- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Egy mini Suzuki találkozó volt délután. Mögöttem egy Suzuki GSXR volt.
Tudom, le kellene már mosni nekem is a motort.... Csütörtökön meg is ejtem szerintem, ha szép idő lesz és nem jön közbe semmi. Ma a szobám ázott be, azt kellett csinálni.."jó" kis program volt. Az Madaras Teszkóba mentem cuccért. Kifele jövet megláttam ezt a kis gyöngyszemet.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50352 üzenetére
Én jó pofának találtam, bár nem kellene még ingyen sem. Viszont az Address nagyon kelleti magát, megnézik, főleg, amikor beindítom, meg amikor kis sebességnél elengedem a gázt, mert akkor szép mély hangja van. Szerintem azt hiszik, hogy egy kávédaráló a sok közül. Aztán felmorog a négyütemű japán erőgép. Alagútban durva, majd ha adódik lehetőség, csinálok hangfelvételt. Egyik nap kocsi mögött mentem, olyan 15-ös tempóval (mert olyan jó ott az út, hogy többel nem érdemes....), egy pillanatra elengedtem a gázt, néztek hátra, hogy ez mi volt.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Jó reggelt! Ma reggel szerintem elfért volna a seggem alá egy nagyobb köbcentis gép...vagy lehet, hogy most pont az mentette meg azt, hogy csak 50-es van. Kissé agresszívan vezettem megint (ésszerű keretek között persze), lehet, hogy kezdem kinőni az 50-est? Első szezon után szerintem korai lenne.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50356 üzenetére
Nálam azért még annyira nem gáz, mert tisztában vagyok vele, hogy ez nem egy versenygép, meg nem is megyek nyél gázzal (annyit na jó, tényleg nem ), de azért egy 55-60-as tempót simán visz alattam a gép kényelmesen és ki is használtam ma, nem tötyögtem a busz mögött, ha nem volt muszáj, meg ilyesmi. Ha most lett volna rendőr az utakon, tuti megb@szott volna... Mondjuk a bekötőnél 65-öt mentem vele. De hamar elvettem a gázt, mert nem akarom gyilkolni szegénykémet. Csak kíváncsi voltam, hogy mit megy, ha üres a hátamon a táska...mert azért többségben nem úgy közlekedek. Mindig van valami a táskámban és az is ugye plusz súly. Tegnap vettem az anyagot a szobámhoz, meg kaját, volt olyan 10 kiló még a táskámban plusz ugye szerénységem 90 kilója. 50-et így is ment simán, ahhoz képest erős a motorja.
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #50346 üzenetére
Jah, de a lánc cseréhez le kell kapni dolgokat a motorról. Alsó hangon 5-6 órás meló, valakinek a rezsióradíjával (5-6k). Nameg ha lekaptad a szelepfedelet, kell oda tömítés, és a többi és a többi. Ez egy 50ezres történet, és akkor még mást nem cserélt ki.
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50362 üzenetére
Tudom, hogy nem reális az ár érte... De egy eladónál mindig gyanús, hogy patent a motor, csak a karburátort kell beállítani.
A bontós motorokkal jártunk így, többször is. Csak a szívató rossz, csak a karbit kell beállítani. És nem lehetett belőle motort csinálni.
Szóval ha ennyire csörög, és csak 10k lenne rendbe tenni, sokkal hamarabb eladná. Így gyanússá válik, hogy mit takar a csörgés... Ezért nem adnék érte normális árat...
www.dongosofor.hu
-
-
30z.Samu
félisten
A mocikám hazafele meglépte a 14700 km-t.
Sic Parvis Magna
-
lacima
tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek. Adott egy 2006-os itthon vásárolt Yamaha Jog R. Pár karc van rajta nem vészes, idáig jórészt állt garázsba be is volt a karburátorba rohadva a benzin kitakarítva pöcc röff. Nincs benne 2000 km. Mennyit lehet érte adni? Karburátortisztítás, új olaj, akkumulátor kellett bele semmi más.
Laci
-
30z.Samu
félisten
Na! Mindenki motorozik ezen a szép szeles reggelen?
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50374 üzenetére
Ennyi! Szeptember elején vettem a motort, azt hiszem akkor 143000 körül volt, 1 hónap alatt tettem bele ~4000km-t. Azt hittem sokkal kevesebbet mentem vele. Javarészt csak melózni járok vele, az ~25km/nap. Mondjuk majdnem mindenhova motorral megyek szabadidőmben is.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50375 üzenetére
Ismerős a helyzet... Bár mostanában (látványosan!) kevesebbet megyek, közelebb van az egyetem, kevesebbet ingázok melóba, túrázni meg nincs idő és pénz. Azért így is van intézni valóm bőven, és hát... néha olyankor is felülök a motorra, amikor nem lenne muszáj.
szerk: Ponyva kérdés megoldódni látszik, ez tetszik. Kell esetleg még valakinek? Még némi kedvezményt is tudok rá. 3900Ft.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Grillo #50380 üzenetére
Kicsit kevesebb, mint fele az ár, de normál áron, kedvezmény nélkül 4900. Egy próbát megér, eső ellen az is véd valamennyit. Lehet, hogy kevésbé lesz tartós, de szerintem megpróbálom. Ahogy mondták a 8500as is bélés nélküli, csak márkás(abb). (Felár? Minőség?)
Viszont az igazsághoz hozzátartozik, hogy most, amíg nincs kifizetve a motor, és nem vagyok túl a motorgenerálon nagyon óvatosan költök, mert nem akarok elszállni. A szezonból meg nincs sok hátra, azt csak kibírja. Hóban már garázsban fog állni.
www.dongosofor.hu
-
mormota
senior tag
ha a gázmarkolat nem jár simán, akkor kis zsírozással rá lehet segíteni?
(a jelenség, hogy nem áll vissza alaphelyzetbe, ha elfordítom, és elengedem)Illusztrálok, tehát vagyok
-
Skizz
addikt
Alternatíva télire: [link] Aztán tavasszal megint jöhet a 2 kerék.
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, csak pont a motor lényegét veszítené el... Parkolni nehéz, sorok közt nem fér el... És fenntartásban sem jelentősen olcsóbb egy öregebb, jó állapotú autónál. Szóval engem sosem vonzottak ezek a kis konzervdobozok. Ettől függetlenül lehet olyan felhasználási terület, ahol jó. Fogyasztása valószínűleg kevesebb...
Bár itthon úgy tudom, hogy B1 kategóriával vezethető.www.dongosofor.hu
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz huszi.gyb #50379 üzenetére
Én beneveznék egy ilyen ponyvára... Melóhelyen nem tudom fedett helyre vinni a mocit, így inkább letakarnám, hogy ha esetleg bejön egyszer csak a hóesés, és nem tudok hazajönni vele, akkor ne legyen belőle egy hószobor.
Budapesten megoldható majd az átvétel?<<<KEEP IT REAL!>>>
-
#TOTTI
őstag
A1 (B125)-ös jogsi átvétele után 3 héttel már leadtam az igazolást (A) és várom a 4. jogsimat az idén!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...