- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell notebook topic
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz Bogyó bá' #50849 üzenetére
Azert ne almodozzunk szerintem. Aki el akarja adni 65-70ert az nem filleres dolog miatt akarja eladni.
Kell ra kolteni,a kerdes mennyibol jon ki.Igazabol most azt is erdemes szamitasba venni,hogy veszek 90 kornyeken egy agility-t,lehet hibatlan - per pillanat- elmegy 5 ezret,aztan furas. Ugyan ott vagyok,mintha szart vennek,es en ujitanam fel,csak akkor legalabb tudom,hogy szar is volt.
Give me your cum,bull!
-
üszök
őstag
válasz Dexar007 #50851 üzenetére
Ez a fúrás valami csoda dolog? Ettől minden megjavul? Jó pár alkatrész van még azon kívül ami gyorsan 20-30 k-s javításba szaladhat. Azt is vedd majd figyelembe,hogy egy 300 méteres egyenesben 45-el elunod az életed. Én a hejlyedben nem vennék ilyen motort.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Hogy is mondtam egyik nap? "250-es motornál nagyobb szerintem nekem nem kell"
Láttam egy túra videót 650-es Burgman-ról, szerelmes lettem. Picit húzta neki, már 120-nál járt. Mondjuk a 400-as Burgman is megy, mint a meszes.
De a váltás nem most fog bekövetkezni. Meg pár szempontot figyelembe kell vennem, pl hogy a melóhelyen a tárolóban nem biztos, hogy elférne egy 400-as Burgman.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
addikt
Olyan kompresszió van a gépben, h melóba jövet - egy kis döccenőn - lelőtte a blokkról mind2 kipufogó rögzítő csavart... Kb. megduplázódott a nem kicsi hanghatásom, kicsit már félelmetes is volt
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
30z.Samu
félisten
Körbenézek, mielőtt bármit is csinálok, lehet, hogy A2 lesz ebből (vagy korlátlan, de szerintem nagy gépem a büdös életbe nem lesz...). Viszont szerintem maradok majd a robogó vonalon, nekem bejön ez a stílus. Nem kell a váltással, kuplunggal szórakozni. A kocsinál sem szerettem pl az emelkedős indulót, meg tudom csinálni, csak nem szeretem. Bár furcsa, jelenleg ha autót vennék, akkor csak manuális váltósat, motorban pedig robogót.
Sic Parvis Magna
-
Skizz
addikt
A2+150 robesz.
-
huszi.gyb
senior tag
Dehogy is. Ha a korod meg van hozzá A+150 robesz. A2 ugyanannyiba kerül, és ha később úgy döntenél, hogy legyen egy 50Le-s géped, akkor egy valag pénzt kifizethetsz az A-ra.
Én bánom, hogy nem csináltam korábban A1-et, úgy 100 rugóval több maradt volna a zsebemben. És már 2 éve A-m lenne, most meg A2-m van, még jön majd egyszer az A...www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50866 üzenetére
Én azért kételkedem az A-ban, mert szerintem nekem 400-asnál nagyobb gépem nem hiszem hogy lesz. Mert azt ugye nem csak megvenni kell egy gépet, hanem fenntartani is. A robogó stílus mellett pedig még az szól, hogy tudok pakolni. Egy kisebb bevásárlás simán elfér a csomagtartóban, ha a megfelelő robogót választom.
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50867 üzenetére
nem hiszem hogy lesz
Nem hiszed... Most még. De ha épp elmennél egyet gurulni ismerős motorjával, vagy bérelnél egyszer... Akkor máris ott van, hogy hoppá, nem teheted meg.
Lehet, hogy életedben csak kétszer lesz ilyen, de nem jár lényegében plusz költséggel. Annyi, hogy egy Horneten vizsgázol, nem GS500-on... Minden más megegyezik. Szóval szerintem megéri. A jogsival ugyanúgy vehetsz 50-125-150-400ccm motort.
Skizz: Mai eszemmel én nem csinálnék B125-öt. Nekem még anno A1 volt, örültem, 4 év alatt össz-vissz két hétig vezettem legálisan 125-öst. (Kezdő jogsival 2 személy, vagy a motor papírjai nem voltak teljesen rendben). De gondoltam, fillérekből meglesz az A, és akkor jó vagyok. Hát nem...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50869 üzenetére
Az az igazság, hogy szerintem ha most felülnék egy 600-as motorra, olyat borulnék, mint az olajtó. Azért írtam anno, hogy most szerintem nem állok készen egy korlátlan jogsira. De egy A1-A2 szerintem beleférne. Azt mondjuk nem tudom, hogy egy A2-re mekkora motorral vizsgázhatok, de az A-ra általában 600-as motort írnak. Mondjuk ezt a részét nem értem a dolognak. Egy kezdő motoros alá mi a francnak adnak 600-as motort? Ez olyan, mintha a kocsinál egy Ferrari-t adnának a seggem alá...Szerintem egy 250-es motorral is simán le lehetne vizsgázni korlátlannál is. Ha a friss jogsisnak van egy kis esze, úgy sem 600-ast vesz egyből. Meg a motornál ez a korlátozás...a B-s jogsival meg simán beülhetnék egy 1000 lóerős csodagépbe.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50870 üzenetére
a2 pedig 500-as. Hidd el nekem, nincs nagy különbség, és addig úgysem ültetnek fel 600-asra, amíg az 500-ast nem tudod megfelelően kezelni, sőt... Engem először 250-re, majd fél óra múlva 400, majd következő órára 500-asra ültettek, pedig már motoroztam 600-assal is (utassal).
A motor tömege nagyon nem mindegy. Itt nem feltétlenül a lóerőkről van szó. Hiszen 95Le-s Hornetből ha vizsgán 20 lovat kihozol sokat mondtam... 3000 fölött nem nagyon járt a mutató, még a GS-en sem, pedig én ahol tehettem kicsit megtekergettem a szarvát...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz szentkuti11 #50864 üzenetére
VFR 750 se rossz, felírom a listára.
Asszondja, hogy; Január, VFR...
Troll OFF
Két napja szétszedtem megint a variót, takarítgattam egy kicsit a házat, majd összeraktam, és azóta valahogy sokkal jobban gyorsul a gép. Indulásnál, ha húzom neki, akkor szinte rántás szerűen megindul, és sokkal jobban gyorsul mint előtte. Ez vajon mitől lehet?<<<KEEP IT REAL!>>>
-
30z.Samu
félisten
válasz Mr.Peter #50872 üzenetére
Biztos tettél nitrót a tankba csak elfelejtetted...
(#50871) huszi.gyb : A motoros jogsi letételénél mennyire szívatják az embert? Mert engem anno kocsinál szívattak rendesen. Egyszer azért nem engedtek át, mert hogy bizonytalan voltam...hát bakker, egy kezdő vezető milyen legyen. De szépen megcsináltam mindent, annál szebben nem lehetett volna összerakni. És ezt megmondta anno az oktató is, akkor váltottam sulit, másik kocsi, másik oktató. Elsőre átmentem a vizsgán.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Skizz
addikt
válasz 30z.Samu #50870 üzenetére
Azért ez nem pont így van. 1000-es gixerrel se vár rád a biztos halál, friss jogsival sem.
Szerintem egyltalán nem rossz, ha alád raknak egy 600-ast. Ha már engedélyt kapsz, hogy később vezess ilyeneket saját belátásod szerint, akkor nem árt kicsit ismerni, és a legjobb módja az első találkozásnak az a tanpálya (nem a jutyubon ezrével fellelhető, sisak nélküli, rövidgatyás egykerekezés haver faterjának busájával +2 személlyel hátul), hacsak az ember nem szívta magába az anyatejjel a tapasztalatot. Egyébként se csavarja fel alattad egy sornégyes az aszfaltot már alapjáraton, azt is lehet finoman vezetni. Meg gondolom vizsgán el is várják, hogy ne ökör módjára vezesd.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50873 üzenetére
Vizsgáztatótól függ...
Nekem B, A1, A2 is meglett elsőre (elmélet és gyakorlat is), bár ha akarnak bármikor meg tudnak buktatni.A2 vizsgán rutinon is rendes volt a vizsgabiztos (megcsúszott a motor segge, összeszedtem, és vonal előtt, nagyobb tempóról megállítottam).
Vizsgán szintén, majdnem benéztem egy zebrát. Ott is satu... A vizsgabiztos annyit mondott, hogy próbáljam kerülni az ilyen helyzeteket, de látja, hogy magabiztosan kezeltem a motort, megadja. Sok balesetmentes km-t kívánt és kész.
Skizz: Igen, lehet Hayabusa turbóval is alapjáraton menni. Az más kérdés, hogy ha elgurul a gyógyszer, vagy hibázol, sokkal jobban büntet. Ezért nem érdemes erős motorral kezdeni. Válts vissza normál útviszonyok közt kanyarban egy Simsonnal (3-ból 2be, olyan tempónál, hogy ne blokkoljon), és kopp gáz, nem lesz semmi. Tedd meg ugyanezt egy GSXR 1000-nél, el is dobod.
[Troll]: Ha ráéreznék, lehet, hogy ezzel bajok lennének...
Az, hogy átlépi a mutató az 50-et még nem állat módjára vezetés[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50876 üzenetére
Én attól is fosok, hogy esetleg leugrom véletlen a kuplungról és jön (jó esetben csak) a driftelés, a vizsgáztató meg összeszarja magát mögöttem. Bár akkor sem kellemes dolog ez, amikor egyedül van az ember a közutakon és véletlenül úgy ugrik le a kuplungról.
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50877 üzenetére
Erre való a rutin pálya. Forrás
A2: 22óra elmélet+ 16+1 óra gyakorlat. 72 700Ft
A: 22óra elmélet+ 26+1 óra gyakorlat. 94 700FtA +10 óra miatt drágább, ez nem rémlett. Nekem ugye van kisebb kategóriám, arra más vonatkozik. Ezek az árak kezdőkre vonatkoznak (M kategória nem számít motoros kategóriának).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50884 üzenetére
Hétköznapokra nekem is jó a robogó. De apám akar choppert. Haverom CBF600-at... (mindegyiket fogom vezetni) stb.
A másik, hogy az A1-em se volt korlátozott, A2 se korlátozza le. Szeretem váltós motorokat is. Nem beszélve arról, ha el kell vinni A-ból B-be valamit, ne okozzon már gondot.Skizz: Viszont ha 10 év múlva úgy dönt, hogy venne egy GS-t, vagy bármi mást csinálhatja újra az egészet... Kresz, rutin... Csak azért mert két karral többet kellene most kezelni. Erre akarok rávilágítani.
Samu: Ja és még egy gondolat. Amíg nem próbáltad, ne alkoss véleményt. Sok ismerősöm mondta, hogy a robogózás baromság, mekkora hülye vagyok... stb. A végén már könyörögtek, hogy a Tactot adjam oda egy körre... Nem azért mert annyira nagy élmény, de nincs most motorjuk, és mégis jól esett nekik egyet gurulni.
Ugyanígy lehetsz te a nagymotorral. Jól megy a robogód, felülsz egy nagyobbra, nem ezt fogod mondani.
Majd: Jó a nagy robogó, de amikor fülig kell dönteni, mégse. Ahhoz már kell a váltós futóműve, súlyelosztása.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
30z.Samu
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50889 üzenetére
Ez viszont váltós. Erről beszéltem.
Egyébként hidd el, nem nagy mutatvány váltani. Behúzod a kart, rúgsz egyet a lábaddal és kész.
Annyi, hogy meg kell szoknod, hogy lábnál van a fék. De szerintem max 1 óra alatt megszokható.Jövő hétvégén megyek Simsonozni. Csináljak videót?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50895 üzenetére
Otthagyom. Több bérlővel is egyeztem már meg így. Amíg béreltem/béreltük a motort, addig az enyém ott volt.
szerk.: Egy gond lesz... Valószínűleg 250-esnél kisebb váltósat nem fogsz találni. (Mondjuk engem nem zavar, 250-es meg nem olyan nagy...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ukrajnai háború
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- További aktív témák...