- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
Srácok, a honlapokon feltüntetett végsebességnél az mit tesz hogy "a jelenleg érvényben lévő jogszabályok szerint: 45km/h". Csomó helyen látom ezt. Most speciel egy 4 ütemű Piaggio ZIP adatlapján, miközben az óra 120ig van írva...
-
Skizz
addikt
válasz Tothgera30 #7785 üzenetére
Nekem bőven elég lenne a 80-85km/h, különösebben nem szeretnék rákölteni. Folytást hogy kell kiszedni? Nézzétek ezt el egy kezdőnek.
-
Skizz
addikt
válasz Tothgera30 #7787 üzenetére
Közeli rokon.
-
Skizz
addikt
válasz Tothgera30 #7789 üzenetére
-
Skizz
addikt
Hali
Ráuntam az állandó vonatozásra, meg annak minden nyűgjére, így tavasszal tán' robogó vásárlásra adnám a fejem. Természetesen tisztában vagyok azzal a ténnyel, hogyha most közlöm, hogy teljesen inkompetens vagyok az egész használt robogó témához, és így kérek segítséget, mindenkinek csomókban fog hullani a haja, mégis így tennék. Rövid távokra kéne, de rendszeres, napi használatra, a keret meg olyan 100 rugó körül van, de ha valamilyen aranyszabály többet ír elő, akkor sem esem kétségbe. Szóval ami számomra fontos lenne, hogy megbízható legyen. Tudom, közhely, de mégis. Szóval nem akarok buherálni, könyékig nyúlkálni a blokkban az út szélén A és B pont között, meg sufnimegoldásokat. Egy korrekt, üzembiztos robogó érdekelne, rövid távra, de gyakran, hogy ne kelljen sokat foglalkozni vele, csak amikor kell előkapom, aztán ha hazaérek bevágom a garázsba és csókolom. Ráállítanátok egy pályára?
-
Skizz
addikt
válasz runner 125 #31296 üzenetére
Igen, 50-es kéne, ezt elfelejtettem. Nyilván, itt most végletekben fogalmaztam, fenntartási költsége nyilván van, igazából az elvárás arra vonatkozik, hogyha egyszer megjárta a szervizt, akkor ne köhögjön nagyon a következő generálig. A napi távolságok olyan 20km-t tesznek ki összesen. Hegyek között lakom, de azért nem olyan vadregényes tájak, nincs nagy emelkedő, sem földút, tök normális, átlagos használatról lenne szó. A 140k belefér egyébként. Az évjárat alsó határa hol van? Tudom, hogy ott úgysem mondanak igazat, de kb.?
-
Skizz
addikt
válasz runner 125 #31298 üzenetére
Értem, persze. Tisztában is vagyok az 50-es korlátaival, de azt kell mondjam, nekem bőven elég lesz, de ha nem lenne, ennél többet most amúgy sem szeretnék erre költeni.
Ezt találtam eddig, ami szimpi.csongi: Nagyon nem, de nem akarok nagyobbat. Arra, amire én használom majd, bőven elég, és nem vágyom többre. Inkább autóra spórolok ezután, ez csak amolyan praktikum.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz runner 125 #31315 üzenetére
Az a liberty jó áron van. A dio sem lenne rossz, de 160k-t azért már meggondolnék. Köszönöm a tippeket!
-
Skizz
addikt
válasz runner 125 #31317 üzenetére
Persze, és egy libertyből jó esetben ugyanannyit lehet alkudni, aztán a dio mit ad nekem annyival drágábban?
-
Skizz
addikt
Hali
Hallottam olyasmiről, hogy az adásvételi megírását követő x időben (talán 1 hónapig) nincs szükség kötelezőre. Ez valóban így van?
üdv.
-
Skizz
addikt
válasz dJ Peer #41820 üzenetére
Értem. Még annyit szeretnék, hogy félszintetikus-szintetikus keverése mennyire kockázatos? Most vettem a dioba egy flakon szintetikusat, de elfelejtettem az előző tulajt megkérdezni, hogy milyen van benne. Az is lehet, hogy full, de ha mégsem, probléma, ha ráöntöm a fullt?
-
Skizz
addikt
Értem, köszönöm a válaszokat. Esetleg a szintetikus-félszintetikus olaj keverésére valaki tudja a választ? Meg érdekelne, hogy kétütemű mennyire szereti a hideget? Hallottam már arról is, hogy minuszban ne nagyon járjon, meg arról is, hogy abszolút mindegy.
-
Skizz
addikt
Hali
AF27-es Diom, kb. 20-as tempótól a végéig nem hangosan, de hallhatóan "nyiszog". Olyasmi ez, mint amikor a kocsiban csúszik az ékszíj, csak sokkal halkabb. Gáz elvételkor is ugyanúgy nyüszít. Mi lehet ez?
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #41876 üzenetére
Én is erre gondoltam, de nem akartam baromságot mondani elsőként. Akkor nem lehetetlen.
Egyébként van még egy gondom a kis dioval. A kérdés szintén kezdő robogósként, semmi tapasztalatom ezekkel a dögökkel. Olyan gondom van, hogy 10-ből 1 alkalommal az Istennek sem indul. Ilyenkor hideg. Tekeri az önindító, és semmi de semmi hajlandóságot nem mutat arra, hogy beröffenne. A bosszantó az, hogy a maradék 9 alkalommal pöccröff hidegen és melegen is... az előző tulaj szerint karbit kell talán állítani, mert nem kap elég benzint, mégis amikor nem indul már az indítózástól is olyan benzinszag van, hogy ezt nemnagyon hiszem. Hol keresgéljem a hibát szerintetek? Másrészről valaki ismer Vác/Dunakeszi környékén bontót? Kéne 1-2 műanyagidom, meg ilyen apróságok. -
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #41892 üzenetére
Az a baj, hogy rúgni nem lehet, nincs benne a racsni, vagy mifene. Hideghez nem hiszem, hogy köze van, mert mindkét alkalommal, amikor nem volt hajlandó indulni, garázsból toltam ki, ahol 7-8 foknál nem volt hidegebb, ehhez képest amikor csak egy ponyva volt rajta a minuszban, indult pöccre, többször is.
-
Skizz
addikt
Hali
Tudnátok ajánlani egy biztonságos bukót? Lehetőleg legyen olcsó, amolyan tipikus tömegmodell ami minden második robisnak van. Ne rágjon tyúkszemet meg ne ugorjon bakot, csak legyen biztonságos. 45 volt a robogó, nincs kedvem egy 20-ast elverni sisakra.
-
Skizz
addikt
Ajjaj. Most egy örökölt cross sisakkal járok, de annyira nem bízom benne. Na mindegy, akkor még várok, köszi. Esetleg Vác környékén nem tudtok egy jó bontót? Kéne ékszíj, 1-2 idom, első teló, gyertya. Egyébként az probléma, ha a fékkarok lötyögnek (nem vészesen)? És nem tudtok arról valamit, hogy hátsó fékre nem gyullad a féklámpa? Hol keressem az okát? (AF27).
-
Skizz
addikt
Hali
Na a múltkori problémám 1 fokkal érdekesebb. Szóval az a gondom, hogy a Dio 10-ből 9x pöccröff, jók a gázreakciók, nem fuldoklik soha, nem eszik sokat, mégis "10. alkalommal" semmi hajlandóságot nem mutat arra, hogy beindulna (önindítóval, berúgókar ugye hiányos). De tekeri szépen, benzinszag az van, tehát akksi is jó, meg mivel a másik 9 alkalommal semmi de semmi nyűgje sincs, mégis másnak mi baja lehet? Úgy értem szivatónak, karbinak... Az ember csak elvárná, hogyha szar, akkor induljon mindig nehezen, meg fulladjon le, erre tegnap megint nem volt hajlandó indulni. Azóta nem nyúltam hozzá, ma lementem délután és pöccröff. Így, hogy 3 hetente egyszer meghal, majd másnap újjászületik, mégis hol a fenében keresgéljek? Tű a szénakazalban, vagy esetleg van valami tippetek?
-
Skizz
addikt
válasz Bogyó bá' #42469 üzenetére
Túlfolyik? Az miben mutatkozna meg? Megugrik menet közben? Kontakthibát hol keressem?
huszi.gyb: Nekem menet közben még nem állt meg. Egyszer fordult elő, (pont tegnap előtt, amikor legutóbb jártam vele), hogy kereszteződésből kigyorsítva fuldoklott egyet. Kezdtem gyorsítani (nem nyélgázon, hideg is volt), majd 1-2s múlva, mire átértem a kereszteződésen lassult, húztam picit nagyobb gázt és még jobban lassult. Aztán megálltam, de nem fulladt le, és szinte azonnal mentem tovább, és nem küszködött, ment rendesen. Kicsit összeszartam magam, nem akartam 5km-t tolni éjcaka.
Na de most megyek, életre keltem. Ha nem mutat hajlandóságot, miután délután pöccröff volt, akkor kib*szom a tűzre. Vagy nem járok vele este, talán az a baja.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Srácok, most tán' hülyeséget beszélek, de előferdülhet, hogy a szívatóból nekem hiányzik a matéria, mégis indul a dio ha nagyjából a helyén van? Gányolás közben sikerült valahogy kirobbantani a helyéről (nem volt a helyén túl fixen), vissza se megy rendesen, viszont hiányzik a "tű" a menetből. Csak egy ház, a menetes rész tetején egy érintkezővel. Mégis, ha valahogy visszaerőszakolom a helyére, nagyjából beröffen, ha nincs a helyén, nyilván nem.
-
Skizz
addikt
Következő kérdés:
A kipuffon van egy lik. Egy vaskosabb csavar fér bele, úgy is vettem, csak épp nem menetes, úgyhogy a rezgés kirázza, akármekkora, és akkor a bődületesen hangos lesz. Most épp úgy van, hogy a csavar alá büngyürgettem egy darab textilt, ami a rezgést kicsit levezeti, és így nem dolgozza ki a csavart, de mivel ott is tódul ki a levegő, nem látom helyesnek lefojtani. Mi a szakszó erre a lyukra és mit kezdjek vele?A másik:
Indítózás után nincs szép alapjáratom (tegnap óta). Vagy 2 másodpercenként majdnem lefullad, aztán összekapja magát, vagy van alapjárat, de húzok egy gázt és úgymarad, nem esik vissza a fordulat. Lehet ennek köze a gumival odarögzített (fél)szivatóhoz? Mielőtt észrevettem ,hogy az bajos, és nem piszkáltam a helyén, nem volt ilyen gondom. -
Skizz
addikt
Hali
Szívató nélkül (ideiglenesen) lehet úgy közlekedni, hogy indításnál befogom a likat amíg megvan az alapjárat, aztán az úgy szabadon marad? 1-2 héten belül lesz másik, de addig meg kéne a robogó...
-
Skizz
addikt
Hali
Diomra (af27) Huszi kollegánál vettem egy gyári szivatót, azonban a karbim nem gyári, és nem passzentos. De nem tudom, merre induljak a keresésben így. Tudnátok valahogyan segíteni?
-
Skizz
addikt
Hali
Caberg 407-es, napszemcsis bukó napszemüvege nem hajlandó visszaugrani, csak ha trükközök. Szemből nézve a bal oldala szorul, a jobb oldala meg már húzódna vissza, így, ha a bal oldalát kicsit kézzel segítem és tolom vissza, akkor gond nélkül visszamegy. Találkozott már valaki hasonlóval?
-
Skizz
addikt
Ha nem sietsz, akkor szerintem ennyi használatra nem érdemes még 125-re se többet fizetni, nemhogy nagyobbra... bár ez is olyan, hogy ezért a véleményért valaki le fog ugatni, valaki meg bólogatni fog. Neked kell eldönteni, hogy elég -e az 50-es tempó, de ha forgalmas kamionútvonalon közlekednél esetleg, akkor ott az 50-es biztos halál. Jómagam csak egy cirka 1km-es szakaszon közlekedem a bicikliútig a Dioval, addig max 1-2 kamionnal találkozom, de már az is rémület, főleg, ha tahó a sofőr. Szóval döntsd el, hogy elég -e a tempó, meg a többit.
Bicikliboltban láttam elég jó zárakat, vaskos lánc fémburkolattal, ami jó robira is... Aztán ha ez biciklire lett kitalálva, motorra biztos vannak még jobb megoldások is. Bár úgy gondolom, hogy aki tényleg el akarja majd vinni, az el is fogja, csak aztán lehet, hogy egy 50-es Jogért senki nem kockáztat börtönt, max. jól megrugdossa. Nem egy életbiztosítás a kinti tárolás mindenesetre.
-
Skizz
addikt
-
Skizz
addikt
Piaggio Typhoonról mit érdemes tudni? Van valamilyen gyerekbetegsége (50-es, 2000 körüli)? (Malossi hengerszett)
-
Skizz
addikt
Az smkp-rendszám-tervezet megvan? Vagy csak tréfa?
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!