- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
legolcsóbb kb. 2k shox-ban a sajátmárkás cucc. Ez persze nem tud semmi extrát, beöltözés előtt kell felhúzni (esetleg nadrágra, de az úgy béna, nekem lecsúszik).
Idén már gondolkozom hogy keresek olyat ami utólag korrektül nadrágra is feljön, ez a legolcsóbb arra volt jó hogy rájöjjek hogy szükségem van erre, mint ahogy ugyanígy rájöttem hogy a vesemelegítőre is szükségem van
szerk.: öregszem na
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Beböffentek ide is, idáig csak read only voltam néha
kínaiaknál (dx és társai) még nem néztetek körbe? Én ezzel szemezek mostanában. Az árkülönbözetből elég sok mobilnet havidíj kijön -
kcsa
veterán
válasz runner 125 #30490 üzenetére
Jó, ha az én bizniszem rontaná, én is lehúznám
Mind1, ennyi pénzért tavasszal úgyis kipróbálom. Első időkben úgyis rendesen figyelném (saját magam) hogy minden korrektül látszódik-e.
-
kcsa
veterán
válasz Ketrec #30529 üzenetére
ez alapján kínai gyártmány, németek matricázzák.
-
kcsa
veterán
válasz enginev3.0 #30564 üzenetére
szorozd meg kettővel a vételárat, akkor már lesz valami
-
kcsa
veterán
válasz killer1203 #30571 üzenetére
Pont az ilyen olcsón vett, nem karbantartott gépekkel vannak később a drága problémák
-
kcsa
veterán
válasz korpicschess #30579 üzenetére
de eléggé bináris a srác, pont 1024 napja regisztrált
-
kcsa
veterán
válasz enginev3.0 #30595 üzenetére
Látom szeretnéd magad kínozni Tudomásom szerint Kymco-t még elfogadhatónak tartják a kínaiak (Taiwan) közül, de az ár sok mindent elárul
-
kcsa
veterán
válasz enginev3.0 #30608 üzenetére
csak elegendő pénz birtokában lehet válogatni
-
kcsa
veterán
válasz korpicschess #30866 üzenetére
Látom gumit vadászol. Évek óta Kék Hold-nál veszek, nézz körbe ott is, lehet nem a legolcsóbb, de a minőségi szerelés kárpótol (engem legalábbis )
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz dJ Peer #30870 üzenetére
Ha elfogadod a többiek tanácsát - köztük az enyémet is - túrázásra ne feltétlen ilyet válassz.
Részemről munkába járás, városi mászkálásra van használva, ehhez fontos dolgok: jó gyorsulás, mozgékonyság (kis kerék itt előny), olcsó üzemeltetés, és sok/nagy pakolóhely egy villámbevásárláshoz hazafelé.
Ezekhez az én választottam (Peugeot Satelis 250) teljesen ideális, hatalmas csomagtér, kényelmes ülés utasnak is, 250es Quasar blokk, sok alkatrésszel . Ellenben Esztergomig elmentem vele és már szenvedtem a kevés teljesítménytől. Túrázásra hagyományos váltó, lánc, nagyobb kerék való. SZERINTEM. Robogó pedig városba való, de oda nagyon
szerk: @runner 125: van már tapasztalatom, volt már 50 - 125 - 250 robogóm az elmúlt 8-9 évben, tudom hogy mi a különbség Ősszel gondolkozom egyel feljebb lépésben, csak sajnálom a szép és teljesen karbantartott robogót elkótyavetyélni, csodálkoznék ha a Peugeot-ért sokat kapnék
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #30875 üzenetére
Ha sokan mentek együtt, 90es utazóval akkor jó, a konvoj biztonságot ad. De ha egyedül / ketten / hárman mentek, és előznétek egyet (neadjisten egy nyergesvontatót), akkor a 250nek már vége van. Erre gondoltam főleg
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #30877 üzenetére
Ja hát 180 2t legendás. Egyszer nagyon csúnyán büntetett egy ilyennel valaki Pilisvörösváron. Kigyorsítottunk vasúti átjárótól, volt is esélyem... kb. 0.5 másodpercig
-
kcsa
veterán
válasz enginev3.0 #31074 üzenetére
Rosszindulat on: csak rászánsz többet?
-
kcsa
veterán
válasz enginev3.0 #31076 üzenetére
Ennyiből már tudsz szerintem válogatni. 50esek között annyira nem vagyok jártas sajna, kollégám vett tavaly magának, de ő se tudott 100 alá menni, erre teljesen tisztán emlékszem, hogy ő is így szenvedett
-
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #31566 üzenetére
Rövidnadrágra volt példa, de egyáltalán nem jellemző, munkahely megköveteli a hosszú öltözéket
@fesii: ez nem úgy van, hogy nekem fáj a térdem, akkor ad1 neked is fog ad2 motorozás miatt van. Motorral kb. 1900-as évek eleje óta közlekednek az emberek, fateromnak szintén az tett be, de ha gondolod mutatok még pár embert, akiről tudható De 20 évesen az ember mindig mindent jobban tud, viszont ezen a koron már túlestem
@akos3: igen, ezekre gondoltam, de nekem felcsavarozós van, remélem nem fog lobogni a szélben, a hét vége felé szárazabb időt mondanak, akkor kipróbálom
ui.: most már elég a szerkesztgetésből
namégegy:
DigitXT: én se bírom a kabátot, pulóverben szoktam, de nagy melegben már leveszem azt is (megérdemlem, dagadt vagyok, ezvan ). És igen, én is nézegettem a protektoringeket, félek az eséstől én is...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Lacces #31579 üzenetére
SMKP: max 50ccm. 70-es vizsga, rendszám és jogsiköteles. Ha ezek megvannak, és forgalmi szerint is kétszemélyes, akkor mehettek vele, de emelkedőn ne sok jóra számíts.
Ha viszont egyik feltétel sincs rendben, és rend éber őrei meglátnak, akkor pláne semmi jóra ne számíts.
-
kcsa
veterán
válasz Lacces #31568 üzenetére
Most vettem észre a kérdésed amúgy: alapvetően úgy gondolom, ha autós jogsid van (értsd: kreszt használod, érted), és biciklizni tudsz, könnyen megoldható.
A vizsgáról annyit, hogy a jellemző tapasztalatom az, hogy nem vezetni kel tudni, hanem vizsgázni. Ezért van sok bukta. Ha valaki nem kutyaütő, és lelkiismeretesen megtanulja a kreszt, szerintem át lehet menni a vizsgán elsőre is. -
kcsa
veterán
válasz Criton #31581 üzenetére
Ez egyébként tény. De a fő problémám az, hogy ha történik valami (nem kell nagy dologra számítani, elég ha hátulról elüt a helyi busz ) és a vizsgálat során kiderül hogy nem minden szabályos, akkor csúnya ügy tud ilyenből kerekedni...
szerk.: pont ezért csináltam meg anno motoros jogsit. Jártam rendszám nélküli 125-össel (Leoval), de féltem ha 1) történik valami elővesznek, 2) elég ha igazoltatnak, felénk sűrűn elő is fordul. Azóta szabályosan járok
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Lacces #31585 üzenetére
Azonos forgalmi sávban az egy nyomon haladó jármű melletti elhaladás előzésnek minősül. Különös figyelmet kell fordítani a biztonságos oldaltávolság megtartására.
Útburkolati jellel ellátott több forgalmi sávú úttesten, egy forgalmi sávon belül az egy nyomon haladó járművek előzése csak gépjárművel történhet, ennek következtében akár kerékpárral, akár segédmotoros kerékpárral előzünk, azt csak a mellette lévő forgalmi sávban tehetjük. A gyakorlatban azonban ez az előzés egy forgalmi sávon belül történik, ami szabálytalan.
Az egy nyomon haladó jármű is előzhet egy nyomon haladó járművet, nem előzhet azonban azonos sávon belül gépkocsit, oldalkocsis motorkerékpárt vagy más, nem egy nyomon haladó járművet.Ha rám hallgatsz - ahogy mondtad hegyes vidéken laksz - meg se próbáld 50-essel kínozni magad. Mai közlekedési viszonyok között a 125ös alkalmas biztonságos haladásra, de a jó, hogy akár két személlyel is, szabályosan.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #31589 üzenetére
Nekem is elég rég volt, de vannak itt csemegék
Nincs szükség ilyen követési távolság tartására
a) ha ...
c) egy nyomon haladó jármű (kétkerekű motorkerékpár, segédmotoros kerékpár vagy kerékpár) követése esetén.Ha elesel a kátyúban jogosan ütnek el. Faja.Mindenesetre egymás mellett tényleg el lehet haladni
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #31593 üzenetére
Én sem jártam még a ranglétra magasabb fokain: 50 - 125 - 250. De 4 év 250-essel járás után el tudnék képzelni erősebbet is. Első két hét eufóriájához képest elég gyengének érzem mostanság 600-assal kezdeni nem szerencsés szerintem sem. Ami nekem tetszik mostanában a KTM Duke 390, de a robogó kényelmét nem szívesen adnám fel. Úgyhogy marad a 250 egy darabig
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #31597 üzenetére
Egyszer már leírtam itt: én anno néhány típus közül válogattam, megengedve azt a luxust magamnak hogy újat vegyek. De maximum 250-est (itt győzött az ész a szív fölött ), és maximum 1m értékben. Mindenesetre valahogy egyértelmű volt, hogy azt veszem, amelyiken a legtöbb hely van. így lett Satelisem.
-
kcsa
veterán
Reggel kipróbáltam a frissiben felszerelt Tucano kötényt. Térdben szenzációs a változás, kellemes langymelegben jöttem befelé (pedig nem is babot vacsoráztam). Valahol be-befúj a cúg, de ha ezt megtalálom, akkor számomra hibátlan lesz. A mellkas része miatt felsőtestem se fázik annyira, nyakra kell még valami komolyabbat kitalálnom, az arcmaszk kevés volt még ma.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Kupon kunyeráló
- GoPro Topic
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vallás
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000