. Titokban számítottam rá, hogy ilyen lesz, mert ki tudja, mennyit állt szárazon a főfékhenger korábban, illetve az is lehet, hogy valami utángyártott moslék tömítés van benne.
Szerencsére nekem vannak frankók (köszi, Retro :) ), csak ki kell cserélnem végre. Ehhez tudnátok valami biztatást mondani? Hogy szedjem szét sérülés nélkül a főfékhengert?

Köszi a segítséget előre is! :R

Nem tudom, fog-e javulni a fékhatás, ha teljesen tömített lesz a rendszer, de ez már most is kegyetlen jó!

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2133) teko99 válasza csabyka666 (#2132) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

A hőfékhengert leszeded csutkára hogy kézbe tudd venni. fékkar le. ha megnézed van rajta egy pici kis lyuk,majd megfogod találni,na én abba dugtam egy szeget,és kicsit belekopogtattam hogy a "zégergyűrű" alá bemenjen,majd kifeszítettem. Hát nekem a rugó nem tolta ki a külső karmantyűt,de mivel úgyis rossz volt,ezért egy szöggel kipiszkáltam. utánna már könnyű a dolog.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2134) csabyka666 válasza teko99 (#2133) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Tyű, ennél valami barátibb megoldás...? :U

A tömítésnek mindegy, az úgyis kuka, de a főfékhengert féltem kicsit. Hol van az a kis lyuk? Amit a képen is látni, vagy máshol keressem?

:R

Ja, lehet megtaláltam Neked az ideális fékbetétet. :K

[ Szerkesztve ]

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2135) teko99 válasza csabyka666 (#2134) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

a tükörtartó alatt a kormány ahol van ott keresgéld asszem bal alsó sarok. ha koszos akkor nem látszik. szerintem direkt erre a célra tették oda,más értelmét nem láttam neki. pont egy kis szeg vagy valami befér és kitudod pattintani a gyűrűt.

Igen olvastam hogy jót írsz róla,de még várok vele,tudod az enyémet is istenítettem hogy milyen jó,azt most egy párszáz km utánn meg szidom mert mindent csinál :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2136) csabyka666 válasza teko99 (#2135) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ok, köszi, megnézem, bár szerintem csak hétfőn kerül rá sor. :(

Egyelőre ne vedd meg, de úgy néz ki, jó úton járunk! :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2137) hevizms válasza teko99 (#2135) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Ezt a lyukat nem is tudtam hogy van.Na majd megnézem.

Csabyka!
A 2-es számú biztosító gyűrűről van szó.Ha belenézel a fékkar felől,akkor ott van,de nagyon nehezen látszik,annyira vékony.Amíg azt ki nem veszed,addig a dugattyú nem jön ki.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#2138) csabyka666 válasza hevizms (#2137) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Na ez tényleg vékony lehet, én nem is figyeltem, hogy van ott valami. Ha ezt kiveszem, gondolom a rugó kinyomja azt a rudat, és vele együtt a tömítéseket is - igaz?

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2139) sisu2 válasza csabyka666 (#2138) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Kiveszed a rugós karikát mögötte van a szimering nem szokott olyan könnyen kijönni rá kell segíteni csak nem karistolj össze semmit a tömítést bánthatod úgy is kuka :)

(#2140) teko99 válasza sisu2 (#2139) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

így van a külső karmantyút(tömítést) szétszúrhatod akár hogy kijöjjön,utánna már kijön a dugattyú. Majd összerakásnál figyelj hogy a kiskarmantyút(ami a dugattyún van) kend be egykis fékfolyadékkal,és nagyon óvatosan dugd vissza a dugattyút a helyére,nehogy átforduljon a kiskarmantyú pereme,mert akkor semmit sem ér majd

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2141) csabyka666


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

@ sisu2, @ teko99: Okés, köszi szépen! :R Ja, a kiszedésnél nem számít, ha szétbombázom, a fémre persze vigyázok. Hú, csak a visszarakás sikerüljön szépen... :U

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2142) teko99


teko99
(kvázi-tag)

Na közben az én gondom is megoldódott. Még kedden hozta a futár a gyári bakelitet,hát merevítők nincsenek benne így szerintem nem az a 90es évekbeli gyári,szerintem német utángyártott,de legalább ez az utolsó mm-ig méretpontos. Feltettem,jól meghúztam a lánckerék csavarját és láss csodát,nem szorul,nem karistol,nem kopog :DD

Szóval ha bárkinek bakelit gondjai lennének ne sajnálja rá az a 3,5K-t,vegye/rendelje a német utángyártottat,ne a kisipari magyar vackot. :)

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2143) csabyka666 válasza teko99 (#2142) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Király! Örülök, hogy végre megoldódott! :) Nem volna rossz, ha csinálnánk egy listát az ajánlott és a kerülendő alkatrészekből, mert én is jártam már úgy ezekkel az utángyári fosokkal, hogy konkrétan be se tudtam építeni, vagy ha be is tudtam rakni a helyére, nem működött jól...

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2144) teko99


teko99
(kvázi-tag)

Hmm közben ma is előjött egy gond,bár lehet hogy nem akkora csak én parázok.

Naszóval tegnap nemvolt gyujtásom.
dekni le,aksikábel + mozgat és előjött.
Ma is előjött ez a gond,menet közben elmozdulhatott mert lehörgött a motor,de 2mp gurulás mulva megugrott és ment szépen.

Viszont most a töltésjelzőm világít nem úgy erősen mind álló motornál,de nappal is látható. Ha ráteszem a fényszórót akkor elalaszik. Biztosítékok mozgatása volt a multkor a megoldás,majd ránézek most is és kiderül hogy elalszik-e a jelző.

Viszont gondoltam arra hogy az aksi gyenge lehet hogy néha nincs gyujtás,de akkor amikor előjön a kábel mozgatásnál akkor gondolom világítás csak parányi lenne ha az aksi lenne a gyengusz. Világítás van szép erős szóval szerintem nem az lesz a baja.

Egy kérdés: ha az aksikábel kicsit elokszidálódott akkor világíthat a tölsésjelző? Úgy értem hogy nem megy át rajta annyi áram vagy valami.?

De nekiis állok ránézek,az aksit is megmérem bár csak töltővel tudom ha rádobom :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2145) sisu2 válasza csabyka666 (#2143) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Igen vannak extra rossz alkatrészek én N G K gyertyapipáról tudok ami nagyon rossz hamisítvány és gyertyából is van hamisítvány szintén N G K de van különbség az eredetihez képest csak aki nem ért hozzá nem veszi észre .

teko:Lehet a kábel oxidálódott meg a biztosíték szívatott engem is csere mozgatás után jó lett akkor akartam késest de maradt az eredeti biztosíték tábla alapos takarítás után évek óta jó.

[ Szerkesztve ]

(#2146) csabyka666 válasza teko99 (#2144) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Az akksit multiméterrel kellene megnézni, mert a töltő többet fog mutatni. Oxidos kábel miatt végülis lehet, mert akkor az oxidréteg miatt leszűkül a keresztmetszet. Én minden szezon előtt csiszolópapírral meghúzkodom a sarukat meg a kábel végén a csatlakozót, illetve WD40-nel befújom a biztosítéktábla csatlakozóit is.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2147) csabyka666 válasza sisu2 (#2145) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Pipát nem tudom, nekem NGK gyertyám van, megszokásból cserélem csak, amúgy nincs rá panasz. Mondjuk lehet, hogy az eredeti. :U

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2148) teko99 válasza csabyka666 (#2146) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

multiméter sajnos nekem nincs,de az aksi fullot mutatott ahogy sejtettem.

az aksi kábeleit megcsiszoltam,majd kiderül hogy elmegy-e még az áram.

Viszont a full biztosítéktáblát majd leakarom cserélni,kissé már az is elvan öregedve.
A töltésjelző még mindíg világít halványan,majd kíváncsi leszek hogy az uj tábla/biztosítékokkal elalszik-e

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2149) csabyka666 válasza teko99 (#2148) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Hát te, egy alap multiméter 2-3000 forint, szerintem annyit megér a dolog. :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2150) teko99 válasza csabyka666 (#2149) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

hát már egy pár éve tervben van a beszerzése :D

őŐ az normális hogy eddíg 1mp alatt 1et villogott az index,mostmeg 1mp alatt kettőt.? Ha van rajta világítás is akkor 1mp alatt 1et ?

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2151) hevizms válasza teko99 (#2150) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Ha nem azért villog gyorsabban,mert a párja kiégett,akkor nem normális

(#2152) teko99 válasza hevizms (#2151) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

nincs kiégve,villog a párja is.

Most fedeztem fel ezt a hibát amióta néha elment az áram a kábel érintkezése végett.

Viszon a gyári indexrelé teteje kitört,mármint amivel felvolt fogatva a szerszámtartóra,így jelenleg csak lóg a relé,és lyukas a teteje,meg eléggé oxidos kívülről. Relébaj okozgat ilyet?

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2153) hevizms válasza teko99 (#2152) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Neked még a gyári bimetálos indexreléd van?Akkor ne csodálkozz.Eljárt már felettük az idő.Simán produkálhat ilyet.
Bármilyen autós 12V-os elektronikus relé jobb mint a gyári.Amit a télen vettem Etz-t,abban is még az volt és az is produkált olyat hogy a bal oldali indexek gyorsabban villogtak mint a jobb oldaliak.
:)

[ Szerkesztve ]

(#2154) teko99 válasza hevizms (#2153) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

igen szerintem még a gyári,kis kerek aluminium féleség,úgyvolt odafogatva a tartóhoz,de megadta magát és most csak lóg,de ahogy néztem mozog is a belseje :)

Hogy mikor esett le azt nemtudom,szerintem pár napja,mert csak ma vettem észre hogy gyorsan megy az index.

Na akkor ez cserés lesz.

remélem majd a biztosítéktartó cserével a töltésvilágítás is elmúlik majd.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2155) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Nekem a fékbetát ha hiszitek ha nem egyáltalán nem ér bele a tárcsába. Jó nem is nagyon volt használva se a betét se a tárcsa.

(#2156) csabyka666 válasza sarkany01 (#2155) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ha a tárcsád nem üt, akkor hihető. Enyém kicsit mozog oldalra, azért éri el. De ez annyira minimális, hogy a tárcsa se melegszik tőle.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2157) sisu2 válasza teko99 (#2154) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Vegyél bele elektronikus relét a harmadik lábát meg testeld le .

(#2158) Francia91 válasza sisu2 (#2157) üzenetére


Francia91
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Az én 251-esmben is elektronikus "relé" (igazából nem is relé, de nem részletezzük :D ) van az indexhez, a Müller Szabolcs féle

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#2159) hevizms válasza sisu2 (#2157) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Feltéve ha 3 lábút vesz,mert ugyebár létezik 2 lábú is :)

(#2160) csabyka666


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Az enyémben (szerintem) a mechanikus van (legalábbis kattog), de nincs vele bajom. Kicsit talán lomhán villan fel, de annyi baj legyen. Gondoltam ledszalagot tenni az izzók meg a hátsó lámpa helyére, de a lustaság győzött. :D

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2161) sisu2 válasza hevizms (#2159) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Én autósboltban vettem és csak 3 lábú volt az összes de lehet , hogy van 2 lábú is :)

(#2162) teko99 válasza sisu2 (#2161) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

motoros oldalakon látok 2lábút simson/etz némen minőség 890Ft

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2163) sisu2 válasza teko99 (#2162) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Az lehet de én autósboltban vettem és kértem 2 lábút és nem volt aztán megvettem a 3 ast le testeltem a 31 es lábat és jó lett. :)

(#2164) teko99 válasza sisu2 (#2163) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

ja hát igen autós boltban is jók amik vannak,csak ugye a nevéből adódóan nem motoros bolt :)

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2165) hevizms válasza sisu2 (#2161) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Sőt van 4 lábú is.
Mindegy hány lábú,csak tudja a 2x21W-ot.

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250
Copyright © 2000-2015 PROHARDVER Informatikai Kft.