- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Raspberry Pi
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
ma A Galaxy S22 és S21 család is One UI 6.1-re vált, ám eltérő AI funkciókkal.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #51098 üzenetére
Nem nézegetek, de van egy fb csoport, ahol hirdetem a bontásból megmaradt cuccokat, és ott jött fel a hirdetés
Dexar: Anyámé, van az a pénz, de annyit nem adsz érte.
Samu: Rendszámos 125-öst ennyiért ritkán látni, azért tűnt fel.
Most fogok felülni motorra, irány Szentendre, el kell mennem olajért.kcsa: Én dehogy foglalkozok vele. Japánbérenc vagyok. Csak ennyiért leggyakrabban 125/50-es van
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
Dexar007
veterán
Link Irtam,neki. Valaszul kaptam egy szep meset amit mindenki hallani szeretne.:
,,Tehát:
Nálam 2010 óta van a motor, előtte az Apósomé volt, aki újonnan vette Mosonmagyaróváron.
Tehát minden eredeti papírja meg van.
Mikor átvettem az Apósomtól, akkor volt benne kb. 6000km.
Én csak nyáron jó időben használtam, de most a nyáron nem ment többet 500km.-nél.
Ezért van benne kevés kilométer, amit garantálok, hogy tényleg annyi amennyit az óra mutat.
Most azért szeretnék megválni tőle, mert kihasználatlan, és csak a helyet foglalja a garázsban.Még azt szeretném megkérdezni, hogy a szállítás anyagi vonzatát hogyan gondoltad?"
Holnap jonnek elvileg a kepek, 200km van kozottunk,futom nincs, vonattal kell elmennem erte,hogy aztan labon haza hozzam.Az eddigiekbol itelve nem kis kockazat mindent egy lapra feltenni.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #51106 üzenetére
Ma 4-kor indulok Győrbe... Megnézzem? Anyám Agilityjével is mehetek, hogy lássa, nem először ülök ilyen izmos gépen. Pénteken ráérek megnézni...
szerk.: Fuvart tudnék szerezni, bár 400km-re nem lenne olcsó...
De ha nem akarsz fölöslegesen eljönni, megnézem, kipróbálom neked.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #51108 üzenetére
Este er haza,holnap fog meg kepeket kuldeni.Ez volt a level elso fele,csak gondoltam lenyegtelen.:
,,Velem leveleztél eddig a „jófogáson” keresztül a tárgyban szereplő robogóról.
A képeket amit ígértem holnap tudom küldeni, mert ma estig dolgozom.
A kérdésekre viszont szívesen válaszolok."Nem lenne rossz ha rapillantanal,es elmondanad a velemenyed,mert tenyleg messze lakunk egymastol. De hol a trukk?
Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #51109 üzenetére
Ha eddig nem követted volna a dolgokat, szereztem kedvezményt alkatrészekhez. Ezt is felajánlottam a fórum tagjainak. Ennyire rendes vagyok...
Győrbe bemenni nekem ~10km. Ha van időm, szívesen meglesem.
szerk.: Holnap nem igazán érek rá, péntek ok (olajcsere lesz az Agilityben, meg Simsonozás). Ezen kívül meg tudom lesni[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
Kezdodik.:
,,Az Alján van egy kis burkolat sérülés, és a jobb kormány markolat mellett van a festés lenyúzva.
Le fogom fényképezni.
Indul rendesen, de (gondolom az akku miatt) hidegen, csak berugó karral. Viszont Kb. harmadik rúgásra már
megy is.
Minden működik rajt, egyedül a kilométer órával van valami, mert a mutató megakadt benne, de a megtett távolságot
számolja.Az árban szerintem meg tudunk egyezni, ha komoly a vételi szándékod, mert ésszerű keretek között alkuképes. "
Ezek meg mindig olyan dolgok,hogy ,,leszarom" kategoria nalam--es amire en hasznalnam.De aztan szemelyesen kiderul,hogy haat igen,itt is van meg valami,meg ott is.
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #51112 üzenetére
Lassan adagolja a hibákat... (Ma ledudáltam volna egy köcsögöt, erre kiderült,
hogy nem működik a duda. Jó, már pár napja kiderült, de közben elfelejtettem:
engem a km óra nem működése idegesít legjobban - nem a gyorshajtás miatt,
hanem a megtett távot nem tudom: se szervizperiódus se fogyasztási adat.)De meg fogom csinálni hamarosan, "csak" vmi elektromos baja lehet. Vételnél
pedig eleve tudtam róla. (Mondjuk a dudáról nem, az egy kicsit meglepett, lol.) -
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51113 üzenetére
Nem tudom, furcsa, mintha kicsit sokat enne. Mentem vele kb 50-60 km-t és már elkezdett esni az üzemanyagszint. Meg ma nem is akart olyan könnyen indulni, biztos emiatt a hülye szeles, hűvös idő miatt. A tizedik rúgásra beindult, de mintha kicsit erőtlen lenne a kicsike. De ez szerintem csak ideiglenes állapot.
Sic Parvis Magna
-
szentkuti11
addikt
válasz Dexar007 #51112 üzenetére
Ahogy olvasom a kínszenvedéseidet, egyre nagyobb csodának tartom, hogy az elmúlt 1 évben kétszer is tudtam venni tökéletesen patent állapotú motort úgy, hogy egyszer se futottam lyukra.
(#51114) 30z.Samu: Nem ázott be a légszűrőd? Akkor előfordulhat a 4T-nél, hogy nehézkesen indul és nem tudja kiszámolni a levegőhöz szükséges benzint, tehát önti, mint az állat. Motowellnél tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #51115 üzenetére
két dolog van: 1) tényleg csoda 2) bevallottan olcsót keres, bár már emelt az összegen, de jó állapotú, nem túl öregecske 4T az biza nem olcsó sajnos.
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #51115 üzenetére
Ja neeeeem! Csak DigitXT agymenését folytattam. A kis barátomnak kutya baja.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #51117 üzenetére
Agymenését? Szerintem itt kettőnk közül nem nekem szokott olyanom lenni:
avart érzek az erdőben/megsértődtél az elméleti váltástanfolyam után? Sebaj.
Anno volt egy szakmai tanácsom. (Nézd meg önmagában az első mondatát.) -
Dexar007
veterán
válasz szentkuti11 #51115 üzenetére
A vicc pedig az,hogy egyaltalan nem hibatlant keresek. Motorikusan legyen jo, es lehetoleg valamennyi burkolata a helyen legyen. Ez eddig egyszer sem jott be,igaz csak 4T-t neztem,azota emeltem is a teten,de akkor sem akar osszejonni.
Most bizakodo vagyok ezzel az Agilityvel. Mindenkepp jo jel,hogy megvannak a papirjai es,hogy csak 2 tulajdonosa volt.Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #51120 üzenetére
Anyám Agilityje 2007-es. 2012-ben került a családba, akkor órában 10k km-rel (gyakorlatilag nem hiszem, de mindegy). Akkor 180 000Ft-ot fizettünk érte.
Húgom Kymcojáról olvashattok, 45k-ért vettük, 65be vitték el, költöttünk rá, de kb 0-ban kijöttünk.
Utána 2T vs4T volt a kérdés, max. keret 140. Ennyiért lett volna egy 2 éves faceliftes Agility, és a Yamaha, amit végül megvett, mert ahol vette, ott szervizelik is neki, van kihez vinni.Szóval lehet jó, fiatal 50 4T-t venni, de ez nem az a kategória. Én ennyiért Hondát vettem (~20 éves), és azzal sem volt gond. Valamit valamiért.
