- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz DigitXT #50647 üzenetére
Meg is vagyok győzve, köszi
Akkor kérdés még:
Az 50es (gyári henger) dio-ban ~8,5 g-osak a görgők (ha jól tudom). Én ezeket lecseréltem (már régen 7g-ra), pörög is mint a hülye csak a lentebb írt dolog ami zavar: nem akar "időben" visszaváltani. Most 75ös hengerrel (nagyobb az ereje) úgy gondolom, h tehetnék bele nehezebbet de milyet? Mennyire számítanak / észrevehetőek a grammok?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
üszök
őstag
válasz szentkuti11 #50652 üzenetére
Igen,de ők is azt szerették volna,hogy lehessen B-vel 125 ig vezetni motort.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz 30z.Samu #50656 üzenetére
Hajrá!!! Bár engem már nem érint. a B 125-öt is elleneztem annak idején.
Tegnap este mentem kicsit 2 személlyel,mondani akartam az unoka öcsémnek,hogy az első rendőr aki meglát utánunk fordul. 300 métert sem kellett menni már jöttek is szembe,fordult is vissza. Meglátta rendszámot jött vagy két kereszteződést utánunk majd lefordult. Itt nem divat felénk a rendszám a robogókon.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
30z.Samu
félisten
-Te, figyeljé má Józsi! Ezek ketten ülnek egy robogón.
-Űűű, akkor megkeressük a kocsma pénzt, menjünk utánuk.
-Te...gáz van.
-Na miva'?
-Ezen van rendszám.
-Ne szopass! Biztos, hogy rendszám, nem csak valami felirat? Bakker, ezt beszoptuk, akkor ma is józanul fekszünk le.Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
A "b*szd fel a kéket" is autentikus szakzsargon?
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #50663 üzenetére
Nem szokásom. Rendeltetés szerűen szoktam használni a mocit a kerekein gurulva.
20 éves korom körül estem utoljára mocival,ami vagy 20 éve volt lassan.A dolog sajnos eldőlt.
Már esik az eső. A moci és a fűnyíró is a bódéban marad ma."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Norbika88
senior tag
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #50635 üzenetére
Lehet megis csak a kymco lesz a megoldas.
Itt a topikban rakerestem a choi-ra is 2 evvel ezelott volt egy hasonlo eset,ahol a srac csak 30-at tudott menni.Vegul fotengely csere lett belole. Tekintettel arra,hogy muanyag alkatreszrol van szo,siman el tudom kepzelni.
A masik problemam az alkatreszek beszerzesevel lenne--Japan belpiacos robogo.Probaltam guglin rakeresni de szinte kivetel nelkul kulfoldrol kell hozza rendelni a dolgokat,igy az olcsosaga gyorsan visszaüthet.Sym Mio nem gyere be, de a Kymcohoz hasonlok johetnenek meg.
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
Ha esetleg valaki kacérkodik a rendszám nélküli 125-ös gondolatával.
Kiderült, hogy a cég előtt parkoló futárnak miért van "összefirkálva" a
Majája: a rendőrök bevitték, megjelölték, "priusza" lett a motornak.
(Ami nem vicces: a 100K büntiből kijött volna rá a rendszám is ugye.)Dexar007: a cikk szerint a főtengely csere az drága mulatság, ahogy
bogyó írja, az nem műanyag, annak már megkérik az árát ha elkopott.
(Már az új árát, ha jól látom, bontottan ki lehet fogni egész olcsón is.)"A főtengelycsapágyat ugyanis nem cserélte ki valami szakbarom, hanem kihézagolta alátétekkel, amivel galyra is vágta a főtengelyt. Újonnan az már húzós, vagy 90 ezer, de szerencsére 10 ezerért akadt bontott. Az árban egy komplett variátorral."
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #50670 üzenetére
Ja,ezt olvastam.
Mindenesetre honnan szerezzek hozza alkatreszt? Vadasszak rajuk folyamatosan kulonbozo bontokban?
Mar kicsit alabbhagyott a Choi fele lelkesedes.Ja, ha fotengelye lenne muanyag,akkor eleg komoly gondban lennenk gondolom.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
-
Dexar007
veterán
-
szentkuti11
addikt
válasz DigitXT #50681 üzenetére
Az Address úgy fogyasztott 2 alatt, hogy valós értékeket mutatott a km órája, tehát valóságosan 100 km-re tankoltam, és nem 80-90-re, amennyinél a Liberty már 100-at hazudik. Ráadásul a tipikus városi ingázásban nem is 4-et, hanem inkább 5-öt fogyaszt a Liberty, mert hidegen csak önti magába a benzint. Viszont a menést meg nagyon kívánja a gép, tehát majdnem háromszor annyit fogyasztok és majdnem kétszer annyit megyek így.
(#50682) Dexar007: Vitorlázgatva 1,5-et eszik, hajtva 1,8-at-1,9-et. Szerintem maximum hidegen éri meg a vitorlázás, az is csak a motor kímélése szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50670 üzenetére
És a pláne: Mesélem a futár srácnak, aki megszólal: Te nem a Sz. B. volt? Akkor esett le, kollégák voltak, amíg Sz. B. az előző munkahelyén dolgozott. Kicsi a világ. Egyébként őt is elkapták 150/50 Majával. Kétszer... Menekülés nélkül 5k-val úszta meg.
Dexar: Ha nem mész vele sokat, és 50k környékén nézel: Dio. 3,5L-rel beéri. Igen, ez 1-1,5L-rel több, mint a 4T, cserébe jobban megy, olajcserével nem kell foglalkozni, csak öntöd bele (1000km>1L). 1,5L fogyasztáskülönbséggel számolva azért az a +50k nem egy szezon alatt térül meg...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50688 üzenetére
Hát... Ha lesz tél. De még próbálok beszélni a szomszéddal, egyszerűbb lenne... Nem bánom, ha éven át kint van (letakarva), de amikor k***sz*** időjárás lesz, akkor nem akarom kint hagyni.
Szívatót szereztem, beleraktuk. Hidegen kicsit magasnak tűnt az alapjárat, de nem mászott előre a motor (talpon). Mire hazaértem szépen beállt. Úgyhogy 13k elköltése után újra merek bízni Majában...
szerk: Az oldalidomokat megnéztem, hát... max ingyen hoztam volna el, mert alig jobbak mint ami most fent van... És még fényezni is kellene, plusz karcok, és egy olvadt folt van rajta a jobboson is. Szóval kb kuka.
Vízcső viszont nálam van.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
szentkuti11
addikt
válasz 30z.Samu #50690 üzenetére
Pedig akkor lehet csak igazán burnoutolni. Istenem, de jó is volt, 2012 telén, mikor elkezdtem motorozni, jópárszor elfektettem a jó öreg Piaggio Zipet.
Ó istenem, mennyit kapott ez a szerencsétlen. 1 évig volt nálam, és azalatt csak lámpabúrát kellett rá vennem (saját hülyeség), meg egyszer gázbowdent. Ezen kívül csak a benzint meg az olajat kértek kannaszámra.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #50691 üzenetére
Én Tacttal akartam kimenni hóba bohóckodni. Majával már nem lenne jó buli, ilyenre nem is vágynék...
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50691 üzenetére
Tudom, postás motorral ment a burnout rendesen.
Sic Parvis Magna