Keresés

Hirdetés

  • Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra

    ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Braavos

    tag

    válasz Lauda #5369 üzenetére

    Ez egyáltalán nincs így.

    A jegvizsgálók száma önmagában több ezer fő.
    A mozdonyvezetők nagyobb része az elővárosokban motorvonatokon teljesít szolgálatot, tehát az utastérből nyílik az ajtó a vezetőállás felé.
    Minden egyes vonat indulása előtt személyes kontaktus van a jegvizsgálók és a mozdonyvezetők, valamint a forgalmi szolgálattevők között.
    A kocsivizsgálók is konkrétan az utasok között sétálnak folyamatosan az állomásokon, ők vizsgálják át indulás előtt a vonatot. Például a régebbi pályaudvarok, mint például a Nyugati is, a peronok szélessége másfél méter sincs a vágányok egy részénél. Szűk fordulási idők miatt sokszor el sem tudják kerülni a tömeget.

    Szóval ez a 850 fő tényleg viccnek is rossz, bár látszatintézkedésnek megfelel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák