Tuning
Korábbi tesztünkből kiderült, hogy a GeForce 6800 GS és a Radeon X800 GTO2 is jelentős tuningtartalékokkal rendelkezik. Mindkét kártyánál 15-20 százalékos gyorsulást mértünk, ami elég lehet az újonc 7600 GT befogásához. A fogyasztási adatoknál már látható volt, hogy a nálunk járt Asus 7600 GT-k jobbika a referencia 560/700 MHz-es órajelekről 610/800 MHz-re volt hajlandó felgyorsulni, ami csupán 9 és 14 százalékos többletet jelen. A másik két kártya órajeleit megközelítőleg 20 százalékkal lehetett megemelni. A viaskodásból most kihagytuk a gyengébb GeForce 6600 GT-t és Radeon X1600 XT-t.
Bár szorosabb lett a verseny, de OpenGL-ben a GeForce 7600 GT maradt az élen. Fórja a húzott 6800 GS-hez képest csupán 6-8 százalékra csökkent. Önmagához képest nagyjából 12-14 százalékot gyorsult, ez a memória órajelnövelésének felel meg. Az OpenGL tuninglova sem feküdt a Radeonnak.
Jobban szerepelt a vörös kártya Far Cry-ban. Szűrőkkel most húzva is diadalmaskodott, a GeForce 7600 GT csak a kevésbé fényes, látványjavítókat nélkülöző győzelmet söpörte be. Az új GeForce húzásból adódó gyorsulása itt 3-10 százalék közötti volt – nem túl sok.
Autósban ismét hasonló volt a helyzet, mint az előző két játékban. A 7600 GT túlhajtva is az élen maradt, bár előnye csökkent. Gyorsulása ismét kisebb mértékű volt, mint a konkurenseké, legfeljebb 10 százalék körüli.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!