Hirdetés

2014. december 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250

Hozzászólások

(#1201) Retro DJ válasza teko99 (#1199) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Általában párban szokott lenni (bár ott jelzik is).

Retro

(#1202) teko99 válasza Retro DJ (#1201) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

hát megpróbálom a 128 tagost.

itt futármotoroson darabszámra van ha jólnézem,kosárbatettem kettőt. Műszakira legalább a fék is fogni fog :D

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1203) teko99


teko99
(lelkes újonc)

Urak. Tudja valaki hogy a hátsó fogaskerékről hogy kell levenni a kisfogaskereket? Ami a km-et hajtja. Holnap jönnek az uj cuccok és összekéne dobni. Csavarhúzóval lekell feszíteni?

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1204) Retro DJ válasza teko99 (#1203) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Igen, körbe óvatosan feszegetve ki kellene jönni!

Retro

(#1205) teko99 válasza Retro DJ (#1204) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

akkor jól sejtettem. :K

A km spirál gyárilag úgyvan belesütve az óránál a gumiba? Mármint belehúzzák,utánna összesütik a gubi alját? Azt is szándékozom cserélni,de a menetes része a spirálnak nem fér ki/be csakha szétvágom..

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1206) teko99


teko99
(lelkes újonc)

na a nagy szerelő... jobb kezem szétszúrtam a régi fogaskerékkel két helyen is mire rájöttem hogy hát a kisfogaskereket fogja egy kis biztosító. csapágyat szétvertem,bár kivétele utánn néztem hogy eredeti DDR és még a lánckerék is gyári volt. :) a csapágy nem lógott/nem recsegett (német minőség) de nekem köszönhetően már van minden baja.. :(

Az új lánckerék már hitvány kisipari,nem passzol a gumihézagoló se teljesen,a bakelitben a km hajtás kicsit akad,nem illeszkedik úgy mint a gyári,stb.. de ezt ti is tudjátok gondolom.

na majd holnap teszem fel a láncot,130tagút küldtek nemvolt 128as. Nektek kellett kivenni a szemből valamennyit? Remélem ez nemlesz túl hosszú,annó szimóénál is megszenvedtem vele rendesen.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1207) teko99


teko99
(lelkes újonc)

hát az agyam eldobom... most meg kicsi a vadi új lánc.. :W :W

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1208) KelemenUhr válasza Retro DJ (#1174) üzenetére


KelemenUhr
(kvázi-tag)

Hol és milyen áron lőtted ezt a karbit? Esetleg simsonhoz (60/4) tudsz-e ajánlani hasonló extrákkal felszerelt karbit? (ez a plusz fúvóka dolog nem lenne rossz)

"De van egy rossz hírem is: a röntgen alapján magában egy csontvázszerű lény él..."

(#1209) Retro DJ válasza KelemenUhr (#1208) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

ÓÓÓ, hát ez a művészet :), egyelőre nem szeretném lelőni a poént bocsi!

Ebből a karbiból 24-es a legkisebb, az szerintem túleteti a Simsont.

Retro

(#1210) Retro DJ


Retro DJ
(fanatikus tag)

Elkészült a 100% kompatibilis MZ változat:
Innen indultunk:

Itt a vége:

Kár, hogy hónapokat kell várnom a próbára :(.

[ Szerkesztve ]

Retro

(#1211) teko99


teko99
(lelkes újonc)

Na közben nálam is haladás van. Jó lett a lánc,de csak úgy tudtam összekapcsolni hogyha a hátsótelót átfogattam a másik helyére,tehát amikor a teló kicsit srégan áll,kemény is ennek köszönhetően mint a fene :D

viszont a lánckerék koppra elől van,de a lánc ígyis kemény mint a beton,a kereket is fogja,alig bírom tolni a mocit. :( remélem nem fog elszakadni,bár most még nem megyek vele 40km/h fölé mert ha szakad akkor ne legyen meglepetés

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1212) teko99 válasza Retro DJ (#1210) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

és megért ennyi munkaórát vagy hogyis kérdezzem? :U

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1213) KelemenUhr válasza Retro DJ (#1209) üzenetére


KelemenUhr
(kvázi-tag)

Hát jó.

"De van egy rossz hírem is: a röntgen alapján magában egy csontvázszerű lény él..."

(#1214) Retro DJ válasza teko99 (#1211) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Ott valami gáz van, mert nem kellene ennyire feszülnie. Az a baj, hogy nem csak a láncot teszi tönkre hanem a csapágyakat is de gyorsan!

Retro

(#1215) Retro DJ válasza teko99 (#1212) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Meg bizony. A karbi ára versenyképes. A két gyűrűt egy 800 Ft-os alu pogácsából készítette a haverom (nem kért érte pénzt).

Ha olyan lesz mint a gyári, már akkor is megérte (jó gyárit nem lehet kapni, olcsón), ha a powerjet miatt a fogyasztás kicsit mérséklődik, akkor még jobban fog vigyorogni a pofa a bukó alatt.

Retro

(#1216) teko99 válasza Retro DJ (#1215) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

Sajna minden a helyén van, nem hiányzik semmi. A lánckerék koppra elől van,elől/hátul zsír új fogaskerék+a lánc. Nem értettem énsem hogy miért ilyen rövid. Bár kicsit hogy közlekedem vele óvatosan így valamennyire gondolom nyúlik,mert nagyon pici lógása már van középen lenyomva a láncot.

Hát akkor ez tényleg megérte. Az én mocimból kiindulva egy 250es már kajálhat eléggé,így ha lesz fogyasztáscsökkenés az happy lesz gondolom :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1217) csabyka666 válasza teko99 (#1216) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Nem eszik annyival többet, amennyivel erősebb. Témáztuk már korábban, hogy ugyanolyan teljesítmény kinyeréséhez a kisebb köbcentinek jobban kell húzni, szóval kb fél liter difit tudok elképzelni 90-100-as tempónál.

A motorral szerintem így ne járkálj, hogy szorul a kerék, mert tényleg tönkrevág mást is a lánc, plusz balesetveszélyes is!

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1218) teko99 válasza csabyka666 (#1217) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

már nem szorul,tudom forgatni. a láncnak is van már egy kicsi lógása le/fel irányban. csak jó a lánc szerintem,csak nagyon rövidke valamiért.Azóta már nyúlt valamennyit,és most jobb a helyzet vele.
hmm hát igen tárgyaltuk már a nyáron a fogyasztásokat azthiszem. És igen ez reális hogy a kicsinek többet kell pörögni a teljesítményhez és ezért eszik sokat.

Hmmm nekem is lekéne váltani egy 251esre a kicsikét. csak ahhoz jogsi is kellene. :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1219) csabyka666


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Na, hogy én is mondjak valamit...

Ma téliesítettem a motort. Teletankoltam (357 forintos benzinből...még kimondani is "szörnyű" :Y ), beletettem a regenerálót, és kijárattam a karbiból a még benne maradt naftát. Ezután kivettem az akksit, és behoztam a melegre, majd miután átmelegedett, fel is töltöttem. 400mAh-nyi töltés ment bele - majd egy hónap múlva újra feltöltöm.

Egy kis érdekesség az akksival kapcsolatban. Volt ugye ez a probléma a JP-Moto körül, hogy világítással nem volt alapjárat, aztán végül az akksi cellazárlatos lett. Kicserélték gariba, de a boltos meg van győződve róla, hogy a motor töltése nem jó. Most egy kidobott akksi van benne, valami fűnyírótrakiban volt, 12V 6Ah-s. Kb 1 hónapja állt a hidegben, és még mindig 12,36V-ot mértem rajta. A másik 2 hét alatt 12V alá merült.
Mértem egy alapjárati feszt is az akksin, és láss csodát, 14V körül mozgott. Ezek szerint mégiscsak az előző akksi volt rossz, és nem a motor töltése! Mindegy is, a JP-Moto még nem volt használatban, így inkább eladom, mert úgy néz ki, ezzel a félvásott gondozásmentessel is tökéletesen üzemel a gép!

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1220) csabyka666 válasza teko99 (#1218) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Én megcsináltam egyből a korlátlant pár éve, mert kb 20.000 forint difi volt a két jogsi között, aztán úgy voltam vele, hogy ha csak el nem veszik, akkor örökké meglesz.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1221) teko99 válasza csabyka666 (#1220) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

hmm az akkor jó hír számodra. Ugye nekem is Jp van,de egyenlőre nemvolt gondom vele szerencsére.

Háát én ezt a könnyített A1-et tettem le a B-s jogsi mellé,de tervezem a Korlátlant nyárra :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1222) csabyka666 válasza teko99 (#1221) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Mondjuk a korlátlan az úgy tudom 23 (vagy 21) évhez kötött, ha előtte nem volt motorjogsid. Nekem csak B-s volt, de az életkor miatt letehettem egyből. Szerintem még várni is megéri pár évet, mert ha kettőt csinálsz, drágább. :(

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1223) teko99 válasza csabyka666 (#1222) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

hát én 21 vagyok,ahogy letettem az A1-et mondta az oktató hogy vár szeretettel korlátlanra. szóval lehet hogy 21hez van kötve. De így úgytudom olcsóbb hogy 2éven belül teszem le a korlátlant is,kreszt és egyebet nemkell ismételni. de nyárig még majd kiderül :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1224) csabyka666 válasza teko99 (#1223) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Az jó kérdés, a B-s jogsit sehova sem számították be, szóval előről kellett mindent.
Az elsősegélyt nem, de az végülis nem a jogsihoz tartozik.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1225) KelemenUhr válasza csabyka666 (#1224) üzenetére


KelemenUhr
(kvázi-tag)

Jajj, ne is mondd az elsősegély vizsgát, kivagyok tőle... Orvosira járok, volt külön elsősegély meg külön újraélesztés kurzusunk, de neeeeeeeem, nem számít, azért fizessek ki 15000 ft-ot, aztán menjek be bohóckodni a vizsgára. És még értelme sincs, tényleg nem nagyképűsködni akarok én, de előttem a gyerek a mentők számát nem tudta kinyögni, nyilván átengedték, csak akk ennek így tényleg mi értelme?! :W

"De van egy rossz hírem is: a röntgen alapján magában egy csontvázszerű lény él..."

(#1226) csabyka666 válasza KelemenUhr (#1225) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Itt zalában is botrányos, bár én még talán 5000-ért csináltam a B-s jogsihoz 2005-ben, de nem hinném, hogy azóta változott volna. Nálunk nyílt titok volt, hogy mindenkinek megadják, szerintem még ember nem bukott meg, de azt a szenvedést, amit ott láttam...

Én azt mondom, hogy az emberek 90%-a meg sem állna egy balesetnél, a 10%-nak kb fele bepánikolna, és csak rontana a helyzeten, a maradék esetleg életet is mentene. Eltörölném a fenébe az elsősegélyoktatást, mert az alatt a pár óra alatt semmit sem tanul meg az ember, lehúzás az egész!

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1227) KelemenUhr válasza csabyka666 (#1226) üzenetére


KelemenUhr
(kvázi-tag)

Igen, nekünk is ugyanezt mondta el az oktató az első órán. (nem a jogsison :D ) Egy éven keresztül heti másfél órában gyakoroltuk fasza eszközökön meg egymáson, amit a jogsison letolnak egy szeminárium alatt, de mikor olyan helyzetbe kerültem, hogy cselekedni kellett, nem mondom, hogy nem fostam össze magam kicsit... Azért nyilván tudtam, mit kell tenni, de olyan stresszhelyzetben csak és kizárólag akkor fog eszébe jutni valami az embernek, ha úgy begyakorolta az adott dolgot, mint az ábécét.
Szóval én is eltörölném az egészet, alap dolgokat esetleg elmondanék a kresz oktatás keretei közt és kész. De hát nyilván megmarad ez a dolog, mert így be lehet ebből is zsebelni némi pénzt, szinte biztos vagyok benne, hogy eleve ezért is vezették ezt be... De hát nem meglepő, én az egész jogsiszerzési rendszert undorítónak tartom, életem legjobb napja volt mikor meglett és realizáltam, hogy nem gombolnak le rólam több pénzt...

[ Szerkesztve ]

"De van egy rossz hírem is: a röntgen alapján magában egy csontvázszerű lény él..."

(#1228) csabyka666 válasza KelemenUhr (#1227) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Amúgy erre születni kell. Én nem az egészségügyben dolgozom, még általánosban jártam szakkörre, versenyekre is mentünk rendszeresen, ott tetszett meg a dolog. Szerencsére sokszor nem kellett alkalmaznom a megtanult dolgokat, de nem hinném, hogy a legtöbb jogsival rendelkező segítene egyáltalán. :F

[ Szerkesztve ]

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1229) KelemenUhr válasza csabyka666 (#1228) üzenetére


KelemenUhr
(kvázi-tag)

Hát, múltkor olyat hallottam, hogy egy öregasszony öngyilkos akart lenni, begyógyszerezte magát. A rendőrök rátörték az ajtót, nyilván ott fetrengett saját hányásában, ráfogták, hogy áhh, meghalt, nyilván nem volt kedvük közelebb menni. Persze nem volt halott, a mentősöknek sikerült megmenteni, de éppen ezen is múlhatott volna. És gondolom a rendőrök azért részesülnek valami komolyabb elsősegély képzésben, mint a jogsin... :W
Azt nem tudom, hogy vajon kötelező-e elsősegélyt nyújtani, ha balesethez ér az ember és az ő testi épségét ez nem veszélyezteti?

"De van egy rossz hírem is: a röntgen alapján magában egy csontvázszerű lény él..."

(#1230) csabyka666 válasza KelemenUhr (#1229) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Persze, hogy kötelező. Ha nem nyújtasz elsősegélyt, az KRESZ szabálysértés, talán 7 pontos bünti is jár érte, de nyilván a saját testi épségedet nem fogod veszélyeztetni, erre nem kötelezhetnek.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1231) teko99


teko99
(lelkes újonc)

na urak,úgynézki valami nem klappol. Elmentem egy 25km-es túrára,ugye lánc/kerekek cserélve lettek. elől 16os fogaskerék van,így jobban kellene mennie mint eddíg ment. 80Km/h fölé nemigen tudtam menni,hazafelé viszont kicsit mintha gyengült volna a motor. És menet köben is hallható volt ciripelés a henger felől. Tűgörgőre gyanakszok a ciripelés végett,viszont akkor a gyengülést is okozhatja a tűgörgő? hengerre nem tippelek hogy elkopott volna,de nem akarom lehúzni a hengert. ötletek? :F

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1232) csabyka666 válasza teko99 (#1231) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Eddig mekkora fogaskerék volt elől? Ha nagyobbat tettél bele, nem lehet, hogy kevés hozzá a motor ereje?

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1233) teko99 válasza csabyka666 (#1232) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

eddíg 15ös volt elől. 90km/h-t ment alattam háromnegyed gáznál. A henger majdnem egy éve lett megfúrva,erő van benne,ezzel a fogaskerékkel is elmegy harmadikban 20km/h mellett szépen. De ez a ciripelés aggaszt,és az hogy gyengült a motor a táv vágefelé.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1234) csabyka666 válasza teko99 (#1233) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Hm, szerintem sem kellene az eggyel nagyobb fogszámúak ennyire visszafognia. :F

A ciripelés, Simsonon volt jellemző nálam, amikor fogyott az erő például egy emelkedőn felfelé, és nem kapcsoltam vissza, csak húztam neki, akkor csörgött kicsit, mert erőlködött a motor. De ha azt mondod, a tiéd frissen fúrt, akkor tényleg nem lehet neki probléma.
5-ös váltód van neked is, igaz? 4. fokozatban meddig tudod elforgatni? Persze terhelve, nem sztenderen gondoltam. :D Ott nem érződik, hogy gyengülne? Enyém, igaz az 251-es, 4. fokozatban is elforog 6-7000-ig is, ha akarom (ez olyan 110 körül van óra szerint), szóval a tiédnek is tudnia kell, max nem lesz akkora végsebességed. De például 5.-ben enyém is lomhábban reagál, ott nem tudom, meddig lehetne elforgatni, de gyanítom, hosszú út kellene hozzá, és 6000 körül elfogyna a power. Igaz, enyém még gyári, nincs benne fúrás, viszont van benne majdnem 40.000, szóval a ciklus felén már túl van a motor.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1235) teko99 válasza csabyka666 (#1234) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

igen 5ös váltó van. 4edikben 80km/h-ig gyorsítottam,lehet hogy kicsit jobban is még bírta volna de ott már teszem az ötödiket. Bár kicsit szeles idő is volt,ezt ugye nem szeretik az mz-k. Bár a rövidke lánc végett a láncvédőgumi ugye hogy kicsit megvan "préselődve" így abban dörgölődzik a lánc,és 70 fölött úgy süvít mint valami rossz iskolabusz.. ma lecseréltem azóta az olajat,gyertyát megnéztem szép őzbarna,majd holnap is tesztelgetem még,ha hallatszik majd a ciripelés lekapom a hengert,tűgörgőt biztos kicserélem.

Hideg motornál ez a kicsit "kolompolás" tehát egyet kettőt hideg motornál koppan a blokk,(én hajtókarra gyanakszom) ez megszokott etz-s dolog nem? Melegen nem koppan,csak most a ciripelés jött ki rajta.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1236) Retro DJ válasza teko99 (#1231) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Nem tudja kiforogni ezt az áttételt.

Őszintén megmondom, a súlyom miatt nekem még sosem jött be a fogszám növelése. Gyári 20-as volt fent, a tavaszi Erdélyi túrán, az őszin meg 19-es. Másik karbival kb. fél litert csökkent a fogyasztás. Viszont sokkal fürgébb lett a mozgása.

Retro

(#1237) teko99 válasza Retro DJ (#1236) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

gondolkoztam rajta hogy visszateszem a 15öst,és megpróbálom azzal mit művel. Bár ilyesmire gondoltam énis,csak mondom nem írok "hülyeséget" de ezek szerint valós elképzelés. Holnap tesztelek,meg a ciripelést is megnézem.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1238) csabyka666 válasza Retro DJ (#1236) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Én is erre tippeltem. Nem tudom, enyémen mekkora fogaskerék van elöl (egyszer pedig megnéztem, de már elfelejtettem), bár én csak 65 kiló vagyok, engem repít a moci, viszont a szembeszelet megérzi, ahogy az emelkedőt is, szóval bátran kell használni a váltót, 80-nál simán visszarakom 4.-be gázfröccsel, de nem kell csodálkozni, ezek 2T motorok, a 4T-hez képest nulla nyomatékkal, fordulat nélkül itt nincs teljesítmény.
Írják páran, hogy az övék (250ccm) 2000-től húz, hát nem tudom, mit néznek, az enyém kb 4-4500-nál ugrik meg érezhetően, addig csak morog.

Az autóssuliban mentem 500-as sorkettessel, meg 600-as sornégyessel is, az 500-as eléggé nyomatékos volt, a 600-ast forgatni is kellett, hogy legyen erő, de azért nem volt mindegy az sem, hogy azok a motorok 65 és 105 lovasak voltak, az ETZ meg 20... :D

[ Szerkesztve ]

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1239) teko99 válasza csabyka666 (#1238) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

"az etz meg 20" :))

majd kiderül holnap,bár az én paripám viszonylag "erős" 125-höz képest,szinte minden ismerősöm is ezt mondta akiknek volt etz-je. :U

ŐŐ akkor ez a hidegen kopog a blokk téma ez szokása az emzéknek ha jólgondolom ugye?

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1240) csabyka666 válasza teko99 (#1239) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Mit jelent a "kopogás"? Enyémnek kb ugyanolyan a hangja hidegen is. :F

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1241) Retro DJ válasza csabyka666 (#1238) üzenetére


Retro DJ
(fanatikus tag)

Ha Te úgy érzed, hogy megfogja a szél, akkor az enyém mit szóljon, én majdnem kétszer annyi súlyú vagyok mint Te. :)

Ha előzni kell, akkor nekem is megy vissza negyedikbe és gyíííí... :)

Retro

(#1242) teko99 válasza csabyka666 (#1240) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

hát hidegen mintha egyet kettőt fordulaton koppanna a főtengely. fém hangja van,hallható hogy amikor fordul egyet a hajtókar ütemre akkor koppan egyet kettőt kicsit nagyobb gáznál hidegen. De meleg motornál ez elmúlik.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1243) csabyka666 válasza Retro DJ (#1241) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Hát kevés a lóerő, én ezt két személlyel tapasztalom inkább. De ezeket a motorokat így szeretjük. :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1244) csabyka666 válasza teko99 (#1242) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Hát nem tudom, mi lehet az. Aztán az is elképzelhető, hogy te az enyémen is hallanád hidegen, csak nekem nem tűnik fel. Én amikor tehetem, melegítem pár percet indulás előtt, nem húzom neki egyből, bár nem hiszem, hogy ez összefügg a kopogással.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1245) teko99 válasza csabyka666 (#1244) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

énis melegítem és nem nyélgázzal megyek vele egyből. De hideg motornál kisgázzal ha megyek,vagy épp váltok akkor is hallani néha alacsonyabb fordulaton is ütembre egykét koppanást,de melegen ez elmúlik. Amióta nálam van a moci egy éve azóta ilyen,zavarni nem zavar,sőt viszonylag még jó hangja is van a blokknak ahogy néztem egykét videót a neten etz-kről.. :))

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1246) csabyka666 válasza teko99 (#1245) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Ha eddig is ilyen volt, akkor ne bántsd. Amíg valami jól működik, én szét nem szedném! :)

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

(#1247) teko99 válasza csabyka666 (#1246) üzenetére


teko99
(lelkes újonc)

nemvolt tervben a széthúzás :)

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1248) teko99


teko99
(lelkes újonc)

na vettem egy 15ös lánckereket,egyből lazább lett a lánc is az átmérő csökkenés végett.

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1249) teko99


teko99
(lelkes újonc)

viszi a 90et is "tartósan" :D Így már biztos hogy a lánckerék volt a baj :K

A pénz nem boldogít! -De jöbb egy BMW-ben sírni mint egy biciklin.

(#1250) csabyka666 válasza teko99 (#1249) üzenetére


csabyka666
(őstag)
LOGOUT blog

Jaja, akkor sok volt neki. :K

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"

Útvonal

Fórumok  »  Fáradt gőz  »  MZ ETZ 150 / 250
Copyright © 2000-2014 PROHARDVER Informatikai Kft.