- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Aktív témák
-
ferrumkate
csendes tag
válasz (Kolombusz) #14099 üzenetére
Kedves Kolombusz!
Köszönöm a válaszod, bár nem írtam le a teljes történetet.
Ugyanis kicsit harcolnom kellett az ügyfélszolgálattal, mert először még elérni sem tudtam őket sem élő chat-en, sem telefonon, majd mikor a Dell hivatalos fórumát elárasztottam újabb és újabb üzenetekkel, ez élénkítően hatott a munkatársaik levelező kedvére és végre válaszoltak e-mailjeimre. Az ottani fórumon egyébként elég sok rosszat is olvastam a jó tapasztalatok mellett, nem én vagyok az egyetlen, akinek rögtön cserélni kellett a laptopját.
Szóval nem érzem magam igazán biztonságban arra az esetre, ha valami gondom lesz a következő géppel is. Itt Angliában ugyanis nincs a Dell-nek üzlete egy sem, kizárólag interneten vagy telefonon lehet megrendelni a termékeket, még egy iroda vagy szervíz sincs. Igaz, hogy 20 napon belül akár indoklás nélkül is vissza lehet küldeni, de ha bármi gond van, az ügyfélszolgálaton keresztül először a tulajdonos maga kell, hogy megpróbálja megoldani a meghibásodást, majd ha ez nem sikerült, akkor jön az online tech. support, marj ha ez is sikertelen, akkor elviszik a gépet javítani és ki tudja, mikor látja megint a tulaj. Bár azt meg kell hagyni, hogy azért viszonylag korrektek és hiba esetén cserélik az egész cuccot, csak sok idő.
A megrendelés is elég hosszadalmas, mert itt előbb összeállítja az ember az összetevőket és leadja a rendelést, majd azután építi meg a cég a laptopot, ami kb. 3 hét.
A másik, hogy egy év garancia van rá ilyen ár mellett, az otthon szokásos három év gariért itt is többet kell fizetni. Kérdés, hogy elég-e ennyi idő?
Szóval kicsit belefáradtam az egészbe, és nem tudom, hogy megéri-e az egész ezt a sok utánajárást. Ezért is kérdeztem, hogy van-e más alternatíva, amit egy üzletbe besétálva meg lehet vásárolni, mert ha igen, akkor előnyben részesíteném azt a verziót. Ha viszont nincs, akkor tényleg a Dell a legjobb megoldás (és árban a legolcsóbb) és akkor felvértezem magam az újabb küzdelmekre a Customer Service ügyintézés bugyraiban.
Ha másnak van tapasztalata ezzel a típussal, szívesen olvasnék róla.
Előre is köszönöm.
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
- HP laptop 17-cn3159ng - ÚJ 17,3" notebook - i5-1334U, 16GB, 512SSD
- HP laptop 17-cp3775ng - ÚJ 17,3" notebook - Ryzen 7-7730U, 16GB, 512SSD
- Dell Latitude E7440, 14" HD Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10,
- Lenovo Thinkpad L440, 14" HD Kijelző, i3-4000M CPU, 16GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10
- Laptop/Tablet tartó - AlzaErgo ErgoArm O10B
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest