- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- LG LCD és LED TV-k
- Asztrofotózás
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok!
Honda dio af28-ra keresek idomokat, burkolat elemeket. Tudtok ajánlani boltot? Használt / bontott is szóba jöhet.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Sziasztok!
Újdonsült robogó tulajként (Honda af28) kérdezném, h a variátor ház hátsó része alá (ahol a kuplung) nem kéne vmi tömítés féleség? Szét kellett szedjem - mert szétmállott a szíj - , nagy sz.pás a tárcsák leszedésével, új szíj fel, és a hátsó deknit meghúzva lötyög az egész... Gondolom ez nem egészséges.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz molnarpeter #47048 üzenetére
Egy noob kérdés: hogy állítom a tű "magasságát"?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz urbi73 #47076 üzenetére
Akkor lenne még egy kérdésem. Dimbes-dombos helyen járok a mocival melóba. És azt vettem észre, h egy kanyarból kijövök (ahol vissza kell venni a gázt, h biztonságba bevegyem) és emelkedő jön, nem "kapcsol" vissza rendesen pedig lelassulok szépen. Mit kell állítanom?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Honda dio-ra úgy olvasom, h 90/90es gumik mennek. De én szeretnék egy kicsit nagyobb kerekeket alá (gondoltam arra is, h 11"os kereket nézek de erről inkább lemondtam...) maradnék a nagyobb guminál. Valakinek van tapasztalata, h mekkora mehet max alá? Elnézve - elöl biztosan - befér nagyobb. 100/100 alámenne? Egyébkéntis, mit jelent ez a 2 szám? mm-ben a magasság/szélesség? (erre tippelnék)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Az mitől lehet, h visszaengedem a gázt, majd visszaadva (annyira mint előtte) torpan a gép. Odahúzom neki - fél/1 másodperc szünet - egyszer csak megindul de úgy, h majd kiugrik alólam. Kicsit veszélyes... Most lett egyébként takarítva a karbi és új légszűrő is van benne.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz urbi73 #47365 üzenetére
Nem akarok beleszólni, de az a gyanús ha vmit nem ott gyártanak!
Viccen kívül, műszaki cikkben (teló, tablet) hozzák a "nagy" gyártók minőségét fele áron (ez tapasztalat!). Mondjuk robogót még nem vettem tőlük, de a cikk írója vagy beépített ember vagy Kínai de jókat ír róla (másik tesztet is olvastam és felhasználói véleményeket is).Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Honda dio hátsó kerékcsapágyát mennyire "művészet" kicserélni? Neki lehet állni otthon vagy ez már szerviz téma? Szerszámszükséglet? Eddig mindent megcsináltam rajta itthon amit kellett (variátor szíj/görgők, fékbetéteket, bowdeneket cseréltem, karbi pucolás, új teleszkóp, ...)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Sziasztok, nem indul a dio-m, olyan mintha nem allna sztenderen csak kattog hatul valami egyet a start gombra... eddig sztenderre allitas nelkul is indult de ma felfektettem a hasanal fogva egy szerszamos ladara, h kicsereljem elol a km meghajtot erre nem indul... hol erzekelik ezek, h sztenderen allnak? Nem birtam rajonni...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Grillo #47786 üzenetére
Toltore tettem, nem volt lemerulve, 2 csik az 5 bol. Beletettem egy masik akut amit ugy tudok, h feltoltve raktam el de ezzel is csak kattog. Megvarom, h feltoltson ami benne volt (mar 4 csik) es meglatjuk.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Csillag01 #47868 üzenetére
Dio af28 de sok infóm nincs róla, nem én csináltam
Csak mikor vettem rá egy gyári légszűrőházat (gyári betéttel) megfulladt a gép... Szétszedtem a karbit és láttam, h 100as benne a fúvóka. A légszűrőházat kénytelen voltam kiluggatni, h kapjon levegőt Meg kapott nem túl sűrű szivacsot is. Most rendeltem rá egy ilyen légszűrőtMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
Reggel úton melóba megálltam a szokásos boltnál (reggelit vételeztem), mikor indulnék tovább nem indul a dio. Tekergetem a karbit (előző nap este is állítgattam mert melegen vhogy nem akart menni...) hátha csak vmit elb.sztam. Nagynehezen beindul, mentem még vele pár száz métert és leáll (teljesen erőtlenül ment). Főnökömet felhívtam úgy 20 perc rugdosás után jöjjön értem, meguntam. Elvittük a közeli robi szervizbe. Hívom délután, h miújság a drágával: nincs kompresszió, henger / dugó csere... Az szép.
Ha már cserélnem kell, ezt rendeltem rá:
REVO Hengerszett Honda DIO AF18-27 70ccm (47mm) AC Árban még kicsit olcsóbb is mint a shop-okban látott tájvani hengerek és azt mondja a fószer, h jóféle. Plusz kértem rá egy hengerfejet, így ~20 körül megállt a dolog (shop-ban a TW lett volna 25 ha lehetett volna kapni hengerfejet).
Konklúzióként azt vonom le, h ezért volt erőtlen szegényke amikor bemelegedett. Sajnos nagyon kímélni se tudom mert két akkora dombon kell átmenjek mire hazaérek, h ha nem csutkáztam visszagurulok Kérdésem az lenne, h járassam be ha ilyen "kemény" az útvonalam? 20-30al menjek fel a dombokra? Vagy a CDI úgyse engedi szétpörgetni és melegen már húzhatom neki?[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Megjött a dio-hoz a henger és a hengerfej:
https://drive.google.com/file/d/0B_R0VxV5Pa0uZG5zU041MTkxeHNqa1BEQzcxUzFqcl9aT0xF/edit?usp=sharing
Elvittem a szervizbe és kaptam a hideg zuhanyt: a henger nagyon kajli, a dugó nem bele való, a hengerfejre csak rá van írva, h hebo (utánzat) csomagoljam szépen vissza a dobozba amibe jött és küldjem vissza - így tettem. Helyette ezt a hengerszettet ajánlották (meg is rendeltem):
Naraku Performance Sport 75ccm-es öntöttvas hengerszett
http://www.robogoalkatresz.eu/index.php?page=termek&kat=24&id=6711
(nem tudok link-elni valamiért...)
Kicsit drágább lesz (3-5 ezerrel) de erre garit vállalnak amit rendeltem meg azt mondták, h 1 km alatt meg fog ragadni olyan sz.r... Hát ennyit a rendeljük meg valahonnan olcsón témárólMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Szerintetek ez a 75-ös hengerhez jó lehet (állóhengeres dio)?
Robogo LeoVince kipufogoMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz szőröscica #48228 üzenetére
Nem vagyok egy regi robogos, de szerintem vegyel egy "regebbi" japan 50est, pl. dio, jog. Filleres az alkatresz hozzajuk, megbizhato kis gepek. Jah, ezek tenyleg kis mocik, nem art ha nem 2 meter magas es/vagy nem 110 kg-os vagy... Veszel melle egy abus bordo lakatot (mondjuk az ~30k), lathato helyre kotod es csokolom.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz DigitXT #48243 üzenetére
Azert irtam a bordo-t mert nekem adott, leven "draga" kerom van (kb. 4x annyiban van mint a dio-m, ami lassan 150be van). Es az a lakat orok eletu, viheti tovabb (max. tenyleg azt lopjak el a moci helyett...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Kész a dio-m
A régi hengeren - ami fúrt 70es volt - 50es hengerfej volt. Mivel nem volt elég égéstér a tömítést elkezdte szétnyomni majd a gyűrűket is...
Naraku 75ös hengerszett és rá való hengerfej került bele, megy mint a rakéta pedig fél gáznál többet míg bejáratós nem is húztam neki...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
125, 150, 180, 200cc-nél a 2T vs 4T hogyan viszonyulnak egymáshoz (csak karbi)?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Atgumiztam az elso kereket a dio-n. Hat ekkora sz.past nem sok mindenkinek kivanok...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Nem volt, de egy 10 col-os felniről "nem egyszerű" lefeszegetni a gumit Érdekes módon, visszarakni könnyebb volt.
A legnagyobb gumi tettem rá amit ez japó srác ajánlott.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz szentkuti11 #48514 üzenetére
Az enyémben 1000es a kuplung rugó (vagy mi a neve a nagy rugónak...), alapjáraton is moccan kerék, de olyat ugrik a gép...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz huszi.gyb #48545 üzenetére
Én mikor jöttem az enyémmel haza a szervizből (a henger csere után) hegynek lefele megragadt, nem kicsit ijedtem meg pedig negyed gázon se húztam de 70 felé gyorsult a gép (óra szerint) Azt mondta a srác erre, h ez így szokott lenni (de max. 1x) no para. 2 perccet álltam mellette - vakargattam a fejem -, egyet rárúgtam és beindult, azóta se volt semmi hasonló.
Beletettem azt a kötelező 100 kilométert, kicsit megcibáltam a szarvát: Állok a kereszteződésbe - várom, h valaki átengedjen - egy másik robogós megsajnált és elengedett. Most nem tudom miért, h nagyobb az első kerék vagy, h hideg volt még a gép - olyankor csinál olyat, h torpan és egyszer csak megindul - de kerékre állt alattam ez a minimotor Láttam a srác arcán: ez hülye, h indul el - de nem direkt csináltam - én szerintem jobban megijedtem mint ö meglepődött...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Kipufogónál, légszűrőnél, leömlőnél, variátorban nincs "fojtás" de az elektronika az 100, h tilt bizonyos fordulaton. Pont olyan ahogy te írod: gyorsul mint állat de egyszer csak mintha visszarántanák és nem megy gyorsabban.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz andree04 #48623 üzenetére
Ki kellene zárni előbb, h a motorral vagy a variátorral van a gond. Állva (sztenderen) ugyanúgy felpörög mint előtte? Ha nem akkor kompressziót kéne nézni először is. Ha ugyanúgy pörög akkor tegyél bele új szíjat és görgőket, nem nagy tétel úgyis cserélni kell azt "néha". Meg ha már úgyis szétszeded kontrasztrugót is cserélhetsz a kuplungba (az is kemény ~1500 Ft)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PHP programozás
- Cyberpunk 2077
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Hálózati / IP kamera
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Yettel topik
- További aktív témák...