Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st.stofi

    tag

    válasz Heimdallr75 #54865 üzenetére

    Azért sem értem ezt a dolgot, mert - mint talán írtam már korábban - az smtp/25 port szűrését én is kikapcsoltattam egy éve, akkor nekem az 1412-n azt mondta az ügyintéző, hogy ezt a szuperszervíz tudja elvégezni, kapcsolta is, és miután elmondtam a szervizes emberkének is a telefonban hogy mit szeretnék, azonnal le is vette a tiltást, mondta pár perc mulva indítsam újra a hgw-t, így is tettem, újraindítottam és utánna már nyoma sem volt az smtp szűrésnek. Nem kellett sem hibajegy, sem egyéb varázslás, telefonon azonnal sikerült megoldani a dolgot.

    Ennek már lassan 1 éve, akkor még nem voltak épp az új rendszerük bevezetése körüli galibákban benne, a 1412-n is pár perc alatt ügyintézőhöz lehetett jutni, és teljes megelégedésemre gyorsan sikerült is elintézniük az smtp tiltás törlését. Hogy egy év múltán most mért kell ehhez mindenféle hibajegy meg megrendelés, mért lett megoldhatatlan a dolog, ez számomra felfoghatatlan, és elég szomorú lenne ha ebbe az irányba "fejlődne" a telekom.

    A "visszahívom 15 perc múlva" és nem hív dolognál tudok egy még bántóbb dolgot, mikor visszahív, de épp hogy eggyet csörren a telefonom és leteszi, gondolom hogy nyoma legyen a rendszerükben, hogy ő hívott csak ügyfél nem vette fel, az meg gondolom nem látszik a rendszerben, hogy esélyem sem volt felvenni mert 1mp csörgés után letette, de ez van, végülis legalább hívott azaz csak gondolom, hogy ez lehet, mert általában ilyen "visszahívom" igéretek után szokott ez a megcsörrent valaki és leteszi hívás jönni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák