Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #2175 üzenetére
Velem vitatkozhatsz, mert én egy hülye feledékeny ember vagyok...
De a papír nem felejt:
Nincs ott semmi gyárilag!
Amúgy ma én sem tétlenkedtem, ha már rossz volt az idő motorozáshoz...
Retro
-
csabyka666
addikt
Az a helyzet, hogy ha olcsóbban meg tudom oldani, akkor inkább nem gyártatnék csövet hozzá.
Van már egy elképzelésem, holnap kiderül, mennyire jó.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #2201 üzenetére
Most offolhatnék, hogy ez a 250-esé, és abban azért nincs.
Oké, elhiszem, de akkor a fém a fémen annyira pontosan zár "gyárilag", hogy nem olajos a leömlőnél? Enyémben sem volt, amikor vettem a motort, össze is kent mindent. Aztán jött a tűzkarika, de csak rosszabb lett, és most a klingerit van benne, azzal lényegesen jobb, de még mindig ereszti. Micsoda lóerők mehetnek ott el .
A következő lépcső a paszta lesz nálam is, aztán hamar kiderül, hogy állja-e a sarat, illetve az olajat.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #2204 üzenetére
Kuposan zár. A féknél sincs tömítés mégse szivárog Illetve a tied még igen, de remélem nem sokáig!
A kulcsszó egyébként gyári hollander, gyári henger...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
Retro DJ
aktív tag
Közelről ha látnád, nem elsősorban a nyereg porossága... Az előző tulaj itt-ott a vázat szó szerint ecsettel fújta, a tank és a dekni fényezésen kb sajtot lehetne reszelni. A nyereg huzat szakadt, meg van az új, de a speckós tömésem miatt majd jövőre teszem fel, mert akkor talán rá is megy...
Szóval hidd el lehetne mit szépíteni, csak előbb ahhoz valami munka kellene, hogy legyen kavics...
Retro
-
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #2205 üzenetére
Ja igaz, a fék is ilyen. Azért gondolom ne árt majd a paszta.
Az nem szivárog nálam sem, csak fent a főfékhengernél.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2221 üzenetére
Hadd kérdezzem meg, ez milyen program? Illetve Francia91 kollégától kérdezem, N8-ra van ilyen, ami monitorozza az utat GPS alapján?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #2206 üzenetére
Júú, ilyen nekem is kell! Hogy működik ez? Csak izzót kell cserélni, vagy más okosság is kell hozzá?
Megjegyzem, nincs panaszom a gyári halogénre, nagyon jól lehet látni vele, de a fehér fény sokkal jobban tetszik!Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Kupufigóból a gyárit érdemes felújítani ( elég ramaty) venni egy utángyártott de újat, vagy csináltatni egy belső rezósat?
-
sarkany01
tag
Nagyon sok különbség van a gagyi rezó ( tényleg gagyi) meg a tervezett belső rezós kipufogó között. A belső rezósat úgy tudom a motor teljesítményéhez és egy adott fordulathoz tervezik, így növel a teljesítményen. Vannak a sima rezók, de mivel egy kicsit a gyáriasságot is szeretném tartani a belső rezós kívülről sokban nem üt el.
-
hevizms
addikt
válasz Retro DJ #2222 üzenetére
Nem látom sehogy,mert ellentétben veled én nem értek hozzá ilyen mélységében a töltésrendszernek
Csak olyan parasztlogika szerint nem látom értelmét,illetve ezt már más is mondta,aki nálam jobban ért hozzá.
Ennek ellenére nálam is van biztositék,de nem dőltem a kardomba amikor csak 5A-st sikerült tennem bele.De természetesen neked adok igazat,fő a gondosság!
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #2234 üzenetére
De nem ám!
Jól mondja Zoli,TS 250/1.Azt hittem ez eléggé nyilvánvaló a /1 leírásával.
Na meg mintha már raktam volna fel itt képet is.Vagy nem?Vagy de:
[ Szerkesztve ]
-
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #2224 üzenetére
Igen, van ilyen program N8-asra. Ha megdobsz egy e-mail cimmel, at is kuldom Neked
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Mostmár nagyjából kezd összeálni a kis ts motorilag. Szerintetek hogy bírná ha mondjuk egy jó 5-7 km keresztül kergetném egy kicsit? Vagy kicsit tovább? Szerintetek mi körül mehet? (majd letöltöm a programot is, amit az előttem szóló ember posztolt, mert ami nekem volt nem tudom mennyire pontosan mért)
-
csabyka666
addikt
válasz sarkany01 #2242 üzenetére
Ha jó adalékkal kevered a benzint, és a karbi jól van beállítva (nem szegényedik el a keverék), nem lehet baja. Én a Simsonommal szinte csak nyélgázon mentem, ez olyan 6-7000 RPM lehet, kb 10.000 km-t mentem így vele összesen, soha semmi baja nem volt. Na nem is a legolcsóbb adalékot raktam a benzinbe!
Az ETZ-n a nyélgáz eleve kizárt (főúton), így jobb híján tartósan max 4500-on pörgetem, úgy a világ végéig el kell, hogy menjen.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
válasz csabyka666 #2243 üzenetére
Hát a benzinbe Arol 2t-t vettem. De majd hétvégén megyek úgyis shoppingolni, aztán majd lehet valami drágábbat nézünk bele. De láttam már olyat is hogy a blokkját eléggé felhőzták ( 4 felömlő, ráfúrtak, tervezett rezó) és még úgyis kibírt majd 10.000 km-t és nem volt kímélve. Jó, az biztos igaz hogy szedhette a lábát.
-
csabyka666
addikt
válasz sarkany01 #2244 üzenetére
Ja a 10.000 kilométer nem nagy eresztés ezektől a gépektől, azt csak írtam, hogy enyémmel annyit mentem, de még menne az sokkal többet! Mondjuk ha tuningolja az ember, akkor biztos kevesebbet bír, őszintén szólva én nem is értem, minek pöckölgetni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #2244 üzenetére
Ezt a 4 felömlő és rezó témát szerintem verd ki a fejedből! Élettartamot megrövidíti.
Az MZ-knek az eredeti gyári állapotnál nincs jobb! (gyári kipufogó, nem tuningolt blokk, gyári karbi)
Az Arol 2T-t is felejtsd el! A leghitványabb olajok egyike. Én Mannol 2T Plus olajat használok, félszintetikus normális minőségű német olaj. Én pl 1200 Ft-ért veszem literjét, ami szerintem nem mondható drágának, tekintve, hogy 1:50-be keverve 1 Liter elég olyan 900-950 km-re a 251-es ETZ-m fogyasztását tekintve[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz hevizms #2247 üzenetére
Mondjuk azt kihagytam, hogy a Bing 84-es karbi kivételt jelent a 250-es MZ-knél, olyat nem bűn rátenni
De azt hiszem, hogy itt 125-ös vagy 150-es TS-ről van szó
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Francia91 #2246 üzenetére
gyári kipufogó, nem tuningolt blokk, gyári karbi
Ma már fehér holló szindrómás a jó gyári kipufogó, gyakorlatilag nem tudsz újat vásárolni. Esetleg a Bambi project, vagy Lengyelország.
Nem tuningolt blokk, az a baj, hogy a mai üzemanyagok nem feltétlen olyanok mint rég. A régi blokkok csak a teljesítményük egy részét tudják leadni, a többit extra melegedéssel "jutalmazzák". Ha a blokkot nem is mókoljuk, de valamit kezdeni kell a hengerfejjel, mert ott még lehetnének rejtett optimalizálási lehetőségek.
A kedvenc témám: Gyári karbi. A jó gyári karbi manapság olyan mint a kipufogó. Nincs vagy nagyon ritka. Én nagyon mellette vagyok a gyárias állapotnak, de ennél a pontnál erősen meginogtam, mert elérhető árú jó karbi nincs (gyáriasban). Ezért tesztelek most egy PWK utánzat karbit, amivel eddig igen jó tapasztalatok vannak.
Igen, a gyári állapot megfizethetetlen (itt most nem a pénzbeli voltáról beszélek, hanem az értékéről), de én úgy vagyok vele, hogy a használati érték több attól, mint hogy egy kehes karbi legyen a gépen. Tehát addig alakítom a jó ízlés határáig (mondjuk a most futó xenon project már ezen kissé túlmutat) amíg a használhatóság és a gyáriasság hányadosa nem billen nagyot!
Retro
-
Francia91
veterán
válasz Retro DJ #2249 üzenetére
Igen, ez tény és való, hogy nem egyszerű a gyári állapot fenntartása, vagy a motor gyári állapotúvá tétele...
A 251-esemen is eredeti DDR 250-es dob van (az első tulaj olyan ügyesen kiégette az eredeti 251-es dobot, hogy elcsöppent a belseje... )
Karbi is még az eredeti csatos, elég jó állapotú. Tartalékban meg van egy Bambi 3-as kipufogó
Az optimalizálással semmi bajom sincs, csak mikor arról van szó, hogyan lehetne a legnagyobb teljesítményt kihozni egy MZ-ből (tuningoljuk a blokkot, dobáljunk rá mindenféle tuning karbit meg rezót...)... Kérem, a 250-esek is 21 lóerős motorok, ne akarjunk már versenymotort csinálni belőle. Akinek erős motor kell, az vegyen nagyobbat, az MZ-t pedig meg kell hagyni olyannak, aki gyári állapotában értékeli"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Wise (ex-TransferWise)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...