- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Valami baja van a tápomnak
- Plazma TV topic
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sziasztok!
Ebben a topicban teljesen új vagyok, és vásárlási tanácsért jöttem. A jelen állapot: 50.-évemet taposom, autót 32 éve vezetek balesetmentesen, és egy fiatalkori álmomat szeretném beteljesíteni: magányos motoros/robogós túrázások, minden sietség nélkül, akár Erdélybe is. A mostani lehetőséget kihasználva, egy hete levizsgáztam a B+A1 (=B125) kategóriából, nagyobb gépet a későbbiekben sem szeretnék venni. Jelenleg a plasztikkártyára várok, van még rá közel egy hónapom. Váltós gépen tanultam (9 óra motorozás, mert ötvenes kismocin is úgy 30 éve ültem utoljára, kevesebből biztos nem ment volna), így nem vagyok "automatára korlátozva".
Anyagi lehetőségeim erősen korlátozottak, úgy kb. maximum 200 - 250 ezret tudok gépre költeni + kb. 50 az átírás és első szervizelés költségeire félre téve.
Igazából nem tudom, mi lenne a jobb választás számomra: valamely kis "utcai" motor (Yamaha SR, Suzuki GN125, stb.), vagy egy nagytestű robesz? Az utóbbinak ugye van némi védelme az időjárás viszontagságai ellen is, meg hát legalább minimális méretű csomagtartója. A robogók közül eddig (tesztek, népítélet, ár, stb. alapján) a 10-12 év körüli Yamaha Majesty 125; Kymco Grand Dink 125; esetleg Aprilia Leonardo; Aprilia Scarabeo 125 jöhet számításba.
Ti melyiket ajánlanátok ezek közül 10-12 évesen? Melyikkel járok legjobban? Melyik tudja legalább a 80km/h-s utazót órákon keresztül, nagyobb kényelmetlenség nélkül tartani? Melyik a legkisebb szervizköltségű? Melyik a legtakarékosabb?
Tudom, hogy ez nagy kérés, de ha "ráértek", akkor a tapasztalataitokat osszátok már meg velem!Minden segítséget előre is köszönök! (Tehát van még kb. 3-4 hetem dönteni a típusok, és a konkrét eladó példányok között...)
kieg: 178 cm és 75 kg vagyok, egyáltalán elférek kényelmesen ezeken?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SirKero #33519 üzenetére
Köszi a gyors választ: a bébi-Burgi nekem is nagyon tetszene, de azok bőven-sokkal 300k fölött vannak, és akkor még az állapotról / azonnal ráköltendő pénzről nem is beszéltünk. De majd nézegetek abba az irányba is!
Sajnos csak az A1 játszik, ebbe még a zasszony is belement, mert így talán nem félt annyira. Ő úgysem ülne fel semmilyen motorra utasként sem, de legalább engedi, hogy kicsit "kiéljem magam"... - de ez már nagyon OFF.
Egy pici sátor, egy hálózsák, 3-4 napi ruha lenne az elpakolni való, meg a kaja természetesen. Alvás kempingekben. Picurka hátizsákom is van, valami abba is férhetne.. Erdély a kedvencem, kocsival rendszeresen szoktunk járogatni, két-három évente, de motorral egész más lenne szerintem.
Amúgy jobban járnék robogóval, vagy tényleg inkább egy kis utcai motor + doboz?[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sajnos a 125cm3 adott. A tanfolyamon YBR125-ön tanultam, az például nagyon tetszett, igaz, a városból csak 15 percre mentünk ki (mögöttem az oktató a kocsijában), és csak 8-ig gyorsítottam.. Valószínűleg egyébként valóban robogó lesz a pakolhatósága, és főleg a szélvédelme miatt, Tudom, hogy egy konkrét példány esetén csak az állapot a döntő, de pl. Majesty-ből elég nagy a választék 250k alatt, addig az áhított Burgiból egyetlen darab sincs ennyiért. (Gondolom, nem véletlenül...) Valamelyikőtök használ 125-ös Mayát?
(#33522) akos3: eszem ágában sincs autópályázni, inkább megállni minden "görbe fánál" és fotózgatni, nézelődni. Csak annyira szeretnék "gyorsan menni", hogy közúton a teherautók ne előzgessenek. Szigorúan egyedül, meg 15-20 kg cucc. Évi pár darab 200-300km-es út Kalocsáról a Mecsekbe és vissza (1 napos) + 1 db 4-5 napos körút Erdélybe, szintén egyedül.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #33525 üzenetére
Na, most elvettétek a kedvemet az egésztől - akkor lehet nem is veszek semmit, de akkor meg kidobott pénz volt az 50k a jogsiért....
Tényleg régi vágyam a (teljesen öncélú) motorozgatás, és az ősszel igen nagy lelkesedéssel olvastam a TotalBike-on Csikós Zsolti és Zirig Árpi cikksorozatát a hirtelen felindulásból, pocsék szar késő őszi időben, 110 és 125 cm3-es gépekkel elkövetett 1500km-es túrájáról Ausztriában, Szlovéniában és Olaszországban. Na akkor szerelmesedtem bele ebbe a kis kategóriába. Elhatároztam, hogy - jó időben, ráadásul kétszer ennyi idő alatt, (mégsem vagyok fiatal sem, meg mazochista sem) - én is megyek 1500km-t, ráadásul az általam jól ismert erdélyi utakon. A kikapcsolódást, túrázgatást, rövid "örömmotorozást" leszámítva valójában semmi szükségem motorra, távmunkában itthonról dolgozom, ha bárhová mennem kell, akkor meg ott a jó öreg Toyota Yaris...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #33527 üzenetére
17 évesen (úgy 33 évvel ezelőtt), egyetlen kétkerekű géperejű járgányommal (nem tudom, valaki emlékszik-e a típusra egyáltalán: Jawa Mustang 50, a talán valaha gyártott legrosszabb segédmotorbicikli), hajnali 5-kor Debrecenből indulva (akkor még ott laktam) negyvennel lecsattogtam Szegedre, ettem egy fagyit, és éjfél előtt haza is értem. Közben volt vagy 5 gyertyacserém, stb. Egy hétig nem tudtam leülni rendesen, annyira feltört hátul az ülés...
(#33528) zack: köszi, de idén a 125-ből kellene egy elfogadható kompromisszumot találni, ebben kérnék segítséget. Egészen pontosan a mellényúlást, nagy szívást, anyagilag megengedhetetlen költekezést szeretném csak elkerülni.
A legelső az lenne eldönteni, hogy ennyi pénzből robesz, vagy váltós kis gép. Az utazéás kelemetlensége legyen az én gondom. Legfeljebb I.J.B. Mármint én!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
"Nekem először is nem tiszta, h robogót vagy váltós motort szeretnél. pakolhatóság miatt nem mind1"
Na, ez legfontosabb kérdésem nekem is: a váltogatással semmi bajom sincsen, szeretem, de az általam óhajtott felhasználásra kis utcai motor + doboz(ok), vagy egy nagyobb testű robesz lenne a kívánatosabb? Ha nem tévedek nagyot, sebességre, gyorsulásra a 125-ös robogók sem igazán vannak hátrányban az olcsó kis utcai gépekkel szemben, plusz ráadásul jön még némi kényelem, praktikum és pakolhatóság. Hátrány viszont rosszabb úton a kisebb kerék miatti instabilitás és a valamivel nagyobb fogyasztás.
Gondolkozzunk már együtt egy kicsit az én szemszögemből, rendben?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #33536 üzenetére
Köszi szépen, ezt szépen összefoglaltad!
A Maya 125 "kasznija" megegyezik a Te 180-asoddal, vagy kisebb? Csomagtartó, pakolhatóság, kerékméret, stb.) A kis Burgmanról rengeteg adatom van a netről, de például a Majesty-ről szinte semmi. Nincs egy gépkönyved pdf-ben véletlenül róla?A kis keréktől csak azért félek, mert ha kicsit bámészkodva, nézelődve az országúton (tudom, hogy ezt nem lenne szabad, de azért szerintem mindenkivel megeshet) elbambulva véletlenül belelépek egy kátyúba, akkor szerintem biztosan eldobom a vasat. Váltós mocinál meg ott van ráadásul a lábam között a tank, amibe lehet "kapaszkodni". Vagy teljesen rosszul gondolom? (Életemben nem ültem még semmilyen robogón, de akit kérdeztem, szinte mindenki meg van vele elégedve, bár ők csak városban használják)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ez nagyon OFF: Yamaha YBR-125-ösön tanultam, annak a "pakolhatóságáról" annyit, hogy az "A" elsősegély-csomag az oktató kocsijában volt, mert a motoron nem volt hová tenni. Vizsgán ott mutattam meg a vizsgabiztosnak! Ja, meg valamelyik órán volt pár szem eső is, és én úgy sz*rrá áztam, hogy ihaj. Robin, plexivel ez nem lehet annyira vészes, gondolom...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A kis CBR-eket én is nézegettem (bár túl vannak a pénztárcám keretein), na abban a testhelyzetben az én öreg, reumás tagjaimmal nem járnám be Erdélyt, az tuti. Fél óra múlva daruval vennének le róla...
(OFF: fiatal koromban volt négy laza végtagom, meg egy merev. Na, most pont fordítva van... ) Az Aprilia RS meg nem is fér bele az A1-be, ha jól tudom. Amúgy is kétütemű, nem az én világom.szerk: [link] ??? Vagy ez már "bohócmotor"? Mondjuk ennyim sincs rá, sajnos...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ez a legolcsóbb, aminek vannak papírjai is, de belekergettek 50 ezer kilométert, és valami rettenet "sportkipufogó" van rajta. Nálam ez kizáró ok túrázáshoz... ... a békés tájban andalogni, miközben üvölt a gép. Robogó lesz az, meglássátok! (Bár némelyik azok közül is elég hangos tud lenni, pont a variátor jóvoltából)
Az összes olcsóbb vagy "50 köbcis", vagy összetörték, de még a fáradságot sem vették, hogy kijavítsák legalább.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #33554 üzenetére
Köszi az infókat neked is, szétnézek a linken gépkönyv ügyileg!
- akkor ezek szerint kell egy hátsó doboz is a Majestyre ; (vagy innen valamelyik). Ez utóbbi korrekt kereskedésnek tűnik, mert vállalja a teljes Mo.-i üzembehelyezést és névre írást is. Ha kézben lesz a jogsim, felhívom őket, és esetleg elmegyek Pápára megnézni a gépeket. Csak a Maja tetszik, de talán még inkább a Malaguti Madison. Azt már tudom, hogy a motorjuk egyforma, meg nagy a tankjuk is, "túrára való". Ezek talán beleférnek a költségvetésembe is. Azt hiszem, a váltós motorról lemondok egyelőre.
Na, mára nem zsibbasztom tovább a társaságot a láma kérdéseimmel.... ...aludni is kell valamikor!Ja igen: némelyik robesz teljesen klotyószerű, ezeket a kis Kymco-kat nagyon dicsérik, de a kinézete miatt nem ülnék fel rá..
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #33632 üzenetére
Elnézést kérek, igazad van. Valami korábbi évjáratú adatlapot nézhettem meg az előbb.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alba-regia #33682 üzenetére
Használd egészséggel! Ez 125-ös, vagy nagyobb?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #33685 üzenetére
Na, egy ilyennek azt hiszem, én is tudnék örülni! (sajnos csak kb. 220-250k körüli használt gépet fogok tudni megvenni, majd kb. 3 hét múlva, amikor kézhez kapom a vadi friss A1 jogsimat). A teszteket és hirdetéseket bújom már vagy 2 hete (vizsga óta), és lassan az "utcai" motorokat kiejtem a listáról: valószínűleg robesz lesz (Youtube videók szerint jobban mennek, na!). Jelenleg a Majesty125-ökből több darab, egy Malaguti Madison, egy Leonardo, és egy gyári dobozzal szerelt Aprilia Scarabeo (2004 évj.) van a "listámon". Tényleg Szkarabeusza van valakinek itt a topicban? Tetszene is, de van pár tulajdonsága, amivel nem nagyon tudok mit kezdeni sajnos. Ezekről kellene személyes információ.
szerk: 1., Úgy tűnik, hogy ennek egyáltalán nincs csomagtartója az ülés alatt ( a tank van ott), ellentétben az újabb (de drága) évjáratokkal, nem véletlenül gyári tartozék a doboz. 2., Kesztyűtartónak nevezett valamije ugyan elvileg van, de ott a hűtővíz kiegyenlítő tartálya lakozik, max egy 10-es csomag papírzsepi fér mellé . 3., Nagy a kerék, ami jó lenne a hazai sz*r utakon, de hátul egyoldali lengőkar és rugóstag található Együtt lehet ezzel élni hosszabb távon?[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alba-regia #33688 üzenetére
Én gondolkodom egy ilyen beszerzésén, felszerelésén... Pár hónapig elégnek kell lennie a palacknak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #33691 üzenetére
Igazad van, a bontóban 4 db Lada-kürtöt utánam vágnak 2 ezer forintért, maximum behorpad az akksi... Akkor neked 125-ös Leonardód van, ha jól értem? Mikori évjárat?:
dJ Peer: Széles utat, gumifákat neked is!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, köpjetek szemen, rúgjatok seggbe, röhögjetek ki: megvettem a robogómat fél órával ezelőtt. Japán belpiacos, az 1 szem százhuszonötös hengert két db (!!!) karburátor látja el benyával. Kipufiból is kettő van rajta.
Adatlap: CBX 125 CUSTOM; csak az enyém 14 lóerős. 220k-ért, házhoz szállítva. "Középretek" állapotban: váz, tank, festés, moci , váltó hibátlan, akksi (garipapírral, egy hetes) és láncszet új. Gumik szarok, rengeteg rozsdás csavar, hátsó fék sz*r, stb. Féklámpa sem világít. Mire megjön a jogsim (cc. 3 hét), addigra rendbe szedem.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #33770 üzenetére
Köszönöm mindenkinek! Amúgy 2002 óta van Magyarországon, azóta 2 tulajdonosa volt. Az utóbbinál 5 évet töltött (60 éves tata, még nálam is öregebb...) 1996-os évjárat, a legelcseszettebb igazi japanische megoldásokkal.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #33790 üzenetére
Ez így nagyon OK! Tessék az első hsz.-be is betetetni!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #33841 üzenetére
Az út szélén állva?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem van a motor oldalán ilyen kis kulccsal zárható bilincs, amivel elvileg egy bukót oda lehet erősíteni, de nem jöttem még rá, hogy hogyan kell használni. A pántot hiába csatolom oda, attól az még kioldható, levehető marad.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #34039 üzenetére
Teljes mértékben igazad van, nagyon klasszul összefoglaltad. Egyébként én vagyok az a "szerencsétlen", aki túrázni 125-ös robeszt szeretett volna (anyagi és jogsibeli korlátok miatt), ráadásul nem is azt vettem, hanem egy döglassú, k*rva hangos, majd' 20 éves japán belpiacos kis choppert. Lehet, hogy valóban nem fogok vele hosszabb túrákba belevágni, de egyelőre esténként (mikor friss jogsival gurulgatok egy-egy órácskát, 70 körüli tempóval döcögve), nálam boldogabb embert nem lehet találni a földön. Én, aki világéletember morcos, rosszkedvű ember voltam, most (50 évesen) végig vigyorgok a bukó alatt. Már megérte!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #34107 üzenetére
Töltőáram az attól függ, mennyire van lemerülve az akksi. Alapjáraton kb. semmi, fordulaton párszáz milliampertől 2-3-4 amperig (teli/lemerült akksi)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #34168 üzenetére
Semmi pánik, az én kis csótányom sem sokkal fürgébb: hétfőn, szélmentes időben nagy nehezen fel tudtam zavarni éppen 100-ra, de ma este, kb. 20-30km/h-s szembe szélnél épphogy-épphogy el bírtam érni a 90-es végsebességet. Pedig vagy 5 percig csutkáztam neki.
szerk: Ja, negyedikben is ugyanennyit ment..
Amúgy a 70-80 fekszik neki, meg nekem is.... A fogyasztás elsőre jónak tűnik, mikor vettem, már csak tartalékon ment, 2500,- ért tankoltam bele 6 liter benyát, eddig mentem 240km-t és még nem kellett tartalékra váltani, a mutató is picivel a piros fölött van még. Szerintem 2,5liternél nemigen eszik meg többet százon ekkora tempónál.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #34179 üzenetére
Ha mélyebben belegondolsz, az egész A1 / B125 kategória illúzióromboló: amennyire jó városban az 50 köbcis kétüteműek helyett (nem taposnak el az autók), éppen annyira kevés az országúton (pont az a 10-20km/h hiányzik, amit egy gyöngébb 250-es adhatna). Igaza lehet azoknak, akik le akartak beszélni erről a kategóriáról (jogosítvány és motor/robogó), és eggyel nagyobbra akartak rábeszélni. Viszont nagyon olcsó fenntartású, talán kevésbé balesetveszélyes a gyakorlatlanok számára is, és - kompromisszumokkal ugyan - mégis a motorozás, a szabadság érzését adja.
kieg: Viszont az elmúlt héten, esténként, itt a környéken olyan helyeken jártam, ahol autóval még soha a büdös életben. Mert sose volt arra dolgom, miért is mentem volna az eldugott kis falvakba, kegyetlenül rossz utakon. Egyelőre nagyon tetszik a dolog![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz molnarpeter #34182 üzenetére
Milyen géppel nyomulsz / miért nincs még jogsid?
(#34181) akos3: Nekem a kis CBR az ára miatt sem jöhetett számításba (250k-ba az átíratással együtt bele kellett férni, meg 20k-t költöttem hirtelen légszűrőre, gumira, gyertyára, apróságokra), meg hát egy ötven éves, reumás öregember nem szeret a tankra hasalni! A kis csopperem is - elvileg - 14 lóerős, de a testtartás, a szélesebb hátsó gumi megeszi a lóerőket. (Vagy csak sz*r a moci, ez sincs kizárva, bár az eddigi 2,5 literes fogyasztás alapján nem gondolok erre.)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #34493 üzenetére
Azért ahhoz is pofa kell: egy durván vázsérült (totálkáros) roncsért, magyar papírok nélkül 260k-t elkérni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #34500 üzenetére
"...garázsban tárolt, nemdohányzó női sofőrtől, szalon állapotban..."
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz salieri. #34798 üzenetére
Nem kötekedni akarok, de ha van B-s jogsid, akkor tessék letenni az A1/B125 vizsgát, és tessék 125cm3-es 4-ütemű gépek között nézelődni! Ha én 50 éves fejjel, 0 segédmotoros tapasztalattal képes voltam rá (pár hete), akkor bárki más is az. Onnantól a lehetőségek sokkal tágabbra nyílnak: nem büdös, jóval kevesebbet fogyaszt, országútra is ki lehet vele merészkedni, akár utas is szállítható alkalmanként. Váltós motorra én nem akarlak rábeszélni (én pár hét használt robogó nézegetés után végülis váltós, öreg mocit vettem), de egy Yamaha Majesty 125, Aprilia Scarabeo 125 vagy Kymco Grand Dink nagyon jó választás lehetne számodra is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Könyvajánló
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Steam topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Battlefield 2042
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- További aktív témák...