Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • catty21

    tag

    Sziasztok, nekünk T-com telefon + GTSdatanet internet volt. Két hónapja elköltöztünk, megkezdtük az átiratásokat. A T-com hat teljes hét alatt sem tudta két utcával arréb vinni a telefonvonalat. Ezért felmondtuk a szolgáltatást és a netet is. Körbekémleltem, sajnos a XXII. kerületben nem nagyon van választék, főleg fent a hegyen nem. Fibernet, vagy T-home. Döntöttünk, legyen T-home, új előfizetést gyorsan bekötnek, mondták ők. Kinéztük a Solo extra csomagot, megrendeltem. Közölték, előminősítés alapján gond nélkül beköthető. Két nap és hívnak. Nem hívtak. Nem adtak MT számot, se ügyfélszámot, semmit. Csak rendelésszámot. Naná, hogy telefonon rám se köptek. Nagy nehezen az előbb kicsikartam, hogy utána nézzenek. Mint kiderült tárgytalanná tették - szó nélkül - a megrendelésem, mert technikailag nem kivitelezhető a megrendelésem. (bocs, de előtte akkor mitől volt kivitelezhető? miért rendelhettem meg????), erről elfelejtettek szólni. Rendeljem meg a 8 mbitest, az előminősítés szerint az már jó lesz... de 30 nap mire bekötik!
    Mivel előzőleg nem kaptam ügyfélszámot és újat nem adnak, ezért érdeklődni sem tudok, csak üzletben, nekem arra nincs időm. Viszont, megint törölhetik a megrendelésem..
    Könyörgöm KÉT hónapja nem képesek elintézni valamit, mégis mit tegyek még????
    Miért mondják valamire, hogy lehet, ha kiderül nálam mégse lehet, ráadásul minden infót megadtam előre.

    Mit tegyek????

Új hozzászólás Aktív témák