Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 426os

    őstag

    Sziasztok!
    Megerősítést kérnék a most kapott infókra (mivel volt már hogy a telefonos ügyintézők hülyeséget mondtak).
    A hűségidőnk lejártával terveztük lemondani a Telekomos szolgáltatásainkat. Ügyintéző1 a telefonban elmondta, hogy oké, telefonba lemondjuk, küldenek levelet, onnantól 8 napon belül vissza kell adni, amit vissza kell. Ok, lemondás ma megvolt, erre jött is az sms, hogy mostantól 8 napon belül lehet menni a postára. Ez csak azért probléma, mert nem vagyunk otthon, jövő hét végéig nem is tudom visszavinni a beltérit, ezzel kicsúszva a 8 napból. Újra telefon, ügyintéző2 azt mondja, hogy a 8 nap az a postára adás határideje, ha T-pontba (és nem partnerbe!) 15 napon belül visszük vissza, azzal még jók vagyunk. Ez így macerásabb lesz, de megoldható.
    A kérdésem, hogy ez így helytálló? Ha a lemondást követő 10. naptári napon berontok a beltérivel egy T-pontba, akkor még nem kell kárszámlára számítani?

    .

Új hozzászólás Aktív témák