Hirdetés

2015. július 1., szerda

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250

Hozzászólások

(#2801) sisu2 válasza sarkany01 (#2800) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Tűszelep?

[ Szerkesztve ]

(#2802) Popes válasza sarkany01 (#2800) üzenetére


Popes
(fanatikus tag)

Ha beállt a szint a karbiba lezár a tűszelep, ha mégis továbbfolyna akkor ömlene a benzin a túlfolyón.
Ennek így kell működni,vagy mi ezzel így a baj? ( én nem értem)

Deus ex machina

(#2803) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Eléggé érthetetlenül írtam le! Nem azzal van a baj amit mondtok. A karbi szépen megtelik. Csak utána mikor kiürült a karbi, után töltés nincsen. Nagyon nagyon meg kell rázni a motort vagy kátyúba menni hogy egy pici csorogjon. És nincs vákum, mert ha nincs rajta a karbinak a benzincsöve szépen folyik. Rárakom a csövet semmi. Ha ta tanksapka nincs rajta sem folyik, szóval vákum nem lehet.

(#2804) Popes válasza sarkany01 (#2803) üzenetére


Popes
(fanatikus tag)

Na így már érthető. :)
Három lehetőséget látok, nézd meg hogy nem akad-e az úszó, tűszelep tisztítás, tűszelep csere.
Valahol ott kell keresni a hibát.

Deus ex machina

(#2805) hevizms válasza Popes (#2804) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

:K
+1

(#2806) csabyka666 válasza sarkany01 (#2803) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Annyit tennék hozzá Popes hozzászólásához, hogy az úszónak szimmetrikusnak kell lennie, szóval a két pogácsára ha oldalról ránézel, akkor egy vonalba kell esnie. Amiatt éppen lehet, hogy felakad, hogy ezek nincsenek egymás mellett, ezért keresztbe áll az úszó, és megszorul a felső állásban.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2807) teko99 válasza sarkany01 (#2803) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

én annó simsonnál láttam hogy a tűszelepet amikor az úszó elzárta akkor "felszorult". egykét kopp a csavarhúzóval a karbira és leesett,megint folyt a benya.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2808) teko99


teko99
(kvázi-tag)

Közben neten olvastam valahol a kipufogóval kapcsolatos eléggé hosszú cikket. Volt benne egy olyan téma hogy ha a kipufogókönyök nagyon belóg a dobba,akkor veszít a motor a teljesítményéből. Na mondom ez egy nagy baromság,de leveszem a dobot,és felrakom újra,mert amikor megvettem ugye csúnyáltam ezt a nagy batár hosszú krómdarabot és ahogy csak bírtam én rátoltam a könyökre,mondom ne lógjon már túl a hátsókeréken. Nahát most szépen épp csak annyira löktem rá a könyökre hogy a hollander is a szélénél legyen a pufinak,körbekentem pasztával és mehet a menet. Háát ugyanazon a fordulaton 5600 és ugyanakkora gázon (háromnegyedig) mentem 100at. eddíg ekkora fordulaton 58-90et mentem,és azt is néha nyélgázzal.

Lehet hogy van valami ebben a kipufogó dologban ezek szerint..

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2809) sisu2 válasza teko99 (#2808) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

Ezt én olvastam akkor nem vágtad le csak nem toltad rá annyira.

(#2810) hevizms válasza teko99 (#2808) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

Igen ebben van igazság.Szoktak is levágni 1-2 cm-t a könyökből emiatt.Viszont amit a fordulatról írtál az kissé logikátlan,hisz ugyanazon fordulaton a sebesség is ugyanannyi,legfeljebb nem kell akkora gázt húznod hozzá.

(#2811) teko99 válasza sisu2 (#2809) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

ahan éppen hogy csak annyit toltam rá mint amekkora a bilincs,és a bilincset is úgy igazítottam hogy majdnem egyvonalba legyen a könyök végével. Na majd még tesztelgetek,mindíg megtud lepni ez a motor.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2812) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Ahogy írtátok a tűszelepet, meg is néztem, de sikerült annyira elkarburálni az úszóval a motort, hogy az nem igaz. De majd holnap újra neki kell ugranom. Hát a kipuffal kapcsolatban nekem egy kicsit ki is fúj a kettő találkozásánál. Viszont nekem egy kicsit kifúj a henger-könyök találkozásánál is, ez nagy gond? Itt is elcsúszhat egy kicsi teljesítmény ? :D

(#2813) teko99 válasza sarkany01 (#2812) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

mindenhol kifúj és mégis így megy az a ts.. :Y

kipuffantópasztát kapsz autósboltban,bekened ahogy bemelegszik kikeményedik a cucc és már tömít is mint a veszedelem.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2814) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Azóta fúj ki mióta levettem és kiégettem. De jön az új vagyis inkább úgy mondom hogy egy gyári de szebb krómos. Meg akkor már ha meglesz az új feláldozok egy tömítőre is. Aztán már csak menni kell vele. Amit hevizms írt én azzal nem értenék egyet.

[ Szerkesztve ]

(#2815) teko99 válasza sarkany01 (#2814) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

egy ezredes a tömítőpaszta,de megéri mert ez tényleg tömít direkt kipufogókhoz van

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2816) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Amúgy próbálta már valaki azt a fajta gyertyát aminek több pólusa van? Vagy hosszabb a gyertya ami ugye jobban beér az égéstérbe. Van valami különbség?

(#2817) sisu2 válasza sarkany01 (#2816) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

A több pólusú gyertyához kevés lesz a feszültség .

Nem kell ezt a gyertya dolgot túlbonyolítani . :)

[ Szerkesztve ]

(#2818) csabyka666 válasza sarkany01 (#2812) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

A kipufogónak tömítettnek kell lennie, persze, elmehet ott a teljesítmény, bár ezt csak érzékeny kézzel veszed észre.
Nekem nem fúj ki láthatóan, de a leömlőnél megjelenik egy kis olaj. Amióta van benne klingerit tömítés, lényegesen jobb lett a helyzet, de még mindig nem az igazi. Gyárilag egyébként nincs benne tömítés, viszont az én motorommal szerintem estek, vagy eldőlt, nem tudom (a kipufogó be van horpadva), és valószínűleg emiatt elmozdult, mert képtelenség úgy feltenni, hogy egyrészt tömítsen, másrészt a felfogatásnál is jól álljon. :(

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2819) csabyka666 válasza sarkany01 (#2816) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ja, gyertya dolog, ez megint egy városi legenda. Az előírt gyertyát kell beletenni, illetve azt, amelyikkel jó a gyertyakép. Nincsenek csodák. :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2820) Retro DJ válasza sarkany01 (#2816) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Brisk N14C!

Retro

(#2821) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Mi következménye lehet ha magas az úszószint?

(#2822) teko99 válasza sarkany01 (#2821) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

az hogy rosszul áll az úszó,így későn zárja a tűszelepet,ez által sok benya lesz a karbiba. Ellehet vele játszani mire beállítod :D jó munkát hozzá

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2823) teko99 válasza teko99 (#2822) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

lehet rosszul értelmeztem a kérdést ha igen akkor a rendes válasz az,hogy sokat kap,bedadog majd,sokat eszik,esetleg még a túlfolyón is szökik majd a kátyúknál,oldalsztenderre rakva folyik majd a túlfolyón,a legfontosabb meg hogy belefullad a naftába.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2824) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Ma szétszedtem körülbelül 15-ször. abból kb 14-szer magas volt.. De leglaább márr annyit tudok hogy mindig piciket piciket a tűszelep fele kell hajlítani. És egyszer csak eltalálom. Hozzáteszem, most is magas, csak álló motornál nem ömlik a túlfolyón.

[ Szerkesztve ]

(#2825) teko99 válasza sarkany01 (#2824) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

Belehet azt állítani idővel most úgyis esős idő van ráérsz vele bíblődni :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2826) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Még jó hogy mondtad a kátyúsat. Picit rátehénkedtem az első villákra egyből csepegett egy picit. Csak azt nem akarom hogy utána meg alacsony legyen. Ezért próbálom picikkel.

(#2827) teko99 válasza sarkany01 (#2826) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

hát az a biztosabb módszer hogy mindíg egy picit,nem egyből ráversz a csavarhúzóval azt elgörbül tökre.. :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2828) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Körülbelül a karbi aljának meddig kell lenni benzinnel? Ha a feléig van az jó?

(#2829) teko99 válasza sarkany01 (#2828) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

TS karbi nemtudom milyen,de van egy jelölés az úszóházakon legalábbis simson/etz-n van,azzal egy vonalban kell hogy legyen a benzinszint.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2830) csabyka666 válasza teko99 (#2829) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ja igen, a jelölést kell nézni, nem is értem, miért nem mondtuk előbb. :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2831) teko99 válasza csabyka666 (#2830) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

hát tőled kommentet nem látok,úgyhogy te csak csendben figyelted az eseményeket ezek szerint.. :DD

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2832) csabyka666 válasza teko99 (#2831) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Aha, csak sunnyogok itt. :D

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2833) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Jól gondoltam hogy az arra való, de nem mertem mondani, mert gondoltam hogy ha nem az, akkor nagyot égek itt közönség előtt.

(#2834) csabyka666 válasza sarkany01 (#2833) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Itt aztán nem égsz ilyen miatt. Tudok olyan csoportot, ahol kiröhögnek, de ott másért is kiröhögnek, nem kell velük foglalkozni!

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2835) Retro DJ válasza teko99 (#2829) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Zarojelben, az nem jelzes, hanem az uszo tengelyenek tamasztoja, hogy ne tudjon kicsuszni.

Retro

(#2836) teko99 válasza Retro DJ (#2835) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

hát lehetséges,de én akárhány simson/etz karbit láttam mindnél addíg volt az úszószint,addíg állították. Ráadásul nekem máskor simsonnál mindíg kicsúszott attol a "tengely" és felakadt az úszó..

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2837) sisu2 válasza sarkany01 (#2828) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

(#2838) sarkany01


sarkany01
(újonc)

Nagy nehezen be tudtam állítani, de meg is mértem ahogy mondták hogy 33m és 27mm viszont nekem 34mm és 28mm, de szerintem az a +1mm nem mérvadó. És Addig a jelzésig van nagyjából a benzin.

(#2839) sisu2 válasza sarkany01 (#2838) üzenetére


sisu2
(lelkes újonc)

A tömítő felülettől 14 mm -re van a benzin szint csak nem látod az baj .

De ha jól mérted nincs gond csak nyisson ki rendesen a tűszelep.

(#2840) csabyka666 válasza Retro DJ (#2835) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ez komoly? Eddig én is úgy tudtam, hogy az a szintjelző. :F :U

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2841) Retro DJ válasza teko99 (#2836) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Nem lehetseges, biztos. A sors "veletlen" fintora, hogy a jo uzemanyag szint is oda esik, simsonnal, mznel!

Retro

(#2842) csabyka666 válasza Retro DJ (#2841) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Akkor egy erős 50%-unk azért volt a dologban, ha a benzinszintet is az jelzi. :D

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#2843) teko99 válasza csabyka666 (#2842) üzenetére


teko99
(kvázi-tag)

:K nem vagyok én hülye énis így tudtam,de akkor mostmár azt is tudom hogy az az úszó tengely tartó is :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#2844) hevizms válasza Retro DJ (#2841) üzenetére


hevizms
(őstag)
LOGOUT blog

+1

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250
Copyright © 2000-2015 PROHARDVER Informatikai Kft.