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51119 üzenetére
Én nem sértődtem meg akkor sem, ahhoz annál jóval több kell. Azt elismerem, hogy néha tényleg zavar van az erőben és az is igaz, hogy bizonyos dolgokat (na jó, 95%-át) szájbarágósan kell elmagyarázni. De ha egyszer megértem, utána már nincs gond. Azt hittem, hogy hülyéskedsz az előjövő hibákkal kapcsolatban és csak folytattam tovább a gondolatot.
51118) szentkuti11: Bocsi...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #51122 üzenetére
Ja, én meg azt hittem gúnyolódsz. Nem, nem hülyéskedtem... (Sajnos...)
Felsorolás szintjén (a frissen átírt) 250-es Majáról pár tény. OFF, mert 125 ccm+.Negatívumok: km óra nem megy (a vételkor is tudtam róla), duda nem szól (ez talán a gomb hibája: szét kell szedni), néha nem indul (kattan a relé, de ennyi: talán a vészleállító kavar be), tanksapka be volt ragadva (megoldottam: rosszul volt visszatéve), a légszűrő porszáraz volt (megoldottam: légszűrőolaj), a főtengely szimering könnyezik (cserés), melegen a véglehajtás csúnyán nyüszög (nagyjából tudom, mi csinálja, majd szét kell kapni/megjavítani), kormánycsapágy be van rágódva (cserés), a 180-as jobban gyorsul nála (9000 rpm, Multivar), a 180-asnak jobb a végsebessége (WTF kategória, de tényleg nincs elég áttétele 7000 fölött meg elgyengül). A zsíros varió korábbi állapotáról meg ne is beszéljünk. Azóta zsír nélkül használom. Ha zörög is picit, pont leszarom, de legalább megy.
Pozitívumok: csomagtartójában elfér 2 db fullos bukó, nagyon kényelmes az ülése (és alacsony: telitalpas megállás), a világítása gyárilag is "vállalható(bb)" (H7 a tompított jobbról, H4 a refi balról, de majd csinálok dupla tompítottat, a H4-ből), nagyon finoman (hamar) fog a kuplungja, nagyon simán jár a motor (szinte siklik), burkolatilag rendben van: nem sokat volt megtörve (egy-két horzsolás, görbe fékkar), nem fogyaszt sokat (de még nem tudom, mennyit, mert 245 km-re tankoltam 10,6-ot, de gondolom nem csurig töltve vettem át).
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51123 üzenetére
Az faja! És így vetted át arról a híres, nemes, rettenetes robogó szerviztől? Oda mentem amúgy sisakot venni, mert ahova akartam, az zárva volt és másik kettőt is a környéken. De sisak kellett, mert az előzőnek a csatja elszakadt és amúgy kellett egy zárt sisak. Szóval oda eltekertem, nem volt egy nagy kínálat sisak téren (4-5 kb... ), de az egyik megtetszett és elhoztam. Ott jött be egy forma megkérdezni az eladót, hogy az a szürke Suzuki mennyibe kerül.
Ha már összeírtad a motorodnak a pro/kontra jellemzőit, akkor én is.
Pozitívum:
-Szép a hangja a négyütemű kis erőműnek
-Keveset eszik (1,5-2 liter kb)
-Nagyobb testű, mint a Ran, így nem nézek ki rajta úgy, mint majom a köszörűkövön.
-Az emberek megfordulnak utána Pesten nem láttam még ugyanilyen motort, ezek szerint annyira nem elterjedt. Pedig jó kis motor, csak mindenki a 2T-ért van oda.
-Van csomagtér (A Ran-nak nem volt)Negatívum:
-Annyi talán, hogy kezdem kinőni az 50ccm-et. De a váltással még várok talán tavaszig.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Mr.Peter
aktív tag
Félig már felkészültem a hideg időben való motorozásra.
Vettem egy maszkot (még rabláshoz is jól jöhet ), illetve bekockáztattam egy gyanúsan olcsó, gagyi kategóriás fűthető kesztyűt.
A maszkot tegnap este már kipróbáltam, a nagy ködben nem jött rosszul, hogy nyitott plexivel is tudtam menni és nem fagyott le a fejem, illetve a nyakat is nagyon jól védi.
A kesztyű 12V-os, viszont a csatlakozását már a vásárlónak kell megoldania, csak egy drótot adtak hozzá.
Még jó, hogy korábban beszereltem magamnak egy szivargyújtó foglalatot. Egy régi Siemens A35 autós töltőt szétkaptam, kiszedtem az elektronikát, és beleforrasztottam a kesztyűhöz csatlakozó kábelvéget. Az aljzatban volt még egy 2A-es biztosíték is, az se feltétlen rossz, ha van. Szépen melegít a kesztyű, és a leírás alapján mosható is...
Majd ha kipróbáltam élesben leírom a tapasztalatokat. Egy biztos, hogy a nyári kesztyűmhöz képest melegebb, még fűtés nélkül is. Csak kár, hogy úgy néz ki mint valami síelő kesztyű.Szerk.: Akartam venni egy négyévszakos Shox gatyát is, de az meg elfogyott.
[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #51124 üzenetére
Neeeem, ezt magánszemélytől vettem, fórumtárstól. De jó, hogy megvettem, mert ki tudtam menni vele személyesen Gödöllőre, hogy kiderüljön, a Madisonba való vezérműlánc típusával nagy bajok az agybajok. (Megadtak egy DID gyári számot: perszehogy nem az volt.) Ja, és ez a motor ~275K volt, amivel kifejezetten olcsónak számít. Erre jön még az átírás (ma este megyek az okmányirodába, az eredetvizsga - potom 15500 Ft - már kész): új forgalmi 6000, új törzskönyv 6000, vagyonszerzési illeték, 4500, összesen 16500 Ft. Szóval potom +32K, és az enyém is a drágaszág.
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #51126 üzenetére
Te lemaradtam erről a vételről. Keresem most hogy miről van szó de nem találom. Valaki segít megtalálni? Amúgy ja nekem ez a felesleges 30-40rugós lehúzás nem tetszik a vásárlásnál.
@30z.samu: most motoroztam nem csúszik ha van gumi a gépen. A szélre oda kell figyelni, de szerencsére konstans szél van, nem pedig lökdösős.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51130 üzenetére
Nagyon igazad van. Engem a hideg rettent el egyedül. 10°C alatt tényleg csak a kényszer tud rávenni a motorozásra. Bár bár bár, azért tavaly november első hetébe még robogóztam Dujv.-Fehérvár távon néha. 3°C-be indultam, 5°C-be érkeztem. Az kicsit azt mondom necces, de mégis baromira élveztem. Szerintem amúgy ezek a hideg kalandok koptatták a legtöbbet a robogómon annó. Most gondold el, léghűtéses rotyival elindulsz országútra 70-80 végáttételen majdnem nyélen, úgy hogy amikor megállsz a végcélon akkor sincs bemelegedve jóformán. (Leállítás után langyi volt a kipufogó 1 óra motorozás után.) De hát a honda az honda. Király volt.
Elkanyarodtam..... szóval ja november közepéig én bevállalnám, utána már nagyon nem. Ha lehet hinni az időjósoknak talán addig még a hőmérséklet is elfogadható lesz. Hajrá robogózás!
Privátban érdeklődj! :)
-
30z.Samu
félisten
válasz wolfnet #51133 üzenetére
Az valami katasztrófa volt. Főnököm azt mondja nekem: Te is akkor kezdesz el motorral járni, amikor hűvös van már. Mondom miért, eddig mikor volt nyárias időjárás?
De most tényleg, egy hetet talán, ha volt nyárra emlékeztető idő... Az időjárás is olyan, mint a részeg biciklis, fel van borulva.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51134 üzenetére
Haha! Én arra emlékszem hogy június végén voltunk pár napra barátnőmmel és az sem volt 100%-ban nyár. Tehát 3 napból nagyon jó indulatúan 2 napig volt jó idő. (Jó idő ebben az értelmezésben strand időt jelenti.)
@bogyo112: kb... robogózáshoz tavaly csak protektor inget vettem fel, idén pedig nagyon sokszor rajtam volt a nyári kabát mert vagy az eső lába lógott vagy hűvös volt. Bezzeg amikor a rutin pályán rohadtunk akkor 34°C volt, a pályán pedig kb 60°C, a forgalomban meg hideg volt és esett az eső. Tipikus.
Privátban érdeklődj! :)
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz Bogyó bá' #51135 üzenetére
Augusztus végén 1 hétig áztam a Duna mellett, pedig az volt a terv, hogy egy héten keresztül reggeltől estig pecázok. Volt vagy 13 fok, szél, állandó eső. Álom nyaralás.
Szerk.: Úgy néz ki, hogy egy kisebb tornádó készül, úgy, hogy gyorsan felpattanok a "viharvadászra", és elindulok a melóba.
[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
30z.Samu
félisten
válasz Mr.Peter #51137 üzenetére
Én is egyszer voltam otthon egy hétig folyamatosan, végig gyér idő volt..persze amikor mentem utána dolgozni, kapásból felkúszott a hőmérséklet...
Szerk.: Itt is fúj a szél, mint az állat, reggel még Istenes volt...de hazafele lehet, hogy tényleg repülni fogok.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
üszök
őstag
Mi ez a nagy csend? Mindeni elment tüntetni?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Dexar007
veterán
huszi.gyb Nincs kedved pentek delutan motorozni egy jot Gyorbe?
Ezeket a kepeket kaptam a Kymcorol.: [link]
Aksija valoszinuleg majdnem halott,mert csak 2-3. rugasra hajlando indulni, de miutan mar ment egy kicsit akkor onindotoval is mukodik. Km ora nem mukodik, a megtett km-eket viszont szamolja. Elvileg kb 65-ot tud menni.A Sherlocki enem.: a mai napon kuldott kep.:[link]
Hirdetesben szereplo.: [link]Oktober 3-an adta fel a hirdetest, azota ment 60km-t,osztva 21 nappal, napi 2.85km,szorozva 365-tel 1042,szorozva 6 evvel ( 2008-as motor) 6257 km. Stimmel.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51143 üzenetére
Ja.. elindultam délelőtt egy túrára. Hűvös volt de semmi csapadék nem volt, aztán délután megjött a ködszitálás majd a lassú folyamatos esőzés. Pfúh de fosadék az időjárás. A gép jól vizsgázott egyszer sem csúsztunk meg, igaz vigyáztam is, jól is ment, megfagytam megáztam de bármikor megcsinálnám újra. ~120km elment ma, tulajdonképpen baromkodásra. Eddig a fogyasztásomat nem tudom meghatározni. Vásárlás után kb annyi volt benne hogy a kútig eljutottam, nyomtam bele 2500forintot, kb ~6.6l benzin. 100km után át kellett csavarni tartalékra. Utána nyomtam bele 3500-at, ~8.5l benzin, és újból 100km után kellett tartalékra csavarni. Igaz ebben az etapban volt egy végsebesség vizsgálat autópályán. (Ami 5 évvel ezelőtt történt tehát elévült bíró úr, csak tisztázzuk. ) Ezen felbuzdulva most teletankoltam, kicentiztem. Rajta ültem és úgy, nehogy az oldal sztenderd miatt fals eredmény jöjjön ki. ~12L ment a tankba, úgy hogy 17l-es a tank. Nem is értem, amúgy alig lötyögött valami az alján, de fotókat néztem hogy a fő csap elég magasról szívja az üzemanyagot... lehet hogy akkor tényleg tartalékon még egy 50-60km benne van a gépbe? Leírást nem találok róla az interneten természetesen.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron