- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #33518 üzenetére
Üdv.
Ha hosszabb túrázásban gondolkodsz pl. Erdély ahhoz a 125 cm3 kevés. Nem mondom,hogy kizárt de ahhoz már nagyobb teljesítményű vas kell.
Ha minden áron csak a 125 cm3 jöhet szóba akkor én a UH 125 Bugman-t javaslom. Egy kicsit több mint 250E inkább 300E de hosszú útra kényelmes az ülése nagy csomagtartója van ( két teljes méretű sisak elfér az ülés alatt ) relatíve olcsó az alkatrész hozzá jó eső és szélvédelem és nagyon jó ( 3-3,5L ) fogyasztás.
A 80-90 km/h utazó sebesség simán megy neki. A te méreteidhez tökéletesen jó.
Üdv.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33518 üzenetére
Megerősítem az előttem szólót. Túrázni felejtsd el a 125ccm kategóriát. Én használtam pályafutásom elején, és egy Balaton megkerülés alkalmával úgy éreztem, mintha a földet kerülném meg Willy Foggal...Macera, lassú, megpakolva még lassabb (túrás motyók), főleg ha ehhez még utas is társul. Túrázni 300ccm+ javasolok, de talán egy erősebb 250ccm is elég lenne korlátozottan. Azért 110-120km/h tudjon ha kell, bár 130km/h a megengedett autópályán, és nem árt ha legalább ezt tudja túrák alatt. De a végsebesség egy dolog, a nyomaték és a motorerő egy másik...Hegyes-völgyes utakat nem fogja szeretni a 125ccm gép.
Igazából használtak közül nincs olyan hogy azt vedd mert az jó. Minden karbantartás és állapot kérdése.
A csajom X9-e legendásan rossz hírű elektronikával rendelkezik (olasz betegség), neki mégsem volt még baja vele, pedig 9 évesen vettük. Szóval inkább az számít, mennyire volt gondos gazdája. SR-t felejtsd el, volt ilyenem is GSXR mellett. Rövid áttételezésű, kifejezetten városi motor, de én nem szerettem. Nulla nyomaték, egyfolytában fordulaton tartani, és non stop váltogatni hogy haladni tudj. Akkor 100x inkább egy robesz.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33523 üzenetére
Azt hiszem DigitXT-nek 180-as Majája van, az közel van a 125-ös típushoz. Az ő véleményére esetleg alapozhatsz, bár az a +55ccm azért sokat számít bizonyos esetekben.
Nekem nagy Majám van, amivel elégedett vagyok, de a kicsikről nincs infóm.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33523 üzenetére
A Majesty 125 nem túramotor. Nekem 180-asom van: az sem! Eleve
nem túl nagy testű, tehát közel sem pakolható úgy, mint pl. egy Burgman,
ráadásul relatíve kicsi kerekeken gurul, amivel Erdélyben kátyút kerülgetni
külön élvezet lenne... A hozzáállást sem teljesen értem: egy kis köbcentis
motor semmivel sem biztonságosabb egy nagynál, már ha a nagy nem túl
nagy (értsd nem egy literes szörnyeteg), és a vezető fejben (!) rendben van.
Nem mondom, lehet, hogy én már otthagytam volna a fogam egy nagyobb
gépen, mert néha nagyon tépem a szarvát a kis Majámnak - szóval nekem
lehet, hogy már egy 600 sor 4 is sok lenne, amit az oktató ajánlott anno.Annyival lehet a biztonság mellett érvelni, hogy kerékre állni nem fog, s az
sem valószínű, hogy a seggét kidobná egy komolyabb gázra - de ennyi.Ha menni nem tud normálisan, akkor az autók fognak letolni folyton... Ami
sokkal nagyobb veszélyforrás szerintem, mint önmagában az, ha nagyobb
a blokk és azt nem 100%-on használod, hanem ésszel kezeled a gáz...Persze értem, hogy a jogsi limitál, de... Inkább csinálnék nagyobbat, és...
Szerk: nem tudom, a 125-ös mennyivel lehet gyengébb, de a 180-asnak is
vége van 120 körül*, s az embernek nincs is szíve hosszú távon 9000 fölött
forgatni. (A blokknak sem tenne jót mondjuk.) Nem, nem maga a túrázás a
rohanás, hanem az országúti tempó (90): egész más, mint a város...*: már GPS szerint. Gyárilag, óra szerint ekkor már akasztaná a 140-et.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33526 üzenetére
Tegyél le egy különbözetit...("A" korl.) Ezzel 34LE-ig mindent vezethetsz, ergo akár egy 400-as Burgman-t vagy Maját is. A pénzed amúgy is igen szűkös egy jobb példány beszerzéséhez. ha eddig el voltál motor nélkül, 1 évet kibírsz még. Addig megcsinálod a különbözetit, összerántasz 400k-t, és 2004-2005-ös évjárattól lehet pecázgatni akár a 400ccm nagyrobik közül is. Én ezt tenném.
De ha nagynak érzed, még mindig ott a választási lehetőséged, hogy veszel egy friss évjáratú 250ccm robeszt.
Dobozos Piaggio X9 Evo-t pl.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33526 üzenetére
elvettétek a kedvemet az egésztől
Nem ez volt a cél: kompromisszumokkal minden lehetséges,
csak kérdés, valójában megéri-e az a kompromisszum?Idézet a cikkből (igaz, hogy szövegkörnyezetéből kiragadott
mondat, bár nem véletlenül): "Működik, de kicsit idegtépő..."Amúgy az előzéses résznél szerepel, ahol ugye halmozottan
hátrányos helyzetű egy kis köbcentis gép - se végsebessége
se gyorsulása nincs nagyon... Gurulni viszont kellemesen tud.Szerk: egyébként a puding próbája az evés. Nem muszáj
rögtön megvenni egy kismotort/robogót: bérelj egyet, és vidd
el egy komolyabb karikára. Ha az tetszett, vehetsz egy olyat.
Ha nem, nem buktad a vételárát, mehetsz különbözetire, stb.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #33526 üzenetére
Jajj, ennyitől ne futamodj meg.
Nekem először is nem tiszta, h robogót vagy váltós motort szeretnél. pakolhatóság miatt nem mind1. De egy hátsó dobozzal és esetleg oldal dobozzal bőven elég egy túrára.
Én továbbra is állítom, h az elmény rajtad múlik, nem azon a +10 km/h-n. az én cbr-em 120-at viszi, a 100 a kényelmes, ha nem autópűlyán akarsz menni, többel úgy se mehetsz. Főúton nem fognak letolni ne izgulj, aki meg leelőz az akkor is megtenné, ha 130-al mennél.
Ha valóban az öncélú motorozás a célod az általad áhított helyeken akkor valósítsd meg! Ha meg rájössz több túra után, h nem neked való, akkor eladod a motort. De legalább nem lesz mi fúrja az oldalad, h basszus, lehet jó lett volna venni egy motorkátszerk. DigitXT hehh, a bérlés eszembe se jutott, de nemis rossz ötlet!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33535 üzenetére
A kis kerék nem feltétlen instabilitással jár rossz úton, hanem ha pl. kifogsz egy
kátyút, nagyobbat üt. Illetve kisebb kátyúval is lehet nagyobb problémád, mint
egy rendes motoron, ami egy olyanon még simán átgurul meg kirugózza, stb.
Valahol az Ady Endre úton mentem egy sportmoci mögött, aki nagyon laza volt,
szóval simán bírtam a tempót vele: láttam, hogy átzökken valamin, de nem tűnt
nagy cuccnak: mikor meg én "ugrattam" keresztül ugyanott, hát szentségeltem.Kényelem szempontjából a robogó tökéletes a városban, hosszabb távon viszont
pont jó lehet, hogy néha váltogatni kell, mert baromi unalmas csak a gázt tartani.Más kérdés, hogy ha kismotorral megpakolva kifogsz egy komolyabb emelkedőt,
akkor rendesen kell visszapakolgatni a fokozatokat, tehát sz*rakodósabb: a CVT
meg alapból megoldja neked a dolgot, és ~nyomatékmaximumon tartja a motort.
Szóval ilyen szempontból nem hogy hátrányban lenne, inkább előnyben van...Pakolhatóság egyértelműen a robogó javára szól (bizonyos típusokon szuper a
csomagtartó), és a robogó is dobozolható... Amúgy egy rendes dobozszett ára
is horribilis tud lenni, ha mondjuk oldaltartó konzolok kellenek, meg "bőröndök".Mindenképp javaslom, ha van már elképzelésed, akkor próbát tegyél vele, hogy
hogy tetszik a dolog: voltam városon kívül a Majával 1-2x, nem túl nagy élmény.
A fogyasztással ne törődj, mivel elég keveset tervezed használni, így irreleváns:
akkora különbség biztosan nincs egy 125-ös váltós gép javára, hogy csak ezen
egy szempont miatt megérje. Max. ha futárkodsz + saját zsebből tankolsz. -
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33538 üzenetére
Itt a kulcs:
"de akit kérdeztem, szinte mindenki meg van vele elégedve, bár ők csak városban használják"
Nagy előny a nagyobb kerékméret. Ahhoz hogy kivágja a kezedből a kormányt ahhoz azért nagyon nagy kátyú kell. Persze nem egy Vespa-val.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #33538 üzenetére
Nekem is nagyobb biztonságot ad az, h ott a tank, amit lehet szorítani néha A nagyobb kerék mindenképpen előny sztem és a váltás is izgalmasabbá tesz egy túrát. De sajnos be kell látni a robogók jobban pakolhatóak, nekem néha még a doboz is kicsi egy hosszabb tórán a cbr-el, de nem kéne egy robogó ezért max kevesebb cuccot viszek
Én váltósra szavazok (nyilván, mert az van ), de ha nagyon nem tudsz dönteni, akk próbáld ki őket. -
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33543 üzenetére
Ezért sem írtam eddig. Fiataloknak való az.
A1-ben van Lóerő korlátozás vagy csak ccm? Mert ha csak ccm, akkor az RS-nél nem fogsz jobbat találni ami kellően erős is. 2 ütemű, azért is megy úgy, ahogy, de ez csak fogyasztásban fog megmutatkozni maximum.
Én úgy saccolom 5-6L-nél nem több, cserébe nem kell különbözetit letenned, ha nincs LE korlátozás.Ez a Virago bohócmotor, ahogy tetszik írni. De még az 535 is.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
jFox
őstag
válasz Bogyó bá' #33548 üzenetére
Ne hagyd, hogy elvegyék a kedved! Motorozni jó dolog! Akármilyen mocival, akármilyen távolságra.
Azt viszont javaslom, hogy ha most szerezted meg a jogsit, akkor ne Erdélyel kezd a túrák sorát. Először kisebb célpontokat szemelj ki, és szokd meg a gépet! Más mint az autó.
Az meg, hogy mivel lehet túrázni tényleg csak rajtad áll, hogy akos3 is mondja. Mindenképp próbálj ki többféle motort, mielőtt vásárolsz, hogy melyik a legkényelmesebb neked.
Én is gondolkodom a B125 jogsi megszerzésén. Most egy kis 50-es Piaggio Free-vel rovom az utakat. Egy barátommal szoktunk néha "túrázgatni" is. Miskocról Eger,Szilvásvárad, Bogács, Aggtelek már megvolt.
Egy nagyobb géppel ezek nem komoly túrák, de mi nagyon élveztük/élvezzük.
Amúgy én is Jawa Mustanggal kezdtem annó. Jó kis gép volt az a maga idejében.--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33552 üzenetére
Igen.
De át kell nézni alaposan. Elektronika legyen rendben, és minden működjön az általános átvizsgáláson felül.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33538 üzenetére
Tök ugyanaz a 125-ös és a 180-as kasztnija. A Majákról itt
találhatsz egy csomó infót (nekem is innen van gépkönyvem).Pakolhatóságban "so-so" kategória... Nagy lenne a csomagtér,
de a felébe betüremkedik egy megemelt rész, kb. a karbi miatt.
Mondjuk a kabátom ÉS a gerincvédőm faszán befér (szempont
volt anno a választásnál ez is: néztem egy jó kis sportos gépet,
de a csomagtartójába max. az elsősegélycsomag fért volna).
Sőt, befért* a zárt bukóm is, de akkor mellé már szinte semmi.
(Kabát, gerincvédő, max. térdvédő+kesztyű, és nagyjából kifújt
a csomagtér - így sisak tárolására mindenképp doboz ajánlott.)
Ma vettem egy ablaktörlő garnitúrát Barátnőm autójára, alig fért
be a csomagtartóba, ki kellett venni a dobozából. (70-es lapát.)belelépek egy kátyúba, akkor szerintem biztosan eldobom
Nem eszik olyan forrón az esést azért: ahogy előttem írták, az
elég nagy kátyú kell legyen, ami ledob a gépről... Egyszer egy
fekvőrendőrt nem vettem észre, durván "átdobtam" rajta a vasat:
kicsit szar érzés volt, de kibírta a gép - meg én is. A titka az
volt, hogy ugyan fékeztem egy nagyot előtte, de a "dobbantás"
pillanatában már abbahagytam, úgyis mindegy alapon, és nem
ez lett belőle. Amúgy én a FF (feet-forward, lábat előre) ülés
híve vagyok, úgy sokkal stabilabban tudom tartani magamat, s
a motort is jobban érzem, mint a "budin ülős" pózban. (Azokat
meg nem értem, akik úgy ülnek a robin, mint a sportmotoron.)
Amint a váltós gépen combbal fogsz, azt FF tartásban lábfejjel,
ami féktávon igen jól jön - de oldalra nem tudsz "kapaszkodni"."Bambulásnál" (ami amúgy motoron szó szerint életveszélyes,
szóval azt csak nagyon óvatosan) érdemes elég lassan menni,
akkor talán nincs nagy baj. Meg ha nagyon nézelődni való van,
akkor megállni; azért ez adja magát: autóban sem nézegetheti
a vezető a tájat folyamatosan, max. rápillant, de első az út...*: a felnyithatós Nolan N103 nagyobb "kívülről", így még csak
bele sem próbáltam: dobozba megy... Viszont a pleximet ma
frankón megkarcoltam, nem vagyok miatta ideges, á, dehogy:
besétáltam a garázsba felhajtott állrésszel ami az ajtóig felért.
Fuck. Mondjuk használható maradt, nem nagyon zavaró karc.
Csak annyira nem az én napom volt ez, hogy az hihetetlen.
Előtte eltévedtem Budaörsön (LOL), természetvédelmi terület
határáról fordultam vissza az 1-es úthoz. (Gondoltam átvágok
a hegyen, benéztem.) Persze már előtte is gyanús volt, hogy
ez nem az az út, amin egyszer már végigmentem jó fél évvel
ezelőtt, de azért kitartóan csalinkáztam előre-hátra a hegyen,
a kipufogóm meg üvöltött, a helyi kutyák nagy "örömére". Az
egyik kint is volt ott adtam fel: nagy fék, megfordul, nagy gáz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33552 üzenetére
Fura hirdetés, mert már a típust sem jól betűzi - pedig rajta van nagy betűkkel.
Amúgy a szomszéd srác árul egy hasonló gépet, de az azt hiszem 250-es.Szépek amúgy, és elég méretes kasztnijuk van: valószínűleg jól pakolható, de
ezt meg kell nézni (leírás, tesztek vagy esetleg tapasztalati beszámolók). Azt
hiszem, van a topikban is vki, aki ilyen gépet hajt, csak szintén nagyobb ccm.Szerk: meg is van, ő lesz az. (Ez is 250-es amúgy.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33556 üzenetére
nagy a tankjuk is, "túrára való"
Hát az a 10,5L azért annyira nem hatalmas. Városban, Multivarral nekem
kb. 220 km-enként tankolni kell. Áprilisban elég sokat csalinkáztam ide-oda,
már megint 200 körül járok, pedig már háromszor tankoltam. Jó, a 125-ös az
valószínűleg kevesebbel is beéri, főleg országúton meg gyári varióval/kímélve.De abban igazad van, hogy az ilyen 7L, neadjisten 4L tankoknál sokkal jobb:
előbbi a SYM VS125-ömön volt, emlékeim szerint, utóbbi a bérelt Mio 50-en.Szerk: Kymco-ból is van amúgy, ami elég pofás. A Grand Dink mondjuk nem.
Szerk: viszont ha jól látom, ebből az Xciting-ből nincs 125-ös, min. 250-esek.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #33556 üzenetére
Azért a Yamahánál az is kalkuláld be,hogy annak az alkatrész árai elég húzósak.
Nálad viszont az egyik feltétel pont az alacsony üzemeltetés volt.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #33543 üzenetére
Nem kell félni a cbr testhelyzetétől, a kinézete ellenére nem úgy kell ülni rajta mint a nagyobb tesóin. De ezt is ki kell próbálni Ennek sem nagy a csomagtartója, eü csomag belefér, fotogép, pénztárca, tárcsafékzár, esetleg egy vékony szendvics
125-ből az xt125 az kényelmesebb lehet sztem, az is nagyon faja kis gép.
chopper témában nem nyilatkozok inkább de akkor már a yamaha sr 125 barátibban néz ki számomra.
Ami sztem túra motoros (mind kinézetre, mind tartásba) az a suzuki tu x 125. Azontanultam anno, nagyon kezes, és kényelmes is. Az erejét nem tudom, nyilván ott nem néztem meg de egy cbr-t valamivel erősebbnek tippelek, bár a fotózgatós-túrázásra feltételezem ez is nagy élményeket tud adni -
-
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #33693 üzenetére
180 lesz az. Bár lehet, hogy leánykori nevén 125 volt, csak rágyúrt picit...
Amúgy ezt a videót kerestem: Stebel Nautilus (@VFR800) vs. a Tűzoltóság
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #33765 üzenetére
Grat hozzá, megvan a feeling-je az biztos.
Rozsdásodás a nagy páratartalomú levegőnek köszönhető, pláne mindezt egy konténerben eltölteni..
Már csak az a kérdés, h a belpiac miatt itthon mennyire fogsz találni hozzá alkatrészeket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #33884 üzenetére
A sisakok pántján, a csat közelében szokott lenni fém fül/karika, erre van. Ha D gyűrűs akkor meg adott magától
pl.: előző sisakom
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #34043 üzenetére
most (50 évesen) végig vigyorgok a bukó alatt. Már megérte!
Ennek szívből örülök, és sok balesetmentes+vidám kilométert kívánok!Eszembe jut, hogy mekkora élmény volt anno a DT50 is! A szabadság!
Anno mondjuk olyan barmok voltunk, hogy sisak nélkül nyomtuk. De hát ez
van. Legalább elmondhattam, hogy a legjobb hajformázó a menetszél...
Most (30 évesen) is szívesen elmennék túrázgatni / "céltalanul" motorozni.
Sajnos nem nagyon van rá időm... Egyszer, úgy 17-18 évesen kipróbáltam
unokatesóm 2T 250-es krosszmotorját is... Az odab*szós volt! Úgy emelte
az elejét, hogy kérdezte is unokatesóm, hogy próbálgattam a kerekezést?
Mire én: a fenét, csak a gázmarkolatot próbáltam megszokni, LOL.Btw. a legutóbbi bukó alatt vigyorgós élményemet a Multivar 2000 adta.
Az a +2000 rpm lökött akkorát a gépen. Mint a vissza kettő, padlógáz.
Mondjuk azóta már bőven megszoktam + el is várom, hogy úgy menjen!
De azért a mai napig élmény, hogy pörgős a masina, és kellemesen húz.
Kivéve persze országúton, mert ott meg zavaró a magas fordulatszám és
a nagy hangzavar. (A sisakom is elég hangos fajta. Plusz ugye a kipu...) -
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #34176 üzenetére
"Pedig vagy 5 percig csutkáztam neki."
Na olyat én még nem csináltam. Meg amúgy amikor húzod-húzod mégsem megy (érezhetően) az számomra olyan illúzióromboló."Ja, negyedikben is ugyanennyit ment.."
Igen, úgy tűnik az csak sebességtartó-fokozat.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bogyó bá' #34180 üzenetére
Én a földutakkal vagyok így, mivel nincs jogsim (még), bejárhattam volna mindet eddig is (akár traktorral ), de meg sem fordult a fejemben, motorral teljesen más Tegnap is akkor fordultam vissza, amikor nem tudtam, hogy a nagy fűben ilyen laza a gurulás, vagy lápos területre értem
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #34183 üzenetére
ja értem. én hál'Isten többet tudtam rászánni, de így is sikerült kifogni jó áron egy megbízhatót a közelben kb 40 ezerrel olcsóbban el tudtam hozni mint amire számítottam. Az fedezte is az átírással járó dolgokat.
Miért, most végül nem is tudom, h milyen gépet vettél, csak tudom h beszéltünk róla... -
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #34185 üzenetére
óh, ez elkerülte a figyelmem! Hát nem egy tömeg motor az tuti Am szépnek tűnik fotóról, de ahogy olvasom volt vele gond, de az a fő, h meg tudtad csinálni. Igen ez valóban kényelmesebbnek tűnik mint egy cbr
hidd el városba hasznos az, ha hangosabb a kipuff, az általad említett okból. féket meg nézd meg, lehet már cserés. és a gumival se spórolj, hisz az az egyik legfontosabb, az a tapadási felületed. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Bogyó bá' #34183 üzenetére
Sámson S51N, kezdő váltósnak kiváló Fater vett anno kettőt (több helyen volt folyamatban, aztán egyszerre jöttek, egyiket el is passzolta hamarosan), ez a '86-os maradt nála. Érdekessége, hogy gyárilag fojtatlan porlasztója volt Egyszer aztán félreállt, mert elkezdett nagyon rohadni a tankja, így állt kb tíz évet (én teszek ellene, tegnap este kapta a második réteg Miranolt, remélem beválik). Előszedtük, takarítás, babetta gyújtás, meg pár apróság, azóta használom én. Jogsival úgy állok, hogy az M-nek nem láttam értelmét, a B-t meg jövő hónapban kezdem, ha minden jól alakul. Az ilyen kisebb vasaknál úgy látom a tapasztalatokból, hogy igencsak függ attól is a tempó, hogy ki ül rajta, te mint írtad, nem boyracer vagy, nem is baj
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #34495 üzenetére
..és a legkomolyabb, h ezt meg fogja venni egy nepper 220-ért "mercsakalkatrésznekjómár", otthon meghegeszti, és sérülésmentesként meg fogja hirdetni 400 körül, vagy fölötte, és a legszörnyűbb, h el is fogja adni.
A szívás viszont, h robogónál az ilyet sajnos nem veszi észre senki, pláne ha a taposó idomot is kicseréli..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!