- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- GoPro Topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
killer1203
senior tag
Én 60 ért vettem, kivülről nem szép az tuti mert egy festés ráférne, ~3000 km mentem vele mióta megvan, és eddig egy gyertyát kellet cserélni benne 1500 volt ha jólemlékszem 800ft volt egy másik tank rá mert kilyukadt, ennyit kellett rákölteni.
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
enginev3.0
félisten
Igen igen, próbálom
Na mindegy, feladom, azt hittem 80 körül már kapni valami járművet. Tévedtem. Akkor nem lesz robogóm
Lehet jövök még pár típussal, de csak akkor ha valaki kopogtat az ablakomon hogy van eladó robogója.
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
dJ Peer
aktív tag
Mindenki le akar beszélni róla, mert kiskerekű, és mert robogó. De én nem csak túrázni akarok a motorral, hanem használni, faluban ugrálni ide-oda, pár falu távolságokat menni, ugyanúgy, mint most az 50-est, csak az utazási idő csökkentésével, és közben spórolok is, mert kevesebbet fogyaszt, mint egy autó. Ráadásul mehetek 2 személlyel, és még pakolhatok is bele rendesen. Az 'élményről' nem is beszélve.
Ezek az érvek a robogó mellett. Ellene, hogy 120 a vége és kicsi a kereke és 3-400 km-es túrákat nehezek csinálok vele.
-
runner 125
nagyúr
Szép ez a Pözsó.
Második felével nem feltétlenül értek egyet.
Eleve tisztázandó, h kinél mit takar a 'túrázás', mert szvsz túrának nevezhető már egy 150 km-es körút is, amit 90-100-as utazóval, ezekkel is meg lehet tenni. Sőt, van olyan réteg, aki ragaszkodik a "kényelmes", nem a mindennapokban megszokott hajhász közlekedési tempóhoz, szóval az, h csak váltós nagymotorral lehet 'túrázni' szerintem nem helytálló.mod.
Jah és amiről nem esett még szó; Gyakorlatilag 50ccm-től, 500-ig, - pár dl eltéréssel - ezek csontra ugyanannyit fogyasztanak. Régebben már ezt is tárgyaltuk. Míg egy kisebb ccm-es csak fordulatból, nyelezve "motorozható", addig egy 250-300-400-500 körüli már nyomatékból tudja. (Noh meg persze a maxiknál már hozzájárul az injektor)
De ezért is evett 4 alatt az 500-as Nexus-om, meg 3,8-at az 50-es Jog.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nem kerestem rá a típusra hahu.-n, de meg kell nézni őket. Egy jól karbantartott, sok fotóval (fontos részek is láthatóan lefényképezve), normális szövegkörnyezettel megírt hirdetésre ugrik a nép.
Mindig azt vallottam (SirKero, ezt neked is), h nem a motor életkora számít, hanem az állapota. Lehet venni 4-5 éves import robogót lelakva 80.000km-rel, de ugyanúgy ki lehet fogni egy 10 évest 20.000-rel, amit szépen bemelegítve, gondos szervizelés mellett tett meg.
mod.
Nah igen, 2 személlyel már tényleg necces előzni velük, max. csak lendületből. Azt nem tettem hozzá, de alsóbb rendű utakra gondoltam. Azokon szerintem kényelmesen el lehet krúzolni egy ilyennel is.
De, pl. a saját 180-as 2t Runner-emből kiindulva, a kamionokat úgy előzöm ki, mint a pinty. 80-90-ről még érezhetően tol.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
60 000Km a hivatalosan.
(#30879) vaksi8
Más fórumokon meg azt írják,hogy 4-4,5l-el simán el megy. Nem értik,hogy a tesztelőnek,hogy jöhetett ki ennyi?(#30877) runner 125
Mindig azt vallottam (SirKero, ezt neked is), h nem a motor életkora számít, hanem az állapota.
Igazad van de az 650-es burginál a fent leírtak miatt jobb a fiatal.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
Na igen. Ugye a 2 ütem, kis tömeg, jól hangolt variátor ennyit tesz.
vaksi8
Az úgy tényleg érdekes fogyasztás, én sem értem h hoztak ki annyit.
