- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Iron Funeral
őstag
Aham, ha gépmunkával jár akkor felejtős, nem szívesen nyúlok bele véglegesen a meg nem lévő motoromba visszafordíthatatlanul
apropó, mióta feltettem a kérdést kutattam neten ezügyben, de nem találtam semmit, ahhelyett ráakadtam, u.n. Kanuni MZ-re, ez micsoda? Úgy néz ki mint egy rendes ETZ csak éppen fiatalabb évjárat, meg más emblémák vannak rajtaszerk.: megtaláltam, a Kanuni török cég '93 óta gyártja a 251,és 301 modelleket, változatlanul
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Petipapa17
csendes tag
Üdv!
Úgy látszik kinek mi működik am gratulálok, hogy szerencsés vagy és elhiszem neked hogy nálad az elektronikus vált be. Nálam meg a megszakítós. Nekem még sikerült gyári ( Török) megszakítót szerezni azzal nincs gond. Ja és tényleg kicsit munkaigényesebb mint az elektronikus -
csabyka666
addikt
válasz hevizms #1746 üzenetére
Lehet igazad van, túlaggódom a dolgot. Felhívom őket a napokban, addig az idei díjat nem fizetem be.
Szerintem is az a jó nekik, ha fizetem rendesen, csak nem fognak szívózni!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sdavic01
tag
válasz hevizms #1822 üzenetére
Ne haragudj de ezer felé állt a fejem!
Az van hogy ráadom a gyújtást beindítom a motort és bárhogy pörgetem nem alszik ki a piros visszajelző csak akkor alszik ki ha ráadom a tompítottat. Az a feszmérő a kormányon az aksira van kötve hogy lássam mindig mi a helyzet mert okos döntésnek véltem beszerezni egy ilyet amikor ilyen gondok támadtak kb már egy éve.
Szerintem gyári feszültségszabályzó van. -
Francia91
veterán
válasz hevizms #1864 üzenetére
15k-ért most van egy eladó Krauser K1 (eredeti), de akkor már megvolt ez. Meg nem akartam megbontani és kitenni az irányjelzőt a csomagtartóra
Majd jövőre lehetséges, hogy beszerzek egy eredeti műanyag Krausert, és nekifogok normálisan megcsinálni.
Csak most semmi időm nincs
A hosszú távú megoldás az lesz, hogy egy eredeti Krauser és kitenni rá az irányjelzőket. Szerencsére kb akármikor tudok szerezni eredeti Krausert 6 hónapon belül[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #1895 üzenetére
Olvasom olvasom, de nekem se megy a fejembe. Van töltés, de mégsincs. Töltőfesz rendben, akksi mégis merül
Lehet írtátok már, de én néznék egy áramfelvételt lekapcsolt motor esetében. Annyi az egész, hogy nulla állásba rakod a gyújtáskapcsolót (tehát motor leállít, és nincs gyújtáson), az egyik sarut leveszed, a multiméternél átkötöd a vezetéket árammérő módba, és át is állítod persze a műszert (legnagyobb áramon kezdd, 10A megfelel), és bekötöd sorba az akksi és a levett saru közé. Ha nem mutat semmit, lejjebb teszed a méréshatárt. Ha csak egy kis áram is folyik, akkor valami leszívja állásában az akksidat.
Persze itt jön a kérdés, hogy akkor ha van töltés, miért nem tölti vissza? Szóval ugyanezt a procedúrát csináld meg gyújtás mellett is, 10A-ről indítva. Nem tudom, mekkora áramnak kell folynia, de szerintem az 1A-t nem érheti el, ha csak gyújtáson van a motor (tehát se helyzetjelző, se tompított, csak gyújtás). Ha ezt megmérted, mondd el az eredményt, és megmérem én is az enyémen. Ha a tiéd fogyasztása arányaiban sokkal nagyobb, mint az enyémé, akkor valahova elmegy az az áram...
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz hevizms #1916 üzenetére
Lehet, hogy a töltésvisszajelző rosszul van bekötve...
Egyébként egy érdekesség, elektronikus fesszabályzóm van, és a vasárnapi túrán a benzinkútnál észre vettem, hogy nem világít a töltésjelzőm, de ugye van feszmérőm, ott pedig minden rendben van.
100 km folyamatos világítás után is jó volt a rendszerfeszültség, hol világított a töltésjelző hol nem. Elképzelhető, hogy az elektronikus megoldás esetén a töltésvisszajelzés nem vesz részt a szabályzásban, csak visszajelzés.
Retro
-
Francia91
veterán
válasz hevizms #1922 üzenetére
Tudom, majd lesz egy tartóm a kormányra, abba pedig megy bele a telefonom (Nokia N8), az lesz a GPS-em és km órám is egyben
Csak rá - rá pillantok a ford.sz mérőre, nem nagyon szoktam lesni. Városban szoktam az üresjelző miatt sűrűbben nézegetni, lámpáknál
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #1933 üzenetére
Ja ebben lehet igazság. Én ezért teszem hozzá mindig, hogy "óra szerint" 120-at megy.
De javult, az biztos, mert "óra szerint" 105 volt a max, amikor megvettem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz hevizms #1962 üzenetére
A csavar meghúzása a következő dolgokat szoritja egymáshoz:
tengely.csapágy,távtartó,lengővillatengely.Sem a kmóra spiráljának a ferdefogazású kereke,sem a lánckerék,sem pedig a bakelit nincs benne ebben a sorban.
Türelemjáték,de kb ebben a sorrendben hagyd ki ezeket a dolgokat.Amelyik beépitésekor szorulni kezd,ott lesz a baj
Kezd azzal hogya bakelitet nem teszed fel.
Ha olyankor meghúzod a csavart,akkor is szorul?Na ezt nézd meg[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
válasz hevizms #1963 üzenetére
már nem emlékszem rá hogy mekkora hézagok vannak. De most nem akarom szétszedni csak ezért,most végre jólett csak nem tudom meghúzni rendesen a lánckerék anyáját. De nem zavar,eddíg is így motoroztam a másik bakelittel hogy nemvolt meghúzva az anya csak egy kicsit.
Persze majd ha lesz időm és türelmem akkor egy jóidőben nekiugrok
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
válasz hevizms #2054 üzenetére
Így már érthető a visszajelződ működése.
Mivel a töltésvisszajelző lámpára rálett kötve egy pozitiv(fekete)és a műszervilágitás vezetéke(fehér/fekete),így világitás nélkül csak gyújtáson világitott a lámpa,mert a müszervilágitás vezetéke akkor negativ volt!!!
Ahogy világitást kapcsoltál.a vezeték pozitiv lett és 2 pozitiv vezeték esetén nem világit a lámpa,tehát elaludt.
Dugd rá a vezetékeket ahogy rajzoltam és láss csodát rendben lesz minden[ Szerkesztve ]
-
teko99
tag
válasz hevizms #2098 üzenetére
hát ugye a szokásos módszer hogy pumpa pumpa ezerszer,aztán csap nyit,kar be teljesen,utánna megint pumpa pumpa és a szokásos többi. Mikor már 40edjére ismételtem a folyamatot a kereket elkezdtem egy kicsit előre-hátra forgatni és hiphop elsőre felkeményedett Így még sosem jártam,és nemis láttam ilyet,de nálam így lett jó.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
-
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2102 üzenetére
Jaja, értem, persze, legmagasabb pontra kerüljön a tartály, és kicsit húzgáljam csak a kart. Oké, megnézem így, mert ezt még nem próbáltam, viszont ez tűnik a legegyszerűbbnek.
Ilyenkor a légtelenítőt gondolom kinyitod kissé?De a végén, amikor már nem lesz buborékos, akkor csak meg kell csinálni a leírt procedúrát is, nem? Azzal kipréseled az esetleg benn maradt bubikat...
Más: nézegettem a fékbetéteket is, 1.000 forinttól 3.000 forintig vannak ETZ-hez, na most ez a párezer forint nem lenne tétel, ha tudnám, hogy jó, és nem csikorog. Láttam olyat, aminek a közepén van egy függőleges sáv, illetve a hagyományos tömör betétet is megtaláltam. Te milye használsz?
Azt tudom, hogy teko-é csikorog.[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz hevizms #2126 üzenetére
Na ez jó hír, mert én már nem tudok többet kihozni a dologból. Az előző tárcsa botrányos volt, ahhoz képest ez egy király!
Teljesen igazad van, de most úgy vagyok vele (és most meg fogom győzni magam...), hogy a tárcsának is idomulnia kell, mert kicsit sorjás, és ezt meg akarom várni mindenképp. Olajfolyásnak nem nevezném, inkább csak gyenge szivárgás.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091