Tesztek - DirectX II.
A lopakodós Splinter Cellben visszaállt a rend. Szűrők nélkül szűken, de velük már magabiztosabban diadalmaskodott a GeForce 7600 GT. A 6800 GS-ez képest ismét 10 százalék körüli volt az előnye. A 6600 GT-t a leggyengébb beállítástól eltekintve 75 százalékkal tudta megelőzni. A Radeon X800 GTO2 látványjavítók nélkül még elég jól tartotta magát, de a komolyabb menetekben már elfáradt. Az X1600 XT ezzel a játékkal is kínlódott, most még a 6600 GT mögött is elmaradt.
A shaderintenzív F.E.A.R.-ben a szokásosnál nagyobb volt a 7600 GT előnye márkatársaival szemben; ez a jövő játékaira nézve jó jel. Az Radeon X800 GTO2 ismét az élmezőnyben volt, de szűrőkkel is csak megközelíteni tudta a 7600 GT-t. Az X1600 XT eredménye ismét kevés szót érdemel.
Utoljára autókáztunk egyet, és ez is jobban ment GeForce-okkal, mint a Radeonokkal. A 7600 GT ismét 10 százalékkal volt a 6800 GT előtt, és 60-70 százalékkal verte a 6600 GT-t. Az X1600 XT szűrőkkel nagyon elfogyott, az X800 GTO2 pedig 16 futószalagja ellenére is a két éllovas GeForce mögött maradt.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!