Haverom K7-ese ilyen 3,5-3,7-ből elvolt mindig.SirKero
Igen, de pont ezért írtam fentebb, h akkor a 650-es kiesik, mert annyi pénzért csak garantáltan legatyásodott, nagyon sokat futott példányt kapsz.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Jaja, már én is hallottam róla. Kipróbálni én is kipróbálnám, de valahogy nehezen tudom elképzelni, h ennyire kis távolságon (szem - tükör) az emberi szem képes odafókuszálni normálisan...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
-
#00809728
törölt tag
-
akos3
addikt
Kötény alatt az ilyet érted? Ebben nehezebb robogózni?
DigitXT Én nyáron is mindig hordok térdvédőt és az esetek 85%-ában hosszó gatyában is vagyok. De ha rövidben is ugrok el valahova gyorsan, térdvédő mindig van. Motorozásba ezt utálom, h be kell öltözni. Legalábbis ajánlott Nincs annál rosszabb, mint izzadtan levenni a kabátot
-
fesii
aktív tag
Majd 20 év múlva megmondom...
DigitXT: Ha valaki hajlamos az ízületfájdalomra ilyen szinten, hogy a 30fokba sem bírja az maradjon a kocsiba. Ha nagyon szeret motorozni akkor felvesz egy hosszú gyatyát és levan tudva. De ezt nagyon imádom amikor valakinek fáj valamelyik testrésze és ő úgy gondolja, hogy másnál is ugyanez a helyzet. Az ember ha eleget hallgatja talán még el is hiszi..
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Egy 70ccmes robogóval akkor van nagy gáz ha bevizsgáltatják. Ránézésre egy rendőr nem tud különbséget tenni 50 és 70ccm-es között.
(#31579) Lacces :
Két személy szállítása alapból elég necces szerintem ,max ha 2 40kg-os lánykáról van szó, akkor nincs probléma hogy mennyire nehéz a csere, nekem Ócsán csinálták meg.(#31583) kcsa : na igen, akkor gáz van . De mondjuk a 70ccm-t lazán engedhetnék még mint az 50-et, mert ma már egy 50-es a nagyvárosban elég veszélyes. Mikor a szabályokat erre kitalálták nem volt ilyen a forgalom, na meg nem olyan kocsik közlekedtek mint most. Egy 70-el már jól lehet tartani a forgalmat és ha kell ki lehet vele kerülni veszélyes szituációkat, amihez mondjuk egy 50es kevés lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Lacces
őstag
és Criton, köszi a válaszokat.
B125-höz kellene a kresz? B jogsival megvan, azthittem ki lehet váltani. Ennek majd utána nézek.
Jah, mármint a forgalmin az legyen a célom, hogy tartsam be a kreszt?
Az számomra annyira nem nehéz. Rájöttem anno, hogy mely kérdésekre ugrott a rendszer, és hogy milyen válaszok a jók... Aktív kerékpáros vagyok, így remélem ez csak hasznom leszBár lenne egy kérdésem, hogy ha bicajost előzők főúton, akkor robogóval is sávot kell váltanom? Vagy előzhetem sávon belül? (azt tudom, hogy autóval csak sáv váltással szabad).
Egyelőre gondolkozom ezen a B125-ön, meg egy robogón, Bár ha nyáron olcsóbban lehetne az A jogsit megszerezni akkor valszeg azt tenném le.
-
DigitXT
félisten
Nem ütnek el. Mari néni csúcs reflexekkel rendelkezik: sávon belül azonnal kikerül!
Csak arra figyelj, hogy ha esel, a megfelelő nyomra hasalj: egy nyomon hasaló...Btw. szokták volt kérdezgetni, hogy mégis mekkora az a megfelelő oldaltávolság?
Hát valahogy akkora, hogy ha Józsi bácsi a kocsmából hazafelé billegve/kerekezve
balra dőlne le eléd az útra, miközben előzöd, még akkor is legyen elég helyed.
Praktikusan minél nagyobb: tehát nem illik sávon belül előzni a bicajost, de lehet.Lacces: tényleg nem "egetrengető" a különbség. Felpöcköltebb 50-esek akár le is
nyomják a lomhább 125-ösöket (de csak ha utóbbi 4T, előbbi meg 2). Súlyra azért
tipikusan nagyobb a 125-ös. De van több típus, ami ugyanolyan kasztnival készül
50-esként is és 125-ösként is, szóval lényegében csak a blokk súlyával nehezebb.Ha úgyis B125-ben gondolkodsz, akkor én csak bátorítalak a nagyobb gépre.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ó, elképzelni én is el tudnék, sőt... Főleg amikor kekeckednek az autósok,
és le kéne gyorsulni őket picit. Mondjuk a Maja becsületére legyen mondva,
hogy a Multivar 2000-rel sokkal jobban megindul, mint gyári állapotában. És
nem akadály neki valós 100-zal sem "lealázni" az autósokat - de azért nem
egy sportmotor, na. Átlag autós alszik a lámpánál, mire megtalálja az 1-est
nekem már van 20 méter előnyöm, szóval ez a része letudva: ahhoz eléggé
sietősre kell venniük a figurát, hogy jöjjenek velem. A kekecebbek azért a
valós 100-ra is rá szoktak csodálkozni, mert már az is durva gyorshajtás.
(De volt, hogy csak azért is megelőzött 110-zel, hogy utána beforduljon pont
előttem jobbra, a k. anyját - mondjuk az ilyeneket inkább hagyom a francba:
nem vagyok egy "racsingolós" típus, de dinamikusan közlekedem, ha lehet.)Bp-re nagyjából elég is a 180 ccm: a 250-est még el tudnám képzelni ide.
Állítólag még kényelmesebb is Majából, mert alacsonyabb. Bár nagyobbnak
néz ki. (Korábban az is szempont volt, hogy otthon "cipőkanállal" parkoltam:
egyszerűen nem fért volna be, még a 180-as is határeset volt, de épp befért.)
Most úgy néz ki, hogy márciustól lesz rendes garázs... Ha minden jól megy.
Szerk: ami persze nem jelenti azt, hogy rögtön ugrom át a 400-asra, LOL.Btw. hasonlóan vagyok vele. A robogó kényelmes, pakolható, nagyobb ccm
esetén kellően dinamikus is, és szeretek vele közlekedni... Szép, szép egy
sportmotor, meg biztos élvezetes vele a "hegyekben" karcolni a kanyarokat,
sőt, azt is mondják, hogy a városban is fasza pl. a supermoto, mert baromi
magasan ülsz, és átlátod az egész forgalmat, stb. De hova pakolsz bele?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nagy zseni lehetett a rendőr aki ezt mondhatta neked...
Ám ha elvonatkoztatunk a balesettől, és maradunk annál, hogy csak
simán igazoltatják, és kiderülnek a szabálytalanságok, akkor a bünti
talán kisebb lehet, ha legalább biztosítása volt a motorra, mintha azt
is ráverik, hogy azt sem kötött. Lehet, hogy erre gondolt a rendőr. -
DigitXT
félisten
Csak a 125-ösre találtam hirtelen, de az is szép árban van:
olyan 73,5KHUF körülre jön ki, egy gyors számítás szerint.
Ez amúgy nagyjából reális, mert nekem anno 82K volt.
Most 94K lenne. De ha sikerül használtan kifogni hibátlant,
az biztos olcsóbb. Mondjuk az enyém két év után eltört.
(Budapest.) Majd megjavíttatom nemsokára valahol.SzlobiG: Ma a városba már ordított is vki hogy húzzad.
Amúgy a Swiftes hasonlattal is egyetértek, mert bár üvölt,
de azért nem megy úgy, mintha pl. 2-3x akkora ccm lenne...
De tényleg eszement hangja van, na. Lehet vele takarítani az
autósokat. Aztán mire meglátják, hogy "csak egy robogó",
már késő, mert félrehúzódtak és már csak hátulról láthatnak.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Abban az esetben ha nem tartod a tempót. Ha tartod nem kell a szélére húzódni. Szoktam arra járni.
A felüljárón megyek át ami jobbra kanyarodik és rámegy a szentendreire. Eleve ha jobbra tartok mellé megyek így középtájon szoktam bóklászni, hogy ne kelljen egyszerre több sávot váltani.(#32191) kcsa! Áááááá alap 50-essel felér egy extrém sporttal.... Sőt életveszély!!!! Sőt egész pest! HA nem tartasz lépét letolnak. Ha megy az 50-es kényelmes 70-et (GPS) már nem vészes.
(#32193) kcsa! Ott sem elég az alap 50-es. Tudom mert vidéken lakom. Legalább (GPS) 60-at kell tartani, de inkább a 75-öt és no problem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux - haladóknak
- PlayStation 5
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- E-roller topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...