GeForce GTX 1050: a használható belépőszint

A modern NVIDIA kártyák aktuális legkisebbikét járattuk meg tesztlaborunkban, meglepő eredménnyel.

DX11: Thief, Dirt Rally, Shadow of Mordor

A Thief alatt megint egy kupacba tömörült a házon belüli triumvirátus, a nagyobb felbontás mutatta csak meg a GTX 960-nak, hogy ő lassan a múlté, de esetében is csak a minimumok voltak érezhetően alacsonyabbak. A puszta számítási kapacitás tehát önmagában nem elég, emellett a modernebb architektúra volt az, ami a GTX 1050 segítségére sietett.

A két kis Pascal jó testvérekhez méltóan szépen együtt maradt, de a GTX 960 valamiért alaposan lemaradt tőlük a Dirt Rally alatt; nem kedvelhette felcsavart beállításainkat, mert a GTX 1050-esek a GTX 1060-ashoz képest arányos eredményt produkáltak.

Az NVIDIA által támogatott fejlesztésű Middle-Earth: Shadow of Mordorban ismét együtt volt a fenti mezőny, míg a Radeon RX 460 mindhárom játékunkban csak tisztes távolságból, alulról szemlélődött.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés