Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • ferrumkate

    csendes tag

    válasz (Kolombusz) #14099 üzenetére

    Kedves Kolombusz!

    Köszönöm a válaszod, bár nem írtam le a teljes történetet.
    Ugyanis kicsit harcolnom kellett az ügyfélszolgálattal, mert először még elérni sem tudtam őket sem élő chat-en, sem telefonon, majd mikor a Dell hivatalos fórumát elárasztottam újabb és újabb üzenetekkel, ez élénkítően hatott a munkatársaik levelező kedvére és végre válaszoltak e-mailjeimre. Az ottani fórumon egyébként elég sok rosszat is olvastam a jó tapasztalatok mellett, nem én vagyok az egyetlen, akinek rögtön cserélni kellett a laptopját.
    Szóval nem érzem magam igazán biztonságban arra az esetre, ha valami gondom lesz a következő géppel is. Itt Angliában ugyanis nincs a Dell-nek üzlete egy sem, kizárólag interneten vagy telefonon lehet megrendelni a termékeket, még egy iroda vagy szervíz sincs. Igaz, hogy 20 napon belül akár indoklás nélkül is vissza lehet küldeni, de ha bármi gond van, az ügyfélszolgálaton keresztül először a tulajdonos maga kell, hogy megpróbálja megoldani a meghibásodást, majd ha ez nem sikerült, akkor jön az online tech. support, marj ha ez is sikertelen, akkor elviszik a gépet javítani és ki tudja, mikor látja megint a tulaj. Bár azt meg kell hagyni, hogy azért viszonylag korrektek és hiba esetén cserélik az egész cuccot, csak sok idő.
    A megrendelés is elég hosszadalmas, mert itt előbb összeállítja az ember az összetevőket és leadja a rendelést, majd azután építi meg a cég a laptopot, ami kb. 3 hét.
    A másik, hogy egy év garancia van rá ilyen ár mellett, az otthon szokásos három év gariért itt is többet kell fizetni. Kérdés, hogy elég-e ennyi idő?
    Szóval kicsit belefáradtam az egészbe, és nem tudom, hogy megéri-e az egész ezt a sok utánajárást. Ezért is kérdeztem, hogy van-e más alternatíva, amit egy üzletbe besétálva meg lehet vásárolni, mert ha igen, akkor előnyben részesíteném azt a verziót. Ha viszont nincs, akkor tényleg a Dell a legjobb megoldás (és árban a legolcsóbb) és akkor felvértezem magam az újabb küzdelmekre a Customer Service ügyintézés bugyraiban.
    Ha másnak van tapasztalata ezzel a típussal, szívesen olvasnék róla.
    Előre is köszönöm. :R

Aktív témák