- Autós kamerák
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
róland
veterán
válasz tboldi #37305 üzenetére
Eggyel több hibalehetőség. S ráadásul a kis hengerűrtartalom miatt pörgetni kell a motort, így nagyobb a súrlódás, ebből következően a kopás. Ergo rövidebb az élettartam, több a meghibásodás lehetősége.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
félisten
-
biker
nagyúr
válasz tboldi #37332 üzenetére
hát nemtom, nekem a WR+-ra anno ennyibe még egy jobb első lengőkar, vezérműszíj, generátor és klímaszíj is benne volt, munkadíjjal.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tomics
addikt
válasz tboldi #37368 üzenetére
Jó lenne beállítani, csak a szerviz elhajt vele ha ilyen kérésed van.
Sajnos nekem is csattog hidegen, főleg télen, de ez van. Legutóbb mikor mondtam ezt a szerviznek, kaptam egy vállvonást hogy ez ilyen nem lesz semmi baja. Legközelebb megpróbálok 5W-30 olajat (eddig 0W-20 volt, eneos és ecstar is)[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
őstag
válasz tboldi #37386 üzenetére
Ezt az 1,4-es nem kap részecskeszűrőt dolgot azért kíváncsian várom. Kb. ez lenne az egyetlen motor. Hondánál rákérdeztem jazz vásárlásnál, a civic mindkét turbósa (1,0 és 1,5) is kap részecskeszűrőt az értékesítő szerint.
Az scross áremelése kapcsán, anélkül ha csak a motorok változnak (turbós minden vitara) lehet hogy megfordulna az eladási arány... Keményen jött fel az scross, és felszereltség per ár aránya szerintem jobb volt. Az 1,6-os szívó motor választásának lehetősége azért itthon versenyelőny.
-
őstag
válasz tboldi #37390 üzenetére
Az annyiért kell részben azért nem lennék annyira biztos... Szerintem a szalont is érinti az új árlista nem igen hiszem hogy úgy menne hogy most mindenki vehet régi áron amíg nincs új árlista. Készletet kellene vadászni ha van.
A jazz-t meg inkább ad el maga ha odáig jutsz. Én az utóbbi időben 750 ezeret kerestem azzal hogy nem beszámítottam hanem magam eladtam (az i30 1 helyett 1,4, az iq 1,2 helyett 1,55 milláért ment el). Mindegyiket kb a 3-ik megnéző vitte el (drágán adom az új kortól nálam lévő autót, nepperek és AAA csak sms-eznek amit ignorálok).
Szerk: Győrieknek mintha még lenne hahu alapján 1.4 awd automatája több színben, ha rám hallgatsz azt veszel Csak a Jazz fogyasztást felejtsd el
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboldi #37392 üzenetére
Apropó milyen a CC+ jazz méretében (milyen méretű neked azon a felnin)? A scrosson király, de az malomkerék a jazzéhez képest (jazz 185/60/15).
Azért 1,2 és 1,5 között van különbség. Ha adnak 1,4-et akkor én sem szenvednék annyiért.
Aztán egy év múlva a casco kifizetésből vennél egy másik verdát (az SSS-t elégé viszik nem?)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
D@ny7
aktív tag
válasz tboldi #37386 üzenetére
Erre a rángatásos dologra majd énis rákérdezek a szervízben az 1000 km-es átvizsgálásnál.
Valami hasonlót véltem felfedezni, Bár az a 100-150 km amit eddig megtettem vele nemsok.
Hozzáteszem ez az első turbós autó amit vezettem, de amikor megindul az tetszik.Érdemes lesz olajat cseréltetni az átvizsgálásnál? Az eladó javasolta hogy cseréltessek, bár szerintem korai lenne még az. Inkább 3-5 E km között kellene, addigra tuti bekopnak az alkatrésze, bár nem vagyok autószerelő.
-
zsolti1
csendes tag
válasz tboldi #37424 üzenetére
A kezelési kézikönyve egy érdekes vmi.
Említést tesz hogy full synthetic 0w-20
az ajánlott, majd egy táblázat amiben
még a 10w-40 est is engedné.
Szóval szinte szabad kezet ad.
De akkor ha minőségileg nem igazán tudok
fejebb menni ,akkor marad mindenből a régi.
A márkaszervízben azt mondták: ecstar 0w-20 at raknának bele (ha oda vinném)
Köszönöm a segítségedet.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #37453 üzenetére
Nem volt elajulva tőle, ahogy nézem pont az élményt ölte ki belőle a gyenge turbó motor.. ennyiből 4m körül 4 éves fiesta st, +300kbol 230 lovat stabilan tudja, aztán ennyi. Most mértük, 80-120s 2.8s.. 0-100 6.3s. Belső anyagok más világ. Nincs miről beszélni.
Én is ezen tiprodok mit vegyek majd később, golf gti vagy st. A villamos nem gyorsul eléggé d[ Szerkesztve ]
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest