Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacielvtárs

    nagyúr

    Üdvözlet az uraknak es hölgyeknek.
    Az lenne a kérdésem, hogy ha jól tudom telekomnal husegido lejarat után, csak személyesen az élőfizeto mondhat le szolgáltatást?
    Adott egy telekom otthoni elofizetes es mellé egy mobil net usb stickel.
    Most 12-én jár le a husegideje..
    Az élőfizeto akinek a neven van, szocialis otthonban van, igy nem tud bemenni ugyfelszolgalati irodába.
    Sajnos elég sokszor nem 'beszamihato' viszont en az o engedélyével használom az otthoni szolgáltatásokat. A számlákat en fizetem, rendben, időben.
    A mobil netet o használta, amig még tudta használni.
    A husegido miatt en fizettem, attol hogy ő nem hasznalja már egy éve.
    Szerintetek hogy tudom atiratni a nevemre, hogy utana a mobilnetet lemondjam?
    A többi szolgáltatás kell nekem, ezért is irantam a nevemre.
    En fizetem bankkartyaval már két éve, ez számít e barmit is hogy at tudjam íratni a nevemre?
    Előre is köszönöm a tippeket, ötleteket, válaszokat.

    Ui, annyit mondtak az ugyfelszolgalaton hogy hivjam fel amikor az elofizetonel vagyok, beazonositjak es utana at írjak a nevemre.
    De sajnos a kora es szellemi állapota miatt nem vagyok abban biztos hogy menne neki akár ez az ügyintézés.
    Remélem van valami megoldás azon kívül hogy ne fizessem, kikotik, es fizessek elő egy új szolgáltatásra :D

    "Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯

Új hozzászólás Aktív témák